יום רביעי האחרון, בעלי שיחיה חוגג יום הולדת וכמו בכל שנה, החשיבה על זה מדירה שינה, מה נעשה השנה ואיך אפתיע אותו מחדש,ואז הגיעה ההצעה לסדנת שוקולד פרטית, בבית. בלי להתלבש במיוחד, בלי להתארגן ליציאה,עם חברים ובעיקר עם המון שוקולד.

אחרי שקבענו את התאריך עשינו שיחה קצרה עם עירית ברנשטיין הבעלים של "השולחן המתוק". היא ,שוקולטיירית וקונדיטורית שעתידה להעביר לנו את הסדנא, היא מבקשת לדעת קצת על המשתתפים, מספרת קצת על עצמה והשיחה מסתיימת בציפיה דרוכה, קבענו עם כולם בשעה 20.00 בערב, כשברנשטיין מגיעה כבר שעה קודם להכנות, היא מגיעה עם הכל, כולל סירים, כלים ושוקולד. כמה שוקולד? המון.

עכשיו,לפני שתתהו אתם לא צריכים לעשות כלום- עירית עושה את הכל, מסדרת, מארגנת, מחממת את הבן מארי עם השוקולד, הצלחות הקטנות עם סוכריות הגומי, וכל החומרים המשלימים ואנחנו יוצאים לדרך.

ברנשטיין מסבירה על הסדנא ואנחנו ,כולנו מקשיבים בשקיקה, יש הערב 4 תחנות שונות , הראשונה היא סדנת עיצוב בשוקולד בה כל אחד יעטר דמות שהוא רוצה עם שוקולד, סוכריות גומי מרשמלו ועוד,בשניה נכין עוגיות שלג עם בצק מוכן שעתיד להתגלגל באבקת סוכר ויכנס לתנור, התחנה השלישית היא הכנת פרלינים ממולאים בשלל דברים טובים וברביעית נכין סופלה שוקולד עשיר. לבשנו סינורים ויצאנו לדרך.

הדינמיקה בין כולם הייתה מושלמת והעבודה נעשתה בסינרגיה, יש משהו ממש כיפי בלהתעסק עם שוקולד בלי הרבה רגשות אשם וככה בדיוק זה היה, התחלקנו לתחנות שונות  יצרנו עשינו התלכלכנו נהנינו וטעמנו , גילינו על סודות השוקולד וסוגיו השונים, שמענו תובנות חיים ועל הדרך יצרנו פרלינים, עוגות ועוגיות.

אחרי שעתיים הייתה הפוגה מהמתוק, ועברנו לגזרת המלוחים, בתפריט פסטה אל דנטה בדיוק כמו באיטליה עם רוטב של פסטו ארטישוק, על ההכנה עירית ברנשטיין, על האכילה- כולנו.

ישבנו לשולחן העגול במרכז פסטה טעימה וקעריות סלט והקשבנו לסיפורה של ברנשטיין שהייתה בעברה חוקרת משטרה בכירה ובשלב מסויים בחיים החליטה לעשות שינוי בחיים, עירית היא בהכשרתה יועצת לכלכלת המשפחה יועצת זוגית ומגשרת ובנוסף לכל אלה בוגרת לימודי תקשור. בזכות כל הידע שצברה וחוש ההומור המדהים שלה, היא מצליחה  להעניק למשתתפי הסדנאות שלה ערך מוסף הרבה מעבר לחוויה המתוקה של הכנת מתכונים מתוקים.

אחרי יותר משלוש שעות אנחנו מסיימים , המקרר מתמלא בפרלינים, עוגיות ועוגות והקיבה בכל השאר, כולם מרוצים כולם נהנו וילד היום הולדת? היה בעננים.

הסדנא מיועדת ללקהלים שונים: מסיבות רווקות, ערב זוגות וסדנת יומולדת ויש אפילו סדנת שוקולד טבעונית בתיאום מראש. רוצים גם? בבקשה : השולחן המתוק  

תגובות

להשאיר תגובה