משלחת ישראלית מארגון 'רחשי לב' המסייע לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, נפגשה בוותיקן עם האפיפיור, הציגה בפניו את פעילות הארגון והעניקה לו במתנה שי מיוחד: אלבום ובו ציורים שציירו עשרות ילדים חולי סרטן מרחבי הארץ המביעים תקווה לשלום ולבריאות. "תתפלל בירושלים עליי ועל כל הילדים בעולם", ביקש האפיפיור ממנכ"ל הארגון שימי גשייד שאמר לו שהוא מקווה ומייחל שהאחווה בין כל הילדים בני כל העמים, תהיה לא רק במחלקות האונקולוגיות אלא בכל העולם. את המשלחת מטעם ארגון 'רחשי לב', המציין השנה את שנת ה-30 להיווסדו ומסייע מדי שנה לאלפי ילדים ובני משפחותיהם, ייצגו בכירי ההנהלה ועימם שלושה ילדים חולי סרטן מישראל: יובל מור (19) מתל אביב, ביאן נאסר (18) מג'ת ואווה מוסמוביץ (8) מרמלה – שלושה ילדים בני שלוש דתות שונות, המייצגים מאות ילדים מישראל המתמודדים יום יום עם המחלה וקשייה. לאחר המפגש עם האפיפיור, המשיכה המשלחת למפגש עם נציגי הקהילה היהודית ברומא, בתוכם הרב שמואל ריקרדו דיסניי ונשיאת הקהילה היהודית ברומא רות דורגלו, אשר אירחו אותם בבית הכנסת הגדול והעתיק. הקבוצה ביקרה במוזיאון היהודי, ושמעה על ההיסטוריה הענפה של הקהילה היהודית ברומא. (צילום האפיפיור – Foto ©Vatican Media).

ביה"ס לאמנויות "מוזות" ציין 15 שנות פעילות בערב התרמה חגיגי באולם צוקר בהיכל התרבות בנוכחות ראש עיריית תל אביב-יפו  רון חולדאי. "מוזות" הינו תיכון לאמנויות המיועד לילדים אשר נשרו ממסגרות אחרות, ומעניק הזדמנות שווה ללימודי אמנות לבגרות במגמות כמו תיאטרון, קולנוע ומוסיקה. מנהלות ביה"ס ורד ניצני וליטל וסרמן הודו לקהל הרב שהגיע לתרום, וליהנות מערב תרבותי שכלל קונצרט של הסימפונייטה הישראלית באר-שבע, בעיבודים לשיריה של מרסדס סוסה. בין האורחים היו: רמי שלמור, ראובן קפלן מנכל פסגות, אורה ורוני נפתלי, אילן וורד גרינבוים, אנדי רם, גלית מור-ויגודצקי (לשעבר נשיאת בתי המשפט לנוער), עו"ד  גיורא ארדינסט, גדי אבירם ממטרו, עוזי צוקר, דליה רבין וטלי ליפקין-שחק, יוסי בכר,  דוד מידן, ורד ואבי פישר ועוד. וכן נשות מעגל המוזות מלוות, תורמות ותומכות: רבקה סקר, נעמי קוליץ, דפנה ארנון, נטע סגל, ורד פישר, נטלי טיומקין-בינבאום, שירי רפאלי, אתי קני, עירית זומר, יעלי זלניגר ואורה נפתלי יו"ר הוועד המנהל של "מוזות". בתמונה: ורד ניצני, מר רון חולדאי וליטל וסרמן.

הזמרת וזוכת האירוויזיון נטע ברזילאי תככב בקמפיין ייחודי חדש לפרויקט UPPER HOUSE של חברת הנדלן המובילה "גינדי החזקות". החברה הציגה השבוע בתל אביב את פרויקט הדגל שלה לשנת 2020- THE UPPER HOUSE TEL AVIV, אשר נטע ברזילי נבחרה כפרזנטורית שלו בשיתוף פעולה יוצא דופן. הפרויקט יכלול שני מגדלי יוקרה בני 30 קומות, ובהם 704 יח"ד והוא ייבנה במיקום בעל גישה נוחה לצירי תנועה ראשיים, לרכבת הקלה ולמקומות מרכזיים בעיר. והקרקע עבורו נקנתה בעלות של 415 מיליון ₪. על השמלה של נטע אחראית מעצבת הכלות המובילה ריקי דלאל שהפכה לאחרונה לבינלאומית עם 7 סניפי דגל ופריסה ב-220 נקודות מכירה ברחבי העולם. זו לא פעם ראשונה שברזילי לובשת שמלות של דלאל, שכן היא גם אחראית על הלוקים שלה בגמר הכוכב הבא ובקדמי האירוויזיון.

רשת SCOOP תבחר השנה פרזנטורית ערביה, לרגל התרחבות הרשת במגזר ופתיחת 20 סניפים ייעודיים. זו הפעם הראשונה שרשת אופנה בוחרת פרזנטורית למגזר הערבי, וכוכבת המגזר תשמש פרזנטורית לצד דניאל גרינברג הפרזנטורית של רשת SCOOP.

השבוע נפתחה בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל בבית ציוני אמריקה בתל אביב, תערוכת "אמנות במגירה" שמטרתה לגייס כסף למחקר עבור המלחמה במחלת ה-ALS, מחלה חשוכת מרפא של ניוון שרירים. יוזמת התערוכה היא רותם כרמי, עובדת סוציאלית במקצועה, בת 44, אם לשלושה ילדים ובת זוגו של זוהר, אשר אובחן לפני 9 שנים כחולה במחלת ה-ALS, כאשר פיקד על יחידה בחיל האוויר. כיום מצבו של זוהר מורכב  ביותר. לצד שברון הלב ובתוך המורכבות הגדולה של חייה, החליטה רותם לראות את הצד האופטימי של החיים ובחרה לפעול וליצור. בנוסף לטיפול בבעלה וגידול ילדיה, היא אוספת מזה שנים מגירות ישנות, אותן היא מחדשת והופכת לפריט עיצוב עדכני ושימושי. בתוך כך יצרה רותם את תערוכת "אמנות במגירה" המביאה סיפור אישי של משפחה אמיצה אשר החליטה להתמודד עם מציאות מורכבת שנכפתה עליה. רותם פנתה לאמנים, מובילי דעת קהל וידוענים שנרתמו להעלאת המודעות למחלה קשה זו, ויצרו את תרגומם האישי לאופטימיות. בין האמנים המציגים בתערוכה הדס אשכנזי, גלי מאור, נעמי הר סוף, דנה ישראלי, נורה פורת, אפרת דה בוטון, קובי סיבוני, אורי ארוסטי, אורן מרטן, זיוה כספי, טל טנא צצקס, איילת גד, מורן קליגר, גליה פסטרנק, ליאת שרון ועוד. כמו כן מוצגות בתערוכה המגירות של: קרן פלס, קובי מחט, פאולה ולאון רוזנגברג, מיכל ינאי, ליהיא לפיד, עדי אשכנזי, יעל גולדמן, יהודה אטלס, אחינועם נוני, מושיק רוט, מירי בוהדנה, אסף גרניט, עילי בוטנר, אורי ששון, דנה גרוצקי, ארז קומרובסקי, יוסי שטרית, אביב משה ועוד רבים נוספים. בתמונה מימין: סיגל בר-און, ד"ר אלי פישר, קרן פלס ורותם כרמי.

בת אלה זמרת הנשמה הישראלית, מצטרפת בימים אלו לקהילת "המלאכים של שניר", ומקדישה את הכנסות המופע הקרוב שלה למען ילדי עמותת ״שניר״. הופעתה של בת אלה תתקיים ביום חמישי הבא 7.11 במוזיאון תל אביב לאומנות, עם הפסנתרן והמלחין הישראלי גיא מינטוס ועם תזמורת סימפונט רעננה.

כ-150 אומנים ועסקים זעירים יוצאי ברית המועצות וחבר העמים לשעבר, הציגו היום (יום ה) באמצעות עמותת  Unity art  בתערוכה יוצאת דופן שנערכה לקהל הרחב  במרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב. האירוע כלל כ- 4,000 איש מרחבי הארץ, שנחשפו לעובדתם של האמנים מתחומים שונים ומגוונים, בניהם: בובנאים, פסלים, ציירים, תכשיטנים, פרחנים, עבודות נייר, הדפסים, תצלומים, מלאכות יד ועוד.

בחמישי האחרון ביקר יו"ר קק"ל דניאל עטר במרכז פרס לשלום ולחדשנות ביפו. במהלך הביקור נפגש עטר עם חמי פרס בנו של שמעון פרס ז"ל, וזכה לסיור במרכז בהובלת המנכ"לית אפרת דובדבני, במהלכו נחשף לחדשנות הטכנולוגית של המרכז, ולבמה הייחודית שהמרכז מעניק לישראלים פורצי הדרך, שמהווים את חוד החנית בטכנולוגיה העולמית. במהלך הביקור הציגה דובדבני גם את מקומה של קרן קימת לישראל במרכז, כגוף שמייצג את העם היהודי מזה 118 שנה.

גיא נתיב, הישראלי, זוכה פרס האוסקר לבימוי לסרט "סקין", ביקר לאחרונה בארץ יחד עם אשתו ובתו התינוקת. גיא שאת השנים האחרונות מבלה ב-L.A, בביקורו בארץ ביקש לנהוג ברכב הטוב ביותר שיש. חבריו הפנו אותו לאולם התצוגה של חברת המזרח יבואנית יגואר, וגיא יצא משם עם רכב יגואר, אשר שימש אותו נאמנה במהלך ביקורו בארץ, אשר כלל מפגשים עם המשפחה, הרצאות והקרנות סרטו עטור הפרסים. כאשר שהחזיר את הרכב, הצטלם גיא עם דני עיני מנכ"ל חברת המזרח, ועם רמי וקסמן סמנכ"ל השיווק.

מותג האיכות והפנאי הבינלאומי טימברלנד יוצא בקמפיין עולמי לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 20202,  במסגרתו יככבו 11 אושיות מעוררי השראה, הפועלים למען שינוי חיובי עבור כדור הארץ בהיבטים שונים, בתחום איכות הסביבה. הקמפיין יעלה מהשבוע הבא גם בישראל ע"י חברת SBN, המייבאת ומשווקת בארץ את המותג טימברלנד. החברה תשקיעה בקמפיין כחצי מיליון ₪, שיכלול בין היתר פעילויות הסברתיות, אירועים למען שמירה על איכות הסביבה והטבע בארץ, קמפיין פרסומי שיכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית ובמגזינים, קד"מ בסניפי הרשת, חסויות בטלוויזיה ופעילות ברשתות החברתיות. מטרת הקמפיין שיעלה תחת הסיסמא: nature needs heroes, היא להסביר על ערכי איכות הסביבה, לצד הרלוונטיות של  המותג. בין המשתתפים הבולטים בקמפיין: קווין אספיריטו גנן עירוני מסן דייגו, הפועל למען עידוד גידול פירות וירקות בעיר ובכפר לצריכה אישית, מרג'אן ואן אובל מאמסטרדם מהנדסת ומעצבת חפצים סולאריים לשימוש יומיומי, המפיקים אנרגיה מן השמש. בין החפצים ניתן למצוא שולחנות, כיסאות, מנורות ופריטים רבים נוספים. מרג'אן היא השראה של אנשים רבים ברחבי העולם, בתחום עיצוב וטכנולוגיה. כמו כן תככב בקמפיין אליס אדי מלונדון, צלמת-עיתונאית ופעילה למען איכות הסביבה, היוצרת סרטי קולנוע בנושאים חברתיים כולל איכות הסביבה. בעזרת החומר התיעודי שיצרה היא הצליחה להשפיע על מאות אלפי אנשים, לקרב אותם לטבע.

רשת ההמבורגרים BBB עולה השבוע  בסדרת תוכן דיגיטלי, בכיכובה של השחקנית דנה פרידר. הסדרה שצולמה בארגנטינה, ממותגת תחת הסלוגן: "בורגר טריפ – חגיגת בשרים ארגנטינאית", והיא כוללת 3 פרקים. בסדרה בה הושקעו 2.5 מיליון ₪, מתעדים דנה פרידר והשף הראשי של BBB אילן פנחס, את חיפושיהם  בארגנטינה מולדת הבשרים, אחר ההמבורגרים המיוחדים ביותר. שלושת ההמבורגרים שנמצאו כטובים ביותר, יוצעו במסעדות הרשת במהלך  אוקטובר-דצמבר 2019. הסדרה תעלה ברשתות החברתיות, באתרים נבחרים ובקמפיין רדיופוני, לצד פעילות קד"מ רחבה במסעדות הרשת. המהלך הפרסומי עולה לאוויר זו השנה השלישית ברציפות, לאחר שבשנה שעברה זכתה הסדרה, בה חיפשה דנה אחר ההמבורגר המושלם בניו יורק, להצלחה רבה ושנה לפני כן חיפשה דנה אחר ההמבורגר המושלם בבירות אירופה.

אירוע מיוחד  התקיים בשבוע שעבר בבורסת היהלומים ברמת גן, כאשר בכירי הבורסה חגגו לעמיתיהם  מהודו, את הדיוואלי שהינו ראש השנה ההודי, המתקיים  השנה בסמיכות לחגיגות ראש השנה היהודי. אורח הכבוד באירוע היה שגריר הודו בישראל סנג'יב סינגלה, ובחגיגה לקחו חלק מחברי הנהלת הבורסה ליהלומים, בראשם יורם דבש נשיא הבורסה ליהלומים, ערן זיני מנכ"ל הבורסה ליהלומים, בועז מולדבסקי יו"ר מכון היהלומים, חזי בלום מ"מ נשיא הבורסה, קובי קורן נשיא התאחדות תעשייני היהלומים ואופיר גור המפקח על היהלומים. כמו כן באירוע נכחו היהלומנים ההודיים אשר חיים בישראל ופועלים בבורסה עשרות שנים. את הטקס פתח אורי ספירו יו"ר הוועדה לקשרים בין לאומיים בבורסה שאמר: "בבורסה ליהלומים  בישראל פועלות חברות יהלומים רבות מהודו, המנהלות עסקים מפוארים בארץ, כולל פעילות ענפה של הבנק ההודי. קהילת היהלומנים ההודית ממלאת תפקיד חשוב בקשרים ההדוקים בין ישראל והודו, המהווים חלק מרכזי מהמסחר בין ישראל לבין המעצמה הידידותית במזרח."

נטלי מימון קונסולית הכבוד של צרפת בישראל אירחה ביום חמישי האחרון בביתה שגרירים ונשותיהם לערב קולינרי על טהרת המטבח הישראלי. על האירוע ניצח השף צ'רלי פדידה יועץ קולינארי המשתתף קבוע בתוכניות אירוח בטלוויזיה, "צ'רלי בממלכת הדגים" מסע קולינרי בעקבות הדייג והדגה בארץ ובעולם ועוד. בין האורחים היו שגריר קרואטיה בישראל ורעייתו ויסאלה ומרקו קוראץ, ניננגה אשתו של שגריר האיחוד האירופאי המשותף עמנואל שופרה ושגריר רואנדה ואשתו. בתמונה מימין לשמאל: השף צ'רלי פדידה נטלי מימון קונסולית הכבוד של צרפת בישראל ונינגה אשת השגריר של האיחוד האירופאי עמנואל שופרה.

עבודת הצילום 'טבע דומם פירות הדר' של הצלם איל גרניט (40) יליד ירושלים, ואחיו של השף אסף גרניט, היא היצירה שזכתה במקום הראשון בתחרות 'קובנט גארדן ויטרינה 2019' בלונדון. היצירה הנפרשת על פני 100 מטרים רבועים, תפאר את חזית בנין השוק המחודש הגדול ביותר בבריטניה, במשך שנה שלמה עד אוקטובר 2020. גרניט הינו הישראלי הראשון הזוכה בתחרות זו ועבודתו נבחרה מתוך למעלה מ-70 יצירות שהתמודדו על המקום היוקרתי במסגרת התחרות. השף אסף גרניט, אחיו של הזוכה אומר: "התרגשתי לנסוע במיוחד לראות את העבודה המדהימה של איל מפארת את השוק החדש. משפחת גרניט מירושלים מפגינה נוכחות בלונדון. הרחוב נראה לגמרי אחרת עם הצילום. אני גאה באח שלי".

רשת מלונות פרימה מחזקת את נוכחותה בתל אביב: בהובלתו של אבי דור, רכשה הרשת בניין מגורים הנמצא בלב רחוב דיזנגוף, בין דיזינגוף סנטר לכיכר, ותסב אותו למלון בוטיק. סך הכל תשקיע הרשת במהלך 80 מיליון ₪, 35 מיליון ₪ ברכישת הבניין, ו- 45 מיליון ₪ בהסבתו למלון. המלון יכלול 8 קומות ו- 70 חדרים. ברשת מעריכים כי המלון יחל לפעול בעוד כ- 3 שנים. עם פתיחת המלון החדש, תפעיל הרשת חמישה מלונות בתל אביב בסך הכל, המספר הגדול ביותר שרשת מלונות ישראלית מפעילה בתל אביב. בנוסף לשני המלונות הוותיקים פרימה תל אביב ופרימה סיטי, הרשת רכשה כחצי שנה את מלון הבוטיק ג'ייקוב סמואל. גם במלון החדש שעתיד להיפתח ברחוב דיזנגוף, תפעל מסעדת שף יוקרתית, בדומה למודל הקיים במלונות פרימה תל אביב, פרימה סיטי וג'ייקוב סמואל המפעילים כולם מסעדות שף פופולריות. החודש גם הודיעה הרשת כי 3 שנים לאחר פתיחתו, היא מוסיפה 4 קומות למלון 'הוטל 75', הממוקם באלנבי 75 בתל אביב. הרשת תשקיע בהרחבת המלון סכום כולל של 20 מיליון ₪. הוטל 75 הוא המלון הרביעי של רשת פרימה בתל אביב. הרשת נוסדה על ידי משפחת מוסקוביץ'והיא מונה כיום 14 בתי מלון ארבעה מהם בתל אביב, ארבעה בירושלים, שניים בים המלח, אחד בטבריה ובאילת ושני מלונות עסקים חדשניים שנפתחו לפני כשנתיים ברעננה ובפתח תקוה.

אמן החושים נמרוד הראל נבחר לשמש כפרזנטור של חברת הביטוח הדיגיטלית החדשה weSure (ווישור), חברת הביטוח הדיגיטלית היוצאת בקמפיין השקה חדשני, בשיתוף משרד הפרסום זרמון גרופ. במסגרת הקמפיין הייחודי, ידגים אמן החושים נמרוד הראל בצורה מרהיבה כיצד חברת הביטוח weSure "עושה קסמים" גם למחירי הביטוח. הקמפיין יורכב מסדרת סרטונים, שכל אחד מהם יציג את נמרוד הראל בשלל סיטואציות, הממחישות את היכולות המתקדמות של ווישור כחברת ביטוח דיגיטלית אמיתית – חברה יעילה, שקופה וזריזה באופן משמעותי. הסלוגן שנבחר להוביל את הקמפיין הוא "ביטוח מתקדם, זה הכי משתלם״. תקציב ההשקה מוערך בכמה מיליוני שקלים והקמפיין צפוי לעלות בימים הקרובים בכל ערוצי הטלוויזיה המסחריים, כמו גם בפלטפורמות הדיגיטליות השונות.

הגשם הגיע וזה האות לסיום עונת השייט בקייקי כפר בלום. בין המבקרים הרבים שסגרו את עונת השייט היו ישראל קטורזה הבדרן ובני משפחתו, ושחקן הכדורגל אורן ניסים מקבוצת הפועל כפר סבא עם משפחתו, שנהנו משייט ובילוי בפארק החבלים. בתמונה: ישראל קטורזה עם מנכ"ל האתר גיא ירמק

השבוע נערכה באולם מסקין בתיאטרון הלאומי הבימה פרימיירת ההצגה "אביב מתעורר". עמית פרקש, רוני דלומי, קובי מרימי, נדיר אלדד, רובי פורת שובל ועוד שורת שחקנים מדהימים שיקפו את הדרמה הגדולה של הורות והתבגרות בהופעה יוצאת דופן ומרגשת. "אביב מתעורר" הינה דרמה מרגשת העוקבת אחר סיפורה של חבורת צעירים, תלמידי בית ספר המתוודעים לראשונה למיניותם , כשהמפגש היומיומי עם הממסד ועם הוריהם מוביל לנקודות חיכוך מורכבות. בתמונה: רוני דלומי, עמית פרקש, קובי מרימי, שני כהן (שבאה לצפות), וכל חברי הקאסט, עם אודליה פרידמן מנכ"לית תיאטרון הבימה ומשה קפטן המנהל האמנותי.

עמותת "מחשב לכל ילד" בשיתוף בנק מרכנתיל ותורמים נוספים, חילקו בשבוע שעבר כ- 80 מחשבים לילדים באור יהודה. כיבדו בהשתתפותם: פרופ' אריה סקופ יו"ר פרויקט "מחשב לכל ילד", דלילה אשכנזי מנהלת אגף החינוך בעיריית אור יהודה, שמעון שלו מנהל אזור המרכז "מחשב לכל ילד" ואלישבע ורנר רייז מנהלת מרכז להב"ה אור יהודה. את בנק מרכנתיל ייצג בטקס מר דני סרור מנהל סניף הבנק בעיר. "מחשב לכל ילד" הינו מיזם שמטרתו לאפשר לילדים הזדמנות שווה בקבלתם מחשבים וציוד נלווה, מתן האפשרות לרכוש מיומנות שימוש במחשב, התחברות למאגרי מידע, ובדרך זו, לסייע להתפתחותו של הילד והעלאת דימויו העצמי. לאורך השנים תרם בנק מרכנתיל למיזם "מחשב לכל ילד" כ- 1,700 מחשבים. בצילום: שמעון שלו, דלילה אשכנזי, פרופ' אריה סקופ, דני סרור ואלישבע ורנר רייז.

השבוע נערך משתה חורף מפואר במתחם 5.91, מתחם אירועים ייחודי המושק בימים אלה וממוקם על חוף הים בשרון, במרחק 5.91 מטרים בלבד מקו המים, בבעלות איש העסקים יאיר זגורי וערן דלאל. בין האורחים היו: ציפי רפאלי והמיוצגת החדשה שלה רומי פרנקל, רוסלנה רודינה, שלי גפני, סנדרה רינגלר, אן זיוי וירדן ויזל שעלו לאחר מכן על טיסה לבודפשט, עדן יוחנן קסניה טרנטול, רומי נסט, ג'קי אזולאי, נחום דגמי הבעלים של מחלבת המושבה, בעל רשת בתי אבות יואב אברהם, היהלומן גיא בן לוי, איש העסקים תומר אהרון ועוד. על המטבח ניצח שף המקום אור שפירא, לשעבר שף מסעדת לומינה של מאיר אדוני, קבוצת כתית ועוד, שהציג חוויה קולינרית ייחודית הכוללת מטבח שף חדשני ופתוח, כאשר הכנת כל המנות מתרחשת לנגד עיני האורחים. ההגשה היא בפורמט מסעדה, עם בחירה מתוך תפריט, כאשר האורח מוזמן במהלך האירוע לבחור בכל מנה מספר הפעמים שירצה, ובזמן המועדף עליו. המתחם החדשני חולש על 2000 מ"ר של אולם מעוצב,  וסביבו אזור קבלת פנים חיצוני מרוצף, המשתרע על שטח של 1400 מ"ר וכולל חופת אינסוף הטובלת בכחול אין סופי. בהקמת המתחם הושקעו 20 מיליון ש"ח. בתמונה: שלי גפני, סנדרה רינגלר, יאיר זגורי, ערן דלאל וקסניה טרנטול.

השבוע הושקה במתחם השאפיטו שבאצטדיון רמת גן, העונה החדשה של "גולסטאריות", מבית מותג הדוקו-ריאליטי המצליח של HOT "גולסטאר", שכבר עבר את רף 50 מיליון ההזמנות לכל העונות ב  HOT VOD. לאירוע הגיעה הנבחרת החדשה של מפורסמות, שעלו על מדים: הדוגמנית והשחקנית דניאל גרינברג שהגיעה יחד עם בן זוגה אייל גולן. לי ברקוביץ' בתו של אייל ברקוביץ' שהגיע לפרגן לבתו, זוכת "מיס טרנס ישראל" תאלין אבו חנא עם כל בני משפחתה, מפיקת האירועים אירית רחמים, ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר שולה זקן, חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי , כוכבת הנוער שירן סנדל ואחותה הכדורגלנית קארין סנדל, אוהדת בית"ר ירושלים אביגיל שרעבי, כדורגלנית העבר מיטל דיין, ומאמני העונה שייע פייגנבוים האגדי והעיתונאי ופרשן הספורט רז זהבי. גם בנות נבחרת העונה הראשונה התייצבו: נסרין קדרי, בל אגם, טיטי איינאו, לירון רביבו ואחיותיה נוי ועמית וסילבי ז'אן עם בת זוגתה יפעת אורלב, וכן כוכבי נבחרות גולסטאר מכל הזמנים: דין מרושניקוב, תום קשתי, איציק זוהר, לירן שטראובר, לאון שניידרובסקי, רון שובל, דורון מירן, דודו כהן מעפולה, חיים שועי "חמימו" ואושר קסרי. עוד הגיעו לפרגן: אופירה אסייג, אביב גפן, ליהיא גרינר, נעמה קסרי, אורן חזן, אלין כהן, בן זיני וטיילור מכלוב, שירה לוי וניסים גרמה. בתמונה מימין לשמאל: הדס מוזס-ליכטנשטיין, טל גרנות-גולדשטיין מנכ"לית קבוצת HOT , אופירה אסייג וירון ליכטנשטיין.

בשישי של שמש קיץ אחרונה, הדרימו 500 רוכבי אופנועים של BMW כבר בשעת בוקר מוקדמת מאד עד לקיבוץ בארי שבנגב, משם המשיכו ברכיבה במסלולי שטח וכביש עד לכרם רמון, שבמצפה רמון. בכרם רמון חיכתה להם בין היתר הופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ. זו כבר מסורת, שנה שמינית ברציפות, ל-BMW Motorrad day, שמקיימים דלק מוטורס פעם בשנה לרוכבי האופנועים שלהם. בין הרוכבים הפעם: יורם מזרחי משנה למנכ"ל דלק מוטורס, ברק כהן מנהל חטיבת BMW בדלק מוטורס, אשר הגיע רכוב על אופנוע אספנות מיוחד ובלעדי של BMW משנת 1984, יוגב וייס מנהל שיווק דלק מוטורס ועוד אופנוענים רבים, שנהנו ממוסיקה טובה, קרני שמש אחרונות של קיץ וכמובן רכיבה בטוחה. בתמונה: ברק כהן ויורם מזרחי עם עילי בוטנר וילדי החוץ.

בעיות טכנולוגיות המטרידות את החקלאות הישראלית, העסיקו בסופ"ש האחרון כ-120 מוחות מבריקים שבילו 44 שעות של ניסיונות לפיצוח אתגרים אלו במרכז החדשנות כנרת. האקתון האתגרים השנתי של איגוד התעשייה הקיבוצית, התקיים בשיתוף קבוצת צמח מפעלים, בהובלת מרכז כנרת לחדשנות ויזמות. משתתפי ההאקתון התמודדו עם אתגרים ממשיים שהציבו בפניהם חברות שונות במשק הישראלי. בתום האקתון הציגו הצוותים פתרונות מרשימים בתחום הקיימות ומיחזור פסולת, בעלי פוטנציאל עסקי גבוה, אשר עתידים להביא בשורה עולמית בתחומם. על השופטים נמנו יונתן בשיא יו"ר איגוד התעשייה הקיבוצית, ניר מאיר מזכ"ל התק"צ, אדיב ברוך יו"ר מכון היצוא, מנשה שלום מנכ"ל צמח מפעלים, פרופ' שמעון גפשטיין נשיא מכללת כנרת, משה בן ששון מנהל אגרו טק וסביבה והמדען הראשי של משרד המדע, עו"ד אתי לוצאטו מנכ"לית משרד עו"ד, פרופ' אריה מהרשק נשיא מכללת בראודה, חנה רדו יזמת ויו"ר חברת סופרסונס ועוד.

RUN TOUR TLV הינו פרויקט עולמי הפועל כיום בערים גדולות כמו ניו יורק, לונדון, פאריז, ברומא וברצלונה וכעת החל מנובמבר גם בתל אביב ובשנה הבאה בירושלים. מאחורי היוזמה עומדת חברת מרתון ישראל, המנהלת את קהילת הרצים הגדולה בישראל, ומפיקה אירועי קונספט של ריצה בכל רחבי הארץ. עופר פדן מנכ"ל מרתון ישראל שחקר את הפורמט בעולם, החליט ליישמו גם בישראל, תחילה בעיר תל אביב ובהמשך גם בירושלים. באירוע ההשקה ויריית הפתיחה שהתקיימה במלון מטרופוליטן בתל אביב, נכחו נציגי מלונות ת"א והתאחדות בתי המלון של ת"א ביניהם עודד גרופמן מנכל התאחדות המלונות בתל אביב ושרון גוברין מנכ"ל מלון מטרופוליטן.  בתמונה: עודד גרופמן מנכל התאחדות המלונות תל אביב , שרון גוברין מנכל מלון מטרופוליטן וצוות מרתון ישראל.

השף מור כהן ומסעדת הרברט סמואל הרצליה, זוכת פרסThe 2019 World Luxury Spa and Restaurant Awards, נבחרו להכלל בפרויקט היוקרתי של מריוט העולמית "A Taste of Good Travel". במסגרת פרויקט ייחודי של רשת MARRIOTT נבחרו 10 שפים מובילים מכל העולם, מ-10 יעדים אטרקטיבים בהיבט הקולינרי. בין היעדים שנבחרו: לונדון, ונציה, ורשה, פריז, מינכן, בודרום, סרדיניה, דרום איטליה וישראל. השפים שנבחרו להיכלל בפרויקט, מייצגים מסעדות שף יוקרתיות מובילות בבתי מלון בעולם. מישראל נבחר השף מור כהן ומסעדת הרברט סמואל הרצליה. צוות צילום של רשת מלונות MARRIOTT   הגיע לישראל וצילם תוכנית עם השף מור כהן. מדובר בהישג מרשים ביותר עבור השף הצעיר, ולמסעדת הרברט סמואל, אשר רק לאחרונה זכתה בתואר "המסעדה הכשרה הטובה בעולם".

ביום שישי האחרון נפגשו נשות קבוצת 'גמאני' חליתי בסרטן השד, ובהן מנהלות הקבוצה שרית ציפורי, צאיג יפית, אלפרסון אלמליח, מיה אנטמן ושרית מסיקה, לקיים את המפגש השנתי "גם אני עושה רעש", להעלאת המודעות לסרטן השד. האירוע התקיים בשיתוף עם הארלי דיווידסון. יותר מ-300 רוכבים מילאו את כביש איילון לכיוון תל אביב, והפכו אותו לוורוד מתמיד. באירוע לקחה חלק גם המאפרת שלי לאון, שזו לה השנה השלישית לאיפור המשתתפות, ובהן  החולות והמחלימות. בתמונה מימין לשמאל: שלי לאון המאפרת, יפית אלפרסון אלמליח, שרית ציפורי צאיג ויעל לוי אוחיון.

ביום ראשון האחרון התקיימה ההשקה הרשמית והחגיגית של Glow Clinic קליניקה אסתטית לטיפולי יופי מתקדמים בתל אביב, בטיילת הרברט סמואל. הגיעו מעצב האפנה ערן לונה, הפשיניסטה אורית לוין סיד פיינר ואייל דניאל מהמרוץ למיליון, ויותם בן זוגו של אייל. ליאור דראל בעל המקום סיפר על עברו בתחום הקוסמטיקה ועבודתו בעבר עם חווה זינגבאום וחברת VENUS אשר אחראית על המכשור בקליניקה. לאחר מכן נערך למוזמנים סיור והדגמת טיפולים שונים על ידי הקוסמטיקאית הבכירה אתי דמול. בתמונה: אייל דניאל, סיד פיינר, ליאור דראל בעל המקום ויותם בן זוגו של אייל וליבי ברגמן.

ביום חמישי האחרון התקיים ב-'ספורטן' חיפה ערב גאלה מרגש להעצמת המודעות לסרטן השד ולקבוצת 'גמאני' (גם אני חליתי בסרטן השד) הפועלת למען נשים שחלו, החלימו או שמתמודדות עם סרטן השד. את האירוע המיוחד ארגנו מנכ"ל רשת הספורטן קובי מימון, ענבר בן דור מנהלת הספורטן וארט מדיקל סנטר שנתנו חסות לאירוע. בין הנוכחים באירוע: הזמרת שרון חזיז, סגן ראש עיריית חיפה דב חיון, מנהלות קבוצת "גמאני" שרית צייג ויפית אלפרסון-אלמליח, האמן דורון רפאלי, אושיית הרשת יבגני זרובינסקי, מאיה פישל רוסו, איש העסקים חמי בראל, עורכת הדין ומספר 9 ברשימת ישראל ביתנו לימור מגן, הזמר לירון רמתי ועוד. כל ההכנסות באירוע הינן תרומה לקבוצת 'גמאני'. בתמונה (מימין לשמאל): שרית ציאג מנהלת קבוצת גמאני, ענבר בן דור מנהלת ספורטן חיפה, קובי מימון מנכ"ל רשת ספורטן ושרית אלפרסון-אלמליח מנהלת קבוצת גמאני.

השגריר הערבי-נוצרי הראשון של ישראל באזרביז'אן, שבקרוב יתחיל את תפקידו ל-4 השנים הבאות, נישא השבוע לאנה בכנסיה היוונית האורתודוקסית ביפו, בנוכחות שלכ- אלף איש. בין החברים שהוזמנו היתה גם דוריס חיפאווי, יזמית ובעלת עסק תיירותי ביפו אשר סיפרה שג'ורג' ומשפחתו גרים ביפו כבר 400 שנה.

טל פרידמן בהרכב משפחתי מלא התייצבו בסופ"ש להקרנת פרק הבכורה של "אבא משתדל", אותה כתב פרידמן יחד עם רן דברת וביום של עודד דוידוף. הסדרה המבוססת על חייו של פרידמן ועוסקת באב לילדה אוטיסטית, תשודר בכאן 11. פרידמן שגם משחק בתפקיד הראשי, חושף בסדרה את ההתמודדות כאבא לילדה אוטיסטית, ואת התפקיד המאתגר הזה מגלמת השחקנית המצוינת ג׳וי ריגר. מלבד השניים, בסדרה משחקים גם רבקה מיכאלי, מיכל ברנשטיין, מיכאל גבעתי ואלון ליאור.

תערוכה חדשה נפתחה בגלריית האמנים של קניון רמת אביב "שערים" בה 4 אמניות מציגות כל אחת שער ליצירתה: חנה שפרלינג מציגה עבודות ברקמה וציורים מופשטים קנבס, שרה ליבנה מציגים מסכות על כפות דקלים וציורים גדולים של דמויות, תמימה שנפ ורותי ארז מציגות נופים ומופשט בטכניקות מעורבות. אוצרת התערוכה הינהאיילת אמוראי-בירן והיא מתקיימת בין התאריכים: 13.10 -4.11. שיח גלריה בתערוכות ומפגש עם האמניות יתקיים ביום רביעי, 23.10 בשעה 19:30. הכניסה חופשית בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה. על הקיר החיצוני של קניון רמת אביב, ממוקמים 16 חלונות ראווה גדולים, ובהם מוצגת כל חודש תערוכת אמנות חדשה, של מיטב אמני ישראל. בחלל הייחודי הזה מציגים צלמים, ציירים, פסלים ומעצבים. הקהל העובר במהלך 24 שעות היממה מתחלף מאנשים הצועדים/רצים בשעות הבוקר, הורים המביאים את ילדיהם לגן, אימהות עם עגלות התינוקות, תלמידי בתי הספר החוזרים מלימודיהם, וכולם למעשה נחשפים לתערוכות מדהימות ואמנות איכותית ללא תשלום וללא מאמץ. הוויטרינות השקועות בקיר וסגורות בזכוכית מהוות מעין מסגרת גדולה של תמונה והצופה יכול לראות את העבודות מקרוב או מרחוק, ובערב בזמן שהתאורה דולקת, גם מהכביש. המקום כולו מזכיר בעיצוב שלו את המנזרים באירופה, שכן בקדמת הקיר, יש אכסדרת עמודים המחלקת את המתחם ונותנת מקצב אחיד אשר ביניהם ניתן לראות את הוויטרינות ולצפות באמנות. בתמונה: הציירת תמימה שנפ ליד עבודותיה.

ירדנה אמסלם, מייסדת מכללת כישורי חיים, המקנה כלים שימושיים לבוגרי החינוך המיוחד, חלקם על הרצף, חנכה בהיכל התרבות בפתח תקווה, את תערוכת ארט ברוט (אמנות לא גמורה הנעשית ממעמקי הבטן ומתוך צורך מידי להביע רגשות) ופסלים מנייר, שיצרו תלמידי המכללה אשר תוצג במהלך החודש הקרוב בהיכל התרבות לקהל הרחב. התערוכה נפתחה במעמד ראש העיר רמי גרינברג, ענת זנזורי יו"ר מנהל התרבות, דליה אוחיון יו"ר הנהלת היכל התרבות, נילי חי אוצרת התערוכות ובכירים נוספים מהמגזר הציבורי והפרטי. אמסלם סיפרה בהתרגשות כי המכללה פועלת להקנות כלים וכישורים לחיים לעודד מתן שוויון הזדמנויות לסטודנטים עם מוגבלות שכלית, או התפתחותית. תלמידי המכללה כובשים גם את ספסלי האקדמיה ומתנדבים בבתי חולים ובצה"ל, ובהחלט מהווים מקור גאווה. התערוכה תינעל ב- 30.11.2019. בתמונה: ירדנה אמסלם (במרכז) עם אורחות בתערוכה.

במהלך החגים יאיר תותחני, יבואן אביזרי אמבטיה ומטבח יוקרתיים, התארח בתערוכה הבינלאומית SICAM  באיטליה,  שהינה אירוע בינלאומי בהשתתפות החברות המובילות בעולם, בחדשנות יצירתיות עיצוב וטכנולוגיה. יאיר תותחני מגלה שישראל הינה מהמובילות בעולם בביקוש למשטחי נירוסטה למטבח. חברת BARAZZA המיוצגת על ידיו בישראל, השיקה 5 סוגים שונים של גימורים במשטחי נירוסטה וכן חידושים של ראשי כיריים נפרדים, הניתנים למיקום על המשטח על פי בחירה. בתמונה: יאיר תותחני עם הבעלים של חברת BARAZZA .

תגובות

להשאיר תגובה