הטריבונה – רכילות עסקית

השבוע ראש עיריית רמת-גן כרמל שאמה הכהן, ערך סיור ראשון בבית חולים שיבא בעיר, ונפגש עם מנכ"ל שיבא פרופ' יצחק קרייס ועם שר העלייה והקליטה יואב גלנט. השלושה הופתעו לגלות שהם מחזיקים במכנה משותף, כשעברם וזיכרונות הילדות שלהם שזורים ברחובות העיר רמת-גן. במהלך המפגש שוחחו על התקופה בה היו חניכים בתנועות הנוער שפעלו בעיר. שלושת הרמת-גנים, בעבר ובהווה, סיכמו לאחד כוחות ולשתף פעולה גם בתפקיד העתידי של השר גלנט.

שבוע האופנה תל אביב 2019 יוצא לדרך זו השנה השביעית, בשיתוף פעולה עם מטה כחול- לבן משרד הכלכלה והתעשייה, ביוזמת והפקת מוטי רייפ. הוא יערך בין התאריכים 10-13 במרץ 2019 בהאנגר 11 ת"א. ערב הגאלה של שבוע האופנה תל-אביב 2019 מארח השנה את מעצב האופנה גדעון אוברזון כערב מחווה לפעילות ענפה של  56 שנים שנות יצירה. ערב הגאלה יערך ביום ראשון ה- 10 במרץ 2019, בשעה 21:00 בערב. במשך שלושת ימי שבוע האופנה 2019 תל אביב, אשר יערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב, יציגו כ- 22 מעצבים. ערב הגאלה של שבוע האופנה 2019 יערך כערב מחווה למעצב האופנה גדעון אוברזון, ובמסגרתו האירוע תיערך תצוגת אופנה בה ישתתפו כ- 60 דוגמניות אשר עבדו עם גדעון אוברזון לאורך השנים. מוטי רייפ: "השנה זו הפעם הראשונה שאנו חוברים למשרד הכלכלה מטה כחול לבן, זאת במטרה להמשיך ולקדם את תעשיית האופנה הישראלית. גם השנה אנו ממשיכים לקדם את נושא "אידיאל היופי" המשתנה עם השתתפותם של דוגמניות ודוגמנים בכל הגילאים, המידות, הגבהים, הצבעים והדתות. זאת על מנת, להמשיך ולקחת חלק בשינוי המהותי המתקיים היום בעולם ולתת לגיטימציה שאופנה שייכת לכולם". לראשונה בישראל שבוע האופנה ישודר במלואו בבלעדיות בערוץ האופנה הישראלי (אפיק 35 ב-HOT ואפיק 38 ב-yes), עם שידורים חיים סביב השעון של כל התצוגות. כמן כן ניתן יהיה לרכוש כרטיסים לאירועי שבוע אופנה תל אביב באתר האנגר 11tps://hangar11.co.il/events /

ארגון הסחר הטיוואני TAITRA השיק בישראל את לשכת המסחר של טאיוואן בישראל, בסימן אימוץ חדשנות ישראלית והרחבת הסחר הדו-צדדי בין המדינות. שר החוץ לשעבר של טאיוואן ויו"ר TAITRA מר גיימס הואנג, הגיע לארץ עם נבחרת מכובדת של אנשי עסקים טאיוונים. האירוע נערך במלון הילטון תל אביב  וכלל מכובדים מכל קצוות הקשת הדיפלומטית, הטיוואנית והישראלית: ד"ר וח"כ נחמן שי יו"ר הליגה לידידות בין ישראל לטיוואן שגם נשא דברים, חברת הכנסת ענת ברקו, אדיב ברוך ראש מכון היצוא, אמיר שני סגן נשיא התאחדות לשכות המסחר, עמי אפלבאום המדען הראשי יו"ר החדשנות, אשר ירדן נציג ישראל בטיוואן, מר פאול צ'אנג שגריר טיוואן בישראל, מר ולטר יה נשיא ומנכ"ל TAITRA, אמה יאנג מנכ"לית הלשכה בישראל, בכירי היי טק כמו משה ברוקס מצ'ק פוינט וחי וויאר שפילד ועוד. האירוע כלל נאומים, מופע אומנתי ותפריט ארוחת שף אסייתי ומקומי.

במסגרת יריד התיירות שהתקיים השבוע במרכז הירידים בתל אביב, הצוות הבכיר של רשת מלונות "קיסר פרמייר" בראשותו של סמנכ"ל הרשת ישראל חייט, הציג את השדרוגים שבוצעו בשנה האחרונה במלונות הרשת, בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪.

כנס בשבע ירושלים התקיים בשבוע שעבר במלון קראון פלזה' בנוכחות מוכבדים רבים ביניהם נשיא המדינה רובי ריבלין. כבכול שנה הכנס מספק במה לדיונים בנושאים אקטואליים וערכיים, כאשר על סדר היום בציבור הדתי ובישראל במסגרת הכנס מעניקים מארגניו את "פרס ירושלים". הכנס נפתח עם הופעתו של הזמר יהורם גאון ולאחר מכן התקיימו מושבים בהשתתפות אישי ציבורי, רבנים חברי כנסת, שרים ונשיא המדינה. בין האורחים בכנס מנכ"ל המלון חמי גור שאירח בערב הפתיחה את נשיא המדינה רובי ריבלין, ראש העיר ירושלים החדש משה לאון, יו"ר בשבע דודו סעדה, יו"ר קק"ל דני עטר, מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשייך עוד מכובדים רבים.

מאות צופים, זוגות וגם בודדים, התקבצו בסיומו של הוולנטיין דיי, לחגוג עם התיאטרון הלאומי הבימה את הצגת הפרימיירה של "זרים מושלמים". ההצגה המהנה, בבימויו של נתן דטנר ובהשתתפות תומר שרון, מורדי גרשון, נתי רביץ, פיני קידרון, מאיה מעוז, ריקי בליך וספיר אזולאי, על פי סרטו של פאולו ז'נובזה, זכתה לתשואות רמות. המחזה הינו עפ"י סרטו המצליח ועטור השבחים של הבמאי האיטלקי פאולו ז'נובזה, אשר חושף את הסכנה שטומנת בחובה ההתקדמות הטכנולוגית שכולנו חיים אותה מידי יום.

ערן סייג, מנכל מטבחי סמגל אירח השבוע בסניף סמגל בהרצליה פיתוח, ידוענים ואנשי עסקים אשר הגיעו לערב מכירה פומבית, שכל הכנסותיו קודש למען ילדי עמותת קו לחיים. לקראת הפרויקט, סמגל קראו לאדריכלים, מעצבים, שפים, ידוענים להעניק את הפריט שהם הכי אוהבים במטבח לטובת המכירה פומבית. במהלכו של הערב, נאספו תרומות בשווי עשרות אלפי שקלים ממכירת פריטי הידוענים. כך למשל השף שגב משה שלח חבר טוב שלו שרכש את סכין הקצבים שלו חזרה ב10,000 ₪. קרש החיתוך "הכשר למהדרין" של ג'קי אזולאי עוד מתקופת מאסטר שף נרכש על ידי ערן סייג מנכ"ל סמגל בשווי 5,500 ₪ ועוד. נצפו בארוע אלעד סייג מנכ"ל סמגל אלקטריק, השף צ'רלי פדידה, עו"ד שיר הספרי יזמית וממתגת ערים ונדל"ן ברחבי הארץ, אילן הירש בעלים ומנכ"ל חברת וניל הפקה ומיתוג קולינארי ועוד.

חברת מיני ליין, ייבואנית AEG, השיקה השבוע את סדרת תנורי הבישול ואפייה במתחם האירועים היוקרתי COPULA. במסגרת אירוע ההשקה, הועברה למשתתפים סדנת בישול באדים ע"י השפית הסלבית ג'קי אזולאי, תוך הדגמת הטכנולוגיה החדשנית, בה התנסו המשתתפים בהכנת ספרינג רול במילוי סלמון, עשבי תיבול וירקות מאודים. האורחים נהנו מארוחת גורמה בת 3 מנות, כולה על טהרת הבישול באדים. באירוע נכחו משנה למנכ"ל מיני ליין ירון מרקוביץ, קרן ימיני מנהלת השיווק, ואליה אומנסקי מנהל המוצר AEG.

קבוצת מסלמני יבואנית מותגי הבישול הצרפתיים TEFAL, PYREX, LUMINARC, STAUB השתתפה גם השנה באירועי הגסטרונומיה הצרפתית  SO FRENCH SO FOOD ביוזמתה של שגרירות צרפת בישראל, שעמדו בסימן חל הארץ הדרומי של צרפת, פרובנס-אלפים-קוט ד'אזור. החגיגות הגסטרונומיות של הקבוצה נפתחו בלגעת באוכל, בסדנת-אומן בה הדגימו שף של מסעדה יוקרתי בעלת כוכב מישלן ושף לחמים שהגיעו במיוחד מצרפת. האופה-רב אומן, ז'אן פול וזיינו מעיר הקיט הציורית אנטיב שבריביירה הצרפתית, שהיה אחראי על הלחמים והמאפים בחתונתו של הנסיך אלברט ממונקו, העניק טעם של שולחן מלכים עם מגוון רחב של לחמים, בעוד שף אלכסנדר לשן ממסעדת Roc Alto שבעיירה  Saint Veran שבאלפים הצרפתיים, המדורגת בכוכב מישלן, הדגים הכנת מנה פרובנסלית טיפוסית המשולבת בשמן זית ושום שהוגשה לצד אספרגוס ירוק  מוקפץ קלות בשילוב שמנת בפפריקה מעושנת וביצת עין ברוטב סויה. רונן סלמי, מנהל קבוצת מסלמני הוסיף כי לראשונה יורחבו חגיגות הגסטרונומיה הצרפתית לכל בשלן ישראלי באשר הוא ולא רק למסעדות. כל אחד יוכל ליהנות ממוצרי הבישול הצרפתיים במחירים אטרקטיביים עד סוף חודש פברואר, כך שיוכל לבשל במטבחו את המנות הצרפתיות שאותם אנחנו מציגים היום. עוד נכחו באירוע בריג'יט בנעיון מהשגרירות הצרפתית, רונן סלמי מנהל חברת מסלמני, חאתם מסלמני מכ"ל רשת לגעת באוכל, ג'ילברט אזולאי שף הבית של לגעת באוכל ועוד.

במפגש בוקר אינטימי שנערך במלון קראון פלזה סיטי סנטר בתל אביב, שסיפק חווית אירוח מכבדת ומלטפת, הוזמנו על ידי עמותת "אור למשפחות" והעומדת בראשה, עירית אורן גונדרס, אמהות שנכנסו למעגל השכול הכואב בשנים האחרונות, בנוסף לאמהות תומכות ומעודדות. האימהות הקשיבו להרצאות מאת ערן שחר על "התרוממות מנפילות קשות והצמדות בכוח החיים" והטנטולוגית לין חלמיש שדיברה על "הבחירה בחיים". לאירוע שעמד בסימן "בוחרים בחיים למרות הכאב העמוק", הגיעה לתמוך ולחבק גם ליהיא לפיד.

הקונדיטור המוערך אריק קייזר בעלי רשת המאפיות מיסון קייזרס המפוזרות ברחבי  פריז וניו יורק, הגיע לביקור בארץ הקודש. במהלך הביקור זכה קייזר לרגע נוסטלגי כשהגיע במיוחד להתרשם מ" בית ארקפה" (הצפירה 23 תל אביב). במקום נפגש עם ירון ירקוני בעלי רשת ארקפה שעשה לו סיור קפה אישי ואף החזיר אותו שנים אחורה לימים בהם פיתח  את מתכוני הלחם עבור ארקפה. קייזר התפעל מהתפתחות הרשת, שתמיד ציין שמקדימה את זמנה, עם ההתרחבות לסניפי הבייקרי והבאת הדור החדש של הקפה ארצה.

החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים פועלת לשדרוג פני הרובע היהודי במספר פרויקטים בעלות כוללת של למעלה מ200 מיליון ₪. השבוע הוסר הלוט מהפיילוט הראשון במסגרת פרויקט 'קריה יפהפייה' ברובע היהודי בירושלים, והתקיים טקס השקת הבית השרוף המחודש. הטקס התקיים בהשתתפות שר ירושלים ומורשת, ח"כ זאב אלקין, ראש העיר ירושלים, רו"ח משה ליאון, יו"ר דירקטוריון החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי, עו"ד מוטי רינקוב מנכ"ל החברה, הרצל בן ארי, וסמנכ"ל החברה דניאל שוקרון. בנוסף נכחו באירוע: סולי אליאב מנכ"ל הקרן למורשת הכותל, חגית משה סגנית ראש העיר, חבר מועצת העיר אריה קינג, מוטי ג'רבי מנכ"ל ישיבת הכותל,  מוריה חלמיש יועצת השר זאב אלקין, שרית גולדשטיין מנכ"לית המשרד לירושלים, יועצת התקשורת טל מרום, ישראל גולדברג מפרסומי ישראל, נתי מלחי, החתן של משה רוסנק עליו קרויה כיכר רוסנק, בני סאסי מנכ"ל פמ"י, שושי סה לבן יו"ר המנהל הקהילתי הרובע היהודי, אבנר סימון אדריכל הפרויקט.

דוגמניות העל הישראליות סופיה מצט'נר, דורית רבליס ואביטל לנגר הגיעו לשבוע האופנה בלונדון, להשיק את קטגוריית הביוטי באתר AZRIELI.COM. השלוש הובילו את קמפיין האתר בפלטפורמות הדיגיטליות, וחשפו את המוצרים השונים שמציע. בתמונה: 3 הדוגמניות עם זאביק דרור מנהל מערך היח"צ של האתר.

השבוע נערך בחברת סלע מדיקל בפתח תקווה כנס רפואי בו השתתפו מעל  ל-100 רופאים בכירים מרחבי הארץ. בכנס הרצתה ד"ר מריה שירשקובה, דרמטולוגית בינלאומית ממוסקבה, שהגיעה לביקור בזק בן יומיים, על שיטות ייחודיות בתחום הדרמטולוגיה והאסתטיקה הרפואית, ואילו עו"ד שירלי גינצבורג הנחתה סדנא משפטית בתחום הרפואי. בתמונה מימין: עו"ד שירלי גינצבורג, ד"ר מריה שירשקובה וקרן סלע מנהלת חטיבת האסתטיקה של סלע מדיקל.

חברת האופנה קרייזי ליין צילמה ברביעי האחרון קטלוג ראשון לעונה שכולו בסימן העצמה נשית, אותו מובילה הפרזנטורית גלית גוטמן לצד שלוש נשים חזקות: המסעדנית והיזמית ננה שרייר, העיתונאית דנה ספקטור ואילון נופר ממייסדי להקת מיומנה, מנטורית ועיתונאית. הפרויקט הנ"ל מביא את סיפורן של הנשים דרך צילומים וראיונות אינטימיים אחת על אחת.עופרה לוין שביט מבעלי חברת האופנה קרייזי ליין סיפרה כי הנשים שנבחרו מייצגות נשיות, חוזק והשראה לקהל נשים רחב, והחליטה כי תתרום בשם הנשים שלקחו חלק בפרויקט לעמותה "לא עומדות מנגד" שמטרתה לעזור לנשים הנמצאות במעגל הזנות. מימין: ננה שרייר, גלית גוטמן, עופרה לוין שביט מנכל"ית השיווק של קרייזי ליין, אילון נופר ודנה ספקטור.

ח"כ קארין אלהרר הרטשטיין הגיעה השבוע לבאר שבע במסגרת יום "המועצה לשלום הילד" שהתקיים באוניברסיטת בן גוריון בנגב, ובתוך כך מצאה זמן להיפגש עם אורן אהרוני, מנכ"ל תיאטרון באר שבע. קארין, הידועה כחברת כנסת עם סדר יום ופעילות חברתית ענפה, ידועה גם כשוחרת תרבות המרבה לצפות בהצגות. חברת הכנסת התרשמה מהרפרטואר השנתי של תיאטרון באר שבע, ששם לו השנה לדגש להעלות הצגות המתייחסות לבעיות חברתיות ולאנשים "השקופים" בחברה. אורן אהרוני עדכן באותה השיחה על ההפקה החדשה של התיאטרון 04:12 (ארבע דקות ושתים עשרה שניות ), שתעלה במוצ"ש הקרוב ב- 23 לפברואר ועוסקת בתופעה הקשה של הבריונות ברשת. אלהרר, שהגדירה את הפגישה כ"פגישה מרתקת" בעמוד האינסטגרם שלה, הבטיחה לעזור ולסייע לתיאטרון מול מקבלי ההחלטות במשרד החינוך, כך שתלמידי שכבות בתי הספר התיכוניים, וההורים ייחשפו באופן מקסימאלי להצגה בכל רחבי הארץ. כמו כן, הבטיחה היא להגיע לצפיה בהפקה המעניינת, כמו גם שתעשה מאמץ להיחשף להצגות מצליחות נוספות שהעלה העונה התיאטרון כגון "פרפרים הם חופשיים" ו"מחיר החיים", העוסקות מזוויות שונות גם הן באנשים בעלי מוגבלויות.

חברת Sodexo On- Site המתמחה במתן שירותי אחזקה ושירותי הסעדה לארגונים, חברות במשק, מוסדות ציבור ומפעלי תעשייה, אירחה השבוע במסעדה אותה מפעילה החברה בבניני  חברת הביטוח "מגדל", את השף צ'רלי פדידה שהגיע לרחבת המסעדה עם הפוד-טראק שלו, איתו הוא נודד ברחבי הארץ, ופינק את עובדי "מגדל" וההנהלה הבכירה במנות גורמה. מבין המנות שהוגשו ניתן היה למצוא טורטליני גבינות, שום כרישה ושמנת, פסטה ירוקים עם שום, יין לבן, תרד ואפונת גינה ופסטה עם שום קונפי, דגים וריחן. עבורSodexo   שחזונה הוא שיפור איכות החיים של העובדים, זו עוד דרך להיות שותפה עם "מגדל" בשיפור איכות החיים של עובדיה. גם אודי בן שימול, מנכ"ל חברת Sodexo On-Site ודורון ספיר, מנכ"ל מגדל, הגיעו כדי להתרשם מהמטעמים של פדידה.

את שישי האחרון בחרה צופית גרנט לבלות עם חברתה, ביום בילוי מפנק במתחם הספא וילג' בחמת גדר. השתיים נהנו מיום פינוק שכלל עיסוי ורחצה במעיינות הטרמו-מינרליים, וכן מכל הפינוקים שמקבלים אורחי המקום.

לקראת יום האישה הבינלאומי, יוצא עיתון הארץ עם מוסף ושמו "מנהיגות נשית", בהפקתה של עינת פרידמן, מפיקת מוספי הפרימיום כשעל הכתיבה אחראי איש התקשורת סער ורדי. המגזין יכלול ראיונות אישיים עם נשים מובילות הנמצאות בעמדות מפתח בחברה הישראלית, מהמגזר הציבורי והפרטי, בתחומי הכלכלה וההיי-טק, הממשל והפוליטיקה, הביטחון, המשפט, המדע, התעשייה, הקמעונאות, החברה והתרבות. בין המשתתפות: שרת המשפטים איילת שקד, ח"כ מירי רגב, המפקחת על הבנקים חדווה בר, עדינה בר שלום, יו"ר ויצ"ו העולמי פרופסור רבקה לזובסקי, מנכלית תיאטרון גשר לנה קרינדליין, יו"ר פעילים חנה פרי-זן, מנכ"לית אספן גרופ צופית הראל ונשים פורצות דרך נוספות. בתמונה: שרת המשפטים אילת שקד והמפיקה עינת פרידמן.

בנק לאומי ובנק דיסקונט הם אלופי האלופים, בתחרות מצטייני המחשוב לשנת 2018 של "אנשים ומחשבים". הטקס נערך בחמישי האחרון במתחם אירועים לאגו, והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה. בנק לאומי זכה בתואר אלוף האלופים, על ציון פרוייקטים מצטבר הגבוה ביותר בין הפרויקטים הזוכים. בנק דיסקונט זכה בשל מספר הפרוייקטים הזוכים הגדול ביותר בתחרות. הפרויקטים שבנק דיסקונט זכה בהם הם: מערכת גנרית לניהול כלל התחרויות בבנק; GIS; פאנל ופרופיל דיגיטלי חכם; יישומי AI DATA; מסעות לקוח – פתיחת חשבון; מענה קולי ויזואלי; ניטור אנומליות למניעת הונאה בנתיבי יציאת הכסף; ו- Discount AIOPS.

את הזמרת עדן טהרני בת 19 הכרנו לראשונה אקס פקטור, עם אודישן מרגש שלא השאיר אף עין יבשה. כיום עדן באיסוף חומרים לאלבום בכורה, וכבר משחררת את הסינגל הראשון "אני רואה". בשבוע שעבר התארחה בתוכנית "פותחים יום", ברשת וריגשה גם את המנחים נועה רוזין ואלעד זוהר.

אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה, ממשיך לקיים את המסורת השנתית וגם השנה קיים את "טיול המצטיינים השנתי" של הרשת. תובל הטיס ליעד התיירות הפופולארי רומא, את חברי הנהלת הרשת וביניהם עדי הופמן מנהלת השיווק של הרשת, כפיר גולדברג מנהל חנויות הרשת ו-11 מנהלי סניפים מצטיינים מסניפי הרשת השונים ברחבי הארץ. בכירי הרשת נהנו מ-4 ימים מפנקים בעיר התוססת, שכללו לינה במלון מפואר במרכז העיר, סיורים באתרים היסטוריים ובמוסדות תרבות, טיולים מודרכים ברחבי העיר, ארוחות גורמה ועוד. בתמונה: עדי הופמן מנהלת השיווק של הרשת, כפיר גולדברג מנהל חנויות הרשת ואריאל תובל בעלים ומנכ"ל רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה.

בסוף השבוע האחרון אירח המותג 'גורניה' את טקס הענקת פרסי "נבחרי השנה" של מגזין העיצוב הנחשב- בניין ודיור. מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים בישראל הגיעו לחנות הקונספט של המותגים 'גורניה ואסקו' בהרצליה, על מנת לגלות את שמות הזוכים הגדולים בתואר "נבחרי השנה" של המגזין: דן טרוים, סטודיו ארז חייט, קרן מיימון ונסטור סנדבנק. מבין האורחים המכובדים שהגיעו לאירוע: גדעון ויגדור, מנהל מותג 'גורניה' בקבוצת ח.י, רוני ברום, מנהל 'גורניה' הרצליה, אבי זק, בעלים מלון דריסקו, אסנת אונגר, מנכ"ל בניין ודיור, חדוה אלמוז, עורכת ראשית, תמיר מירן, מנכ"ל האתר ודנית אמינוף, עורכת האתר.

מנכ"לית "יוניליוור ישראל" ענת גבריאל, ציינה ביום רביעי את פתיחת עונת הגלידות לשנת 2019. את הטקס החגיגי הנחו סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישי מנדיל, מנהלת השיווק של גלידת שטראוס מיכל תמרי ומנהל המכירות הארצי חנוך לופו. האירוע, שהתקיים השנה במתחם VALLEY בכפר סבא, נערך בקונספט ALL STARS מפואר עם שלל הפתעות, כ-500 אורחים ומופעים מיוחדים. במסגרת האירוע הוקמה גם "שדרת הכוכבים"  – מחווה הוליוודית למותגי העל של גלידת שטראוס. לאחר ההתכנסות, חשפו תמרי ולופו את החדשנויות הצפויות בעונה הקרובה, ביניהם טעמים חדשים למותג העל מגנום וגלידה מופחתת שומן וקלוריות עם תוספת חלבון. דני רוז'נסקי, מנהל הפיתוח של גלידת שטראוס, ליווה את אורחי האירוע שזכו לטעום ראשונים מן הגלידות החדשות, ונהנו גם ממופע סטנד-אפ של הקומיקאי אלי יצפאן, שלא וויתר על המבטא העיראקי וגרם לקהל לדמוע מצחוק אפילו מחיקויים של גלידות.

בימים אלה שב איש התיאטרון והתרבות שמוליק יפרח לנהל את בית הספר למשחק "גודמן" שייסד לפני כ-15 שנה. יפרח לשעבר מנכ"ל תיאטרון הקאמרי, מנהל בית הספר "גודמן" ומנכ"ל תאטרון באר־שבע ונחשב כדמות המובילה בנוף התרבות הישראלית. עם כניסתו לתפקיד מינה את הבמאית שיר גולדברג למנהלת פדגוגית-אמנותית ב"גודמן", אשר תחליף את מקומו של הבמאי והמנהל האמנותי רפי ניב.

נורית ויוסי גלוש קיבלו לידיהם את הבעלות על בית הקפה אספרסו בר בראשון  לציון. השניים חברו לסו-שף של מסעדת קלמטה, והשלושה יחדיו רקחו ארוחות בוקר אותנטיות המתבססות על המטבח היוני- מזרחי. יוסי ונורית השיקו השבוע את התפריט החדש, כשעל ההשקה ניצחה גו'ד לברון ממשרד יחסי הציבור לב תקשורת.

הדוגמנית זרלינה הוהמאן אשר הגיעה למקום השני בתכנית הריאליטי "הטופ מודל של גרמניה", והוחתמה על חוזה בסוכנות הדוגמנות המשפחתית של היידי קלום, היא הפרזנטורית של רשת נעלי טוגו לקיץ 2019. הומאן שעברה לאחרונה להתגורר בארץ בעקבות התאהבות בבן זוג ישראלי בר כספי, למרות סיפור האהבה חוצה היבשות, היא נתבעת בימים אלה ע"י היידי קלום, לאחר שסומנה בסוכנות כאחת הדוגמניות המובילות.

אשת העסקים שרה אגמון גרופ – עולם תוכן לילדים, השיקה אתמול את מחלקות התוכן החדשות בחברה והרימה מסיבה סודית לילדי vip. אגמון שיוצרת מגוון תכני איכות מקוריים לילדים, מותאמים אישית ובעלי מסרים חינוכיים, ערכיים, המפתחים את דמיונם של הילדים. בתוכנית הופעת אורח מיוחדת של לני בוסקילה, שהצטרף ללהקת הרוק החדשה לילדים "קולור סטאר", אור דולפין בתה של אירה על עמדת התקלוט ורומאו רומנו אחראי על בר המשקאות (לימונדה) לילדים. הגיעו עם הילדים מאיה בוסקילה ולני, ג'ני צרוואני ובתה, משה אשכנזי והילדים, אירה דולפין ואור, מירית ועקנין ועוד.

חברת AWACS המשווקת מערכות למניעת תאונות דרכים מבית SDS, השתתפה בכנס עדיף לענף הביטוח אשר התקיים באולמי LAGO בראשל"צ. החברה משכה אליה גורמים בכירים מענף הביטוח, הודות לטכנולוגיות הרדאר המתקדמות אותן היא מציגה באופן בלעדי בעולם, ועוררה עניין רב לרגל השקת המסך החדש למניעת סנוור קרני שמש. בין מבקרי הדוכן הרבים היו מוטי שפירא, מבכירי חברת הביטוח המובילה איילון וחבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה, אשר סיפר כי בימים אלה עובד על תכנית תחקירים חדשה לטלוויזיה לצד עשייה בעולם העסקי. בתמונה: ח"כ יגאל גואטה וצוות ההנהלה הבכירה של חברת AWACS.

סיון ברון לוי (34), מונתה למנהלת קשרי קהילה בעמותת שניר, הפועלת לקידום מתן שוויון הזדמנויות בחינוך  ובתרבות. ברון לוי בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים. למדה תואר שני בפסיכולוגיה ומדעי המחשב וסיימה מצטיינת דיקן ארצית. במשך 3 שנים התנדבה כרכזת חברתית בעמותת אנוש, במסגרתה הובילה את הצעדה צועדים בראש מורם, לקירוב חולי נפש בקהילה.

הזמר איתי לוי והדוגמנית כוכבת האח הגדול בעלת למעלה מ 1 מיליון עוקבים באינסטגרם מריה דומרק, נבחרו כפרזנטורים של מותג הג'ינסים המוביל לי קופר. במסגרת ההסכם יקבל לוי כחצי מיליון שקל עבור פעילות לשנת  2019. מסע הפרסום הראשון של השניים יעלה במהלך חודש אפריל, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2019.

זיו שילון  קצין צה"ל אשר נפצע בעת פעילות מבצעית ברצועת עזה, הגיע לבורסת היהלומים לתת את הרצאתו מעוררת ההשראה בפני 150 חברי המועדון החברתי כלכלי של בורסת היהלומים ברמת גן. שילון התארח לפני ההרצאה בלשכתו של נשיא בורסת היהלומים יורם דבש, וחשף את הסטארט אפ החדש שלו: שליטה מלאה של נכים במכשירים עדינים כסמרטפונים ומסכי טאצ'.

עופר נוינר מונה למנכ"ל חברתSBN, המייבאת ומשווקת מותגי אופנה בינלאומיים מובילים: נאוטיקה, טימברלנד, וקנת קול. נוינר שימש במהלך 10 השנים האחרונות כמנכ"ל חברת ההלבשה התחתונה טריומף אינטרנשיונל. לפני כן, שימש כ 10 שנים כסמנכ"ל שיווק של חברת גוטקס.

כ – 500 עובדים ומפיצים של הרבלייף ישראל, התכנסו במלון ווסט לגון ריזורט בנתניה, לאירוע השנתי אותו עורכת החברה מידי שנה. את האירוע פתח רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל אשר הציג צמיחה במכירות של 13% בשנת 2018, נתון אשר מציב את ישראל כאחת מהמדינות הצומחות ביותר של הרבלייף באזור אירופה, אפריקה והמזרח התיכון.

רשת טיב טעם בחזית המאבק החברתי: תומכת בקהילה הגאה ובארגון איגי, תחת המסר 'החופש לבחור'. בעקבות קמפיין שלטי החוצות של אלי ישי "כדי שלא יהיה ילד עם אבא ואבא", שעורר סערה בימים האחרונים, יצאה רשת טיב טעם בקמפיין חברתיברשתות החברתיות, שהמסר הוא "החופש לבחור", וזאת על רקע הצהרותיו הקשות.

 

תגובות

להשאיר תגובה