אני רוצה מכונית, אני רוצה אופנוע, אני רוצה לקנות בית, אני חייב מחשב חדש אבל זה קצת קשה כי בתקופה האחרונה אני מעביר את רוב הזמן שלי בבית, לא עושה כמעט כלום, בעיקר משחק כדורגל אבל לא מתפרנס מזה, אז מה זה שווה כיף אם אין פה כסף לרודף בצע כמוני.  אגב כמוני למי שלא יודע זה אתר לחרדתיים, אנשים שסובלים ממחלות, כאלה שעוקבים כל רגע אחרי כל שינוי קטן בגוף שלהם  ושואלים שאלות המהותיות להפליא שעיקרן:  "צמחה לי שערה לבנה, כמה אני קרוב למוות קליני?". כאלה כזה

את האמת שפעם אחת נרשמתי לאתר, נשמתי 10 נשימות עמוקות, התאפסתי ומחקתי את המשתמש האנונימי.

אז מי אני? אני קובי, ילד טוב רחובות, שנכון לכתיבת שורות אלו אני מחלטר בעבודות מלצרות, בר, שיפוצים ומה שבא ליד. הבנתי שהגיע הזמן להפסיק עם העבודות האלו ולחפש עבודה קבועה וזמינה שתתאים לצרכים האישיים שלי, מבחינת שעות, שכר, סיפוק ופשוט לא מצאתי.

מה שיש למדינת ישראל להציע לי לגיל 24 בלי תואר ובלי מקצוע זה בניין, מלצרות, אבטחה, חנות בגדים ועוד כל מיני שטויות שאני צריך קצת לרמות את הציבור הישראלי, די נמאס לי מכל העבודות האלה כי הפכתי לעצלן שרוצה את הכל מהר ובקלות "קובי רוצה עושה" אז התחלתי לרשום בגוגל "מעט שעות הרבה כסף", "הכנסה פסיבית", להרוויח 10,000 שקל בחודש", "נדודי שינה" ופה הפסקתי, בוא נגיד ככה, גוגל לא כזה עזרו לי, כאילו הם לא עזרו לי בכלל חוץ מלהכניס לי עוד פחדים לראש.

אז מה נשאר? אנשים שאני לא מכיר בפייסבוק מציפים אותי על שיווק רשתי למרות שאיימתי לתבוע את הבא בתור שישלח לי, אני חושב שאחרי כל החיפושים האלה אני קצת מתחיל לאבד תקווה ומבין שאולי יש פה נבואה שמגשימה את עצמה, אולי זה בגלל אותו הרב מלצרים דרוזי שאמר לי בגיל 17 "אתה תהיה מלצר כל החיים שלך יא כילב". אולי.

כרגע, אין לי מה לעשות חוץ מלהתמודד עם המצב כמו שצריך ולהתחיל לחפש לי סדרת טלוויזיה טובה שתמלא לי את החלל הריק למשך תקופה ארוכה עד שאתאפס על עצמי, אמצע עבודה נורמלית, אלמד, אכיר את אשת חלומתיי, אתחתן, אביא ילד בכוונה, אביא ילד בטעות, אתגרש, אתחתן בשנית ואמות בשיבה טובה. ועד אז. חכו לשבוע הבא.

 

1 תגובה

להשאיר תגובה