"נווה צדק" הינו צמד מילים שמיד גורם לך לחשוב רומנטיקה, זה התחיל אי שם בשנת 1887 שהוקמה השכונה היהודית הראשונה מחוץ לחומות יפו, מי ידע אז ששכונה זו תהפוך עם השנים לאזור מבוקש כולכך, מקום ציורי ואומנותי, מלא היסטוריה וארכיטקטורה מדהימה שעוברת שימור כבר שנים רבות, לתור את רחובותיה הצרים והמעוצבים של השכונה זו חוויה בעלת ניחוח של חו"ל וכנראה שלא סתם נבחר מקום זה ללוקיישן של בוטיק הבריאות והספא – LILKA

ואכן במיקום הכי מרכזי של נווה צדק אך באופן הנסתר מעיני כול מגיעים רק יודעי דבר אל בוטיק הבריאות, מדרגות ציוריות מובילות לחצר פנימית בה ניתן ללגום יין וגבינות משובחות ודרכה להיכנס למרפסת פסטורלית הצופה על המתרחש מלמעלה, דלתות אוטנטיות של פעם נפתחות והנה אתה חווה את השקט והשלווה של הבריאות.

את המקום מנהלת ביד רמה לילך צביק בן מיכאל, בחורה צעירה, חייכנית ונעימה שבשלהי שנות ה20 שלה למדה קוסמטיקה במטרה לטפל בעצמה וכשסיימה בכלל הפכה להיות דיילת אויר שתרה בעולם עם החברה הלאומית, עבר הזמן, היא נישאה, ואז החליטה לחזור לאהבה הישנה ולפתוח מכון שמאגד בתוכו טיפולי יופי וגוף והתוצאה, לא פחות ממושלמת.

unnamed (3)

חדרי הטיפול מעוצבים ברוח המקום עם מרפסות אישיות ושירות מפנק, בתפריט הטיפולים מצאתי את כל הטיפולים המיוחדים ביותר – סקראבים לגוף הנרקחים במקום לפי בחירתי, עיסוי ספורטאים, נשים בהריון, עיסוי צלוליט, טיפולים בחמאת שיאה, נרות עיסוי, טיפולי פנים אקזוטיים כמו טיפול חלזונות (!) ודיקור קוסמטי שהינו להיט בקרב תושבות האזור, כל זאת לצד טיפולים קוסמטיים מוכרים. כל חומרי הטיפולים טבעיים ומיוצרים במקום,וכבר בכניסה מוצב גלגל ענק שמכיל בתוכו שלל פרחים מיובשים מהם ניתן להכין תרכובת למריחה על הגוף בניחוחות משכרים.

unnamed (4)

 

במקום כמה חדרי טיפולים, האחד משמש לטיפולי פנים מפנקים הכוללים טיפול מאסיבי בעור הפנים עם שלל תרכובות טבעיים המותאמים לסוג העור ולפגמיו,משחה ועוד משחה, קרם פנים מפנק ומסכה טבעית שנמשכו לי על עור הפנים הותירו אותו רענן ומלא חיים, סימני העייפות נעלמו והעור הפך לנקי וזוהר במשיכת מכחול הפלאים של לילך.

unnamed (6)

בחדר טיפולים אחר הנמצא בסמוך, מתקיימים טיפולי הגוף. החדר מאובזר, שקט נעים ובו מוזיקה נעימה שגורמת לך ליפול שדוד על מיטת הטיפולים ולהתמסר באופן טוטאלי לידיה הענוגות של המעסה שמצידה עושה עבודה נפלאה. השמנים הארומטיים הנשמכים על הגוף נספגים ומשאירים ניחוח רענן גם שעות אחרי הטיפול, כמין מזכרת מופלאה לתהליך שעברתי כמה שעות קודם וממנו ממש לא רציתי להתעורר, אבל – "סה לה וי". לפחות עד הפעם הבאה.

תגובות

להשאיר תגובה