הטריבונה – רכילות עסקית

מאות בכירי המשק ומקבלי ההחלטות בענף התשתיות, נציגי הממשלה, קובעי מדיניות בתחומי האנרגיה והתחבורה, תשתית ואיכות הסביבה, מנהלים של חברות דלק, חברות חיפושי גז ונפט, מנכ"לים, רגולטורים, ראשי ערים, יזמי נדל"ן ומשקיעים פיננסיים לקחו חלק בוועידה ה-8 לתשתיות ישראל שהתקיימה ביוזמת "מידע כנסים", במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב, ועסקה בשינויים והמהפכות שמדינת ישראל עוברת בתחום, במדיניות הממשלתית ובאתגרים המרכזיים שמונחים לפתחו של ענף התשתיות הישראלי, תוך מיקוד בתחבורה, נדל"ן, אנרגיה, גז ונפט ומים. בוועידה השתתפ, שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ, שי באב"ד מנכ"ל משרד האוצר, גיא סמט מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, שאול מרידור הממונה על אגף תקציבים במשרד האוצר, יוסי אבו מנכ"ל דלק קידוחים, אודי אדירי מנכ"ל משרד האנרגיה, ד"ר שמואל פלדל מנכ"ל סימנס ישראל, אלוף במיל. יפתח רון-טל יו"ר חברת החשמל, יגאל לנדאו מנכ"ל רציו, אלי כהן מנכ"ל מקורות, יאיר סרוסי יו"ר דירקטוריון אנלייט, דן הראל יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, עוזי יצחקי יו"ר חברת נמלי ישראל פיתוח ונכסים, ערן כהן מנכ"ל בומברדייר ישראל, שניר ניב רכז תחבורה באגף תקציבים משרד האוצר, אלי אסולין מנכ"ל דוראד, חגי מילר מנכ"ל גלובל פאוור, אמיר פוסטר מנכ"ל איגוד תעשיות חיפוש הנפט והגז בישראל, ד"ר גדעון פרידמן המדען הראשי בפועל משרד האנרגיה, תומר ישראלי מנכ"ל מידע כנסים אורית טנא מנהלת הוועידה. בתמונה: יובל שטייניץ ואורית טנא, מנהלת הוועידה.

מנכ"לית פייסבוק ישראל ומנכ"ל תלמ"א, קיימו לאחרונה שיחת-המונים בשידור חי למורים מרחבי הפריפריה בישראל. המורים והמורות הגישו שאלות מראש וקבלו הזדמנות ייחודית לשמוע את דעות וגישות מאחת ממנהיגות ההיי טק בישראל ובעולם: איך מתמודדים עם בריונות של ילדים ברשתות החברתיות?..מה התפקיד של מורים בעידן שבו הידע נגיש באינטרנט?..האם נכון לדרוש להוציא פלאפונים מהכיתות?..המורים והמורות השתתפו בו זמנית מהמקומות הבאים בארץ: קריית שמונה, חצור הגלילית, ירכא, ראמה, כיסרא סמיע, מראר, ג'וליס, עמק יזרעאל, מגדל העמק, נצרת עילית, ירושלים, כפר הנוער בן שמן, כפר הנוער כנות, בת ים, רחובות, קריית מלאכי, אשקלון, חוף אשקלון ועוטף עזה, דימונה, ירוחם, אילת ועוד. בין המורים נכללו גם כאלה מרחבי העולם, שהגיעו ללמד אנגלית בהתנדבות בישראל, במסגרת תכנית הקיץ של "תלמ"א". המתקיימת ברחבי הפריפריה הישראלית.

המותג ARCOSTEEL משלב כוחות עם השף הצעיר טום אביב, הבעלים של שתי מסעדות מצליחות בתל אביב (ה-"קוקו במבינו" וה-"Fat Cow"), ונחשב בשנים האחרונות לשף מוכשר ו'בועט' בסצנה הקולינרית בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים, תושק בתערוכה השנתית של ארקוסטיל בשבוע הבא, סדרת סכינים מהודרת המשלבת אסתטיקה יפנית מרהיבה באיכויות גבוהות. סדרת הסכינים החדשה כוללת 10 דגמים שונים ובתחתית כל קת סכין (עקב הסכין) כתובה מילה יפנית שונה הלקוחה מה'אני מאמין' של השף טום אביב ומקועקעת על גופו, ביניהן: אהבה ((愛, חוכמה (知恵), כוח (力), תקווה (希望), אמת (純正) ועוד.  בתמונה: השף טום אביב ואילן עזרא מנהל השיווק של המותג ARCOSTEEL עם הסכינים החדשות.

התאחדות המלאכה והתעשיה שמחה לבשר על מיזם חברתי חדשני בשם: "פרלמנט שישי", שמטרתו לעורר שיח ודיון סביב סוגיות בוערות מול מקבלי ההחלטות, ולפתור בעיות באופן ישיר ובלתי אמצעי, במפגש אישי מול אנשי מפתח בתעשיה, בכלכלה ובפוליטיקה הגבוהה. יריית הפתיחה החלה ביום שישי האחרון, בבית התאחדות המלאכה והתעשיה בתל אביב בהשתתפות הנשיא מר יוסי אלקובי, והמנכ"לית עו"ד רוית גרוס, אשר אירחו לארוחת בוקר חגיגית עשרות חברים ונציגים מקרב התעשיה הזעירה בישראל. אורח הכבוד בבוקר זה היה מר אלי כהן שר הכלכלה, אשר התבקש לענות על שאלות נוקבות שהפנו אליו תעשיינים, מנהלי עבודה ופועלי ייצור. במהלך ההתכנסות, השר הביע את דעתו שנושא האפליה בייבוא אישי בין המגזר העסקי המקומי לבין ספקי החוץ, נוגע רק למגזר הקמעונאי. עו"ד אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר מחה על כך, ולאחר שהשר עזב, הסביר לכל המשתתפים כי האפליה לרעת המגזר העסקי, פועלת גם כנגד כל מי שמייצר מוצרי צריכה לשוק המקומי ובעיקר חברי ההתאחדות. בחלקו השני של בוקר זה ראיין יהודה שרוני העורך והפרשן הכלכלי של מעריב, את הפרשנית הכלכלית של ערוץ 12 קרן מרציאנו, אשר שיתפה את הקהל בהתרחשויות מאחורי הקלעים בזירת התקשורת בישראל, ובעיקר סביב בחירות ספטמבר 2019. מימין לשמאל: יוסי אלקובי נשיא התאחדות המלאכה והתעשיה, עו"ד רוית גרוס מנכ"לית התאחדות המלאכה והתעשיה, לימור דרזנר דוברת ההתאחדות, שר הכלכלה מר אלי כהן והמוסיקאי אראל ארזון-רוה.

הפרזנטורית של רשת גולברי אסתי גינזבורג יוצאת בימים אלה קמפיין חדש לרשת האופנה גולברי, לרגל השקת קולקציית קפסולה חדשה לט"ו באב, של חולצות טי שרטים לנשים, שעוצבו בהשראת רוח החג.

קשה לזהות אותה, אבל זו דנה רון יוצאת האח הגדול שהחליטה לעשות מהפך, עליו אחראי הספר גבי דנהירש מרמת גן שגריר וולה פרופשיונלס ישראל, שהפך את השיער שלה משחור פחם לבלונד פלטין. הצבע של דנה נבחר בהתאם לטרנדים של הקיץ המציע מראה אסימטרי בבלונד פלטין המתאימים לעונה החמה.

מונק-גונצ'רוב אשר עד כה שימשה כמנהלת שיווק לנקום בלוריאל ישראל, תחליף את קובי אזולאי שהיה מנכ"ל החטיבה ב-4 השנים אחרונות. חטיבת היוקרה בקבוצת לוריאל (הכוללת בין היתר את המותגים לנקום, קיל'ס ומותגי המעצבים ג'ורג'יו ארמני, רלף לורן,דיזל ואיב סן לורן), מהווה את אחד ממנועי הצמיחה של קבוצת לוריאל בישראל.

ענקית העיצוב היפנית MINISO, פתחה השבוע את החנות העשירית של הרשת בקניון עזריאלי רמלה, בהשקעה של כמיליון ₪. החנות בעלת שטח של כ- 165 מ"ר תציע מבחר גדול של מוצרים מעוצבים במגוון קטגוריות בהן: דיגיטל, עיצוב וכלי בית, צעצועים, אקססוריז, טיפוח ובישום ועוד. כמו ביתר חנויות מיניסו, הקולקציות בחנות ברמלה תתחדשנה מידי שבועיים. הפתיחה ברמלה ממשיכה את רצף ההשקות של הרשת מאז הקמתה בתל אביב, נתניה, ירושלים, רחובות, חיפה, טבריה, באר שבע, בקריות, בראשון לציון ועוד. עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל: "מיניסו ישראל ממשיכה להתרחב ופותחת את החנות העשירית ברמלה. עד סוף השנה צפויה הרשת למנות כ- 18 חנויות ועד סוף שנת 2020 כ – 30 חנויות. אנו שמחים להביא לתושבי רמלה והסביבה את חווית מיניסו. הרשת מקפידה על עדכון מגוון המוצרים על בסיס שבועי ומציעה מגוון גדול של מוצרים איכותיים, מעוצבים ובמחירים נוחים, הפונים לכל הקהלים". אל מיניסו תמצאו מוצרים איכותיים בעיצוב יפני ובמחירים אטרקטיביים – 80% מהמוצרים מחירם נע בין 5-20 ₪. בשנת 2018, ארבעה מוצרים של מיניסו זכו בפרס העיצוב היוקרתי- 'RED DOT אחד משלושת פרסי העיצוב החשובים בעולם, בשל אלמנטים ייחודים המשולבים בתוכם. המוצרים הזוכים הם: כרית צוואר מתקפלת, מיני מאוור בצורת U, מחברת גלים ומיני מאוור עם ספק כוח נייד.

השבוע ערכה פורינה ישראל אירוע לקוחות, במתחם האירועים החדש ג'ונה באזור השרון. כ- 350 בעלי עסקי מזון לבע"ח, ווטרינרים ובעלי רשתות מזון לחיות מחמד, הגיעו לאירוע עסקי הגדול מסוגו שנערך השנה בישראל. באירוע הציגה פורינה את החדשנות המוצרית שלה למותג המוביל בישראל, בקטגורית הסופר פרימיום Pro Plan Dog. שני טשקנט מנכ"לית פורינה ישראל: "החדשנות שהוצגה באירוע, מעניקה מענה מדויק למגמות העיקריות בעולם מזון בע"ח בשנה האחרונה. הצרכנים בעולם כולו וגם בישראל מעוניינים במוצרים עם ערך מוסף: מוצרים טבעיים יותר, מוצרים ללא דגנים, חזרה לשורשים, בריאות ומחשבה חיובית. החדשנות שהוצגה באירוע ממוקדת בסדרת מוצרים ללא דגנים ובסדרת מוצרים המשלבת רכיבים נבחרים מן הטבע ובכך מעניקה מענה מדויק לביקוש הגובר בשוק". המוזמנים שהגיעו נהנו מארוחת ערב יוקרתית, מהרצאה מקצועית לצד הופעה מהפנטת של אמן החושים ליאור סושרד, המוכר והאהוב בישראל ומבכירי אמני החושים בעולם. סושרד בכריזמה המוכרת שלו העניק למוזמנים חוויה המשלבת צחוק ותדהמה. בתמונה: אבי בן אסייג מנכ"ל אסם, שני טשקנט מנכ"לית פורינה ישראל, דני פוקס סמנכ"ל מכירות פורינה ישראל, ואמן החושים ליאור סושרד

השבוע התארח שגריר רואנדה בישראל ג׳וזף רותאבאנה בביתה של דוריס חיפאווי, המארחת בביתה לקפה בקלאווה וסיפורים על החיים ביפו. השניים נפגשו ביום העצמאות של רואנדה, ושם קיבל השגריר הזמנה אישית לסיור ביפו ובחנות הקפה המשפחתית הפועלת מזה כ-100 שנה. אשתו של השגריר אלין שהתמנתה לנשיאת ארגון נשות הדיפלומטים הiwc זה עתה, לא היתה בארץ באותו היום אבל בקרוב נשות הדיפלומטים יוזמנו לביקור בבית של דוריס.

בסוף השבוע שעבר נערכו צילומי קמפיין החורף של מותג האופנה ג'אמפ עונות, עם הפרזנטורית אנה ארונוב. ארונוב ,שנישאה לאחרונה לבחיר ליבה אייל אלגבי בטקס מרגש, הגיעה ביום חם במיוחד לסטודיו של הצלם שי יחזקאל, שם נחשפה לראשונה לקולקציית החורף של המותג. המעצבת הראשית של הרשת טובית סגל גרובר, עדכנה את ארונוב מה הולכים להיות הטרנדים של עונת החורף הקרובה, ואף השגיחה מקרוב בעת צילומי הקולקציה פרי יצירתה.

לקוחות FLY CARD הוזמנו ביום שישי האחרון, להקרנה פרטית וחגיגית של הסרט "מלך האריות" בסינמה סיטי בגלילות. הילדים נהנו מארוחת בוקר, דוכני יצירה והפעלות שונות. שיאו של האירוע נרשם כשליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ו- FLY CARD, הזמין לבמה את עדי סימן טוב בת ה- 12 שנלחמה כמו לביאה במחלת הסרטן, וממש בימים אלה מחלימה מלוקמיה קשה. בשיתוף עם עמותת ״חיים״ הפועלת למען ילדים חולי סרטן, טנר העניק לה ולמשפחתה חופשה בלונדון או ניו- יורק (לבחירתה), הכוללת כרטיסים למחזמר "מלך האריות" וציין:  "אנו שמחים שיכולנו להגשים לך חלום קטן, ולהעניק לך ולמשפחתך כרטיסי טיסה, וגם כרטיסים למחזמר מלך האריות. אנו מאחלים לך החלמה מהירה וחוויה קסומה ליעד שתבחרי לטוס אליו". עוד נכח באירוע רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט עם ילדיו. בתמונה מימין לשמאל: עדי סימן טוב וליאור טנר.

הדוגמנית והשחקנית המצליחה נועם פרוסט התחתנה בסופשבוע האחרון , כשהיא לבושה בשתי שמלות מרהיבות של המעצבת הבינלאומית "ברטה". נועם בחרה בסגנון רומנטי, קלאסי אבל עדיין סקסי ומיוחד. לשמלה הראשונה בחרה שמלה מקולקציית 2019, עם משחקי שקיפויות, דיטיילים מחורזים בעבודת יד המטפסים על הגוף, גב פתוח ושובל מרשים. לכניסה לחופה בחרה בעליונית מרשימה שנתנה אפקט נוסף של גלאם. לשמלה השניה בחרה שמלה נשפכת בגזרת קולר, מחורזת כולה ורקומה באפליקציות בעבודת יד, עם פתח גב עמוק ושסעים עמוקים בחצאית העשויה ממשי.

עיריית הרצליה והחברה לפיתוח תיירות, אירחו במרינה הרצליה את חגיגות יום העצמאות (יום הבסטיליה). משה פדלון ראש עיריית הרצליה, וסגניתו עפרה בל,  אירחו לראשונה במרינה הרצליה את יום הבסטיליה, שנערך במעמד שגרירת צרפת הלן לה גאל, קונסולית צרפת פלורנס מיוראל, קונסולית הכבוד של צרפת נטלי מימון, לצד אנשי עסקים מובילים, שגרירים ואלפי מבקרים שנהנו מאווירה פריזאית וממגדל אייפל שהוצב במרינה לרגל האירוע. המבקרים נהנו משיריו של הזמר הבינלאומי מרשאל מרין, עם  מיטב השנסונים הצרפתיים הקלאסיים, ומאוכל צרפתי משובח מבית השף גיא פרץ. בסיום האירוע עלו האורחים מצרפת לצד ראש העיר וסגניתו לבמה, ושרו יחד את ההמנון הישראלי ואת ההמנון הצרפתי, כשדגלי צרפת וישראל מתנופפים באוויר. מימין: קונסולית הכבוד של צרפת בישראל נטלי מימון, שגרירת צרפת בישראל הלן לה גאל, ראש העיר משה פדלון   ועפרה בל סגנית ראש העיר.

כבר למעלה מעשור שליין הבישום "מיליון" נחשב לאחד הניחוחות האהובים ביותר בארץ לגברים ולנשים. בימים אלו מושקת מהדורה מוגבלת אשר שמה "מיליון פאקמן", בשיתוף פעולה בינלאומי עם קריצה נוסטלגית למשחק האהוב של שנות ה 90, פאקמן. רפאלי ובלילתי, שנבחרו על ידי המותג הבינלאומי להיות השגרירים המקומיים של הבושם החדש, הגיעו השבוע לקניון TLV, שם הוקמה רחבה ייעודית החוגגת את ההשקה, עם ניחוחות אהובים ומכונות משחקים של המשחק האייקוני. הרחבה תופעל עד סוף חודש יולי. השניים מצטרפים לעדן פינס, השגרירה הישראלית הראשונה של פאקו רבן בשנה האחרונה, שטסה לאחרונה לפריז לאירוע ההשקה הבינלאומי של הניחוח מיליון פאקמן. רפאלי ובלילתי, שניהם ילידי שנות ה90, התחרו אחד כנגד השני במשחק האייקוני של שנות ה-90.

תום נשר נבחרה להוביל את צילומי הקולקציה החדשה של פקטורי 54. נשר בת ה-22 היא במאית ויוצרת קולנוע, העובדת בימים אלה על פרויקט חדש שעתיד לצאת בקרוב. נשר היא גם בוגרת גל"צ, ובמסגרת שירותה הצבאי שימשה במשך שלוש שנים כעורכת ומגישת מהדורות חדשות, וצברה ניסיון עיתונאי בנוף המאתגר של המציאות הישראלית. סדרת הצילומים עם תום חושפת את הפריטים החדשים לצד נגיעות מקולקציות פרה-סתיו של בתי האופנה המובילים בעולם, ביניהם ברברי, סן לורן, ז'יבנשי, מיסוני, איזבל מארה, ז'אקמוס, פולו ראלף לורן, קלווין קליין, ויקטוריה בקהאם, אלכסנדר וונג ונילי לוטן. תום לבשה פריטים על-זמניים ואייקוניים שמתחברים לסגנון האישי שלה, כמו ג'ינס מדגם 501 של ליווייס, טרנץ' של ברברי, ז'קט שחור מחויט של סן לורן, חולצה לבנה מכופתרת של פולו ראלף לורן, הלבשה תחתונה של קלווין קליין, שמלת מקסי צבעונית של מיסוני, שמלת סליפ של נילי לוטן, סווטשירט של איזבל מארה, טופ של אלו יוגה, אוברול דנים של וונג, שמלה לבנה של ויקטוריה בקהאם ונעלי עקב של ג'ימי צ'ו.

השבוע חברת ההפקות דורי מדיה פארן בשיתוף קניוני עזריאלי, השיקו את THE BOX, תכנית האודישנים הגדולה לילדי ישראל, אשר תשודר בערוץ KIDZ ובערוץ היוטיוב של THE BOX, בקניון עזריאלי ראשונים. האירוע נערך בנוכחות: יוני פארן בעלים של דורי מדיה הפקות, יניב בן חקון מפיק ובעלים של חברת אלטרנטיבה 1, איתן בראון מנהל ערוץ KIDZ, עדי קרום מנכ"לית קניון עזריאלי ראשונים, נועם מלניק מנכ"ל עזריאלי הוד השרון, אופיר אורן מנכ"ל עזריאלי תל אביב, יגאל אורן מנכ"ל עזריאלי רמלה. במסגרת ההשקה השתתפו מנחי ושופטי התכנית: הזמרת והשחקנית אגם בוחבוט, הזמרת עדי ביטי, כוכב היוטיוב המוביל רז ספאני, וכוכבי הרשת שירלי לוי, נועה כהן ונבו עמרני, אשר לכל אחד מהם עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות וחשפו את סט הצילומים ושיר הנושא של התכנית. עוד צילמו על הסט את הפרומו וכבר החלו באודישנים ראשונים.

הדוגמנית עומר נודלמן, שבקרוב נראה אותה על המסך, במרוץ למיליון, נבחרה לשגרירת רשת 'FIX וביום הצילומים הראשון למותג הצטלמה בקולקציית הדולרים וקולקציית "החבובות. עומר נודלמן אשר נכנסת לנעליהן הגדולות של קודמותיה בתפקיד, מספרת שהגיעה לגמרי במקרה לעולם הדוגמנות – היא בת ה- 21, גרה במושב נטעים (ליד ראשל"צ) בעלת רישיון לטרקטור, מסתובבת במושב עם בגדים הגדולים ממידתה.

מסעדת הרברט סמואל במלון ריץ-קרלטון, הרצליה זכתה השבוע בפרס "מסעדת היוקרה הכשרה העולמית" לשנת 2019 ( 2019 Luxury Kosher Cuisine Global Winner) בתחרות The 2019 World Luxury Spa and Restaurant Awards. התחרות היוקרתית The 2019 World Luxury מתקיימת מידי שנה מאז 2015, והפכה במהרה להישג הגבוה ביותר בתעשיית מסעדות היוקרה, המציע הכרה בינלאומית עפ"י הצבעת אורחי המסעדות, מטיילים ובכירי התעשייה כאחד. פרס זה מציב אותה שוב בראש רשימת מסעדות היוקרה הכשרות בישראל, וכמסעדה המובילה בתחום היצירתיות והאיכות בקטגוריית מסעדות שף כשרות בארץ ובעולם. מסעדת הרברט סמואל מציעה חוויה קולינרית אקלקטית של מטבח עברי עכשווי, מושתת אלמנטים ים תיכוניים לצד פיז'אן וחדשנות. המסעדה מציגה תפריט המתבסס על חומרי גלם מקומיים, שהעיקרים בהם: דגים, בשר, ירקות ושמן זית, ולצידו תפריט יין ממיטב יצרני היין הכשר בארץ ובעולם.

קבוצת שלמה השקיעה כחצי מיליון שקל בקמפיין, אותו יוביל אושיית הרשת סמיון גרפמן. הקבוצה השיקה בנתב"ג לפני כ-3 חודשים,  את השעון של שלמה, שהינו שעון דיגיטלי ייחודי מסוגו בעולם המראה את השעה, באמצעות כלי רכב שבנסיעתם מרכיבים את השעה בכל דקה ודקה בשעות היממה. בימים אלו, מעלה קבוצת שלמה קמפיין המזמין את ציבור הנוסעים להעלות לעמוד הפייסבוק/אינסטגרם האישיים עם האשטג shlomotime#, תמונה שלהם עם השעון הדיגיטלי ושעה שבחרו להצטלם בה. בעוד קבוצת שלמה בחרה שעה מסוימת מראש  אותה תחשוף בתום הפעילות. התחרות פתוחה גם לקהל הרחב, אשר אינו טס בחודשים אלו. ניתן להיכנס לאתר שלמה ולהצטלם עם השעון. בתחילת ספטמבר יוכרז המנצח אשר הצטלם עם השעה הייעודית, או הכי קרובה אליה אותה בחרו בקבוצת שלמה. כאמור, המנצח יזכה ברכב מסוג יונדאי i10 לשלוש שנים, במסגרת שירות הליסינג הפרטי תפעולי של קבוצת שלמה.

אלון אולמן ועמותת שניר יצאו בשת״פ ייחודי למען שיוון הזדמנויות בחינוך: כלל ההכנסות מכרטיסים שנרכשו ע"י ידידי עמותת שניר לאירוע בוקר פריצת גבולות, הוקדשו לקידום מטרות העמותה. באירוע השתתף גם הבמאי הדוקומנטרי המוערך יונתן ניר. נושא החינוך קרוב מאד לליבו של אולמן, העומד בראש תוכנית מצליחה בבתי ספר יסודיים בכל רחבי הארץ, "קוד המנצח לצעירים" לקידום הישגיות, מצוינות וערכים רבים אחרים בקרב ילדים. בתמונה: אלון עם סיון ברון לוי, מנהלת קשרי קהילה בעמותת שניר.

קסטרו ממשיכה לחדש ומצלמת קמפיין חדש לקולקציה החדשה, עם נבחרת הכוכבים  האהובים: עומר דרור, השחקן והדוגמן המצליח, גל פופולר  השחקן והכוכב העולה שהצטרף לנבחרת קסטרו זה עתה, ואלה הצילומים הראשונים בהשתתפותו, והודיה כהן, כוכבת הרשת העולה שהצטרפה לאחרונה לנבחרת הפרזנטורים של קסטרו. צילומי הקמפיין נערכו בגסט האוס ביפו, ומשם המשיכו ללוקישיינים נוספים בתל אביב, וכללו גם הכנת קליפ חדש לקולקציה עם מוסיקה מקורית. זו הייתה הפעם הראשונה של גל פופולר על סט הצילומים של קסטרו, כאשר עומר דרור הפרזנטור של קסטרו היה למנטור ולמדריך לצילומי האופנה. עומר דרור הגיע לצילומים אחרי שבוע לוהט ובינלאומי בפריז, בו השתתף כשגריר של כבוד עבור מעצב האופנה הבינלאומי המוביל בעולם TOM FORD  טום פורד, שהוטס במיוחד לאירוע הבינלאומי בו השתתפו דוגמנים מכל העולם, שנבחרו כעת להיות שגרירי טום פורד בעולם. גל פופולר מוביל כיום את המחזמר "שגעון המוסיקה" בתפקיד הראשי של טוני מאנרו (שאותו גילם בסרט המקורי ג'ון טרבולטה), לצדה של דנה פרידר בתיאטרון הקאמרי, ובתפקיד הראשי של תום הלוי בסדרת הטלוויזיה לנוער "דאנסטורי" המשודרת כעת ב YES.

לאחרונה הושקה האנייה החדשה של סלבריטי קרוזס, ה-Celebrity Flora℠, מגה יאכטה יוקרתית עבור 100 אורחים בלבד (50 סוויטות זוגיות), שנבנתה במיוחד להפלגות באיי הגלפגוס. כלי השיט המשוכלל מציע חוויית קמפינג יוקרתית ('גלמפינג'), ראשונה מסוגה בלב ים וכן, מתחמים קולינריים חדשים, סיפון לצפייה בכוכבים, סמינרים אקולוגיים בהנחיית מומחים. מדובר באחת מהאוניות היעילות ביותר מבחינה אנרגטית. מערכת העגינה המותקנת בה היא הראשונה מסוגה באיי הגלפגוס, הכוללת טכנולוגיה שאינה עושה שימוש בעוגן ממשי ובכך מגנה על קרקעית הים הרגישה באזור, עם מייצבים מתקדמים, המוודאים כי ההפלגה תהיה חלקה לכל האורך. בכל חדר מותקנת מערכת לסינון מים וכן, מערכת המאפשרת שימוש חוזר במים המתעבים ממערכת מיזוג האוויר, לצורך הפעלת מתקני הכביסה. בנוסף, ייעשה שימוש בציוד התפלה בטכנולוגיית אוסמוזה הפוכה, כך שהאנייה תהיה מסוגלת להפוך מי ים למים מתוקים ובכך לספק 100% מצרכיה. בתמונה: אורי שנבל מנכ"ל סנורמה, נציגת רויאל קריביאן בישראל.

לאחרונה התכנסו שחקנים, מפיקים ואנשי קולנוע בסינמה סיטי שבראשון-לציון, לצפייה מוקדמת וסגורה בסרט המסקרן של הבמאי לירן שטרית – "בשם הבת". באו לעשות כבוד: לירית בלבן, אברהם סלקטר, דיוויד בונד, עמי ויינברג ועוד כהנה וכהנה מפיקים, בלוגרים וסוקרי קולנוע. הכוכב הראשי של הסרט, נתי רביץ קצר תשואות ומחיאת כפיים סוחפת על משחק אדיר ומרגש. הסרט "בשם הבת" עומד כעת להצבעה של חברי האקדמיה לקולנוע, ובקרוב נדע האם יתברג לרשימת הזוכים שיתמודדו על פרס בקטגוריית הסרט הקצר, בטקס פרסי אופיר הקרוב.

מועדון  הכושר ואיכות החיים JOY במתחם שרונים, חגג בשבוע שעבר 8 שנים כמיטב המסורת בפינוק מנויי המועדון. במסגרת האירוע, המועדון עוצב כריזורט בהוואי, ובו התקיימה תחרות בקרב המנויים על חופשה בחו"ל. בין היתר, המנויים פונקו בהרי פירות אקזוטיים חתוכים, שהוגשו על קייק ענק, ואת פניהם קיבלו דיילות עם שייקים, על המסכים הוקרן גמר הווימבלדון. בנוסף, התפנקו המנויים בשיעורי סטודיו ייחודיים כגון סדנאות נשימה, 7 בום, פילאטיס פלואו שחלקם יכנסו באופן קבוע למערכת. אירחו וחגגו: אור קופרלי בעלי מתחם שרונים ואלינור נחום מנהלת מועדון הכושר JOY.

המותג הבינלאומי MICHAEL KORS בחר להמשיך ולשתף פעולה עם הסלבריטאית המקומית השחקנית והדוגמנית דנה פרידר, כשהחוזה עם המותג נחתם באמצעות FACTORY 54. ערן סיליניקוב, מנהל מותג מייקל קורס בישראל, אמר: "דנה פרידר מסמלת בעינינו את האישה המודרנית, אישה חזקה ועצמאית הבוחרת להרגיש נוח ויפה מבפנים ומבחוץ. מייקל קורס מעצב את הקולקציה שלו לאשה כזו, לאשה בעידן המודרני המשלבת קריירה ואלגנטיות".

תגובות

להשאיר תגובה