מרכיבים עדשות המגע? כדאי שתדעו שבשנים האחרונות תחום זה התפתח והתחדש בטכנולוגיות ופיתוחים חדשניים המשפרים את סוגי עדשות המגע הקיימים היום בשוק.

מחקר שנעשה מגלה שמה שהכי חשוב לצרכן הישראלי בבחירת עדשות מגע, היא הנוחות בעיניים. ובהתאם לכך, בשנים האחרונות עולם עדשות המגע השתדרג לדור חדש של עדשות מגע יומיות וחודשיות, המיוצרות בטכנולוגיות חדשניות המאפשרות למרכיבי עדשות המגע ליהנות מנוחות ברמה שלא הכירו בעבר. עידן שטרית, מנהל מקצועי לתחום האופטיקה בחברת לפידות מדיקל יבואנית עדשות המגע Alcon לישראל מסביר:

מה חדש בעולם העדשות היומיות?

הדור החדש של עדשות המגע היומיות מביא איתו בשורה טכנולוגית – טכנולוגיית "מדרג המים", שגורמת לכך שהעדשה כמעט אינה מורגשת בעין. מחקר שנעשה מצא שכמעט 9 מתוך 10 מתנסים הסכימו שהעדשה כל כך נוחה, עד שהם אינם מרגישים אותה. משמעות הטכנולוגיה המהפכנית הינה שתכולת המים בליבת בעדשה שונה מתכולת המים על פני שטח העדשה. בשולי העדשה תכולת המים מגיעה כמעט עד רמה של 100%. כשמצרפים למרכיב הלחות הזה גם עבירות חמצן ברמה הגבוהה ביותר נהנים מנוחות ברמה גבוהה.

עדשות המגע היומיות מהדור החדש מתאימות במיוחד לכל מי שעדשות המגע מציקות לו והוא מחפש פתרון נוח לאורך כל היום. יושבים שעות מול מסכים? מרכיבים עדשות מגע במשך שעות רבות? סובלים מיובש בעיניים? הדור החדש של עדשות המגע היומיות מתאים בדיוק לכם.  

ומה חדש בעולם העדשות החודשיות?

"גם מרכיבי עדשות המגע החודשיות מוזמנים ליהנות מעידן חדש של נוחות בזכות טכנולוגיות מתקדמות שלא היו קיימות בעבר:טכנולוגיית ה- HydraGlyde®, טכנולוגיה בלעדית של חברת ALCON, הרשומה כפטנט עבור עדשות סיליקון הידרוג'ל. טכנולוגיה זו משמרת לחות מוגברת בעדשת המגע לאורך זמן.

  • טכנולוגיה נוספת ה- SMARTSHIELDTM, היוצרת שכבה על פני העדשה המגנה מפני הצטברות של משקעים ולכלוך.עדשות המגע החודשיות מהדור החדש, מתאימות במיוחד לכל מי שסובל מחוסר נוחות בעין ככל שהחודש מתקדם. בנוסף, לקבלת פתרון נוח מיטבי, הקפידו להשתמש בעדשות המגע לפי הוראות היצרן ולהשתמש בתמיסת החיטוי המתאימה לעדשות.

אופטיקה אונגר הינו מוסד המשרת את תושבי חולון מזה 50 שנה,לצד ניסיון רב השנים בבדיקות ראייה ובהתאמת עדשות מגע, באופטיקה אונגר מקפידים להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק בכל נושא החדשנות בעולם עדשות המגע, לטובת מי שפחות מכיר, נסבר את האוזן ונסביר כי אלקון היא למעשה החברה המובילה בארץ לעדשות מגע ועובדת עם מיטב האופטומטריסטים הטובים ביותר במדינה.

ולראיה, צוות האופטומטריסטים של אופטיקה אונגר (כולם בעלי רישיון משרד הבריאות) עברו כולם הכשרה מיוחדת לעדשות המגע אלקון, חברת בריאות העין המובילה בעולם.

אם בריאות העין, נוחות ואיכות חשובים לכם, אתם מוזמנים ליהנות מהמומחיות של אופטיקה אונגר (גם אם אתם לא גרים בחולון…).

תגובות

להשאיר תגובה