את מדור "תשואה ראשונה" הראשון לשנת 2016 אני בוחר להקדיש לנועם אקרמן (20) , יוצרת וזמרת כשרונית מאוד שראויה להישמע. לפני כמה חודשים ראיינתי  את נועם עבור Tlv Times ועוד הרעיון של להוציא אלבום בכורה היה עבורה בגדר חלום אידיאלי, אך עדיין מבחינת משהו "עתידי" ולא משהו שהחל לקרום עור וגידים, מלבד עשרות שירים שכתבה והלחינה בעצמה.

בשבוע האחרון הופתעתי, שמחתי ובעיקר התרגשתי לגלות כי נועם החליטה לקחת את הרעיון לאלבום צער אחד קדימה וגייסה לשם כך פרוייקט "הדסטארט", הפלטפורמה המעולה לאמנים עצמאיים הרוצים להגשים חלומם בעזרת הקהל.

לתמיכה בפרויקט ההדסטארט של נועם אקרמן כנסו ללינק הבא:

https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=17610&isactive=true
נועם נתפרסמה לראשונה בשל הקאברים שלה ש"שברו" את הרשת (ההגדרה הכי מדוייקת) בצפיות ובתגובות מהקהל, אולם למרות זאת, לאורך הזמן הוסיפה להופיע ולעבוד עם שירים מקוריים משל עצמה שעכשיו, כך אני מרגיש ובטוחני שגם נועם, הגיע הזמן לתת להם את ה"פרונט", את הבמה ואת החיים להם הם ראויים.

נועם, קודם כל בהצלחה עם ההדסטרט. כשראיינתי אותך לפני כמה חודשים, סיפרת לי שאת מופיעה עם שירים מקוריים משלך (לצד הקאברים שצברו פופולאריות ברשת) ועם זאת עדיין לא הייתה לך תשובה מתי ייצא אלבום בכורה. מתי קרה ה"טוויסט" בעלילה שהדביק לך את ה"ג'וק" : "זהו הגיע הזמן להוציא אלבום" ?

"דודי תודה רבה קודם כל. דבר שני, אני חושבת שתמיד רציתי להוציא אלבום ולהוציא את המוסיקה שלי, אבל כשהייתי בצבא, פחות הייתי פנויה לזה מנטלית ופיזית. עכשיו, כשהשתחררתי, זה הזמן להפוך את המוסיקה גם לקריירה וגם התפתח הרצון הזה לעוף על זה בכל הכוח!"
מדוע הדסטארט דווקא (מלבד הצד הכלכלי) ?

"אני חושבת שההדסטארט, מעברל עובדה שיעזור לי כלכלית להתחיל את יצירת האלבום ממש בקרוב אם אגיע ליעד ( בכל זאת חיילת משוחררת), הוא גם סוג של דרך להשאיר את הקהל שלי מאוד מעורב בכל התהליך.כל עניין התמיכה והתשורות, הם נשארים ממש מעורבים ומקבלים חלק משמעותי בהוצאת האלבום, וזה מדהים לדעתי.

מה צפוי להיכלל באלבום הבכורה העתידי ?

"כרגע אני לא יודעת עדיין מה סופי יהיה באלבום ואילו שירים בדיוק, אבל באלבום צפויים להיכלל השירים המקוריים שלי בעיקר, בכל מיני עיבודים שונים. אני עוד מוצאת את עצמי מבחינתי סגנון מי אני ומה אני, כי יש כל כך הרבה סגנונות שאני אוהבת. בנוסף, גם במעבר הזה מהגיטרה האקוסטית להרכב מלא של נגנים ועיבודים והפקה, אני לומדת המון המון על עצמי."

קחי את הבמה לשכנע את קהל הקוראים לתמוך בך בהדסטארט.

"חברים אז ככה: אני חושבת שכדי שתבינו כמה זה חשוב לי, פשוט אדבר מהלב:הרבה מכירים בי את הצד הזה של הקאבריסטית בפייסבוק, וזה מדהים ונתן לי המון, והפידבקים שלכם מחממים לי את הלב,אבל, יש בי הרבה הרבה מעבר, יש לי את המוסיקה שלי שאת רובה עוד לא שמעתם ואין משהו שיותר חשוב לי מלעשות את זה: להוציא אלבום, להקים הרכב, להתקדם לשלב הבא במערכת היחסים שלי עם מוזיקה. בזכות ההדסטארט אוכל לעשות את זה בקרוב, אם אגיע ליעד!

אז כל מה שאני צריכה מכם זה שתתמכו את מה שתוכלו: תרכשו את האלבום העתידי, כרטיסים להופעות עתידיות וכל תשורה שתבחרי עד הופעה פרטית אצלכם בסלון. צריכה שתאמינו בי שאני שווה את זה!"

 

תגובות

להשאיר תגובה