הכירו את דורין דנאי, יוצרת וזמרת כישרונית שביום יום עובדת כמנכ"לית ארגון בוגרי חיל האוויר וב"לילות" מנהלת חיים מוזיקליים מלאים הכוללים עבודה על אלבום בכורה והופעות.דנאי, המצליחה למזג היטב בין טקסטים כנים הזוכים ללחנים בלוזיים ורוקיים, מביאה בקולה המחוספס משב רוח מרענן בסגנונה האישי.

לאחר סינגל הבכורה "טוב לי", שחררה דנאי בימים אלה את "מצב עדין" המתכתב עם האני הפנימי שלה.

דורין, מתי החל הרומן שלך עם מוזיקה?

"התשובה (הבנאלית) היא שתמיד היה לי רומן עם המוזיקה, גדלתי עם זה ולתוך זה. יש רגע ספציפי שאני זוכרת שבו הבנתי שזה מה שאני רוצה לעסוק בו. זה היה בגיל 8 בערך- ההורים שלי לקחו אותי לראות מחזמר בלונדון. כשראיתי את הילד משחק את אוליבר על הבמה, קינאתי כל כך. היה לי חלום שהמחזמר הזה יגיע לארץ ושכנעתי את עצמי שלמרות שאני לא בן, אני אשחק את התפקיד הראשי…"

על איזו מוזיקה גדלת?

"גדלתי בעיקר על מוזיקה ישראלית. כנערה דיסק המופע של רמי וריטה היה מתנגן בלי סוף בחדר שלי. שלמה ארצי, אריק איינשטיין, יהודה פוליקר…רק כשהגעתי ללימודים ברימון פתאום נפתחו לי האוזניים לעוד דברים, סגנונות, התאהבתי במוזיקה שלא ידעתי שקיימת".

מה המוטו המוביל אותך כיוצרת וזמרת?

"להיות כל הזמן בתנועה, ליצור, ליזום, להיות יצירתי, לשתף פעולה ולפרגן".

ספרי על השיר החדש – "מצב עדין".

השיר "מצב עדין" נכתב על הפער שבין מה שאנשים מרגישים לבין מה שהם בוחרים לשתף אותו עם העולם. היה לי מורה ברימון שאמר שכשלא ברור לגמרי על מה שיר מדבר סימן שהשיר לא טוב- אני לא מסכימה עם האמרה הזו. אני דווקא שמחה שכל אחד יכול לקחת את השיר למצב העדין שלו".

מתי אלבום? מאמינה בפורמט של אלבום?

"מיני אלבום עתיד להשתחרר במאי, יחד עם הסינגל השלישי מתוכו. לצערי היום כבר לא כל כך כלכלי להקליט אלבומים, אבל אני ילדה של דיסקים. לא יכולה להשתחרר מהתחושה שתמיד היה לי כילדה שקניתי דיסק חדש- תמיד אהבתי לקרא את התודות בסוף החוברת. אצלי ברכב עוד יש כונן לדיסקים, במכוניות החדשות כבר אין. לא יודעת איך אני אסתדר…"

היכן ניתן לראותך מופיעה?

"לפני כשבועיים הייתה לנו הופעה גדולה בתיאטרון תמונע במסגרת פסטיבל האהבה של הזאפה. השקנו את הסינגל הראשון "טוב לי" והיה כיף כל כך. הופעה גדולה נוספת לרגל השקת האלבום תתקיים ב1.6. ובינתיים אנחנו מופיעים "הופעות סלון", שזה קונספט חדש שבו אנחנו מגיעים בהרכב אקוסטי לסלון של מי שמעוניין ומופיעים בפני קהל מצומצם שהוא הזמין. הקשר הבלתי אמצעי הזה עם הקהל תמיד מרגש".

עם איזה אמן היית רוצה לבצע דואט (בארץ ובחו"ל)?

"בארץ הייתי רוצה לבצע דואט עם אמיר דדון, הוא זמר מטורף ויוצר מהטובים שיש. גם עם ריטה הייתי שמחה לשיר ולהגשים את החלום שלי מגיל 16 ואם אפשר להחליף את ביצוע הדואט בחו"ל לעוד אמן שהוא ארץ אבל הוא כבר קצת חו"ל- עידן רייכל".

מה החלום הגדול שלך?

"שרק נהיה בריאים. כל השאר יגיע בעבודה קשה, אמונה והתמדה".

תגובות

להשאיר תגובה