שיר אלמליח סוגרת קמפיין

שיר אלמליח שבשבועות האחרונים מביטה אליכם מכל קמפיין אפשרי הגיחה לצילומי הלבשה תחתונה ושיחררה. פנינים- תרגיעו. הנה כמה.

שני האחרון, שיר אלמליח שוב מצטלמת לקמפיין חדש, הפעם על הפרק, חוזה מחודש עם חברת “אקספוז” שמשיקה פיג’מות פליז ובגדי הלבשה תחתונה לקראת החורף. הצילומים נערכים בבית מרהיב בחופית, ואלמליח נראית כמו מישהי שיודעת בדיוק איך לחייך למצלמה ולעבור את סף המבוכה כשהיא בתחתון וחזיה שלא משאירים הרבה מקום לדמיון.
על הסט היא מרפרפת בין צוותי סיקור, מחייכת, זורמת בשיחה ומספרת לכל מי שרוצה לשמוע ש”אלרואי לא בא לעבוד איתי כי אני גררתי אותו לזה,הבנו שנינו שמה שהכי טוב שהוא יעבוד איתי”.
“כולם נטו להאשים אותי אבל זה לא אני, זה אנשים רעים בכדורגל שעשו לו רגליים כל המן ולא נתנו לו להתפתח  כשחקן מה שגרם לקבוצות לא לרצות בו ולא לתת לו לשחק. אז עכשיו הוא משחק במגרש של הגדולים ואנחנו עושים הרבה עסקים יחד”

עוד היא סיפרה על החוויה בבית האח הגדול “לא הייתי שם אני, מאוד האמנתי בעצמי וביכולות שלי להגיע למקום גבוה ולא הופתעתי, אבל הייתי מסוגרת, התגעגתי לבעלי והשתדלתי להימנע מכל מריבה אפשרית”.
על סטלה עמר, ממנה היא בעיקר בכתה בבית האח הגדול היא נמנעה מלדבר ורק ציינה שהיא מאחלת לה כל טוב, כשהיא מסיימת את השיחה ומבקשת ש”לא יהיה צהוב”. ניסינו.
 צילומים: הרי סורסקי

3 הערות

להשאיר תגובה