סטודנטים רבים נאלצים לממן את עצמם בזמן הלימודים ומוצאים את עצמם תרים אחר הנחות ומועדוני לקוחות שונים שיוכלו להקל עליהם את השנים באקדמיה. istudent, מועדון צרכנות הסטודנטים הגדול ביותר בישראל יוצא בשיתוף פעולה עם מועדון הסטאנד אפ קאמל קומדי קלאב במסגרתו הושק ערב סטאנד אפ מיוחד אחת לשבוע בימי רביעי במחיר של 15 ₪ לכרטיס. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אפליקציית istudent.

רועי לוי, מבעלי מועדון הקמאל קומדי קלאב: "זאת זכות גדולה עבורנו לפתוח ערב סטאנד אפ לקהל צעיר ולקחת חלק במהפכה צרכנית, אנחנו שמחים לארח סטודנטים ולכמה שעות לתת להם לשכוח מהבחינות והעבודות בשביל לצחוק"

משה רדמן מזימי istudent: "קיים ביקוש רב אצל קהל הסטודנטים להטבות בתחום הבידור והפנאי. אני שמח שהצלחנו יחד עם רועי להרים ערב כזה במחיר נגיש לכל כיס ומבלי להתפשר על איכות. מקווה ומאמין שנביא בשורות דומות גם בתחומים אחרים".

מועדון istudent הוא מועדון סטודנטים הגדול ביותר בישראל המונה למעלה מ-200,000 סטודנטים וסטודנטיות מתל חי ועד אילת. המועדון הושק לפני שנתיים וזוכה להצלחה מסחררת עם למעלה משני מיליון מימושים של הטבות בהיקף כספי כולל של 150 מיליון ₪ וחיסכון מצטבר של יותר מ-20 מיליון ₪ לאוכלוסיות הסטודנטים.

מדובר במועדון דיגיטאלי שמתבסס על אפליקציית מובייל מתקדמת ואתר אינטרנט. ההרשמה היא ללא כל עלות לסטודנטים.

 

תגובות

להשאיר תגובה