פול אנקה חוזר לישראל להופעה חדשה מיוחדת ומרגשת במיוחד

פול אנקה חוגג קונצרט בינלאומי חדש "אנקה שר סינטרה" בו יבצע את הקלאסיקות הבלתי נשכחות שלו, לצד מיטב שיריו של פרנק סינטרה ובכך ינציח באופן ראוי ומכובד את אחד הכוכבים הגדולים של המאה הקודמת. בדרכו שלו.

לראשונה, מעלה אירוע מחווה לפרנק סינטרה. "הוא היה אמן גדול, שהשפיע עלי יותר מכל אחר במהלך הקריירה שלי"…"בדרכי" ספר מזיכרונותיו, כתב "… פרנק סינטרה חי חיים מלאים יותר מכל אדם אחר שהכרתי לפניו ואחריו. לא היה עוד אדם כמוהו, ולא יהיה עוד".

פול אנקה, אחד הזמרים המצליחים ביותר בהיסטוריה, שכתב בגיל 16 את "דיאנה" על הבייביסיטר שלו, חוגג השנה 60 שנות קריירה עם למעלה מ 600 שירים שכתב, 126 אלבומים                     וכמעט 100 מיליון מכירות שיא ברחבי העולם, מפרסם בכל הזדמנות, ששום דבר לא נגע בקצה ההשפעה של השיר הכי גדול שכתב במהלך חייו  My Way מעולם לא התחרט שלא לקח את השיר לעצמו, וזה הדבר שהיה נכון לעשות.

מיטב הקלאסיקות My Way, Diana, Lonely Boy, Put your Head on my Shoulder

, You are my Destiny, Puppy Love  & more….My Way   שמילותיו נכתבו ע"י פול אנקה,פורסם לראשונה בשנת 1969 בביצועו של פרנק סינטרה ונראה שיישאר אתנו לנצח.

לכרטיסים: קופת תל אביב 2207 *

המכירה לקהל הרחב תחל ביום שלישי 5.3.19 בשעה 08:00 *הטבה מיוחדת לחברי מועדון "הנוסע המתמיד" אל על , ומחזיקי כרטיס אשראי fly card מחירי  הכרטיסים: החל מ- 275 ₪  ל-1250 ₪ , בהתאם למקום הישיבה.

 

תגובות

להשאיר תגובה