על צומת הדרכים

"פנים אל מול פנים, פגישה באמצע החיים", לא לא זה לא עוד פזמון בריפיט של בנזין, מדובר בסדרת מפגשים מרתקת של גל אוחובסקי,  אחד מנושאי הדגל של עולם הבידור והתרבות הישראלי זה שנים רבות, במסגרת School Of Life בנמל תל אביב. במסגרת סדרת המפגשים המרתקת, אוחובסקי נפגש עם יוצרים ואנשי רוח מהשורה הראשונה ובשיתוף עימם מצייר להם (ולנו) את מפת היצירה שלהם דרך התחנות הבולטות בדרכם המקצועית והאישית.

ביום שישי הקרוב יתארח בסדרת המפגשים אחד השחקנים הבולטים, המוערכים והמוכשרים בישראל – ליאור אשכנזי, שישוחח עם אוחובסקי על ההבדל בין משחק בקולנוע ומשחק בתיאטרו, על מקצוענות, אתגרים, הפחד מלחזור על עצמך וגם על טכניקות משחק שונות דרך דוגמאות מתפקידיו הרבים בקולנוע ובתיאטרון.


גל, איך נולד הרעיון המקסים הזה לסדרת המפגשים שלך ב"סקול אוף לייף?

"בשמת כרמון הדני, שהקימה ומנהלת את הסניף בתל אביב, פנתה אלי בהצעה להנחות סדרת מפגשים עם יוצרים מתחומי יצירה שונים על מנת לגעת ב"אחורי הקלעים" של תהליך היצירה ומקורות ההשראה. הנושא מרתק בעיני, וישר נרתמתי לזה".
המפגש הקרוב הוא עם ליאור אשכנזי, מתי נתוודעת אליו לראשונה ?

"אני חושב שראיתי אותו בפעם הראשונה לפני עשרים שנה, בהצגה בשם "כחול בוער", מחזה מתורגם על טייסים, והוא התנשק שם עם נתי רביץ. מיד הבנתי שהוא מהמם ושיהיה לנו חיבור מעולה" .

מה ערכה של יצירה ישראלית מקורית מנקודת מבטך ?

"אההה… ואווו.. אהה. איך אפשר בכלל לדמיין את החיים בלי יצירה ישראלית מקורית? זה חלק מהדי אן איי שלנו. כאילו, מה שווה בכלל ישראל אם אין בה יצירה מקורית? "

מה מיקומו של ליאור אשכנזי בתרבות הישראלית ?

"ליאור הוא שחקן הקולנוע החשוב של דורו. הוא חתום על סדרה של תפקידים בסרטים כמו "חתונה מאוחרת", "ללכת על המים" ו"הערת שוליים" אם לציין שלושה, שהם קלסיקות מכוננות. חוץ מזה הוא שחקן תיאטרון מעולה, וגם יש לו חוש הומור. ודאי אתם זוכרים אותו מסדרת הקאלט "הרצועה".. .

מה צפוי לנו במפגש?

"אני מאמין שנצליח ביחד להסביר ולהדגים לקהל איך עובד שחקן, מה מפעיל אותו, וכיצד הוא עושה מה שהא עושה. זה נשמע פשוט, אבל מעטים הם השחקנים שבאמת יכולים ואוהבים להסביר את העבודה שלהם, וליאור הוא גם שחקן מוצלח וגם מסבירן מוצלח…"

המפגש יתקיים ב-6 במאי (יום שישי הקרוב) בשעה 10:30 ב-School Of Life בנמל תל אביב מבנה 19 (מתחם צומת ספרים וקפה גרג, קומה 2). מחיר השתתפות : 85 שקלים.

להזמנת כרטיסים – "גל אוחובסקי מארח את ליאור אשכנזי" בSchool of life

בטלפון: 03-6244000

או באתר האינטרנט: http://www.theschooloflife.com/telaviv

 

תגובות

להשאיר תגובה