רובכם מכירים אותו כ"מצליח", הנער המצחיק וטוב הלב מסדרת הפולחן "שכונה", סדרה שהפכה אותו לכוכב נוער, אך עידן שקרוקה (20) מחולון מגלה לנו השבוע כי אינו רק שחקן – הוא גם יוצר וזמר, והשבוע יצא לאוויר העולם סינגל הבכורה שלו – "צומת דרכים", שיר אותו כתב והלחין יחד עם תמר יהלומי ויאור יעקב לעיבוד והפקה מוסיקלית של ערן כרמי.

"בשנתיים האחרונות עברתי תהפוכות רבות בחיי", מספר שקרוקה בגילוי לב, "כתוצאה מכך מצאתי עצמי כותב הרבה טקסטים. הכתיבה מהווה לי מקום מפלט ועוזרת לי להתמודד עם השגרה היומיומית בחיי".

על השיר "צומת דרכים" מספר: "לפני שנה וחצי ידידה שלי פרסמה פוסט בפייסבוק ובו תמונה מילדותה עם אחיה וכותרת התמונה הייתה: "לא רוצה לחזור רק להגיע מחדש". המשפט הזה תפס אותי וישר עלו בזיכרוני תמונות מהעבר שלי והתחלתי לכתוב. לקחתי את הפוסט שכתבתי למקום האישי שלי.

השיר מדבר על אדם שנמצא במשבר בחייו ותוך כדי נזכר בתקופות טובות ורעות בחייו. אנשים תמיד רוצים לחזור לתקופות ישנות, כי גם אם הן היו תקופות רעות בחיינו, רובן נצרבות לנו כ"חוויה". האדם בשיר מחליט שלא לשקוע בזכרונות, אלא להתרכז בעתיד ובמה שעוד מצפה לו בהמשך החיים".

עידן, מה שלומך בימים אלה?

"שלומי טוב, תודה לאל. בשבוע שעבר יצא לאוויר הסינגל הראשון שלי "צומת דרכים". הפרגון והאהבה שקיבלתי במשך השבוע ממש חימם לי את הלב , כל מילה טובה ושיתוף של השיר מאוד לא ברור מאליו עבורי וזה ממש מרגש.  יש בי חשק עילאי ליצור, להמשיך לעשות מוסיקה ולתכנן כבר את יציאת הסינגל הבא".  

מתי גילית את התשוקה ליצור ולשיר, זה קדם למשחק?

"מאז שאני זוכר את עצמי אני מאוהב בבמה. גם כשאני משחק וגם כשאני שר. הבמה היא הבסיס שלי. בגיל שבע קיבלתי מתנת יום הולדת מהמשפחה להקליט שיר באולפן. כשלמדתי בבית ספר יסודי, בכל ההפסקות הפעילות, והטקסים לקחתי חלק בולט. שרתי ושיחקתי. בחטיבה למדתי במגמת תאטרון ואת לימודי התיכון סיימתי בהישגים ראויים לשבח במגמה. במקביל שילבתי לימודי משחק בלהקה  הייצוגית של חולון. בקיצור, הבמה היא הלב שלי".      

תאר את החיים שלך לפני "שכונה" ואחרי. מה הצלחת הסדרה עשתה לך?

"האמת היא שאני טיפוס מאוד ביישן , לפני שהעונה הראשונה של "שכונה" עלתה, הייתי קצת נבוך וממש לא תיארתי לעצמי שאקבל כל כך הרבה אהבה מהקהל – במיוחד שזו הייתה "הטבילה" הראשונה שלי בתחום. לקח לי הרבה זמן לעכל את העובדה שחיי השתנו וביום בהיר אחד הפכתי לשחקן מוכר. שזוכה להכרה ואהבה של הקהל ועל כך אין מילים בפי להודות לקהל המעריצים על כל הפרגון והאהבה שהם מרעיפים בכזו מסירות. זה נותן לי הרבה הרבה כוח להאמין בעצמי, להמשיך ליצור ולהרחיב אופקים כאומן".  

עד כמה דמותו של "מצליח" דומה לך?

"מצליח הוא חלק ממני. בגדול, אנחנו שונים מאוד, אבל יש קווי דמיון בולטים כמו הנאמנות וערך החברות, הן תכונות שמשותפות לנו. חוץ מזה, גם בחיי היום יום אני מאוד קומי".

כיצד נולד השיר החדש – "צומת דרכים" ?

"השיר נכתב בעקבות פוסט של ידידה שהעלתה תמונת ילדות עם אחיה והוסיפה את המשפט "לא רוצה לחזור רק להגיע מחדש" המשפט הזה תפס אותי וישר עלו בזיכרוני תמונות מעברי וכך התחלתי לכתוב את השיר -אין ספק שלקחתי את הפוסט שקראתי למקום אישי שלי….".

מצאת עצמך פעם בצומת דרכים?  

"חד משמעית כן. אני מתמודד עם לא מעט קשיים והתמודדויות לא פשוטות בחיי. אנחנו משפחה מיוחדת,  אחי הקטן מאובחן על ספקטרום האוטיסטי בתפקוד נמוך הדורש טיפול השגחה ועשייה 24/7, מה שמצריך מהמשפחה היערכות שונה ממשפחות רגילות אחרות , ולא מעט פעמים היו רגעי כעס ,משבר וחוסר כוח להמשיך ולהתמודד בחיי היומיום עם מורכבות שכזאת המצריכה ממני להיות בוגר לגילי. המוטו שתמיד נתן לי את הכוח להמשיך ולא להרים ידיים , ההתקדמות והאהבה שאנו כמשפחה מקבלים מאחי המיוחד !!! זה שווה את כל ההון שבעולם".

איזו תדמית אתה מעדיף: כוכב ילדים או יוצר רציני?  

"אין ספק שאין ולא תהיה אהבה כמו שילד מרעיף עלייך. יש בזה משהו כל כך נקי, טהור ומסור. הלב שלי תמיד יוקיר תודה על הזכות שניתנה לי כשחקן מתחיל לשחק בסדרה פופולארית מובילה. אבל יחד עם זאת, יש לי חלום להופיע עם השירים שלי ולזכות בהכרה של מוסיקאי יוצר מוערך. כל מי שישב בקהל הוא עבורי עולם ומלואו. אין לזה גיל מבחינתי".

מה החלום הכי גדול שלך?

"להמשיך ולפתח את תחום המשחק, אני רוצה לשחק בתיאטרון וכמו כו, להופיע על הבמות הגדולות עם חומרים שלי, שהמוסיקה שלי תצליח לגעת באנשים. היום אפשר לעשות הכל. אתה רק צריך להאמין שאתה יכול ולתת את כל מה שאתה יכול כדי להיות איפה שאתה רוצה. אני אעשה כול שביכולתי על מנת להגיע ליעדי ולממש את היעוד שלי".

היכן ניתן לראותך מופיע?

"היום ניתן לראות אותי ברחבי הארץ במופע של הסדרה "שכונה", זו הפקה מאוד גדולה ומושקעת. ובימים אלו אני עובד על מופע סולו שלי ומאמין שבקרוב אוכל לעדכן בדיוק מתי זה קורה".

תגובות

להשאיר תגובה