אתם מכירים את עדן אבוטבול כשהיא השתתפה בתכנית "אייל גולן קורא לך". מאז עברו הרבה מים בנהר המוזיקלי שבגרונה ובימים אלה היא אחראית לאחד הלהיטים הכי גדולים ברדיו. לנו היא מספרת על ההצלחה, העבודה הקשה ועל התחושת גאווה. 

"עוד מהגן אני זוכרת שהייתי אוהבת לשיר ולהופיע, בבית הספר המורה שלי תמיד הייתה מפרגנת ונותנת לי לעלות לבמה במופע סוף השנה ובחגים. גם באירועים משפחתיים הייתי שרה לקרובים והם אלו שדחפו אותי בסופו של דבר לשיר וללכת לתוכנית." היא מספרת מייד.

היית בתכנית של אייל גולן- את מרגישה שזה תרם לך?

מי שצפה בתוכנית יודע שהגעתי לשם חסרת אמונה וביטחון לא ממש האמנתי שמישהו ירצה לשמוע אותי שרה, באודישן לתוכנית הייתי על סף התעלפות מגודל המעמד יושבים בפאנל אנשים שדעתם מאוד משפיעה ונחשבת בעולם המוסיקה ולשיר מול אייל וואו. אבל אם כל זאת זה העניק לי ביטחון, חוזק ואמונה שאני יכולה להצליח בתחום.  

ספרי על מה שעבר עלייך מאז?

לאחר התוכנית לקחתי צעד אחורה, נשמתי הבנתי שאני רוצה להתפתח ולהביא משהו בוגר ואחר לקהל שלי. לאחר מכן סבי חלה ונכנסתי לשנת אבל, הייתי מאוד קשורה אליו, הוא זה שהאמין בי מההתחלה ונתן לי את הפוש הראשוני, לאחר מכן התחלתי ללקט חומרים לאלבום החדש שלי, הייתי בהרבה פגישות עם מיטב היוצרים בארץ, אופיר כהן, גילי זכאי, יעקוב למאי ועוד…בסיום של האיסוף נכנסתי להקלטות ועכשיו אני פה עם סינגל ראשון.     

כמה זמן עבדתם על האלבום החדש?

העבודה על האלבום החדש לקחה שנתיים שלמות מתחילת הרצון לחזור ולעשות מוזיקה ועד איסוף החומרים וההקלטות.

ספרי על העבודה על השיר החדש, איך היה לשמוע את עצמך ברדיו בפעם הראשונה?

העבודה עם צוות כותבים, מלחינים ומעבדים מהשורה הראשונה הייתה מאתגרת, מהנה וחדשה עבורי. החיבור שלי לטקסט של גילי זכאי היה מידי ונכון, אני מודה על האפשרות שניתנה לי לעבוד עם כותב ומלחין מהשורה הראשונה בישראל. לאחר ששמעתי את העיבוד של יעקוב למאי בסיום ההקלטות של השיר הרגשתי שלמה במאה אחוז שזה יהיה הסינגל הראשון אותו אני אוציא.  לשמוע את עצמי ברדיו זאת תחושה שקשה להסביר זה מרגש ומחמם את הלב.  

איך התגובות בחוץ?

התגובות בחוץ מפתיעות ומרגשות, אני שמחה לראות ולשמוע שהקהל זוכר אותי לאחר 3 שנים, אני מקבלת המון חום ואהבה מבחוץ, וזה רק מחזק אותי מיום ליום לעשות עוד מוזיקה ולתת לקהל שמאמין בי שאני פה בשביל להישאר.  

מה עם הופעות? מתי מתכונן לצאת האלבום? מה עוד יהיה בו?

האלבום צפוי לצאת לקראת החגים ועד אז הקהל ישמע לפחות עוד 2 סינגלים. האלבום עצמו מאוד מגוון יש בו נשמה, פופ ובלדות מזרחיות מרגשות, אני זמרת מזרחית ים תיכונית ומאוד אוהבת לשיר בלדות גדולות וקלאסיות. אני ממש מקווה שהקהל יתחבר למה שיצרנו עבורו. תאריכי הופעות כרגע אין, אבל אני מאמינה שעם החום והקבלה שאני מקבלת מהקהל גם זה לא יאחר לבוא.

אז מה לאחל לך?

קודם כל בריאות, שאני אזכה לעמוד על הבמות הכי גדולות בארץ ובעולם לשמח ולרגש אנשים, ולהיות חלק מהמוזיקה בארץ ובעולם. אהבה וזוגיות ושיהיה רק טוב.
 

24 הערות

להשאיר תגובה