אליעד נחום, אחד הכשרונות הבולטים בשנה האחרונה, משחרר סינגל חדש מאלבום שני ( העתיד לצאת בפברואר הקרוב) – "רוחות", אותו כתב והלחין אליעד: תנו לו RNB, תנו לו פופ, תנו לו קצת רוקנרול ותנו לו נשמה ויוצא לכם את הלהיט הבא שלו : נשמע שאליעד פיצח באופן בלתי מודע את הנוסחא ליצור להיט : מעבר לטקסט איכותי, לחן קליט וקול נעים, יש בשיריו את החותם האופייני לו, חותם שכיף להאזין לו שוב ושוב.

 

עידן יניב משחרר סינגל חדש מאלבומו "קרוב לעצמי", בלדה רומנטית ומלנכולית מרגשת שלא משאירה אף עין אדישה : "יכול להיות אני", שיר על אהבה, אכזבה וחלומות שנגוזו. קולו המלטף של יניב תפור ככפפה לשיר שכתב מילותיו נועם חורב והלחין תומר הדדי.

 

אלעד שער משחרר בלדת תפילה יפהפיה שכתב והלחין – "חיפשתי אותך", שיר תפילה ליושב במרומים, בביצוע כנה, אמיתי ומפולפל (ואיזה ח' ו-ע' !) ! .

 

אריק זנטי, המוסיקאי המוכשר והזמר המוכשר לא פחות ( טוב בעצם לא זמר, זמרים יש הרבה ומבצעים יש פחות, זנטי הוא מבצע, הוא יודע לגשת לשיר ולהפיח בו את החיים המשמעותיים והעמוקים ההופכים את השיר למשהו אנושי שמצליח לגעת ולרגש) משחרר סינגל חדש – "מחכה רק לך" שכתב היוצר הותיק והמוכשר ראובן כרמל והלחין, עיבד והפיק מוסיקלית זנטי, שיר העוסק בעצבות, באהבה בלתי אפשרית ובהשלמה הכי אפקטיבית במצב שגיון בלתי אפשרי. קטונתי מלכתוב ביקורת על שיר יפהפה שכזה.

 

טש טש הלא הוא מיקי מיראל, הגרוזיני הכי ישראלי שיש, יוצר וזמר משופשף, שחרר סינגל חדש – Show Me The Money שכתב והלחין בעצמו: השיר מושר בשפה הגרוזינית והאנגלית, הקצב מעניין מיוחד ( וקליט) , שתכלס ? הייתי שולח אותו לאירוויזיון : יש לו גימיק, יש לו קצב שונה, ויש בו צ'ארם מיוחד.  ריקי מרטין הגרוזיני !

 

https://www.youtube.com/watch?v=5fuclkdgvo8

 

24 הערות

להשאיר תגובה