מעוררת השראה

הסיפור הבא הוא סיפור מעורר השראה על בחורה צעירה שהייתה בשיא חייה המקצועיים כמשנה למנכ"ל ומנהלת רשת פופולארית של מיטב אמני ישראל (דוגמת יהודית רביץ ועידן רייכל) וברגע אחד החליטה לוותר על השגרה וללכת בעקבות חלומה: להוציא החוצה את המוסיקה שלה. לאחר מחברת שירים גדושה הסופנת בחובה שירים שכתבה החל מגיל 8, לימודים ב"רימון" וחתימה בחברת התקליטים הבינלאומית Joy Records, שור משחררת את סינגל הבכורה הבינלאומי שלה – Strong ומגישה לאוזנינו את נשמתה במגש זהב.

הדס, מתי החל הרומן שלך עם מוזיקה?

"הרומן שלי עם מוזיקה התחיל עוד מהילדות, כשאבא שלי חובב האופרות והמוזיקה הקלאסית היה משמיע לי ולאחותי בתור ילדות קטנות את האופרות שהוא אהב והיה שר בקולי קולות בכל הבית.בנוסף, לדוד שלי אלי הייתה להקה והוא היה מנגן על גיטרה, תמיד הוא היה מושיב אותי ואת אחותי ומנגן לנו שירים של הביטלס ואנחנו היינו שרות, והוא היה מקליט אותנו בקלטות של פעם..יש לי עד היום את ההקלטות האלו 🙂 משם גם הגיעה השפה האנגלית אצלי, וגם מהמשפחה שגדלתי איתה מארה״ב כי בנות הדודות האמריקאיות שלי היו מגיעות מספר פעמים כל שנה לארץ והיו מדברות איתי רק באנגלית וכשהן היו מגיעות הן היו מביאות לי קלטות שהן הכינו לי עם כל הלהיטים הכי חדשים בחו״ל, והייתי שומעת אותן ברצף כל היום ולומדת את כל המילים של כל השירים בעל פה, וככה האנגלית שלי גם התחדדה. בהמשך כבר עברנו לדיסקים והן הביאו לי במתנה דיסקמן מארה״ב והייתי הולכת איתו כל היום ושומעת מוזיקה מחו״ל ומתלהבת שאני כזו מגניבה".

ספרי על השיר החדש. למה באנגלית?

"השיר שלי נכתב באנגלית כמו רוב השירים שלי, בעיקר בעקבות ההשפעות האלו של המשפחה מארה״ב ותרבות המוזיקה שגדלתי עליה- פופ אמריקאי עכשווי, כשאני חושבת על מוזיקה אני חושבת בעיקר באנגלית, זו בשבילי כמו שפת אם כי גדלתי בסביבה כזו. אני כמובן גם כותבת שירים בעברית, ובקרוב מוציאה גם כמה שירים בעברית בשיתוף פעולה עם אמנים מדהימים מהארץ וגם עם המפיקים המוכשרים בטירוף Levi & Suiss כשבראשם שלומי לוי המפיק המדהים, שמאמין בי מהרגע הראשון שפגש אותי- הם מצליחים בכל העולם ולאחרונה התחילו להפיק דברים מאוד גדולים פה בארץ. ככה שאין בכלל ספק- ישראל זה הבית שלי ופה השורשים שלי ואני רוצה ליצור גם בעברית.

השיר strong בעצם מדבר על התהליכים שאני עוברת בחיים שלי, מערכות היחסים התוססות שלי שעברו עליות ומורדות מטורפות בעיקר בגלל סיבה אחת: כי לא הגשמתי את עצמי עד היום. תמיד עבדתי בעבודות שלא התאימו לאופי היצירתי והתוסס שלי מתוך חוסר ברירה ומתוך רצון לספק את הסביבה שלי, זה השפיע על חיי היומיום שלי והייתי מאוד מבואסת ותמיד הרגשתי שמשהו חסר לי-ההגשמה העצמית הזו, ולכן היה לי מאוד קשה גם להיות בזוגיות יציבה. השיר מדבר על זה שאני רוצה להיות חזקה ולהתמודד עם כל הקשיים שהחיים מפילים עליי ועל כולנו, היום אני מבטאת את היצירתיות שבתוכי באמצעות המוזיקה וכותבת ויוצרת בלי סוף, וזה ממלא כל חלק שהיה לי חסר ".

מהן ההשפעות המוסיקליות עלייך?

"ההשפעות המוזיקליות שלי הן בעיקר השפעות מהשנים שבהן התחלתי להאזין למוזיקה ולזמזם שירים בתור ילדה בשנות ה-80, אז למעשה הביטלס היו חלק גדול מחיי, גם בריאן אדמס ואנני לנוקס ועוד המון, ובשנות ה-90 כשכבר יכולתי לבחור למה להאזין, הייתי מאוד מושפעת מלהקת -The Corrs המדהימים שהם למעשה להקת פולק-רוק של אחים מאירלנד שכל אחד מהם מנגן בכלי אחר, הם מנגנים בכל מיני כלי נגינה סקוטים ואירים וגם בכינורות ואני נמסה כל פעם שאני שומעת אותם- ולכן גם יש לי חולשה לכינורות.ל-strong יש גם גירסא אקוסטי?? שהפיק דניאל סלומון הזמר והמפיק המצוין שבה מתנגנים כינורות מדהימים והיא תשוחרר בקרוב".

זוכרת את ההופעה הראשונה שלך?

"ההופעה הראשונה שלי אי פעם היתה בעצם הפעם הראשונה שעליתי על במה, אני חושבת בגיל 3 או 4 במופע הבלט בחוג שהייתי בו. אני חושבת שעוד מאז נדבק בי חיידק הבמה, הופענו מול ההורים ובטח עשיתי מלא פאשלות אבל אני זוכרת שהייתי גאה בעצמי כל כך והרגשתי ממש טוב אחרי זה. מאז רקדתי מגיל 3 עד 18, אבל יחד עם הריקודים גם שרתי בלהקה של בית הספר ״אהל-שם״ וצעירי רמת גן, והייתי מופיעה על כל הבמות ברמת גן בכל ימי העצמאות. השנה, אחרי 15 שנים שלא הופעתי אני סוגרת מעגל ועולה להופיע בכיכר המרכזית של רמת- גן ״אורדע״ מול 20,000 איש".

מה החלום שלך?

"החלום שלי הוא לא לוותר על החלום שלי. אחרי המון שנים של חוסר הגשמה עצמית ומרדף אחרי חלומות של אחרים, הייתי רוצה להמשיך להיות נאמנה לעצמי ולהמשיך לכתוב כל הזמן עוד שירים שאנשים יוכלו להזדהות איתם ולהבין שהם לא לבד ושיש עוד כאלו שעוברים בדיוק את אותם הדברים. אז בעצם החלום הוא להמשיך בדרך הזו שאני סוללת לעצמי בכוחות רבים כל יום, ולהמשיך ליצור בשביל הנשמה, להיות חזקה ולא לסטות מהמסלול שלי, למרות כל הקשיים".

מתי אלבום?

"מהרגע שחתמתי עם חברת התקליטים הבינלאומית Joy Records והתחלתי לעבוד עם המפיק שלי שלומי לוי, למעשה התחלתי דרך של הקלטת שירים וחומרים בקצב די מהיר.אני כרגע עובדת במקביל על 6 שירים שונים וגם עובדת על שיר אחד עם Richard grey שחתום ב- UNIVERSAL MUSIC יחד עם

Levi & Suiss- והשיר שאנחנו עובדים עליו יחד הוחתם ב-UNIVERSAL שזה דבר מדהים ולא יאומן בפני עצמו, כי אמנים כמו ריהאנה, ג׳סטין ביבר וליידי גאגא גם חתומים שם. אז בהמשך השנה כל השירים ישוחררו אחד אחרי השני בארץ ובעולם- ולמעשה לאחר מכן כל השירים האלו יהפכו לאלבום אוסף אחד גדול שמכיל את כל היצירות שלי".

תגובות

להשאיר תגובה