הזמיר איתי לוי, מהכשרונות המבטיחים בז'אנר הים תיכוני בימים אלה, שחרר השבוע את אלבומו החדש והשני במספר – "כל העיר יודעת" המונה תריסר שירים מקוריים, חלקם יצאו כסינגלים כבר ("חמש מילים", "יום שני", "כל העיר יודעת", "חוטים ומיקרופונים") וחלקם מקוריים שנכתבו ע"י מיטב היוצרים בז'אנר.

מה שאני אוהב באלבום ככלל ובלוי בפרט הוא חוסר ה"פלצנות", חוסר היהירות והמניירות המיותרות, איתי מגיש את עצמו כ-100% נטול אגו, 100% גדוש כשרון ונשמה ו-100% כמיהה לרגש ולגעת בלבם של מאזיניו.

האלבום, הנע בין בלדות לפופ ים תיכוני קצבי וקליט, דוגל באיכות ובחומרים מוקפדים שנתפרו לקולו ומנעדו של איתי שמשתלט עליהם בגבורה ובכבוד. בין השירים שמשכו אוזניי (מלבד אלה שכבר יצאו כסינגלים) : "על סף ביתך" שיצרו גל שריג ואריק זנטי, ""לאט" שיצרו אלי קשת וצ'ולי זכאי, "בשעות המתות" שיצרו דולב רם ותמר יהלומי, "אסטה מניאנה" שיצר אופיר כהן.

לכל מי שמעוניין להתרגש, להצטמרר, למצוא חבר לשעת יגון או שמחה, להרגיש כיצד נשמע זמר נשמה אמיתי – נא להאזין לאלבומו של איתי לוי – "כל העיר יודעת".

מני בגר, אחד הרוקרים הגדולים בכל הזמנים ומהכוכבים הגדולים של האייטיז, משחרר סינגל חדש לאחר היעדרות די ארוכה – "מלכות השקר" מתוך אלבומו ה-11 – "כוכב הקופים" העתיד לראות אור בקרוב.  קולו של בגר לא השתנה עם השנים, עדיין יש בו את החספוס הרוקנרולי הזה שחותך פיסות נשמה בלוזית מתוקה, טקסט ולחן איכותיים ועוצמתיים ובייחוד רוק בועט וחי כמו שרוקנרול צריך להישמע ולהיראות.

מי שהרגה אותי ברכות היא הגר לוי ששחררה סינגל חדש ושלישי במספר מאלבום הבכורה שלה – Winter Love אותו כתבה והלחינה בעצמה והזכירה לי את זמרות הסול של פעם עם הסטייל והתיאטרליות בביצוע לצד הרוקרית המיוחדת העכשווית שבה, מה שיצר ממתק מוסיקלי שאפשר לשמוע שוב ושוב !

 

סימה לוי דוכין פתחה את השבוע בסינגל חדש ויפהפה- "בוקר בא",  שכתבה והלחין ארקדי דוכין, שיר פולק רוק  מלודי ומלטף, יפהפה, מרגש, צובט בלב ובעיקר בולט בקולה הנוגע של דוכין, שמוכיחה שהיא בלוזיסטית וזמרת נשמה לכל דבר.
http://www.linktone.co.il/linkton.php?lt_id=VmtSQ1UyTnJOVlpPVlZaVFYwZDRVVlZyV25KUFVUMDkrTw==&br_id=

תגובות

להשאיר תגובה