"לחיות בסרט" זה לפעמים טוב, לפעמים זה יוצר מציאות אבל לרוב זו פאתטיות משוועת. דוגמא ללחיות בסרט אמיתי תוכלו למצוא בשיר\ קליפ החדש של התאומות מלול (אם השם  הזה לא אומר לכם כלום, אל תדאגו, אתם נורמליים), שתי תאומות שטראש היא מילה גבוהה לתאר אותן, שקמו בוקר אחד וקיבלו אשליה שהן זמרות או יותר מכך, יכולות לשיר, ופנו לראפר עומרי סגל שיכתוב להן שיר בשם "אני מקפיצה", שיר שהטקסט והלחן נשמעים בדיוק כמו המים שאתם בוודאי מורידים בניאגרה מדי יום, אך לצד טקסט ולחן זוועתיים, השתיים הוכיחו חד משמעית כי אין להן מתחרים או מתחרות בזיופים נוראיים, שיר שבחצי האזנה ראשונה, וקרוב לוודאי אחרונה, הוא מתכון טוב להתאבדות.

לצד כיכובו ב"מטומטמת", מוכיח שוב מוקי כי מעל הכל הוא יוצר וזמר כשרוני בסינגל החדש שלו – "דבר איתי" שאת מילותיו כתב מוקי ללחן של דודו טסה ועיבוד והפקה מוסיקלית של אורי אבני. מה שאני אוהב במוקי שהוא לא מתיימר להיות זמר גדול במיוחד (והוא לא צריך), אבל הוא נותן את מלוא נשמתו בביצוע מילותיו הנוקבות והריאליסטיות העוסקות בנבכי נשמתו של כל אחד מאיתנו, הוא מצליח להביא את הכנות הסנטימנטליות לנקודת רתיחה מה שרוקם שיר איכותי, חזק ומלא גרוב.

השבוע הוציאה יערה בראון, יוצאת "הכוכב הבא", סינגל חדש מתוך אלבום בכורה שבדרך. "אחרי השנים" (מילים ולחן: יערה בראון) ממשיך את הקו המוסיקלי של רוק פופ עם ניחוח מסולסל בו דגלה בראון, אולם בניגוד לשיר הקודם ("היום הגדול"), השיר נשמע שבלוני מדי, חסר רגש ולא באמת ממצה את יכולותיה הווקאליות הנהדרות של בראון (ויש לה יכולות), הסלסולים נשמעים מאולצים והשירה חסרת רגש ופלפל. פספוס.

הפתעה נעימה ציפתה לאוזניי כשקיבלתי את הסינגל החדש של מאיה איזקוביץ'  – Higher Than Fever מתוך אלבום חדש שבדרך. השיר, אותו כתבה והלחינה איזקוביץ', מלא סול, RNB ופופיות מתוקה כפי שרק איזקוביץ' יודעת להגיש בדרכה המיוחדת והנעימה. שיר קליט של יוצרת בינלאומית אמיתית והיא משלנו.

"נגן" הוא השיר החדש של שיר לוי, אותו כתבו והלחינו סתיו בגר ותום גפן, בלדת נשמה מצמררת ומרגשת, בחירה נכונה של שיר לשיר, ביצוע עוצמתי ומרגש והפתעה נוספת ומסקרנת מאלבומו החדש העתיד לצאת בקרוב.

 

 

39 הערות

להשאיר תגובה