אניה בוקשטיין, השחקנית/זמרת/ יוצרת ובעיקר מולטי טאלנט שחררה השבוע סינגל חדש מאלבומה החדש – "לא רואים עלייך" שכתבה והלחינה בוקשטיין לעיבוד והפקה מוסיקלית של איתי צוק. הפעם בוקשטיין "חוטאת" אל מחוזות הפולק בלוז עם ניחוחות הפופ המאפיינים את הסינגלים הקודמים ("הכל עוד לפניי" ו"כל יום שעובר") וממשיכה להפתיע, לסקרן ולעמוד ברף הגבוה שהציבה לעצמה.

אתמול הוציאה היוצרת והזמרת נטלי עסיס את סינגלה הראשון בשפה הספרדית – Tu No Estas Aqui שכתבה והלחינה עסיס לעיבוד והפקה מוסיקלית של ליאור אברמוב. לעסיס יש קול נהדר והלטינו דאנס הולם את קולה היטב, היא מבצעת מדויק, נקי וללא מניירות או פוזות ומגישה את הכנות שלה באופן הכי יפה ומרגש שיש.

 

ביצוע כנה, מחוספס ואמוציונאלי מאד בעברית שמעתי השבוע בסינגל החדש של להקת הפאנק רוק "הפוסי של לוסי" להמנונה האלמותי של ליברפול – You'll Never Walk Alone שזכה לאינספור גרסאות בהן של גרי והפייסמייקרס (הגרסה הנודעת), אלביס פרסלי, טום ג'ונס, פרנק סינטרה וכו'. בעברית השיר נקרא "לך לך" בתרגום של ארז שמידע ללחן הנודע של אוסקר והמרשטיין.

לאחר Sinking Stone סינגל הבכורה שלה, משחררת יוצרת והזמרת הפולק רוק הישראלית מיכל לוטן סינגל שני שכתבה (עם עומר מור) והלחינה לעיבוד והפקה של איציק פצצתי – "תן לי מקום", שיר קליט בביצוע מלטף של יוצרת מלאת גרוב ונשמה העושה טוב באוזן.

שר-אל  משחרר סינגל חדש – "הלב המושלם" שכתב צ'ולי זכאי והלחין שי ראובני. על אף שבהאזנה ראשונה שר-אל נשמע דומה מדי לקובי פרץ, הוא מאז ומתמיד דאג לבחור לחנים קצביים, קליטים ומיוחדים הראויים ליותר הערכה בביצוע משמח, יפהפה ונוגע. שיר כייפי שכיף להתמכר אליו.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה