סאם וויליס (39) התחיל להופיע כליצן בגיל 13 בניו זילנד. לאחר מכן הופיע כנער קרקס והחל לעצב לעצמו דרך משלו כשהוא מופיע עם סרט על פניו ומשלב מימיקה, משחק והומור. כשהופיע לפני יותר משנה בתוכנית הטאלנטים של סיימון קאוול הוא פרץ לתודעה העולמית. בסבב המופעים הראשון שלו הוא מבקר בישראל ומספר בראיון מיוחד על מקורות ההשראה שלו "החבובות ותוכניות קומיקס" ומסביר איך גרם לאומנות הפנטומימה לחזור אל הבמה "אני פשוט לא מספר להם שזה פנטומימה".

פגשתי את סאם וויליס, מי שמכונה על ידי רבים 'כצ'רלי צ'פלין המודרני' במלון בתל אביב ומיד הבנתי שהבחור חי את האומנות שלו: הוא הסתכל עליי מופתע אם עיניו הפעורות ועשה פוזות למצלמה וגם כאשר השאלות לא היו מובנות לו הוא התייחס לכך בהומור. בהופעה שלו בערב כשהוא זיהה אותי הוא לקח ירד מהבמה, לקח את המלצה והתחיל לשחק איתה ולעשות אימפרוביזציה לקול צחוקו של הקהל "אני חושב שבאומנות הפנטומימה" הוא מספר "יש משהו מאוד תמים, אולי לא מתוחכם וזה מצליח בזכות זה וגם מכיוון שזה לו פוליטי ומדבר אל כולם. אני חושב שגרמתי לאומנות הזאת להיות שוב 'קול'".

וויליס חושב שאנשים אוהבים את המופע בגלל שהם "חושבים שהם באים למופע קומדיה אבל אז הם מבינים שזה יותר סוג של מופע ליצנות".

מאין אתה  שואב את מקורות ההשראה שלך ?

"מדמויות קומיקס, ממופע החבובות והרבה מתוך הדמיון שלי עצמי".

המופעים הבאים של TAPE FACE

1/12 בשעה 21:00

2/12 בשעה 21:00

סינמה סיטי גלילות – אולם סיטי הול

 

 

תגובות

להשאיר תגובה