בדרך לתהילה מתחתנים עם עצמך

אליעד מלכי כבר לא מתרגש מביקורת אבל מאוכזב מהאודישן של הכוכב הבא. מה שמנחם אותו זה הקליפ החדש שהוא מוציא בימים אלו בו הוא מגלם את עצמו מתחתן עם בן דמותו

אליעד מלכי כבר לא מתרגש מכישלונות – הוא כבר פיתח חסינות . אם כל ניסיון שלו שוב לשבור את תקרת ההצלחה ולהפוך מגימיק משעשע ביוטיוב לכוכב בעל הכרה כל פעם שזה נכשל הוא לא אומר נואש וממשיך הלאה. תפסנו אותו בשבוע דרמתי בחייו בין השקת הקליפ שכבר צבר כחמישים אלף צפיות לבין האודישן שנכשל בכוכב הבא "כן אני מאוכזב" הוא מודה בפנינו ומפרט "התכוננו הרבה לתחרות אני והרקדניות שהתלוו אלי".

טענות להפקה, משחק מכור ?

"אתה יודע את השיטה הרי עובדת. לדעתי היה ניתן לתת לי עוד הזדמנות. היו שם זמרים שהם הרבה יותר שואו ופחות מוכרים שהיו יכולים לקדם עצמם לאחר מכו".

כן אבל בוא נודה גם הקליפים שלך זה לא מאמא תרזה הם אפילו די פרובוקטיביים ?

"תראה אני לא עושה אותם בכוונה כך. זה נוצר על מנת שאנשים יצפו ויהנו".

איך אתה מתמודד עם ביקורת ?

"פעם הייתי מאוד לוקח את זה מאוד קשה. לאט לאט לומדים להחליט. אני גם קורא טוקבקיסטים ואני כבר לא נפגע זה תהליך עם עצמו".

הקליפ החדש שמוציא מלכי נקרא 'בסוף אזרח" אני לא יודע אם זה נאמר באירוניה כי מהסתכלות בקליפ המהורהר המשמעות של להיות אזרח עבור מכלי זה לעבור תהליך אישי שלבסוף אתה מתחתן עם עצמך בוא נאמר כך האגודה לזכויות האזרח לא תיקח עליו חסות אך אין זה אומר שהקליפ אינו שווה צפיייה להיפך – הקליפ בהחלט מבטא שינוי שעבר מלכי שקורא לו 'אינדי פופ' .מלכי טוען שהקליפ מבטא שינויים שקרו לו בחצי שנה האחרונה – ההתעלמות ממנו במדיה ופרשת הסילוק מלימודי החינוך אולי זה מה שהפך אותו לאזרח טוב יותר רע יותר ? קשה לדעת "הקליפ מדבר על בדידות. כי כשאתה יורד ממה שהיית אתה מרגיש בדידות. הקליפ מתחיל כשהוא מתאר אדם קדמון בתוך מערה שרוצה לצאת אל האור ולא יכול (האם יש פה רמיזה למשל של אפלטון ?) מוצא שמלת כלה ביער לובש אותה ואז הו נופל איתה ומי שמרים אותו זו בעצם בת דמותי האחרת שאינה לובשת שמלת כלה ואז מתחתן עם עצמי מול אלוויס".

דבר המבקר- דודי פטימר

אחרי שלא עבר את שלב האודישנים ב"כוכב הבא לאירוויזיון", פרובוקטור הרשת, היוצר והזמר, אליעד מלכי משחרר סינגל ראשון מאלבום שני שבדרך – "בסוף אזרח", שיר שאם נאזין לו מבלי לצפות בקליפ, נמצא מצרך די משעמם ולא מרגש בשביל בלדה, ואם נצפה בקליפ, לא נמצא בו מלבד גימיק משווע מאומה, מה גם שלהשתמש באלביס (החקיין ערן לברון) לקליפ נטול משמעות, מוסיף חטא על פשע.

3 הערות

להשאיר תגובה