יאיר ניצני השווה אותה לארת'ה פרנקלין, היא כבשה את לב הקהל ב"כוכב נולד 9" והגשימה את החלום לשרת בלהקה צבאית: קלרה סבג, יוצרת וזמרת צעירה וכשרונית, הוציאה לאחרונה את אלבום הבכורה שלה – "כל הרגשות", פרי עמל של שלוש וחצי שנים.

את האלבום השיקה במופע מיוחד ב-28.11 בבית היוצר בתל אביב וכבר שם ניתן היה להרגיש ניחוח של משהו חדש ומרענן במוסיקה הישראלית. רגע לפני שהיא הופכת לסטארית שיהיה קשה להשיג, תפסתי את סבג לשיחה על האלבום, על הילדות, על מוסיקה ובעיקר על חלומה הגדול ביותר.

קלרה, מתי גילית את המוסיקה לראשונה? מתי החלטת שזה המקצוע של חייך?

"גיליתי את המוסיקה והתעמקתי בה לראשונה בגיל חמש, ובגיל 12 החלטתי שאני רוצה את זה כמקצוע."

הופעת בכוכב נולד, מה זה עשה לך בפן האישי והמקצועי? לדעתך זה היה הקטליזאטור לאלבום?

"כוכב נולד הייתה חוויה בלתי נשכחת עבורי, התחשלתי, התבגרתי ולמדתי המון על עצמי ומעבר. קיבלתי ביטחון מול קהל ולמדתי לא להתייחס למצלמות שתמיד היו סביבי. לא, כוכב נולד עזר לי לפוש הראשוני ולחשיפה המדהימה שקיבלתי אבל מאז ומתמיד ידעתי שהמוזיקה זה חלק בלתי נפרד מחיי ואעסוק בזה."

כמה זמן עבדת על האלבום ועם אילו מוסיקאים?

"עבדתי על האלבום 3 וחצי שנים, מתוכן שנתיים הייתי בלהקה צבאית ותוך כדי עבדתי על החומרים: הלכתי להקלטות, נפגשתי עם כותבים, מלחינים ומעבדים מהשורה הראשונה שפגעו בדיוק בלב ובנשמה שלי וידעו להוציא אותי הכי טוב לדוגמא: מאור שטרית, אבישי ספיר, איציק שמלי, בנצי מור ועוד. בנוסף שלושה טקסטים באלבום הם שלי. אלבום שהשקעתי בו את כל כולי.

כתבת באלבום שלושה שירים, מה גורם לך לכתוב שיר? אילו רגשות מניעים אותך?

" כן, כתבתי את ״כל הרגשות״ שיר הנושא, את ״הנה בא הרגע״ ואת ״להתמודד עם הלבד״.
שלושת השירים מדברים על אהבה אבל  כל סיטואציה לגופה.

לדוגמא את כל הרגשות כתבתי לאחר שסבתא שלי ז״ל נפטרה ורציתי להעניק לה אהבה כמעט כמו שהיא העניקה לי אז כתבתי עבורה את השיר הזה. השיר הזה מדבר על החיסרון והכאב בלעדיה ושאני רוצה לקבל אהבה ללא גבולות כמו שהיא נתנה לי. אבל בגלל שהיא כבר לא כאן אז אנסה לאהוב משהו/מישהו בצורה אחרת.

״הנה בא הרגע״ זה שיר שמדבר על חתונה ועל העתיד בין בני הזוג. בשיר האישה מודעת לעצמה ואוהבת ללא הכרה. ״להתמודד עם הלבד״ זה שיר שמדבר על בחורה שרוצה גבר שיתן לה ביטחון, שיהיה שם לצידה, לא עוד אחד שיאכזב אותה."

מי הם האמנים  עליהם גדלת ?

"האמנים שגדלתי עליהם מחו״ל הן ביונסה, ויטני יוסטון, סלין דיון.בארץ יש המון זמרים וזמרות שאני מחוברת אליהם."

מה החלום הכי גדול שלך?

"החלום שלי זה שבעזרת השם אוכל להגיע להצלחה בינלאומית, שאופיע תמיד, שאמשיך ליצור, לשמח אנשים ושלעולם זה לא יגמר."

 

תגובות

להשאיר תגובה