בחברה המודרנית שלנו, בה הכל מהיר, זריז ודי אגואיסטי, לפעמים אנו מאבדים "צלם אנוש מוסרי" ושוכחים את הדברים הבאמת חשובים: בריאות, אהבה, משפחה ושוב בריאות.

לפעמים במרדף אחר השקל או ההצלחה, אנו שוכחים שלפני היותנו מכונות עבודה משומנות, אנו קודם כל צריכים להיות בני אדם ובכדי להיות בן אדם, עלינו לעזור לבני אדם אחרים להיות בני אדם, ככה זה נהוג בעולם של בני אדם.

דניאלה יונה בת ה-17 נאבקת זה 3 שנים במחלת הסרטן הארורה. דניאלה היא גיבורה, לא כי היא חולת סרטן, אלא כי עבורה החיים הינם ערך רב מעלה ולהישאר בחיים זה לא מספיק, צריך לחיות אותם. לפני כשנה התחברה דניאלה לעולם האומנות והחלה לצייר ציורים בצל מאבקה הממושך במחלה. חלומה בשנה זו היה תערוכת ציורים משלה כאומנית.

ביום שלישי הקרוב, ה-22.12 החל מהשעה 19:30 , תגשים דניאלה את חלומה ותזכה לעוד פיסת אור מהותית בחייה. פריים תקשורת בשיתוף פעולה עם ארגון "אורות של תקווה", יזמו את התערוכה והערב המיוחד עבור דניאלה המלאכית בגן אורנים בתל אביב (גני התערוכה) בעלות 120 ₪ ( כל ההכנסות יועברו ל"אורות של תקווה", שתמשיך בעבודת הקודש ותגשים עוד חלומות לעוד ילדים ) .

הערב, שיכלול אומנות ומוסיקה, יונחה ע"י מושיקו שטרן ונטלי דדון ויכלול, מלבד תעורכת ציוריה של דניאלה שיועמדו למכירה, גם הופעות חיות של מיטב אמני ארצנו, בהם: נתן גושן, יובל דיין, עידן יניב, שיר לוי, חנן בן ארי ועוד.

הערב יהיה ערב לא רק לאזניים ולעיניים, אלא אף לחך וייטלו בו חלק מיטב השפים שיקימו דוכני אוכל במהלך כל הערב: מאיר אדוני, אביב משה, מיקי שמו, אבי לוי ועוד.

בין האורחים בערב: אסי ישראלוף, ליאור נרקיס,מאיר אלפי ועוד.

רשמו לעצמכם: יום שלישי הקרוב, ה-22.12, פתיחת דלתות החל מהשעה 19:30 – גן אורנים בתל אביב (גני התערוכה).

 

 

 

 

מניות
מאמר קודםחגיגות בעיר
המאמר הבאהבטחה

6 הערות

להשאיר תגובה