חם מדי. זה בכלל לא משנה אם אתם אנשי קיץ מושבעים, שכל האביב רק קוטפים פרחים כדי להכין שרשראות הוואי מביכות למסיבות החוף שיגיעו. הוא אומר שחם מדי לים, אני אומר שחם מדי לעיר וביחד נוכל להקים אחוזת ראשונים לתפארת, בתוך מזגן 19 מעלות. בשישי האחרון הגענו אני והאדוניס שלי אל מלון ארקדיה טאוור הממוקם בבניין המגדלור באלנבי/ בן יהודה, אחת הפינות החמות ביותר של תל אביב. המלון מצטרף אל רשימה של מלונות מסביב לעולם, שאימצו את הטרנד החביב של מלונות בוטיק בתוך מגדלי משרדים עסקיים.

זה שונה, להגיע לבניין תל אביבי מוכר ולדעת שזו בעצם החופשה שלך. אבל מי אמר שאנו לא רוצים לחוות חוויות מגוונות? מה שמסקרן בחופשה בארקדיה טאוור הוא הדיסוננס בין אווירת היום ללילה מחוץ ובתוך המגדל. אנחנו אמנם הגענו בסופ"ש, אך אם תנפשו במלון במהלך השבוע תחוו את האווירה "העסקית" השוררת במגדל במהלך היום מחוץ לשתי קומות המלון. לעומת זאת בלילה הכול מתהפך. עשרות בליינים מיוזעים פוקדים את האזור ואתם מרגישים תלויים בטבורה של העיר, כמו פירסינג.

לאחר שהתקבלנו בסבר פנים נאות, עלינו אל הקומה ה – 14 של המגדל. כשיצאנו מהמעלית הבחנו בצד ימין ב – "סלון", או מתחם לאונג' נעים (תקראו לזה איך שבא לכם) עם ספות מעוצבות, מגזינים והכי חשוב – חלון שקוף ארוך שמשקיף אל הים הפתוח. חיכינו לראות את הנוף, למעשה אני חיכיתי לזה הכי הרבה, זה היה מדהים – עוד לפני שנכנסנו לחדר. "אתה רואה, גם אם לא יהיה לנו חדר עם נוף לים נוכל לבוא לשבת כאן." אמר לי הבחור עם הפנים הכי נאות שיש. המחשבה הראשונה שעלתה לי לראש היא : "אבל אני לא יכול להיות עירום בלאונג' ששייך לכ-ל אורחי המלון! מה שווה נוף עם בגדים?!"

פסענו במסדרון אורבני מעוצב שהזכיר לנו שאנחנו בחופשה בתל אביב. בסופו הגענו אל מחוז חפצינו. טרם התרכזנו בחדר, בנוחיותו ועיצובו, התקרבנו אל עבר חלון ענק אשר בצידו האחד ניבט הים התיכון. בבת אחת נכנס לנו הים אל החדר, רק שלא היו חול וצדפים, והגלים לא יכלו להתיז עלינו מים.  בצידו השני נפרשה העיר הלבנה בקסם כיעורה, ושלל נדל"ניה. אני רציתי ים, הוא רצה עיר, היה לנו חם מדי בשביל זה. אז קיבלנו את השילוש המושלם – הים והעיר ו..המזגן. כל זה היה רק שלנו. אחרי שהתרגשנו מההתייחדות שלנו עם הנוף הבנו שצריך לראות גם מה קורה בתוך החדר.

החדר היה גם הוא מאוד יפה. שילובים של שחור ולבן, טרנדי מאוד. המיטה הייתה רחבה ונוחה, הקפיצים היו חזקים. אמנם לא מאוד גדול אבל בהחלט מספק. מה גם שהנוף המרהיב נותן תחושה של מרחב. בפינת הקפה חיכתה מכונת אספרסו חדישה ושתי קפסולות של קפה ארומטי. ראוי שאציין לשבח את בחירת השוקולד שחיכה לנו על שולחן הכתיבה. מריר ומשובח. גם ביין האדום הושקעה מחשבה שתרמה גם היא לתחושה הבוטיקית שרצו שנרגיש במלון.

unnamed (4)

"תמלא לנו מים באמבטיה", הפציר בי הנסיך שאיתי. חיש מהר התחילו המים החמים לזרום ולפזר אדים בחלל. למרות האדים יכולתי לראות שהמשיכו את הקו העיצובי של החדר גם בחדר האמבטיה. בצד חיכה לנו כל מה שאנחנו צריכים (חוץ ממברשת שיניים. מתי כבר יהיו במלונות גם מברשות שינים?!) כשנכנסנו, הרגשנו שוב את תחושת הבוטיק. רק שהפעם היא קצת ביאסה אותנו כי רצינו שיהיה לנו נוח. עוד קצת מחשבה על רוחבה ואורכה של האמבטיה, הייתה עושה את ההבדל. לא עברו שלוש דקות וגודל האמבט לא הטריד אותנו יותר. אבל לא בגלל שהרומנטיקה השתלטה עלינו. בטרם היא הספיקה, שמענו שוב ושוב ושוב את רחש הורדת המים של כמה וכמה חדרים אחרים במלון. מה שגרם לנו לדעת בדיוק מתי שכנינו קמים מן האסלה. מצער מאוד. אז קמנו, התנגבנו וחזרנו אל הנוף שלנו בחדר.

אחרי לילה סמי אלכוהולי ושיחות בגובה המותניים, נרדמנו חבוקים. היה לנו נוח. בבוקר ירדנו אל הקומה התשיעית ונחשפנו אל חדר האוכל של המלון. חדר האוכל גם הוא היה מעוצב באופן עירוני למדי, איורים עדינים ומשפטים מעוררי השראה על הקירות. אני הייתי מביא אמן גרפיטי שיקשקש על הקירות כמו שצריך, אבל זה רק אני. בכל אופן גם באזור הבופה לקחו את החוויה הבוטיקית צעד אחד קדימה מדי. היה לנו קצת צפוף בין הסלמון לגבינות הקשות. ארוחת הבוקר עצמה לא הייתה ייחודית או "תל אביבית" מדי. היו בה גבינות ודגים סטנדרטים, מעט ירקות ופירות, ביצים בכל מיני צורות וכמה סוגי שתייה חמה וקרה. הלחם שמר על טריותו למרות השבת. המתוקים היו אנמים למדי, לצערי. בקיצור, ממלון ייחודי במרכז העיר, הייתי מצפה לקצת יותר יצירתיות ולחוויה שתגרום לנו להתעורר באמת – ולא לרצות לחזור לנמנם על המיטה הרכה.

unnamed (6)

המלון מספק אופניים להשאלה ללא עלות, היינו עייפים מדי כדי לנצל זאת אבל זו בהחלט תוספת חיננית לחופשה בלב העיר. בנוסף, המלון נמצא במרחק הליכה מכ-ל תחנות האוטובוס הרלוונטיות בעיר. אפשר לעשות V על עניין הנגישות. סיורים ליפו העתיקה בחינם הם עוד תוספת חיננית שתוכלו לנצל בזמן שהותכם. אני ובן זוגי שיחייה, רחוקים מלהיות אנשי עסקים – אבל אם אתם דווקא כן – המלון הזה מושלם עבורכם. טרקלין עסקי מכובד, חדר ישיבות V.I.P , ארוחת בוקר ב –  Take Away  למי שממהר לעבודה – המון המון שירותים עסקיים שלא נופלים מהמלונות הגדולים. אם אתם בליינים שמחפשים מלון מגניב לישון בו בתל אביב בסוף השבוע, ארקדיה טאוור מושלם גם עבורכם.

בשורה התחתונה: החוויה במלון ארקדיה טאוור הייתה טובה. היה לנו כל מה שהיינו צריכים והקונספט קסם לנו. השירות היה אדיב וחייכני, הים היה…טוב מספיק עם הים. כמה חידודים קטנים בענייני אינסטלציה וארוחת הבוקר היו גורמים לי ולצ'כי שלי לחייך עוד יותר. כדאי לכם, החיוך שלו הורס.