תערוכת אוסף מעטפות השלום של ד"ר פישר נפתחה השבוע בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל. לפתיחה החגיגית בבית ציוני אמריקה בה הוצג אוסף מעטפות השלום החדש לציון 70 שנה למדינה, הגיעו דיפלומטים רבים ביניהם סגנית שגריר הודו, סגן שגריר צ'ילה, בן זוגו של שגריר אנגליה, ואנשי עסקים בהם אירית איזקסון יו"ר הדירקטוריון הבנק הבינלאומי, אתי פרופר, הכלכלן פרופ' יהודה שנהב, קרן פלס ועוד.

1

כ-700 איש הגיעו אתמול לוועידת הרווחה השנתית של תל אביב יפו שעסקה בנושא החשוב: בדידות. סגנית ראש עיריית תל אביב מהרטה ברוך רון, המובילה את הועידה זו השנה הרביעית, העניקה את אות הרווחה לח"כ לשעבר רן כהן, החוגג בקרוב את יום הולדתו ה-80, שראה לנגד עיניו כמחוקק את השכבות החלשות ביותר בציבור, את האנשים והנשים שזקוקים להגנת החוק ולאפליה מתקנת. עוד נכחו בוועידה ח"כ איציק שמולי, פרופסור יהורם יובל שדיבר על האספקטים הנפשיים של בדידות, דוד קורן מנכ"ל ער"ן, ד"ר מירן בוניאל נסים חוקרת בתחום הפסיכולוגיה של האינטרנט, פרופסור עמי רוקח מומחה לטיפול ומחקר בבדידות ועוד.

2

בכירי יוניליוור ישראל חגגו השבוע את השקת מותג הגלידות החדש של גלידת שטראוס. סדרת הגלידות החדשה Goodiz, הצפויה להיות הגלידה הכי חמה בקיץ הקרוב, נשמרה בחשאיות לאורך זמן. השבוע חשפו בכירי החברה את הגלידה במסגרת מספר אירועים שהתקיימו ברחבי הארץ. באירועים שהתקיימו בקונספט מלא פינוקים, הציג סמנכ"ל השיווק ישי מנדיל, סמנכ"ל המכירות עדי רגב ומנהלת השיווק של גלידת שטראוס מיכל תמרי, ודני רוז'נסקי את הסדרה החדשה שתככב במקררי הגלידה.

3

ההתקפות על בית המשפט העליון בירושלים, כנראה גורמות להרבה שופטים לרדת ולהתאוורר במרכז. הנשיא לשעבר אהרון ברק, ביקר השבוע במכללה למינהל והיה אורח בית הספר למשפטים. ברק התארח בשיעור של פרופ׳ סוזי נבות, ולמד כי גם הנשיא לשעבר גרוניס, ושופטי העליון (בעבר ובהווה) ריבלין ודנציגר מלמדים במכללה. רק לאחרונה התארחה בה הנשיאה הקודמת דורית בייניש. בתמונה: אהרון ברק וסוזי נבות

4הזמר אנריקה איגלסיאס הגשים חלום לשרון, נערה מקסימה שחלתה בסרטן בגיל צעיר. לפני העלייה לבמה מאחורי הקלעים, נפגש אנריקה עם שרון במפגש אישי ומרגש, שלאחריו יצאה שרון למתחם ה VIP לצפות במופע. להגשמת חלומה של שרון נרתמו ארגון 'רחשי לב', המסייע לילדים חולי סרטן, בשיתוף פעולה עם ארגון "פיד ישראל' וחברת ההפקה לייב ניישן ישראל.

5

חברת באדג'ט ישראל השיקה השבוע את סניף הדגל החדש בפתח התקווה. בטקס השקת הסניף החדש השתתפו ראש עיריית פתח תקווה עו"ד איציק ברוורמן, סגנו מר אוריאל בוסו וראש מנהל ההנדסה איציק דייעי, מנכ"ל חטיבת הרכב של קבוצת קרסו איציק וייץ, מנכ"ל מלון "רמדה" ירושלים דיויד טוקר ואנשי עסקים נוספים, אשר ברכו את מוני בר בעלי באדג'ט ישראל, וכל עובדי באדג'ט לרגל פתיחת הסניף. עלות הקמת הסניף היא כ – 20 מיליון והוא מתפרש על כ-2 דונם.

6

תערוכת אופנה חדשה ומסקרנת ושמה: "עשורים של גאווה", תיפתח ב-1.06.18 בדיזנגוף סנטר תל אביב בשעה 11:00 בבוקר, ותוצג בדיזנגוף סנטר במהלך כל חודש יוני. 10 סלבס מהקהילה הגאה אומרים תודה לדור המייסדים בהפקת אופנה בהשראת העשורים החולפים. משתתפים בתערוכה: מושיק גלאמין, רומי אברג'יל, חובי סטאר, לאון שניידרובסקי, עדי כרמלי, מייקל אלרואי, ג'ניפר קים, ליאור גדעוני, נטעלי וולנסקי ונונה שלאנט

7רגע לפני שהשמש שקעה בחופי יפו, הני ונלי גרבלי בעלי מסעדת פאראקאלו היוונייה, השיקו את פתיחת עונת הקיץ ותפריט הקיץ החדש והמגוון, באירוע ערב עם זמר יווני וצלילי בוזוקי באווירת טברנה משמחת. התפריט החדש כולל שפע מאזטים חלומיים, לצד מנות עיקריות שמגישות את יוון על הצלחת וקוקטיילים מרעננים. בתפריט קלאסיקות עדכניות מהמטבח היווני, על בסיס חומרי גלם ים-תיכוניים, שדרוגים של מנות קיימות והרבה אלכוהול. פאראקאלו לקראת הקיץ הופכת שלוש פעמים בשבוע להיות טברנה יוונית סוחפת במהלכה שוברים צלחות, מנשנשים מאזטים לצד סופלקי, אוזו וצלילי הבוזוקי אותנטיים.

8

משה מנו, מייסד ובעלי מנו ספנות, קיבל השבוע את תואר יקיר העיר לרנקה, מידי ראש עיריית לרנקה אנדראס ויראס, לאור שיתוף הפעולה הפורה וארוך השנים בין מנו ספנות לעיר הנמל הקפריסאית, במסגרתו תציין בקיץ הקרוב אניית הדגל של מנו ספנות "גולדן איריס",  את כניסתה בפעם ה-200 לנמל העיר לרנקה. ראש העיר אנדראס ויראס ציין כי במהלך 7 השנים האחרונות הגיעו על אניות מנו ספנות מעל 150 אלף תיירים מישראל ללרנקה, והודה למשה מנו על תרומתו לקידום התיירות אל עירו. משה מנו הודה לראש העיר ויראס ולראש לשכת התיירות של לרנקה דינוס לפקריטיס על התואר המכובד, והבטיח להמשיך ולפעול להמשך שיתוף הפעולה הפורה בין הקבוצה בראשותו לבין העיר לרנקה. טקס הענקת האות נערך במסגרת אירועי פסטיבל קטליסמוס 2018 הנערך בימים אלה בעיר, ובמעמד שר הפנים של קפריסין מר קונסטנטינוס פטרידס, חברי פרלמנט ובכירים נוספים. בתמונה מימין: מורן מנו – בנו של משה מנו ומראשי הקבוצה, משה מנו – מייסד ובעלי מנו ספנות, אמדראס ויראס – ראש עיריית לרנקה, שר הפנים של קפריסין – קונסטנטין פטרידס וחבר הפרלמנט ניקוס טורנריטיס.

9

השבוע קיימה רשת אביזרי האופנה TOPTEN מפגש מעריצים לכוכבת הנוער, אושיית הרשתות החברתיות ופרזנטורית הרשת זו העונה הראשונה קים אור אזולאי. באירוע שהתקיים בסניף TOPTEN בסינמה סיטי בראשון לציון, השיקה אור אזולאי את קולקציית הקפסולה שלה, הנקראת Kim's TOPTEN, הכוללת את בחירותיה של קים לעונה מתוך קולקציית קיץ 2018. לאירוע הגיעו המוני מעריצים אשר חיכו בקוצר רוח לראות את הכוכבת שפיזרה עליהם מעט אבק כוכבים. אור אזולאי, רווקה טרייה שסיימה זוגיות לפני כחודשיים מבן זוגה, רק בת 15 וכבר בעלת בלוג מצליח, חברה בבעלותה, וזו רק ההתחלה.

10השבוע קיימה חברת "ביופט", יבואנית מותג המזון המותאם ביולוגית לכלבים ולחתולים "אקאנה", גמר לתחרות "החנות הכי יפה בישראל של 'אקאנה' ". להענקת הפרסים לחנויות הזוכות הגיע אורח הכבוד ג'וזף אוברובק מנהל המכירות העולמי של חברת "צ'מפיון" הקנדית, יצרנית המותגים "אקאנה" ו"אוריג'ן", אשר חברת "ביופט" היא כיום המפיצה הגדולה ביותר שלה באסיה. במסגרת התחרות זכו 2 חנויות בפרס הגדול, של נסיעה לקנדה במסגרתה ייהנו מסיור לימודי במטבחי חברת "צ'מפיון", ילמדו על המותגים ויקבלו הדרכות ייחודיות. בנוסף, 2 חנויות נוספו זכו בפרסי משנה של סוף שבוע זוגי בארץ. זאת מתוך כ-300 חנויות המשווקות את מוצרי אקאנה אוריג'ן בישראל. נכחו באירוע: ג'וזף אוברובק מנהל המכירות העולמי של חברת "צ'מפיון" העולמית, אלירן פרג'ון סמנכ"ל מכירות של חברת "ביופט" ועוד.

11בסוף השבוע האחרון חגג מותג הדנים ההולנדיG-STAR  את חג השבועות בסניף הדגל במתחם שרונה בתל אביב. המסיבה לוותה במוסיקה שניגן די ג'יי על מרפסת החנות, וקוקטיילים צבעוניים שבישרו על חג המים ועל עונת הקיץ החמה. לאירוע הגיע שי לוי מנכ"ל קבוצת GUS שאירח אורחים מכובדים שנשלחו מטעם החברה העולמית: Marc Cay מנהל מכירות וקמעונאות במזרח התיכון ואירופה ו- Axel Schukies מנהל פיתוח וקמעונאות מזרח תיכון ואירופה, והציג בפניהם את הקולקציה החדשה והמיקום האסטרטגי של החנות. הצטרפו למסיבה עופר אייל מנהל הכספים של קבוצת GUS, שי שרון מנהל מכירות ויואב מונרוב מנהל המותג בישראל. מימין לשמאל בתמונה: שי לוי מנכ"ל קבוצת GUS, עופר אייל מנהל הכספים של קבוצת GUS, שי שרון מנהל מכירות, מארק קיימנהל מכירות וקמעונאות במזרח התיכון, אקסל סחוקיז מנהל פיתוח וקמעונאות מזרח תיכון ואירופה ויואב מונרוב מנהל המותג בישראל.

12

איציק אדרי מבעלי רשת בלאק, גם הוא כמו כולם מתכונן למונידאל. לכן, לכבוד המונדיאל ובחודשי הקיץ, רשת "JACK BY BLACK" מציעה מנות אהובות מתפריט הרשת: בחודשים יוני ויולי תוגש מנת ה-"בואנוס איירס": המבורגר במשקל 200 גרם עסיסי וטעים, מהנתח האהוב ביותר בדרום אמריקה, בתוספת צ'יפס ושתייה קלה ב- 65 ₪. במהלך אוגוסט וספטמבר תוגש מנת ה"טלה בורגר": המבורגר מבשר בקר וטלה עסיסי, עם טחינה מעל, בתוספת צ'יפס ושתייה קלה גם כן ב-65 ₪. חברי המועדון JACK BY BLACK ייהנו מהטבות נוספות.

13

כלמוביל מרצדס קיימה בסוף השבוע האחרון, את המפגש החודשי לחוג הלקוחות של המותג תחת הקונספט של MERCEDES INSPIRE במסגרת זו אירחה דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של המותג, לקוחות נבחרים באולם התצוגה של מרצדס בהרצליה לארוחת ערב חגיגית להשקת ה – CLS החדשה, שהיא כולה אמירה עיצובית מוקפדת, ולשיח עיצוב ואדריכלות עם האדריכל המוביל אילן פיבקו, המייסד והבעלים של משרד פיבקו אדריכלים, יחד עם האדריכל גל גאון, הבעלים והארט דיירקטור של גלריית טאלנט דיזיין. דנה רביד מנחם ציינה כי העיצוב ברכבי מרצדס הושפע רבות מסגנון הבאוהאוס והעקרונות שלו, וניתן לראות את זה בקווים עגולים ופשוטים יחסית למראה, נקיים וחלקים כפי שבאה לידי ביטוי גם ב  CLS החדשה. בתמונה: דנה רביד מנחם מנהלת השיווק של מרצדס ואילן פיבקו.

14

מוזיאון תל אביב ארח השבוע מאות פסיכולוגים ופסיכיאטרים, ליום עיון יוצא דופן תחת הכותרת: קולנוע, פסיכואנליזה, אומנות. במסגרת האירוע צפו המשתתפים בהקרנה מיוחדת ומרגשת של הסרט "אל תשכחי אותי", של הבמאי רם נהרי. את יום העיון הובילו איש הקולנוע זיו רובינשטיין וד"ר ירון גילת, מנהל מרפאת המבוגרים במרכז לבריאות הנפש ע"ש אברבאנל. הסרט "אל תשכחי אותי" זכה בשלושה פרסים מרכזיים בפסטיבלים הסרטים בטורינו: פרס הסרט הטוב ביותר, פרס השחקנית המצטיינת (מון שביט) ופרס השחקן הטוב ביותר (ניתאי גבירץ). כל ההכנסות מיום העיון הוקדשו לרווחת המטופלים במרכז לבריאות הנפש ע"ש י. אברבנאל.

15פנינה רייפמן ובעלה אריק מאיר, מנהלי מרכז ה"זום דייט", חברו לאחרונה לדליה אסיא-פלד ופלי הנמר מנהלי קבוצת "אנשים ומחשבים", להפקת ערב פו"פ Tech – פנויים /פנויות לחברי קהילת ההיי-טק. דליה והנמר, שחיים ונושמים את קהיליית ההיי-טק המקומית כבר קרוב לארבעה עשורים, יודעים לספר כי מסורת זו, שיצאה לדרך לראשונה בשנה שעברה מתוך איתור צורך של ממש שהוצף "מהשטח", הצמיחה אנשי ונשות היי-טק שבאו פנויים ויצאו מרוצים. רייפמן חברה בארגון האמריקני I.C.F  ומשמשת כמומחית בינלאומית ליצירת זוגיות והתאמה זוגית בשיטת הלייזר קואוצ'ינג.  באירוע שיתקיים בבר הבאגסי בתל אביב לקראת סוף יוני (26/6), יערך סבב ספיד דייט במתכונת Face To Face, בלי תיווך ובלי מסכים, רק מעגל שיח על אהבה וזוגיות, משחקי חברה ואימפרוביזציה ועוד.

16

אחרי שהיו המערכון הפותח בעונה החדשה של ארץ נהדרת, הקמפיין של בזק עם עומר אדם לשיר בוקר טוב, סוף סוף מתגלה במספרים. בעקבות הנתונים המדהימים של מעל 8 מיליון צפיות ביו טיוב, אלפי שיחות רשת ומאות חיקויים וטייקופים, בזק זכו השבוע במקום הראשון במדד הפרסומות של יוטיוב לחודש אפריל. הקמפיין נוצר לטובת השקת הנתב החדש BE, נתב בלעדי של בזק שפותח בחברה. בקמפיין כיכבו עומר אדם וגידי גוב, אשר יחד ביצעו מחווה מיוחדת לשיר "בוקר טוב" הלקוח מתוך המחזמר 'עוץ לי גוץ לי'. בתמונה: מימין לשמאל: ליאור נוי מנהל פעילות שוק מקומי בגוגל, מיכל רוזנטל מנהלת אגף תקשורת שיווקית בבזק ואביחי בן צור מנהל טלקום גוגל.

17

מירב מילר חגגה יום הולדת, והזמינה את החברות הכי טובות שלה ליום פינוק במרכז רונית רפאל בתל אביב. החבורה העליזה לא תסתפק רק בטיפולי פנים, ובסוף השבוע יטוסו עד לברלין להמשך החגיגות. הגיעו ונהנו מטיפולי אנטי-איג'ינג,דובדבנים ושמפנייה:  מיכל ינאי, ד"ר רונית אלמוג, ליטל קלמנסון, גייל זאבי ושגית הורוביץ דוברת הספארי. על האירוע ניצחה הדס רפאל, מנהלת סניפי הצפון ברשת מרכזי "רונית רפאל" בישראל.

18

מועדון הגולף קיסריה בראשות המנכ"ל ליאור פריטי, ארחו השבוע את טורניר הגולף "וולוו צ'אלנג'" במשותף עם הקרן לחקר הסרטן. היה זה טורניר צדקה שמטרתו הגברת המודעות לחשיבות התמיכה לחוקרי הסרטן בישראל, וגיוס כספים למימון חוקרי הסרטן המצטיינים בישראל. מיטב שחקני הגולף מישראל הגיעו לטורניר ובהם: מאיר שמיר, עומרי כספי, יואב ברוק, ראובן אבלגון, אליעזר שקדי, יוסי ארועטי, חיים רביבו ועוד. במהלך הארוע הונצח לראשונה זכרו של לאון אדרי בשלט ענק שנפרש במגרש, זכרו של מוטי סלע שהיה מנכ"ל אשטרום, שהונצח ע"י משפחת נוסבאום וחברת אשטרום וע"י 4 חבריו הקרובים : אליעזר שקדי, יוסי ארועטי, משה נסיס ומלי שלמה. לראשונה בארוע זה הונצח זכרה של קרן נהרי גילת, רעייתו של עו"ד תמיר גילת, שנפטרה בדיוק לפני שנה מסרטן, והיתה מהוגות הרעיון לייסוד טורניר הצדקה.

19

ביום שלישי הקרוב (5/6) יארח מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א את הכנס השנתי ה-22 של העמותה לניהול פרויקטים בישראל, הגדול ביותר מבין כנסי PMI במזרח התיכון. הכנס הינו בהשתתפות שר הבינוי והשיכון האלוף במיל' יואב גלנט, מנהלי פרויקטים מכל המגזרים, מהנדסי תעשיה וניהול, כלכלנים, אנשי מערכת הביטחון ועוד. ד"ר דוד מוסינזון סמנכ"ל רפואה בקופ"ח מאוחדת, ירצה על ניהול פרויקטים בעולם הרפואה הדיגיטלית, וד"ר אלכס דן הממונה אגף תיאום ואסטרטגיה ברכבת ישראל, יספר על אתגרי ניהול מגה פרויקט במאה ה-21. משה יונה יו"ר וועדת POY (Project Of the Year) וסגן נשיא לכספים ב PMI ישראל, יעניק את פרסי "פרויקט השנה", לפרויקטים מצטיינים שהפגינו חדשנות ויצירתיות.

20

ראש עיריית תל-אביב-יפו רון חולדאי הגיע השבוע עם גידי מרק מנכ"ל "תגלית", לקבל את פניהם של אלפי צעירים יהודים מרחבי העולם, המתארחים בעיר במסגרת פעילות "שבוע תגלית בתל-אביב", שבמהלכה יחוו את העיר וילמדו על תפקידה המרכזי בעיצוב החברה הישראלית-המודרנית, והשפעתה על הקהילה הבינלאומית.

21

שגריר ישראל בהולנד אביב שיר-און, הוזמן לאחרונה לאירוע מיוחד לציון חגיגות 70 שנה למדינת ישראל, ביוזמת ארגון "נוצרים למען ישראל" וארגון "עמוד האש". האירוע נערך בכיכר המרכזית בהאג, בנוכחות צוות שגרירות ישראל בהולנד וחברי פרלמנט הולנדיים. אחד משיאי האירוע נרשם, כאשר לכיכר המרכזית הובאו שתי עוגות ענק, בגודל 1.5 מ"ר ובמשקל 125 קילו כל אחת, בקישוט דגל ישראל וכיתוב מזל טוב. העוגות קושטו בהזמנה מיוחדת במפעל CakeArt המתמחה בהדפסים אכילים ובקישוטי עוגה, ומצוי בבעלות ישראלית של חברת "גילרו". במעמד מיוחד חתך אביב שיר-און את עוגות הענק והן חולקו בכיכר לכל המשתתפים. חברת גילרו הנה החברה המובילה בישראל בתחום ייצור גביעי גלידה, וופלים והדפסים אכילים לעוגות וקינוחים. מפעל החברה שוכן באיזור התעשייה בית שמש ומעסיק כ- 250 עובדים. בתחום ה- Cake Decoration נחשבת גילרו למובילת תחום עולמית.

22האלוף במיל' מתן וילנאי יעמוד בהתנדבות בראש אגודת הידידים של הקרן לשמירת הטבע והמורשת. וילנאי שימש בעבר כשר וחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה וסיעת "העצמאות", וכן כשגריר ישראל בסין. וילנאי השתחרר מצה"ל בדרגת אלוף, ובתפקידו האחרון במדים שימש כסגן הרמטכ"ל. בתפקידו החדש יהיה מתן וילנאי אחראי על גיוס משאבים חדשים לקרן מהארץ ומחו"ל, גיבוש אגודת הידידים, וביסוס הקשר עם תורמים חדשים וותיקים. לצדו של מתן וילנאי, שורה של חברי הנהלה ביניהם דמויות מובילות במדינה בתחום הכלכלה, העסקים, החברה והתרבות, אשר פועלים גם הם בהתנדבות. מנהל הקרן הוא עוזי ברזילי.

23

WOK TO WALK משיקים את הסניף השני של הרשת במתחם שרונה בתל אביב. רשת מסעדות אסייתית המתמחה בנודלס בהרכבה אישית, ופועלת ברחובות הערים המובילות בעולם, פתחה את הסניף השני בישראל בהשקעה של כמיליון שקלים. הסניף השלישי ייפתח ברחוב החשמונאים 86  ובשנתיים שלוש הקרובות הרשת מתעתדת לפתוח כ – 40 סניפים ברחבי הארץ על ידי זכיינים. איש העסקים ניר מעתוק קיבל את הזיכיון בארץ להקמתה. הרשת מפעילה כ־100 סניפים ברחבי אירופה, ארה"ב, דרום אמריקה , הודו מרוקו וסעודיה ונמצאת במגמת התרחבות עולמית.

24

כוכבת הילדים רינת גבאי הגיעה השבוע לחנות האופטיקה "בליסימה" בתל אביב, להתחדש בקולקציות משקפי שמש ורכשה שני זוגות של המותג REPLAY69. בילי לזר מנהלת החנות פנקה אותה במהלך הביקור והתאימה לה את המשקפיים. רינת ספרה לבילי על הצלחת הסינגל שלה "בן יהודה " והשמיעה לה אותו במקום.

25

קרן "אתנה", עמותה ללא כוונת רווח, הפועלת למעלה מעשור להעצמת המורים בישראל, קיימה ערב הצדעה מיוחד למורי ומורות החינוך המיוחד, שבמסגרתו הוצג המחזמר "שורת המקהלה" ע"י שחקני התיאטרון הקאמרי. ההכנסות מהאירוע מיועדות לרכישת אייפדים למורי, מורות וגננות החינוך המיוחד בישראל. האירוע התקיים בתיאטרון הקאמרי בתל-אביב בשיתוף בנק מסד והסתדרות המורים. באירוע השתתפו, בין השאר, אורי בן-ארי – מייסד ונשיא קרן אתנה, דפנה תמיר – מנהלת התכניות של קרן אתנה, יעקב שורי – מנכ"ל בנק מסד, יפה בן-דויד – מזכ"לית הסתדרות המורים, אודי רובינשטיין – יו"ר דירקטוריון חברות בנות של מבטח סימון סוכנויות לביטוח בע"מ ויו"ר הוועד המנהל של קרן אתנה, אלוף (מיל.) אליעזר שקדי – לשעבר מפקד חיל האוויר ומנכ"ל אל-על וחבר הוועדה המייעצת של קרן אתנה, שלומית דה פריס – מנכ"לית הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, ערן זמורה – מנכ"ל הוצאת הספרים "כנרת זמורה-ביתן דביר", רפי סוויד – מנכ"ל מוקד אמון ואישים נוספים.

26רשת תכשיטי היוקרה MILLER בבעלותו של חיים מילר, השיקה השבוע את קולקציית אביב קיץ 2018 בקניון רמת אביב, באווירה נוצצת ויוקרתית במיוחד לקראת חגיגות ה-40 שנה לרשת. הגיעו להרים כוסית לי לוי ואירה סימונוב, שמדדו והתרשמו מהקולקציה.

27

ביום שישי האחרון התקיים במרכז המבקרים של לבידו בנהלל, כנס מנהלות משאבי אנוש אליו הגיעו מעל 100 משתתפות מחברות מובילות במשק ביניהן: כתר פלסטיק, קופ"ח כללית, מגדל, בי"ח רמב"ם, פיליפס, חיפה כימיקלים, זוהר דליה, טאוור סמי קונדוקטור, דור כימיקלים, אורביט, פרידנזון, קמטק, טוטנאור, דיפלומט ועוד.  הכנס כלל סיור והרצאה מרתקת שהועברה על ידי עידו מגל מבעלי החברה בבוסתן הצמחים הפורח ושמעו שלל הרצאות ביניהן: גישור בארגון, סטיילינג לעבודה, הכוחות המניעים אנשים, סודות לניהול מוצלח, בניית מוטיבציה להנעת תהליכים בארגון ועוד. במקום נהנו המבקרים גם מדוכנים של אוכל מפנק על ידי השף איתן קייזלר, שתייה, פינת מסאז'ים, הופעה של הזמר יונתן רוזן ועוד.

28

באירוע לציון 70 שנה למדינת ישראל, שנערך בשבוע שעבר במכללת כנרת, הדליקו מנשה (מנש') שלום, מנכ"ל מפעלי צמח ומשקי עמק הירדן, ועידן גרינבאום ראש המועצה האזורית עמק הירדן, משואה, ה מסמלת את הקשר בין המכללה לקהילה ולעמק הירדן. משואה זו הינה אחת משבע, אשר הודלקו על ידי גורמים שונים במכללה, ביניהם מרצים, סטודנטים, חברי סגל ועובדים נוספים.

29

מתחם הקניות "סטריט מול" ברמת ישי ממשיך להתרחב, והוסיף לעצמו השבוע שחקן חיזוק חדש: רשת רולדין הצטרפה השבוע למגוון המסעדות ובתי הקפה, לרווחת מבקרי הסטריט מול ותושבי העמק. הסניף החדש והכשר נפתח באירוע פתיחה חגיגי, שכלל טקס קביעת מזוזה, ונכחו בו זכיין הסניף אלון גאל ומנהלת המתחם ענבל אברני, מנהלת השיווק אפרת שבתאי, אורחים ומבקרי הקניון.

30

כ-600 קבלני אינסטלציה השתתפו בכנס מקצועי שיזמו שלוש החברות המובילות בתחום: פלסאון, מדגל ו – SPI. בפני משתתפי הכנס שנערך החודש, נחשפו מגוון החידושים של החברות. בין החידושים שהציגה "מדגל": ברז IFLOW אלקטרוני מעוצב למטבח הביתי המופעל לראשונה ללא מגע, ברז "גליל" למטבח המופעל בעזרת לחצן, מוצרים ייעודיים למרחב הציבורי והמוסדי כמו ברזים אלקטרוניים, סבוניות אלקטרוניות ועוד. מנכ"ל "פלסאון ישראל" ו"מדגל" מאור אלוני, הבטיח שימשיך לשאוף תמיד להעניק ללקוחותיו את הפתרונות והחידושים האחרונים.

31

המועצה לענף הלול ממשיכה בקמפיין לעידוד צריכת בשר ההודו הביתי בישראל. השבוע ארגנה המועצה אירוע חווייתי שכלל סדנת בישול הודו, בסטודיו לבישול 'ניופאן גורמה' בת"א, בה הכינו מגוון מתכוני הודו מגוונים-בורגר הודו, כנאפה, פסטרמה ביתית ועוד. נכחו מולי לויט מנכ"ל המועצה לענף הלול, ודורון בן ארצי מזכיר הסקציה להודים בארגון מגדלי העופות של מועצת הלול.

32

רשת BE ALL  אירחה את בכירי Nokia שהגיעו לישראל לפגוש את החברות היושבות במתחם, במטרה לקדם שיתופי פעולה עסקיים בשוק הישראלי. כחלק מביקור זה, נאם אתמול נשיא Nokia global enterprise בנושאי חדשנות, IOT ובדבר השינויים והמגמות בעולם כיום. לאחר מכן החלה ההרצאה המרתקת של פרדריק בלסן, מרצה בתחום החדשנות ואסטרטגיה, אשר שפך אור נוסף על השינויים בעולם, וכיצד הם משפיעים עלינו בכל מקום ועת.

33

2 פסטיבלים של אלכוהול ואוכל טוב עומדים לפתוח את הקיץ כמו שצריך. הראשון הינו פסטיבל ייחודי של בירה ובשר, שיתקיים לראשונה במרינה בהרצליה ויהיה כולו חגיגה של בירה מעולה ובשר משובח, על רקע הגלים והיאכטות, עם מוזיקה ואווירה מושלמת של קיץ, לצד בשרים משובחים ונקניקיות פרנק שיהיו המלווים המושלמים למותגי בירה מהמובילים בעולם וגם של מבשלות בוטיק מקומיות. החימום המושלם למונדיאל 2018. פסטיבל זה יתקיים בתאריך 6-7 ליוני בין השעות 19:00-23:00. השני הינו פסטיבל היין הבינלאומי, המגיע זו הפעם השנייה לתל אביב, ומתרחב לחגיגת טעמים איטלקית-Vinum TLV by American express, אחרי שזכה להצלחה מסחררת בשנתו הראשונה. הפסטיבל שהינו בחסות אמריקן אקספרס, חוזר לרוטשילד 1 עם הופעות של מוזיקה חיה, פסטות משובחות ברטבי כמהין ועגבניות, וניחוח של פסטיבל איטלקי, בתאריכים 13-14 ליוני בשעות 18:00-23:00.

34

היזם והתעשיין צבי ימיני ערך השבוע אירוע חגיגי לרגל חשיפת מכשיר חדשני אותו השיקה החברה שבבעלותו, יחד עם בוגרי מכון ויצמן, רופאים, חוקרים בינלאומיים ורוקחים. האירוע נערך במלון רויאל ביץ בת"א לרגל השקת נובוקיד המכשיר היחיד להשמדת כינים וביצי כינים.

רון טוטנאור, דני לוזון, צבי ימיני, חיים למפרט. צלם אלעד גוטמן

יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשת ביגה, מרחיב את פעילות הרשת ופותח בימים אלו עוד 3 סניפים חדשים במיקומים אסטרטגיים, בערים חדרה, אשקלון ופ"ת, בהשקעה הנאמדת בכ-7 מיליון ₪. סניפים אלו יצטרפו ל- 24 הסניפים הקיימים ברחבי הארץ. לדבריו, עד סוף שנת 2018 יפתחו עוד כ- 6 סניפים במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ. כל הסניפים החדשים יציעו אינטרנט אלחוטי, גישה לנכים, שירות טייק אווי ומעדניית בוטיק המציעה מאפים, עוגות, לחמים ועוד. לקוחות הסניפים ייהנו מתפריט הכולל מנות צמחוניות וטבעוניות, תפריט ילדים ותפריט וקינוחים מפנק. בסניפים יש בולנז'רי ייחודי אשר יציע מגוון רחב של דברי מאפה טריים, ביניהם לחמים הנאפים במקום, מאפים בתפזורת, עוגות, עוגיות, פוקאצ'ות ועוד.

35

רשת "טיב טעם" משיקה בימים אלו אפליקציית מובייל חדשנית בשם: "טיב טעם בקליק". האפליקציה ידידותית לשימוש, קלה ונוחה ומאפשרת ביצוע הזמנות מכל מקום ובכל עת. את האפליקציה ניתן להוריד בקלות  למכשירי אנדרואיד או אייפון. באמצעות האפליקציה יוכלו הלקוחות ליהנות מהזמנת קניות וקבלת משלוחים עד הבית גם בשבת וחג, רשימת קניות מובנית ומסונכרנת, תשלום באמצעות האפליקציה, מגוון מבצעים והטבות במשך כל השנה, סריקת מוצרים, אינפורמציה כללית משעות פתיחת ועד דרכי יצירת קשר, ועוד. לדברי עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם, בחוויית המשתמש הושקעה מחשבה רבה, שקיבלה ביטוי בשימוש בטכנולוגיה מתקדמת. הממשק הינו פשוט וידידותי למשתמש ומאפשר קנייה קלה ונוחה.

36

השחקנית מגי אזרזר נבחרה לשמש כפרזנטורית של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי גרנייה, ולהיות שגרירת יופי מקומית של המותג. בשנתיים האחרונות אזרזר שימשה כפרזנטורית של "קולור נטורלס" – סדרת צבעי השיער הביתיים של המותג. לאחר הקמפיין המוצלח עם אזרזר, הוחלט להעמיק להמשיך את שיתוף הפעולה, והיום משמשת מגי כפרזנטורית של המותג כולו בישראל, הכולל מוצרי טיפוח לפנים, לגוף ולשיער.

 

גרנייה מגי אזרזר- צילום לנס הפקות 152

 

תגובות

להשאיר תגובה