מה תעשה רוסלנה רודינה, איך לא שומרת דנה פרידר על הגזרה ומה התפקיד החדש של סיגל שחמון, הטריבונה, רכילות עסקית 

המועצה המקומית כפר שמריהו, המציינת את שנת ה-80 להיווסדו, קיימה אירוע לפתיחת תערוכת "הדשא של השכן", במרכז וייל לתרבות בכפר שמריהו,במעמד ראש המועצה המקומית מר דרור אלוני, סיגל זוז, סגנית יו"ר המועצה ומנהלת מחלקת התרבות. התערוכה, אותה אוצר דר' גיא מורג צפלביץ' ומפיקה האמנית הפלסטית המוערכת קרן שפילשר, שגם לקחה חלק בתערוכה, מציגה מבחר עבודות של אמנים מובילים, לצד פרוייקטים שנוצרו במיוחד לרגל התערוכה, בהם לוקחים התושבים חלק פעיל, כגון אובייקטים לציור וצילום, חלק שיתפו באוספים וחפצים אישיים שהיוו השראה לציורים ומיצגים, ילדי הכפר צולמו עם איורים של הדמויות הנערצות עליהם, בגדי תינוקות ישנים ואפילו האשפה הפרטית של תושבי הכפר מצאה את מקומה במרכז הבמה. לערב הפתיחה הגיעו האמנים המציגים בתערוכה ביניהם שחר מרקוס, אריק וייס, סיון שטרנבך, אוהד בנית, אורי גרשוני, מיכל פולק, זואי גרינדאה ועוד

אלינור אבני קרן שפילשר וגיא מורג צפלביץ צילום יחצ (Large)

חברת האופנה עמנואל ערכה השקה של החנות החדשה שלה בקניון גינדי FASHION MALL ובה הציגה את קולקציית הקיץ החדשה שלה עם מיטב המעצבים הבנלאומיים. הגיעו לפתיחה: בעלי הקניון מנור וכפיר גינדי יחד עם מנכל הקניון אבי זמיר ושם פגשו את הקניינית הראשית של הרשת קרן רונן שערכה להם סיור החנות ועזרה לבעלים לבחור עבורם את הפריט הנכון לקיץ. לקוחות ה VIP זכו להנות ממוסיקה של להקת טרנטה גרוב משין שכבר הופיעה בשבוע האופנה גינדי האחרון וזכתה לתשואות.

Photo by: Eliran Avital

המותג הבינלאומי AMA ערך השקה ובה הוצגה קולקציית סניקרס חדשות לעונת הקיץ והצצה לעונת החורף הבאה עם היבואן הבלעדי והבעלים של המותג בישראל הראל אוזן,אוזן סיפר על אהבתו לנעליים ועל עברו עם המותג כריסטאן לאבוטן. הקולקציה המרשימה הציגה נעליים איטלקיות עם תשומת לב לפרטים בדגש על הבאת סגנון חיים אחר ואישי.

אירוע מותג הסניקרס AMA צילום סער פסח (78)

"השף הצעיר של סן פלגרינו"- תחרות עולמית המאתרת כשרונות קולינאריים מובילים מרחבי העולם תיערך השנה בפעם ה- 17.התחרות תמשך במשך 18 חודשים: במהלך השנה הקרובה יתקיימו סבבי בחירות ראשוניות ותחרויות מקומיות, כאשר הגמר הגדול של התחרות יערך ביוני 2018, בו המתמודדים יתחרו על התואר הנכסף השף הצעיר של סן פלגרינו 2018.השף הישראלי המוערך, חיים כהן, נבחר לשמש השנה כשופט בתחרות שתיערך ב-10.07.17, שם ישפוט את כישורי הבישול של המתמודדים לצד שני שופטים נוספים מטורקיה ומיוון.

חיים כהן צילום יחצ

במסגרת יום העסקים הקטנים, ביקר השבוע מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו בעיר יוקנעם, כשלצידו ראש העיר סימון אלפסי. בנוסף, ב יקר מנכ"ל הבנק בכפר דליית אל כרמל, והיה אורח של ראש המועצה רפיק חלבי. בקונדיטוריית שפיק הוותיקה (32 שנה) אליה הגיע עם ראש המועצה רפיק חלבי, נפגש פינטו עם שפיק בדריה בעל המקום, וקינח בבקלאווה.

1

תלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי, ורן גוראון מנכ"ל פלאפון ויו"ר ועדת החדשנות של האיגוד, אירחו השבוע את כנס החדשנות השנתי של איגוד השיווק הישראלי, בבורסה לניירות ערך בת"א. הרגע המרגש של האירוע נרשם בעת ההכרזה על ההשקה המנצחת של שנת 2016. המיזם של מרכז טל, "חלאסרטן", שהוקם על ידי זוהר יעקובסון ובתמיכת חברת MSD  לטובת העלאת המודעות ומתן מענה לחולי סרטן צעירים זכה בתואר, ודבריה של יעקובסון על בתה טל שנפטרה מהמחלה, לא השאירו עין יבשה אחת באולם. אחריה נאמו שלי תשובה שותף בקבוצת הייעוץ האסטרטגי Deloitte, היזמית צמרת פירסט, אריה כוכבי, מייסד ומנכ"ל 'Water-Gen ומאור זגורי שדיבר על חדשנות בתיאטרון. בין הנוכחים בכנס היו איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר, לירן דן סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח פרטנר, דינה נבות סמנכ"ל השיווק של מזרחי טפחות, אסף אביב, סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי, דפנה נעים שאול, סמנכ"ל שיווק מפעל הפיס, רחלי ירקוני גולדשטיין סמנכ"ל שיווק טבע, סיגלית הורן גלפרין סמנכ"ל איגוד השיווק ובכירים נוספים רבים.

2

משלחת ראשונה מסוגה הגיעה מסרביה ל – NEST, חלל העבודה החדש שנפתח בת"א. חברי המשלחת הם הזוכים של שנת 2016 בתחרות של smart city challenge.הם הגיעו במטרה להיחשף לeco system האדיר שקיים בישראל. הסטארפיסטים מסרביה חיפשו להיחשף למקורות הייחודיים והמקצועיים שיש בארץ, ולנסות ליישם את פתרונותיהם הייחודים והטובים לערים חכמות בישראל, ובכירי NEST שמחו לסייע להכווין אותם.

3

מידע כנסים יזמה השבוע באושילנד כפר סבא, בשיתוף עם סינרגיה גרופ, את ועידת הקמעונאות של ישראל בשנה ה-9 ברציפות בהנחיית העיתונאית והפרשנית הכלכלית ליאת רון. התייצבו: עו"ד אוריאל לין- נשיא אגוד לשכות המסחר, סלעית גרניט-מנכ"לית אדקיט מחקר עסקי בינלאומי, אורן רווח-יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, טליה פורת-מנכ"לית FOX HOME, עופר שחטר מנכ"ל פרומול, עידו פרידמן-סמנכ"ל שיווק דומינוס פיצה ישראל, אמיר וייס-מנכ"ל UM DIGITAL, אמיר רביד- סמנכ"ל הפיתוח העסקי ומנהל חטיבת פתרונות התשלום וריפון ישראל, משה רוזנבלום- מנכ"ל קב' קניוני עופר, עמוס שפירא- יו"ר אלו"ט, ניצן גולדברג- סמנכ"ל מכירות קב' תנובה, אייל רביד-בעלים רשת ויקטורי, עמית זאב-מנכ"ל דור אלון מתחמים קמעונאיים ומנכ"ל AM PM, קובי מויסה-מנכ"ל קב' הוניגמן, יובל לימון-מנכ"ל למטייל, תימור גורדון-מנכ"ל משותף AZRIELI.COM, מורן חביב- סמנכ"לית יוזמות אסטרטגיות סירס ישראל ועוד.

4

 

מוזיאון ארצות המקרא בירושלים ומשכית אירועים, ערכו השבוע אירוע השקה משותף לרגל חגיגות 25 שנה למוזיאון, פתיחת תערוכת "ירושלים שהיתה בבבל" וחשיפת עונת אירועי הקיץ של משכית. באירוע היוקרתי נכחו כ-250 מכובדים שנהנו מלהקת ג'אז, תפריט גורמה המבוסס על מנות מולקולאריות בניצוחו של השף גיא בנסימון, אשר הוכנו במקום לעיניהסועדים, ומתערוכה ייחודית שנפתחה באותו הערב לקהל. את פני המוזמנים קיבלה אמנדה וייס מייסדת ומנכ"לית המוזיאון. נוכחו ח"כ נאוה בוקר סגנית יו"ר הכנסת, פרופסור אבי זיני ורעייתו רותי, יעל ענתבי סגנית ראש העיר ירושלים, הקבלן שלמה קול מהנהלת ארגון בוני ירושלים והסביבה, ורד סייד יועצת ראש הממשלה למעמד האישה לשעבר, סימה זיני ממלאת מקום יו"ר מועצת הגמלאים בעירייה, אשת העסקים והאומנית רייצ'ל וייצמן, אשת החברה מימי כנפו, פרופסור שמעון שטרית ורעייתו, יהודית זבידצקי יועצת ראש העיר ועוד.

5

 

חברת שניר, המתמחה בשיווק נדל"ן למגורים ומסחר, בבעלותו של איש הנדל"ן ניר שמול, בחרה במנחת הטלוויזיה והשחקנית סיגל שחמון, להיות הפרזנטורית של החטיבה חדשה שהקימה: "שניר לייף-סטייל, המציעה ללקוחות החברה סיוע במכירת דירתם, ובסטיילינג לדירתם החדשה. סיגל שחמון אשר בשנתיים האחרונות עוסקת בעיצוב בתים, תייצג כפרזנטורית את חברת שניר לייף סטייל, בין היתר בפרסומים בעיתונות הכלכלית, במדיה הדיגיטלית ובמדיה החברתית. עוד תכלול הפעילות עם סיגל שחמון ייצוג בכנסים, בירידים ובארועים שתערוך חברת שניר, בפעילות ברשתות החברתיות וכן בפעילות יחסי ציבור.

6

שמואל דונרשטיין, הבעלים ויו"ר של רב בריח, ויגאל מורן מנכ"ל הקבוצה, אירחו במפעל החברה באשקלון את יעקב אורבך, המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה המסחרית של בנק הפועלים ואת עומר קרייזלר מנכ"ל פועלים שוקי הון, יחד עם מנהלים נוספים מהנהלת הבנק. דונרשטיין ליווה את אורבך והאורחים בסיור אישי מודרך בין חלק מששת מפעלי החברה הממוקמים באזור התעשייה הדרומי, וכיבד אותו בקביעת המזוזה במפעל החדש למוצרי נעילה, שאליו עוברת החברה בימים אלה. כזכור, בנק הפועלים השקיע ברב בריח בשנת 2016 באמצעות זרוע ההשקעות והבנקאות להשקעות שלו, סכום של כ-50 מיליון ש"ח.

7

מתאבק העבר קווין ואן אריק, שבחר בישראל להיות המקום לקיים בו את הקרב האחרון שלו, מצא זמן לביקור במקום הכי נמוך בעולם. ואן אריק, הגיע ליום כיף במלון קראון פלזה ים המלח, נהנה בין השאר מטיפולים מיוחדים בספא, ולא פסח על מריחת בוץ על גופו וטבילה בים המלח. מנכ"ל המלון דויד ברנס, קיבל את פניו ולמד ממנו כמה תרגילים בסיסיים בהאבקות. אורח חשוב נוסף שביקר במלון, הוא העיתונאי היהודי האמריקאי הנודע ביותר, קרל ברנסטין שעמד מאחורי הצוות שחשף את  פרשת ווטרגייט, והגיע לישראל להרצות  בכנס בנושא חופש העיתונות של מועדון העיתונות הירושלמי.

8

במסגרת הפעילות הכללית למען הקהילה של עובדי בנק מרכנתיל – עובדי סניף בנק מרכנתיל מקריית מוצקין התנדבו למבצע לשיפוץ ושדרוג חזותו של בית הספר "אלמוגים" בקרית ים. הבנקאים הגיעו לבית הספר מצויידים בשטיחי דשא, צבעים ומברשות וכלי ניקיון. תוך מספר שעות עבודה שינו לחלוטין את חזותו של בית הספר.

9

 

ישראלה שטיר, יו"ר קבוצת שטיר וגיל שטיר מנכ"ל הקבוצה פתחו את תערוכת אביליטק – התערוכה המקצועית לציוד, עזרים ושירותים לאנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים. התערוכה נערכה בגני התערוכה, בהשתתפות עשרות מציגים מהארץ ומחו"ל, אשר הציגו את פסגת הטכנולוגיה  בפני כ-8,000 איש בעלי צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם. התערוכה הפגישה לראשונה את הצרכנים ישירות מול היצרנים, היבואנים, ספקי השירותים והארגונים השונים, ומאפשרת להתרשם ולרכוש את החידושים האחרונים בתחומים השונים: טכנולוגיות אבזור רכבים, אביזרי ראייה ונחייה, כסאות גלגלים, אביזרי שמע, רפואה שיקומית ועוד.

10

ביתילי, הרשת לעיצוב הבית בבעלות משפחת איתני, ערכה בתחילת השבוע קוקטייל השקה יוקרתי, לרגל פתיחת אולם התצוגה המחודש בנתניה. הקונספט החדש מציע סטודיו למעצבים ואדריכלים – 'סטודיו ביתילי' – לעיצובים חדשניים ומתחלפים, הממוקם בלב הסניף, ומציע תצוגות בדים, חומרי גלם ולוחות משבצות לשרטוט וסידור הרהיטים. במטרה להדגיש ולבדל את איכותיות הרשת, כמו כן, נפתח במקום סניף מחודש של רשת "כרמל Floor Design" הכולל את מגוון פתרונות החיפוי המתקדמים לעיצוב הבית והחצר העומדים בסטנדרטים בינלאומיים: שטיחים בעבודת יד ושטיחי אריגה מעוצבים, פרקטים, דשא סינטטי תוצרת מקומית, דק סינטטי ואריחי פורצלן. לקוקטייל החגיגי הגיעה הנהלת הרשת הבכירה עופר, אביב ומיכל איתני מבעלי הקבוצה, המעצב יובל סמואלוב, אנשי עסקים, אדריכלים ומעצבים מקומיים. כמו כן, נכח באירוע ואף נשא דברים סגן וממלא מקום ראש העיר אלי דלל, שמתמודד בימים אלה לראשות העיר נתניה. המשתתפים נהנו מדוכני אוכל עשיר שפוזרו ברחבי חלל אולם התצוגה החדש וצפו באמן החושים גדעון זגהר שהציג יכולות טלפתיה עוצרות נשימה והדהים את האורחים.

11

חברת הסטארט-אפ הבריטית Simba Sleep, קמעונאית האונליין המובילה בעולם בתחום המזרנים, חתמה על הסכם ייצוג בלעדי בישראל עם רשת אירופלקס הישראלית, המתמחה במערכות שינה , לשיווקו של מזרן היברידי יחיד בתחומו בעולם בקונספט ההיי-טק 'Bed in Box'. הקונספט משלב מזרן בטכנולגיה מתקדמת דחוס בואקום וארוז בקופסת קרטון קומפקטית, שנמכר אונליין ומגיע לבית הלקוח תוך 24 שעות. לרגל ההשקה התכנסו נציגי Simba Sleep  מחו"ל בסניף הדגל של אירופלקס בדיזיין סנטר ברח' הלחי בבני ברק,יחד עם שחקני הכדורגל – מלך השערים בליגה – ווידאר קיארטאנסון ממכבי תל אביב והולמר איולפסון שחקן מכבי חיפה בכדורגל. השניים הם חבריו של Gareth Bale שחקן הכדורגל האנגלי (וויילס) המשחק בריאל מדריד, והוא גם הפרזנטור של החברה בחו"ל.

12

ביום שישי האחרון השיקה המעצבת לארה רוסנובסקי חנות חדשה ברמת השרון. בין הסלבס שהגיעו לפרגן נראו סנדרה רינגלר, יעל בר זוהר, עדן הראל, דליה רבין, גלית יצפאן, שירלי בוגנים ועוד. הסלבס אשר הגיעו לאירוע, הפתיעו את לארה והגיעו לאירוע לבושות בשמלות/ אוברולים של המעצבת מתוך קולקציית קיץ 2017. רינגלר הגיעה עם גיסתה, אחותו של השף הידוע שגב משה, ולא נחה לרגע, אלא עמדה החליפה כ-4 אאוטפיטים בחנות.

13

בגלריית האירועים המדהימה "נור" בשוק הפשפשים ביפו, הנמצאת בבנין ערבי בעל תקרות מוגבהות, חברת האופנה המובילה קרייזי ליין השיקה קולקציית קפסולה ייחודית בעיצובה של המעצבת המוערכת סיגל דקל. קרייזי ליין בחרה העונה לחבור לסיגל דקל ולעצב יחד איתה קולקציית קפסולה שמציגה את האמירה האופנתית והחזון שלה עבור נשים. הפרזנטורית גלית גוטמן שנוכחה אף היא בהשקה, תהיה גם הפרזנטורית של סיגל דקל בעונה זו. הקולקציה תימכר ב-50 חנויות נבחרות בפריסה ארצית ובאתר המקוון החל מה-15 למאי. הקולקציה שנבחרה, מורכבת משתי קבוצות שמתכתבות אחת עם השנייה ויחד יוצרות מראה אלגנטי, נקי ועם המון סטייל. בצילום מימין לשמאל: יוסי זינה וסיגל דקל המעצבים, גלית גוטמן הפרזנטורית של קרייזי ליין ועפרה לוין שביט סמנכ"לית שיווק של קרייזי ליין.

14

השבוע חברת האופנה רנואר והסטייליסט המוביל של תכניות הטלויזיה איתי בצלאלי, השיקו יחדיו קולקציית קפסולה ייעודית לגברים לקראת עונת האירועים. רנואר בחרה להשיק את הקולקציה בלוקיישן ייחודי המשמש כמספרת גברים אותנטית – "הברבריה" בתל אביב. באירוע נכחו מנכ"ל קבוצת רנואר סרג' דרעי, סמנכ"ל השיווק קבוצת רנואר מישל תמיר, שלושת הפרזנטורים יהודה לוי, ניבר מדר, גפן ברקאי, המלחין דורון מדלי ועורך התוכנית הכוכב הבא סיון יאנג.

15

 

רוסלנה רודינה, הפרזנטורית של רשת אביזרי האופנה TOPTEN מזה שלוש עונות, לוהקה לשעשועון "הטוב מכולם" בהנחייתו של אברי גלעד. רודינה, שרק לאחרונה נפרדה מבעלה אייל גולן, טסה לבירת אוקראינה כדי לצלם משימות האקסטרים שיופיעו בתכנית.

16

רגע לפני חתונתה, הגיעה דנה פרידר לצילומי קמפיין רשת ההמבורגרים BBB. הצילומים נערכו בסניף הדגל של הרשת ברמת החייל בתל-אביב, לשם הגיעה דנה יחד עם הפרטנר לקמפיין טל טרינגל, מהצמד תירס סקסואל. השניים שרק נחתו מסיור קולינארי בין 10 ימים באירופה, במסגרת צילומי הקמפיין לחפש את ההמבורגרים הטובים בעולם, סיפרו שהספיקו לבקר בין היתר בליסבון, בירת פורטגל, אמסטרדם בהולנד וברלין בגרמניה. דנה סיפרה שהמאכלים האהובים עליה ביותר, הם המבורגר וצ'יפס, ועל כן בר האפטר בחתונה יהיה על טהרת ההמבורגר והצ'יפס. בניגוד למצופה מכלות יפות וחטובות, בסיום יום הצילום התיישבה על הבר עם בכירי רשת BBB, ובקשה לטעום את שלושת הטעמים החדשים של ההמבורגרים שהכין השף הראשי של הרשת, אילן פנחס עבור  הצילומים. דנה עמדה יפה במשימה, לעומת טל שאכל רק המבורגר אחד.  

17

השבוע התקיים אירוע השקה לפתיחת סניף נוסף של רשת "קפה טוב" – קפה חברתי מקבוצת  "שכולו טוב",המעניקה הזדמנות שווה למתמודדי נפש להשתלב בחברה ובקהילה. את הסניף בחיפה מנהל ניר כהן. הגיעו לפרגן שחקני קבוצת הכדורגל מכבי חיפה בהם: רפי אוסמו, גיורא אנטמן, גוסטבו בוקולי, צוות ההנהלה ועוד. השחקנים דאגו לשמור על הפיגורה, בחרו מנות בריאות ודילגו על הקינוח. הם לא שכחו להביא איתם כדור חתום על ידי כל חברי הקבוצה, ולהעניקו לצוות בית הקפה והמתמודדים. אלעד סלע, סמנכ"ל הכספים של העמותה סיכם את האירוע : "אנחנו מודים לאנשי המועדון שכיבדו אותנו בנוכחותם ומעריכים את המתנה היפה, כדור הקבוצה, אשר מוצג בגאווה בסניף החדש של הרשת".

18

השבוע התקבצו בסניף ראשון לציון של רשת ACE מנכ"ל הרשת, איציק אוזנה ומנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד FLY CARD ליאור טנר, להעניק את כרטיסי הטיסה לאירופה לזוכים המאושרים במבצע המשותף של השניים. מתוך קהל הקונים, נבחרו חמשת הרוכשים שקנו בסכום הגבוה ביותר, והוענקו להם כרטיסי טיסה ליעדים נבחרים של חברת אל על באירופה. בתמונה: ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד FLY CARD ואיציק אוזנה מנכ"ל רשת ACE וזוכי המבצע.

19

 

הדיאטנית הקלינית מיה בן אפרים קליין, השיקה את התכנית המקוונת והחדשנית לירידה במשקל, וזאת בנוכחות מאות נשים מכל הארץ. 50% מהכנסות הכנס נתרמו לעמותת רוח נשית, עמותה הפועלת למען עצמאות כלכלית של נשים נפגעות אלימות, בה מתנדבת מיה. הגיעו לפרגן מנכ"לית העמותה, תמר שוורץ, שרון איילון, מורן אייזנשטיין והקומיקאית הדר לוי.  

20

חברת AHAVA השיקה השבוע את סדרת הטיפוח החדשה של החברה, בבניין פורטר באוניברסיטת תל אביב. הסדרה, המיועדת לנשים אורבניות,  מביאה את הטוב שבים המלח לנשים בעיר, ומבטיחה על העור מפני נזקי הזיהום האורבני. השתתפו באירוע:  ד"ר מאור זאבי משנה למנכ״ל פיתוח וטכנולוגיה, חגית לוקוף מנהלת שיווק ישראל ב'AHAVA' , עידית גנדלמן סמנכ"ל הדרכה עולמית ב'AHAVA', ברק אורנשטיין סמנכ״ל שיווק עולמי ועוד. בתמונה מימין לשמאל: ד"ר מיטל פורטוגל, מנהלת המחקרים, ד"ר זאבי מאור סמנכ"ל פיתוח וטכנולוגיה, דר לירון מזור מנהלת  הפיתוח, וחגית לוקוף מנהלת שיווק ישראל.

21

 

 

נעמי גרינברג לוי, ה-Community Manager ב-Spaces, מותג חללי עבודה בינלאומי שבהרצליה פיתוח, נצפתה בטקס חגיגי שחתם את תחרות הסטארטאפים של אוניברסיטת תל אביב – Tel Aviv Startup Challenge של StarTAU. גרינברג לוי העניקה את פרס "חביב הקהל" ל-Dataloop, חברה בתחום Robotics and Autonomous, שזכתה למשרד פרטי ב- Spacesהרצליה למשך חצי שנה, ואת פרס "חביב השופטים" למיזם Annoto בתחום Media and Internet. שלושת מייסדי המיזם זכו במנוי למשך שישה חודשים ב-open space במתחם Spaces החדש.

22

 

בכירי עולם האמנות, אנשי עסקים ואספנים מהארץ ומהעולם, הגיעו למוזיאון נחום גוטמן לאמנות, בשכונת נווה צדק, בתל-אביב, לרגל אירוע פתיחת תערוכת "חדר מילוט" – תערוכה קבוצתית בה מציגים 11 אמנים, המייצגים את הדור הבא של האמנות בישראל, שאותה אוצרות דליה לוין ומירי בן משה-ונציה.המוזמנים נהנו מממינגלינג וקוקטייל משובח שכלל שוקולדים בעבודת יד אותם הכין שחר אפק, אחד האמנים שמציגים בתערוכה, אשר לפרנסתו עובד כשף פרטי.  הגיעו להתרשם: פנינה רמון, אורי גלר בעל חברת חיפושי הנפט יגאל לנדאו שהגיע הפעם על תקן בעלה של ד"ר ציפי לנדאו – יו"ר המוזיאון, מוניקה לביא – מנכ"לית מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, רו"ח שלמה גרוס ודפנה רעייתו, איש העסקים ואספן האמנות יאיר המבורגר ורעייתו אילנה, אספן האמנות רוני פורר, חנה פריזן – יו"ר דירקטוריון פעילים, איש העסקים והיזם רפי קידרון, איש העסקים צביקה לימון ורעייתו נילי, האמנים הצעירים ובני משפחותיהם ועוד.

23

ועדת הכלכלה של הכנסת חידשה בשבוע שעבר את דיון המעקב שמוביל היו"ר, ח"כ איתן כבל, ליישום החלטת הממשלה ומשרד האוצר על הקצאת תקציב לפיתוח אזור הצפון.  מנכ"לית היי-סנטר ונצ'רס מחיפה יעל מיטלמן, שהשתתפה בדיונים, אמרה: "אנו פועלים מזה 9 שנים לקידום ומשיכת ההיי-טק לצפון, ואני מתייחסת לחיפה כאל בירת הפריפריה הצפונית בהקשר זה. במשרדי "היי – סנטר" יש יזמים חרדים, יזמים מהחברה הערבית, לצד חילוניים, וכולם עובדים בשיתוף פעולה. אין שאלה של גבולות, זה אמור להיות אינטרס עירוני, אזורי ומדיני כאחד".

24

ברשת "מלונות מטיילים" מקפידים לפנק את חיילי צה"ל. לרגל יום העצמאות, זכתה החיילת הבודדה סשה פטרנקו בצ'ופר לא צפוי: הזמנה לאירוח זוגי מפנק ב"מלון מטיילים אילון". פטרנקו, המשרתת כקשלט"ית בחיל האוויר בבסיס הקריה, עלתה ארצה בגפה מרוסיה, ומתגוררת בבית החייל בחיפה. אל הנופש צירפה את בן זוגה, החייל שובל אזוגי המשרת כמטיס בפלמחים,. בתכנית היה להם הרבה טבע, שלווה ורומנטיקה. לדברי בת חן ישועה, מנכ"לית רשת "מלונות מטיילים" זהו חלק מהמדיניות הרשתית של תרומה לקהילה, והם מצאו לנכון לשמח חיילים בחג העצמאות.
25

המכללה האקדמית כנרת ציינה בחמישי האחרון את הכנס הרביעי למוגנות ילדים שעסק במיגור תופעת הבריונות בקרב ילדים ונוער. רגע לפני כניסתם לאולם, ניהלו נשיא המכללה פרופ' גפשטיין, הפרופ' עמוס רולידר וח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון, יו"ר הוועדה לזכויות הילד שיח מקצועי חינוכי בנושא.מכללת כנרת

5 הערות

להשאיר תגובה