מה חגגה רונית רפאל, מי פתח רשת חדשה לבגדי נשים ואיזה קמפיין גרפה שרון פרי. הטריבונה-רכילות עסקית

השבוע הכריז רונן שמיר מנכ"ל חברת אלפא קוסמטיקה על מותג אופנה בריטי חדש שמגיע לארץ בשם: superdry.את מסיבת העיתונאים פתח שמיר בהרמת כוסית וסיפר כי אלפא אקססורייז חברת בת של אלפא קוסמטיקה מצרפת לשורותיה מותג אופנה חדש שייתן מענה לנשים וגברים ויביא בשורות אופנה בינלאומיות לקהל הישראלי. רונן שמיר סיפר כי 2 החנויות הראשונות שייפתחו יהיו בקניון ראשונים ובקניון איילון בהשקעה של 2.5 מיליון ₪ לכל חנות ובנוסף הציגה לירז רוסיאנסקי מנהלת חטיבת הריטייל של אלפא אקססורייז את שיתופי הפעולה הייחודיים של המותג עם כוכבים בינלאומיים כמו מיילי סיירוס, דיוויד בקהאם, טיילור סוויפט ועוד.

%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%92-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a0%d7%9b%d7%a0%d7%a1-%d7%9c%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-superdry-%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%9f-%d7%a9%d7%9e%d7%99%d7%a8-%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%a8%d7%96

במזג אויר גשום וסוער קפץ השבוע אופיר אקוניס, שר המדע והטכנולוגיה, לביקור קצר ומיוחד במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים, לצלם קליפ מדליק לחנוכה שיועלה לדף הפייסבוק שלו בימים הקרובים. תוך כדי צילום הקליפ ניגשו לאקוניס מבקרים במוזיאון, וביקשו סלפי עם השר שנענה בחיוב גם למדריכי המוזיאון.

1

עמוס שפירא, היו"ר החדש של אלו"ט, מיידע את חבריו בכירי המגזר העסקי על יום ההתרמה בדרך מיוחדת, של הדלקת שני נרות כחולים בלהבה משולבת, כסמל לתקוה שילדים על הרצף האוטיסטי לא יהיו כל כך בודדים, שהחברה מסביב תבין ותקבל, וכדי שבוגרים עם אוטיזם יוכלו להשתלב יותר בעולם העבודה.

2

העיתונאית והשדרנית שרון פרי הצטלמה לקמפיין הסייבר של חברת פלאפון, שירות חדשני ומתקדם שמשיקה פלאפון לכלל לקוחותיה ללא תשלום, לגלישה סלולרית בטוחה ברשת והגנה מפני איומי הסייבר המתרבים בסלולר. כזכור רק לאחרונה חוותה פרי מקרה אישי של הפצת תמונותיה הפרטיות והאינטימיות ברשת, זאת לאחר שמכשיר הנייד בבעלותה נגנב וחשבון האינסטגרם הפרטי שלה נפרץ. שרון לא היססה לרגע ונענתה להצעה. המקרה עורר סערה תקשורתית גדולה, והעלה לסדר היום את סוגיית הקלות הבלתי נסבלת של ההגנה על הפרטיות ברשת בכלל, ובגלישה סלולרית בפרט. מטרת פלאפון סייבר למנוע בדיוק מקרים מסוג זה, בדומה למה שארע לשרון פרי. על סט הצילומים, מלבד שיחות על הקמפיין הוחלפו גם כמובן שיחות בנושאי כדורגל וקבוצות מועדפות.

3

שחקני מכבי FOX ת"א ועמותת "ילדים שלנו" ביקרו לכבוד חג החנוכה ילדים המאושפזים במרכז הרפואי "שניידר" בפתח תקווה. השחקנים עברו בין החדרים והמיטות, הצטלמו עם הילדים הנרגשים וחילקו מתנות לכבוד החג, ביניהן פליזים של החברה המאמצת "FOX". כל השחקנים שיתפו פעולה עם הילדים הגיבורים, כשאחד הכוכבים בביקור היה לא אחר מאשר הכלב דוני, הקמע של מכבי.

4

עיתונאי האוכל והיזם רועי ירושלמי (גלובס) השיק את אתר האינטרנט החדש רקס (http://www.rex.co.il/) באירוע חגיגי. האתר, שהושק לאחר עבודה של מעל לשנה, הוא פורטל המלצות אוכל מישראל ומהעולם של 25 מומחי קולינריה מקומיים: שפים וכתבי אוכל שכותבים על מקומות לאכול בהם בחו"ל ובארץ ומגישים מתכונים להכין בבית. האירוע נערך במלון הבוטיק "נורמן", בו נהנו האורחים  משמפניה וויסקי וממנות קוקטייל של השף ברק אהרוני. את הפחזניות לקינוח הביאה הקונדיטורית רביבה אפל. הגיעה לפרגן צמרת הקולינריה הישראלית: השף עומר מילר שהודיע השבוע על פרישתו מ"חדר אוכל", ארז קומרובסקי, אבי ועופרה גנור, רביבה אפל, יובל בן נריה שהודיע על פתיחת ביסטרו יפני  במרכז תל אביב, איילת הירשמן, בר שירה (מבעלי אימפריאל), מיכל אנסקי, צחי בוקששתר, השפית הטבעונית והכותבת אורי שביט, רפי אהרונוביץ, תומר אגאי מסנטה קתרינה, החוקרת הגסטרונומית נעמי ועוד. כולם גם כותבים לאתר. האירוע כלל פאנל בו דנו המומחים במצב הקולינרי בישראל ועל טרנדים לשנת 2017 אותו הנחה רועי ירושלמי. דובר על מחירי האוכל הגבוהים ועלויות חומרי הגלם, כמו גם על השימוש הנרחב בשיטות הכנה ובמתכונים מהמטבח המקומי של המזרח התיכון במסעדות. עוד דובר כי שפים ומסעדות שהיו עד כה מזוהים עם מסעדות יוקרה, ימשיכו במגמה לפתוח מסעדות נגישות יותר ויפתחו בשנת 2017 מקומות ודוכנים המגישים אוכל עממי טוב ונוח לכל כיס.

5

רונית רפאל הגיעה לישראל אחרי ביקור במרכז היופי שלה באלמטי שבקזחסטן. רפאל נמצאת במסע השקה עולמי לטיפול חדש המבוסס על ויטמין סי, שכולל גם ערכת מסכות פנים ייחודית – טיפול פאוור קיור סי שזוכה לביקורות נלהבות בארה"ב. בארוחת צהריים עם הפרזנטוריות שלה, רובי פורת שובל, סנדרה שדה ולימור גולדשטיין, סיפרה רפאל על תכניות לעתיד והתרחבות למותג הבינלאומי שלה L RAPHAEL. רובי פורת שובל לא יכלה להתאפק, ובפרץ של תיאטרליות הראתה לנוכחים את התוצאות של 20 שנות טיפולי גוף אצל רונית רפאל, וחשפה את הבטן החטובה שלה לעיני הסועדות.

6

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הדליק השבוע בבית הנשיא בירושלים את לפיד המכביה ה-20 שתתקיים ביולי 2017, יחד עם אורי ששון הג'ודוקא הישראלי, זוכה מדליית ארד באולימפיאדת ריו דה ז'ניירו ואסף יסעור הנער שאיבד את שתי ידיו, ושואף לייצג את ישראל ולזכות במדליה במשחקים הפראלימפיים בטאקוונדו. באירוע השתתפו: ניר ברקת, ראש העיר ירושלים, מוריס קהאן נשיא כבוד המכביה, לאון דן בנסקי, נשיא מכבי תנועה עולמית יאיר המבורגר, יו"ר מכבי תנועה עולמית, יו"ר המכביה אמיר פלד ראשי ספורט בכירים, ראשי ערים בהם תיקח המכביה חלק ואורחים נוספים מהארץ ומהעולם. מבית הנשיא הלפיד יוצא למסע ברחבי קהילות יהודיות בעולם ובישראל וביום רביעי הקרוב, הלפיד יעבור לקברות המכבים, שם יתקיים טקס חגיגי בהשתתפות אורי ששון ובהשתתפות 9 מדליקי משואות המייצגים מצוינות בתחומם: מורן סמואל, עדי סופר תאני, עדי אלטשולר, שחר איילון, אורלי פורמן, ליאו דן בנסקי, נופר הוניגמן ואלחנדרו אשכנזי. לאחר מכן, הלפיד ימשיך לנמל תל אביב להפנינג גדול, תהלוכת לפידים, והדלקת נר חמישי של חנוכה בהשתתפות 2,000 חניכים ומדריכים מתנועת הנוער "המכבי הצעיר". עד שיגיע בחזרה לטקס פתיחת המכביה שיתקיים ב- 6 ביולי באצטדיון טדי בירושלים.

7

בערב חגיגי שהתקיים ב"אחוזת פולג" בשבוע שעבר, על טהרת שירי ארץ ישראל היפה שמקורם ברוסיה, הציגה מקהלת רון פולג, המורכבת מדיירי האחוזה, כישורי שירה ועיבודים ייחודיים בניצוחו של צביקה קמינר, יחד עם רינה לב רן הפסנתרנית. את הערב הנחה אבשלום קור שהצחיק את הקהל ואף פצח בריקוד. ליוו את המקהלה שלושה נגנים וזמר האופרה יותם כהן יחד עם רונית אופיר. באירוע נכחו הבעלים של רשת בתי הדיור המוגן ממשפחת רובינשטיין. אורה קריב מנכ״לית אחוזת פולג, נשאה ברכות.

8

לאחר שיפוץ אינטנסיבי של סניף המשביר לצרכן בקניון עזריאלי הנגב, נערכה בשבוע שעבר השקה מחודשת אליה הגיעו הנהלת המשביר-רמי שביט, עדי בלומנפלד סמנכ"ל הסחר, הנהלת קניון עזריאלי הנגב ושחקני הפועל באר שבע בינהם מאור בוזגלו, אליניב ברדה, מוחמד גאדיר, לואי טאהא ועוד. רמי שביט מנכ"ל המשביר בירך על ההתחדשות ואמר, כי המשביר ממשיך להביא את כל מותגי העל במחירים שרק המשביר יכול לתת. כמו כן בירך את שחקני הפועל באר שבע שימשיכו להיות מקור הגאווה של העיר.

9

טום אביב זוכה "מאסטר שף" ישראל נרתם לפרויקט צילומים ייחודי של עמותת "לא לאלימות" בשיתוף רשת נעלי TOGO להקמת מרכזי סיוע ברחבי הארץ. רשת נעלי TOGO מובילה את הפעילות החשובה למען עמותת "לא לאלימות", שיוצאת בקמפיין מודעות לא לאלימות בקרב הדור הצעיר. בפרויקט צילומים ייחודי מצולמים צעירים, בני נוער ומובילי דעת קהל כחלק מקמפיין להעלאת המועדות הציבורית לנושא. הצעירים יצולמו לפרויקט הייחודי בצילומים מסוגננים, שיחשפו ביחסי ציבור כחלק מהעלאת המודעות הציבורית לנושא.

10

באירוע הפתיחה לציון חגיגות ה-80 לתזמורת הפילהרמונית שהתקיים השבוע בהיכל התרבות במעמד ראש עיריית ת"א רון חולדאי, העניק מנכ"ל יקבי כרמל ארז פז, למזכ"ל התזמורת הפילהרמונית אביב שושני ולמנכ"לית קרן התזמורת טלי ברש-גוטליב, את הבקבוק הראשון במהדורה המיוחדת שהושקה על-ידי יקבי כרמל לרגל החגיגות. מהדורה מיוחדת זו, של יין שיראז קיומי 2012, נושאת את תמונתו של ארתורו טוסקניני מנצח על התזמורת ביריד המזרח ב-1936 ואת חתימתו הדיגיטלית של המאסטרו זובין מהטה. המהדורה המוגבלת תימכר במסגרת תשעת הקונצרטים והרסיטלים החגיגיים של התזמורת הפילהרמונית, במסגרת פסטיבל ה-80 המתקיים במהלך חודש דצמבר. כל הרווחים מפעילות יועברו כתרומה לקרן הידידים של התזמורת הפילהרמונית.

11

בעיריית בת-ים החליטו להקדים קצת את חג האורות, ש היא העיר הגדולה הראשונה בישראל אשר מבצעת החלפה של כל תאורת הרחוב בעיר לתאורת LED ירוקה וחסכונית. ראש העיר בת ים יוסי בכר, ומנכ"ל "געש תאורה" דותן בוכסווילר, יצאו לסיור משותף להתרשם מהרחובות הראשונים שזכו לתאורת רחוב חדשה, חסכונית ונעימה, ואף נפגשו עם תושבים. מדובר בפרויקט משמעותי, הכולל החלפה של כ- 7,000 גופי תאורה בכל העיר בת ים, ברחובות, בפארקים, בגנים ובשטחים ציבוריים. מנכ"ל "געש תאורה", דותן בוכסווילר: "אני מקווה שערים גדולות אחרות בישראל ילכו בעקבותיה. תאורת רחוב היא חלק משמעותי במערך השירותים של עיר לתושביה, ואין ספק שכל עיר מודרנית צריכה לעבור לתאורת LED כדי להבטיח יעילות, רמת הארה ובטיחות טובים יותר, והכול תוך חסכון משמעותי באנרגיה".

FACEBOOK.com/shlomim9   |   www.SHLOMIZ.co.il
FACEBOOK.com/shlomim9 | www.SHLOMIZ.co.il

קפה רושטילד ברמת גן השיק את תפריט החורף שלו ,בין היתר מי שהגיעו לטעום ולהתרשם היומלכת היופי טיטי איינאו וחברתה מעצבת האופנה המצליחה ורה לוין ,שאחת העובדות במקום ניצלה את נוכחותה, בשביל לסגור שמלת כלה לחתונתה הפרטית. ההמולה וההתרגשות סביב איינאו כוכבת גולדסטאר היתה כל כך גדולה, שאפילו עובדי העירייה הסמוכה למקום, ניצלו את ההזדמנות על מנת לתפוס סלפי עם הסופרסטארית .

13

אנשי העסקים יוסי ריסמני ובניו מאור ונוי השיקו את הסניף השלישי של רשת Forever Young בקריון בקרית ביאליק. הסניף השלישי ממוקם בקריון (לשעבר ג'ויסטיק) ומשתרע על שטח של 500 מ"ר ובהשקעה של כ- 3.5 מיליון ש"ח. אלפי אנשים הגיעו לפתיחה ונמכרו למעלה מ 10,000 פריטים במהלך האירוע.

14

אוהד לוי, מנכ"ל קבוצת נוטלי יבואנית הנס גרוהה בישראל, הוכיח גם השנה שהוא יודע לפנק, ובאיכות בלתי מתפשרת. כיאה למותג, העניק ללקוחותיו מארזים שהוכנו ועוצבו במיוחד לקראת החנוכה, ובהם 7 סופגניות בטעמים וצבעים שונים, מבית קונדיטוריית "שמו" היוקרתית.

15

פמליה של בכירי בורסת היהלומים, בראשם יורם דבש נשיא הבורסה, אילן סמואל חבר ההנהלה ואחראי קשרי רפואה בבורסת היהלומים, חזי בלום – מ"מ נשיא הבורסה מחוזקים בכוכבי קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל – גיא פניני ויוגב אוחיון הגיעו אתמול השבוע לבית חולים לילדים דנה דואק, לחגוג את החנוכה יחד עם הילדים המאושפזים בבית החולים ובני משפחותיהם. את הפמליה ליווה הסגל הרפואי הבכיר של בית חולים דנה ובהם פרופ' שלמה ויינטרוב, ד"ר רונית לובצקי – מנהלת מחלקת ילדים, ד"ר רונית אלחסיד מנהלת מחלקת המטו-אונקולוגיה ותמי זמיר מנהלת הסיעוד בבית חולים דנה. במסגרת זו נערך אירוע חגיגי בו אמנית הבלונים בלונופר ערכה מופע בלונים משעשע לילדים וחילקה להם בלונים בצורות שונות. חברי הבורסה והשחקנים חילקו לילדים ממטעמי החג – סופגניות חמות ומתוקות ושי מיוחד לחג – תיק טרולי מהודר וממותג של מכבי ת"א, ובתוכו דגל ומחזיק מפתחות של הקבוצה ודמי חנוכה – מטבעות משוקולד וסביבון אורות.

16

השף שגב משה הצפין עד קריית ביאליק, לרגל פתיחה חגיגית של מסעדת "שגב קונספט" בקניון עופר הקריון. במסגרת הפתיחה החגיגית העניק השף שגב ארוחות בחינם לכל חייל שהגיע במדים, בעקבות הבשורה המשמחת פקדו את המסעדה מאות חיילים נרגשים אשר סיפרו כי הופתעו מגודלם של המנות וכי למרות שהן היו בחינם, השף פינק אותם ולא חסך מהם כלום. שף שגב הנרגש נתן את מלא תשומת הלב לחיילים, השתובב, שוחח והצטלם עם כל מי שפנה אליו.עוד השתתפו בחגיגה –אלי דוקורסקי ראש עריית קריית ביאליק, יפה גל מנכ"לית הקניון ומיכל מאי מנהלת השיווק של הקניון שגם עשו תמונה עם השף למזכרת.

17

גיל ריבה ביקש להתבשם מחגיגות הכריסטמס כדת וכדין. המניו כלל ביקור משפחתי במושבה הגרמנית בחיפה, שקושטה לכל אורכה לכבוד חגיגות חג החגים. את הלילה בילה ריבה עם רונית אשתו והילדים בסוויטה בסגנון חללי במלון בוטיק טמפלרס, המשקיפה היישר לאורות המנצנצים של החג. למחרת השכימו קום ונסעו איך לא, לחגיגות הכריסטמס בנצרת.

18

בכירי חברת אלוני, בינהם אלון שגיא – סמנכ"ל הרשת ויוספה זהבי –מנהלת תחום אדריכלים , אירחו בסופ"ש האחרון כ 100 אדריכלים ומעצבים באירוע חגיגי, שהתקיים במועדון הגאנקי, בתל אביב. האירוע, שנערך לרגל סיכום השנה החולפת, הוקרת תודה לאדריכלים ולמעצבים הנאמנים לחברת אלוני, והרמת כוסית לשנת 2017 שבפתח, כלל ארוחת ערב מהודרת, ושירה בציבור שכולה חגיגת שירי ארץ ישראל עם הזמרת עינת שרוף. בין המוזמנים נצפו האדריכלים והמעצבים: שירלי דן, צביקה חורש, אריאלה ברקו עזריה, סיון ברקוביץ', ענת סודרי, ורד שני, ירוק בק, דדי ויפית ראובני, אריה דבילנסקי, מרינה רכטר, סיגל ונדב לוין, מזל גלבוע, יעלה איבגי, ועוד.

19

בשבוע שעבר נערך טקס חגיגי ע"י בכירי רשת טיב טעם, בראשם: המנכל –  עדי כהן, יוסי שליו – סמנכ"ל הסחר ורוני גרין  מנהל מכירות ומועדון לקוחות.במסגרת הטקס הוענק לדניס ואבי בר אהרון – מייסדי עמותת MAKE A WISH ISRAEL, תרומה על סך 79,000 ש"ח, להגשמת משאלות ליבם של ילדים חולים, המלווים על ידי העמותה. עדי כהן מנכ"ל טיב טעם פתח את הטקס ואמר: "עמותת MAKE A WISH ISRAEL היא חלק מארגון בינלאומי, ויעודה הוא הגשמת משאלות ליבם של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים בין הגילאים 3-18 . בכך שואפת העמותה להעניק לילד ולמשפחתו חוויה של תקווה, כוח, ושמחה בתקופה הקשה אותם הם חווים, ועל כן ראינו חשיבות על לעזור ולתמוך בעשיית העמותה".

20

ביום חמישי נפתחה חנות דגל חדשה למותג הבינלאומי KEDS נשים בקניון גבעתיים.החנות מציעה סניקרס לנשים במגוון טקסטורת ודגמים ופרטי לבוש בייסיק יומיומיים.החנות נפתחה בשנית בקניון עזריאלי גבעתיים לאחר שפעלה בעבר בקניון עזריאלי תל אביב ובהשקעה כספית של כ- 600,000שח בהתאמה מלאה לקונספט הבינלאומי של החנויות. unnamed-1משה זילברשטיין בעלים ומנכ"ל החברה וארז זילברשטיין משנה למנכ"ל גזרו את הסרט בהשקת החנות שהתקיימה.

 

תגובות

להשאיר תגובה