כמה הצגות חגגו ב"קזבלן", מי החתים את ג'ובאני רוסו ומי התחדש בשפית מאיה גרין יוצאת מאסטר שף- הטריבונה רכילות עסקית

בסימן  אירועי  ליל הבדולח, ערך התיאטרון הקאמרי הצגה מיוחדת  של "אנה",  מחזה חדש שנכתב  ע"י היוצרים ההולנדים ג'סיקה דורלאכר ולאון דה ווינטר, המבוסס על קטעי יומן חדשים של אנה פרק שנחשפו בשנים האחרונות. שיאו של הערב התרחש בסופו, כשבהשתחוויה המסורתית, להפתעת הקהל הנרגש, הזמינה השחקנית דנה מיינרט המגלמת את אנה, את הגברת חנה פיק גוסלר   הידועה כחברתה של אנה פרנק, אל הבמה. הגברת גוסלר בת ה-88  שצפתה בהצגה ביחד עם משפחתה, ילדיה, נכדיה והנינים, לוותה לקדמת האולם ע"י במאי ההצגה אלון אופיר, וריתקה את הקהל והשחקנים הנרגשים :שרה פון שוורצה, אוהד שחר, מוטי כץ, איה שבא, טל בלנקשטיין, אסף פרי, עדי ארד, יגאל זקס, אבי טרמין, אורי זלצמן ואיוון לוריא, בסיפור היכרותה עם אנה פרנק, מילדותן ועד עד ימיה האחרונים של פרנק במחנה ההשמדה ברגן בלזן. בהצגה החגיגית נכחו בין השאר ברנז'ת הדור הצעיר בתיאטרון כמו רונה לי שמעון, מיכאל אלוני, גל אמיתי, אנשי תקשורת ותרבות כמו שי גולדן, מרסל מוסרי,  הסופרת סביון ליבכרט, יגאל רביד, יובל אברמוביץ ועוד.1

רשת JB תכשיטנים בבעלות עופר ואלון יונסוף השיקה את מותג שעוני האורלוגין היוקרתי COMITTI, בבוטיק הרשת בכיכר המדינה. אירוע ההשקה נערך בהשראת התרבות הבריטית כאשר המוזמנים נהנו מ-"Champaign Afternoon Tea" בניצוחה של השף קונדיטור טל האוזן, זוכת פרס שף הפטיסרי הטוב ביותר בלונדון לשנת 2011.בין הנוכחים באירוע: שגריר בריטניה בישראל מה דיוויד קוורי, אירמה מיכאלי, משה גנזי, רוברטו מור, מירון לוי, מירי חבס, דובי שיף, האדריכל חנן פרי, דני מזרחי, האדריכלית אורלי שרם, נוני מלכא, שירן מניה ועוד

%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9f-%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%a1%d7%95%d7%a3-%d7%a9%d7%92%d7%a8%d7%99%d7%a8-%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%98%d7%a0%d7%99%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%9e%d7%a8-%d7%93%d7%99

הצמד קטריקס ודורון ביטון שהגיעו ל-8 מיליון צפיות ביו-טיוב עם השיר "חופשיה", הופכים להיות הדבר החם החדש בעולם המוסיקה לצעירים. הצמד המוכשר הזה נבחר ע"י מנהלת הכדורסל הישראלי להקליט עבורם את המנון הכדורסל לשנת 2016/7, אשר שוחרר בימים אלה לשוק. את השיר החדש "רק רשת" הם כתבו יחד עם אופיר מלול ומאור יצחקי, שגם אחראים על העיבוד וההפקה המוזיקלית . "רק רשת" שיצא יחד עם קליפ מושקע במיוחד, בו משתתפים מיטב שחקני הכדורסל בישראל, הופק בשיתוף מנהלת הליגה הישראלית בכדורסל, מתוך רצון לחשוף קהל צעיר לכדורסל הישראלי. הקליפ צולם בהיכל הטוטו החדש בחולון, ומופיעה בו להקת המעודדות המקומית של הפועל חולון.

2

 אריק אלבז, מנכ"ל ובעלי חברת 'זדקה-ארונות', אירח השבוע מאות אדריכלים ומעצבים בכירים ב- BLACK GALLERY החדשה שהתווספה לאולם התצוגה מעורר ההשראה של החברה בפתח תקווה . באירוע הרצתה יוצרת סיפרי העיצוב והאדריכלות אורלי רובינזון, שספרה החדש "כוחו של הסטיילינג- עיצוב בר השגה", יצא לאור בחודש האחרון והודפס כבר במהדורה שניה. בהרצאתה מקיפה רובינזון את כל הדרכים לייצירת בית אישי ומעוצב גם כאשר מדובר בדירה שכורה או במקרים בהם תקציב השיפוץ מוגבל במיוחד.

unnamed

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל הגדולה בישראל חתמה על המשך שיתוף פעולה וחסות עם מכבי FOX תל אביב לשנה נוספת. ההסכם מוערך בכחצי מיליון שקלים. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה תקבל ניופאן חשיפה תקשורתית ופרסום בכל אמצעי הפרסום הקיימים על המגרש וכן קיום אירועים חברתיים משותפים בהם ייקחו חלק גם שחקני הקבוצה.

%d7%90%d7%9c%d7%99-%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%a7%d7%a1-%d7%a1%d7%9e%d7%a0%d7%9b%d7%9c-%d7%9e%d7%9b%d7%91%d7%99-%d7%a4%d7%95%d7%a7%d7%a1-%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91-%d7%97%d7%92%d7%99-%d7%91

מידי שנה בשמונה השנים האחרונות, בעונת הסתיו, מקיים מנכ"ל קבוצת צוות 3, ניר גלבוע, את מסיק הזיתים המסורתי בכרם הזיתים שלו בכפר הנגיד. כך, ביום שלישי האחרון בשעה 6 בבוקר, יצא גלבוע  והחל במסיק 300 עצי הזית הגדלים בכרם הזיתים שלו שכוללים עצי זית מזן ארץ ישראלי 'ברנע' שמשמש בעיקר להפקת שמן, אך גם עצי זית מזן פישולין צרפתי שמוחמץ למאכל.

%d7%a0%d7%99%d7%a8-%d7%92%d7%9c%d7%91%d7%95%d7%a2-%d7%91%d7%9e%d7%a1%d7%99%d7%a7-%d7%94%d7%96%d7%99%d7%aa%d7%99%d7%9d

מסעדת לוקה האיטלקית במרינה בהרצליה, התחדשה בשפית חדשה הלו היא מאיה קליין. היא מוכרת, כי מאיה ניצחה בתכנית הריאלטי "משחקי השף" בצוות של מאיר אדוני. אז אם אתם אוהבים אוכל איטלקי, או אוהבים להרגיש שאתם במעגן היאכטות של מונטה קרלו, שבו לכם באחד השולחנות של "לוקה" הפונים למרינה, והשפית מאיה קליין כבר תיתן לכם להרגיש בחו"ל.

3

לא להאמין, אבל ההצגה "קזבלן" של הקאמרי חגגה בימים אלה את ההצגה ה-440 , בהיכל התרבות במעלה אדומים. איציק כהן, עמוס תמם וצדי צרפתי עם כל הקאסט, חגגו עם עוגה ענקית שהביאה השחקנית פזית ירון מינקובסקי,  שעוצבה כבמת המחזמר, עם דמויות השחקנים מבצק סוכר, מעשה ידיה של נעמי שלום.

4

בערב יום שלישי נערכה השקת המשכן החדש של מעצב האופנה דני מזרחי בכיכר המדינה שעיצוב המקום לא היה מבייש אף אחד המקום מעוצב בספות צבעוניות וסטייל אורבני ייחודי, המעניק לכל אחת תחושה שהיא הגיע לסט צילומים הוליוודי ואם כבר הוליווד אז מי שהצליח להוציא את מיטב השמנה והסלתה. של ארצו ולהביא אותם להצטלם בכיכר בשעת ערב מאוחרת ניקול ראידמן ובן זוגה צ׳ארנוי, שאול ואורית אדרת, גלית גוטמן ויגאל אהובי, דנה גרוצקי, עדן בן זקן שביט ויזל, סיון קליין, אוולין הגואל, אורנה דץ, מאמת הכושר אירה דולפין, טהוניה, דורין סגול פאות קדושות, לי לוי, מוטי רייף, מיקי בוגנים, צחי קומה, שי אביטל , הילה ורני רהב הזמרת יערה בראון, ילנה ראלף ואירה סימונוב.

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

הכנס השלישי לפודיאטריה, אורתופדיה ודרמטולוגיה נערך השבוע במלון הילטון בתל אביב, בנוכחות פרופסורים בכירים שהגיעו מכל העולם, ובהשתתפות אורתופדים, פודיאטרים, אחיות ורופאי מעבדה ישראלים. מצרפת הגיע פרופ' רוברט באראן, מומחה בעל שם עולמי, מבלגיה פרופ' ברטרנד רישה ומבריטניה דיויד טולאפילד, פודיאטר מהמובילים באירופה. פרופ' אבנר שמר דרמטולוג בכיר מתל- השומר היה הרוח החיה מאחורי הכנס, אותו ארגנה הפודיאטרית קרולין צמח, שהינה גם יו"ר עמותת הפודיאטרים בישראל. יחד עם הפודיאטר דניאל וייס שהינו נשיא העמותה, הם מנהלים מאבק מול משרד הבריאות לקבלת הכרה במעמד הפודיאטרים בישראל, כפי שנהוג בעולם הנאור, אך עדיין לא בישראל.

5

ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) קיים בשבוע שעבר את ערב ההצדעה השנתי לחיילי צה"ל של סניף לוס אנג'לס במלון 'בברלי הילטון' אליו הגיעו כ-1,200 אורחים מארצות הברית וישראל. את הערב המרגש אירחו כמדי שנה שריל וחיים סבן, אשר הצליחו לגייס לאירוע את צמרת הוליווד והקהילה העסקית בארה"ב. מי שנבחרה להנחות את האירוע היתה הדוגמנית והשחקנית הישראלית המצליחה מורן אטיאס, ובמהלך הערב הופיע היוצר והמוסיקאי דיוויד פוסטר. עוד מכוכבי הוליווד השתתפו באירוע: זוכה שני פרסי אוסקר ושני פרסי גלובוס הזהב רוברט דה נירו, איש הטלוויזיה לארי קינג, הכוכב האגדי ארנולד שוורצנגר, השחקנית ג'ואנה קרופה, השחקן ג'רארד באטלר, הבימאי והתסריטאי הישראלי אריאל ורומן ועוד. באירוע נכחו ראשי ארגון ה-FIDF: מנכ"ל הארגון אלוף (מיל') מאיר כליפי-אמיר, נשיא הארגון פיטר וינטראוב, ויו”ר הארגון בדימוס נילי פאליק. באירוע לקחו חלק גם 17 חיילים ממגוון יחידות צה"ל, ביניהם גם חיילים בודדים שנולדו וגדלו בארה"ב והחליטו לעלות ארצה ולהתגייס לצה"ל. השנה, גויסה תרומת שיא של  38 מיליון דולר למען רווחת חיילי צה"ל. אחת התרומות הבולטות הייתה של הרב יחיאל אקשטיין שתרם 6 מיליון דולר, חיים סבן תרם 5 מיליון דולר, סרג' עזריה תרם 5 מליון דולר, פול ומוריס מרציאנו מייסדי GUESS תרמו  5 מיליון דולר, דוד הגר תרם 3 מיליון דולר, ומשפחת שגיא תרמה 3 מיליון דולר. ערב ההתרמה השנתי של סניף  FIDF בלוס אנג'לס נחשב לאחד מאירועי הדגל של הארגון. חיים סבן, התורם הפרטי הגדול ביותר לחיילי צה"ל, המכהן כיו"ר ערב הגאלה השנתי זו השנה העשירית ברציפות, אמר באירוע: "השנה אנחנו מציינים עשור שבו שריל ואני עומדים בראש האירוע המרגש הזה, ואנחנו אסירי תודה על שפע התמיכה שהאירוע מקבל שנה אחר שנה".

Friends of the IDF (FIDF) Western Region  Gala Dinner 2016 at the Beverly Hilton in Beverly Hills, CA.
Friends of the IDF (FIDF) Western Region Gala Dinner 2016 at the Beverly Hilton in Beverly Hills, CA.

השבוע התקיים אירוע פתיחה חגיגי של תערוכת מחווה לזמר העברי "קום והתהלך בארץ", בראשות אשת העסקים הסופרת והמשוררת גילה לפידות, ואותה אוצר איש המוסד לשעבר אבנר אברהם. התערוכה שתימשך עד ה-14/11, בגלריית הבית הירוק באוניברסיטת ת"א מחברת בין אמנים ויוצרים, במטרה לשמר את הזמר העברי ולהנחילו לדורות הבאים. את האירוע פתחה הזמרת סימה לוי-דוכין אשר ביצעה את השיר "חמלה", אותו כתבה אשת העסקים הסופרת והמשוררת גילה לפידות, והלחינה כלת פרס ישראל נורית הירש. לאחר מכן עלה להופיע הזמר הישראלי יהודה אליאס, אשר שר ממיטב שירי הזמר העברי. בתערוכה הוצגו עבודות של כ-60 אמנים שונים, ביניהם הציור הייחודי של דודו הראל בהשארת השיר "חמלה". חלק מן המכירות בתערוכה יועברו כתרומה למען חיילים בודדים. לאירוע הגיעו: עמי וגילה לפידות, לינדה ויצחק סגול, תמי ויהודה רווה, שלווה ויורם הסל, יפית גרינברג, עופרה וחיים יעקובי, יהודית ואוריאל לין ,עדה וקובי אושרת , אלי יצפאן, ארקדי וסימה לוי- דוכין ועוד.

7

לקראת כנס "שבוע אורקל 2016", שהינו הארוע המרכזי של קהילת ההייטק וה-IT בישראל, אירחו אילן שפיגלמן – סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל,  וזיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה, מפגש ראשון מסוגו שהוקדש כולו דווקא לבני ובנות הזוג של עובדי תעשיית ההייטק. מסביר אילן שפיגלמן: "בני ובנות זוג רבים של אנשי ההייטק וה-IT חיים בתחושה, שאינם באמת יודעים מה עושה בן הזוג שלהם בחייו המקצועיים. אנשי ההייטק עובדים שעות ארוכות, מדברים במילים לא ברורות כמו: DevOps, Java, DB, Open Source, ועוד מונחים ו-buzz words רבים בשפת עולם הפיתוח. האירוע שהתקיים בסינמה סיטי הרצליה, איפשר לבני הזוג סוף סוף הצצה אמיתית לעולם בו חי בן זוגם. סטארט-אפ חדש בשם UPRIGHT  הושק בארוע, והציע התנסות במוצר טכנולוגי חכם לאימון יציבה, למי שעובדים שעות רבות מול המחשב. לסיום, צפו המשתתפים בהקרנת טרום בכורה של הסרט על אדוארד סנואדן, איש המחשבים שעבד בשירות ה-CIA, ומדליף המסמכים הגדול בכל הזמנים.

8

בפתיחת תערוכת ההורים והילדים הגדולה בישראל – תערוכת בייבילנד, עשרות אלפי אימהות, תינוקות ועגלות, גדשו את ביתן 2 בגני התערוכה. בין אלפי המבקרים הגיעו גם ההריוניות הטריות נלי תגר ושיר מורנו, האבא הטרי טל מוסרי, האמהות הטריות רותם זיסמן כהן ומור סילבר, שהשאירה את הבייבי עם אבא שלה, והתרגשה מהיציאה הראשונה מהבית לאחר הלידה, איגי ווקסמן, מיכל ינאי, אפרת גוש ונטלי דדון שהגיע עם ריף הקטן, שגנב ממנה את כל הפוקוס.

9

האופרה הישראלית פותחת את עונת 2016/2017 עם הפקה של "נורמה" אופרת הבל קנטו של בליני. במקביל לאופרה, תתקיים תערוכת צילום מיוחדת תחת הכותרת: "אופרה בטירוף" של הצלם יואב פלי, שליווה בשנים האחרונות במצלמתו את תהליכי העבודה והפעילות מאחורי הקלעים ועל הבמה של הפקות האופראיות שהועלו, במסגרת פסטיבל האופרה במצדה ופסטיבלים של האופרה ברחבי הארץ.  התערוכה הפתוחה ללא תשלום לקהל הרחב תתקיים בבית האופרה בתל אביב, בתאריכים: 7 נובמבר ועד 1 לדצמבר 2016 וכן ב-5 עד ה-7 לדצמבר 2016.

10

אנשי עסקים רבים הגיעו השבוע לאולפני אסקימו בתל אביב, לקחת חלק באירוע השקה יוקרתי של הספר 'מסמול טוק לביג ביזנס' שכתבה שושי גל, כוהנת הסמול והנטוורקינג ומרצה בינלאומית. האורחים מקייטרינג איכותי של 'David Cakes' . במהלך הערב נמכרו ספרים ש-20% מהרווח ממכירתם יועבר כתרומה לעמותת 'חברים לרפואה'. בין הנוכחים: אליעזר שקדי, ארז מלצר, נתן גביש, רונית לב, אבי פרנקל, יהודה זעפרני עו"ד לימור אלאלוף, אסנת שיר וישינסקי, דוד בוטנרו, אורנה ברקת, דוד יצחקי ושלמה וולפמן.

11

חברת SIGMA HEALTH CARE , בתחום הטכנולוגיות הרפואיות, חגגה ברביעי בערב עשור להיווסדה באירוע  מרגש שיתקיים בגליל ים , הנעים את הערב במיטב שיריו הזמר הנפלא דיוויד ברוזה. במהלך הערב הוקרן סרטון מרגש ובו עדויות של חולי אפילפסיה  ובני משפחותיהם שחייהם השתנו מקצה לקצה בעקבות הטיפול בטכנולוגית הקוצב הוגאלי שמשווקת חברת סיגמא. דורון דבי, מנכ"ל ובעלים אירח רופאים רבים ובכירים מעולם הבריאות והעסקים בישראל, בהם – חגי שמואלי, מנכ"ל אגודת אי"ל, פרופ' אורי קרמר, נוירולוג בכיר, אמיר גלעד – מנכ"ל ובעלים של גלעד יחסי ממשל ולובינג, גיל דר מנהל מחלקת הרכש בבית חולים שיבא. עו"ד אלון גלר, שותף בכיר במיטב-גבע-ליטוורניק,  לורנט לפיאר, סגן נשיא לפיתוח שווקים בחברת ליבה נובה, עו"ד עמיחי עורקבי, שותף קרן הון סיכון מק פאנד, אבנר גל – יזם ומנכ"ל חברת אינטגריטי אפליקיישנס. ד"ר בני רוסו , נציג חברת אימפולס- דיינאמיקס ועוד..

%d7%9e%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9f-%d7%92%d7%9c%d7%a8%d7%98-%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a2%d7%9e%d7%99%d7%97%d7%99-%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%a7%d7%91%d7%99-%d7%93

ביום חמישי האחרון התקיים מרוץ המדרגות ה-14 של קבוצת עזריאלי. זו הפעם הראשונה שהתקיים המרוץ כמרוץ לילה, כאשר ההזנקה הראשונה הייתה ב-20:30. במרוץ השתתפו כ-850 רצים במקצים שונים ביניהם: מקצה עממי (לא תחרותי), מקצה קבוצות וחברות, מקצה תחרותי עילית נשים/ גברים ומקצים לפי קבוצות גיל. מטרת המרוץ- טיפוס של 54 קומות ו-1,144 מדרגות. טקס הסיום של האירוע, בהפקת חברת שוונג, נערך בקומה ה-49 של המגדל העגול של עזריאלי, ובו הוענקו פרסים למנצחים במקצי העילית, על ידי מנהלי מגדלי עזריאלי, ניסים חביב וגדעון אברהמי. הפרס הראשון קיבל 2,000 ₪, מקום שני 1,000 ₪ ומקום שלישי 500 ₪. במקצה העילית של הגברים ניצח שחר שגיב, ולמקום השני הגיע דן אלתרמן. במקצה העילית של הנשים ניצחה שירה אורן, ובמקום השני חנה בן עמי.

13

כ – 35 בכירים מחברות מובילות מאיטליה, הגיעו לישראל להשתתף בחגיגות חודש איטליה, שעורכת רשת טיב טעם במהלך חודש נובמבר, בכל סניפיה ברחבי הארץ. ביום חמישי האחרון אירח עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם כ -150 מוזמנים מהארץ ומהעולם, במסעדת נונו האיטלקית לחגוג את פתיחת חגיגות חודש איטליה. אורח הכבוד היה פרנצ'סקו טאלו מתיאס  שגריר איטליה בישראל. האירוע  שעוצב בסגנון איטלקי, כלל קוקטייל חגיגי לצד מוסיקה איטלקית, ארוחת טעימות של מגוון מוצרי חברת ישרקו, המייבאת מותגי מזון, וטעימות של חברות יין איטלקיות. עדי כהן: "אירועי חודש איטליה נערכים מידי  חודש נובמבר רחבי העולם, ביוזמתם של האיטלקים. מסתבר שהצרכן הישראלי אוהב ומתחבר לאיטליה ולאוכל האיטלקי, על כן החליטו בטיב טעם להגדיל באופן משמעותי את הייבוא מאיטליה, בעיקר של גבינות, פסטות, רטבים ויינות.

14

בכירי חברת שניר, המתמחה בשיווק פרויקטים בתחומי הנדל"ן המסחרי ולמגורים, אירחו השבוע את שחקן הכדורגל האגדי מוטלה שפיגלר, במסגרת "מועדון הנדל"ן של שניר". ניר שמול, מנכ"ל חברת שניר סיפר לשפיגלר שלאחרונה חנכה החברה את "מועדון הנדל"ן של שניר", המספק לעובדי ובכירי החברה הרצאות וסדנאות עם מיטב המרצים המובילים מתחומי הנדל"ן ובכלל, במטרה לפתח את היכולות הרטוריות, עמידה מול קהל ולהפוך למנטורים ומנהיגים עסקיים. עוד עדכן ניר שמול את שפיגלר, שבעתיד הקרוב המועדון ייפתח לקהל הרחב, אשר יוכל ליהנות מהרצאות מרתקות ממיטב המומחים בתחומם הנדל"ן". שפיגלר סיפר בהרצאה מרתקת, על הקשר בין המאמן (מנהל) לשחקנים ולקהל, ונתן דוגמאות מחייו האישיים ומעברו כשחקן בנבחרת ישראל.

15

 

באולם אלהמברה ביפו השבוע חגגה הקומיקאית יעל קפיטולניק, הנחשבת כנערה הנצחית, יומולדת 78 שנים ו – 18 שנים על הבמה. לחגוג איתה הגיעו מאות אמנים, שחלקם גם הופיעו: משה להב הטיש הגדול, גבי ברלין, מושיק טימור, ציפי מור, לני רביץ, ירין טימור, הצמד צחי ויעל (לירון), צדוק סביר ולימור פרי. בקהל נראו החברים עמוס אטינגר, אביגדור ודליה קהלני, הסקסולוגית איריס בר-און, ראש עיריית קרית אונו ישראל גל, ד"ר יהודה שנהב, בני רייך סגן ראש עיריית גבעתיים, שרה מילר, וגם נציג אנשי הכדורגל נסים קלדרון, שביקש מהקהל לעמוד דקה לזכר בעלה קפי, אהרון קפיטולניק ז"ל איש הכדורגל. יעל סיפרה שרק אחרי שנפטר, הצליחה להגשים חלום ישן שלה, ויצאה בשנה שעברה למסע הופעות בארצות הברית ובקנדה בגיל 77 !!!!

17

רני בנדר מונה למנכ"ל הסיטי סנטר. סיטי סנטר, קניון ה-Outlet היחיד בחיפה, יחל בתכנית פעילות קמעונאית חדשה, יגדיל את הפיתוח מול קשרי קהילה ויערוך שיפוץ במבנה למען רווחת הלקוחות.

unnamed

מסגרת פתיחת תערוכת ההורות השנתית  בייבילנד, הגיעה  קרן פלס  הפרזנטורית של חברת ד"ר פישר. במהלך התערוכה פלס שמחה להצטלם עם אימהות וילדיהן הנלהבים שהיו מעוניינים להצטלם עימה בכל זוית אפשרית.לאחר הצילומים פלס לא היססה לפתוח את הסמרט פון שלה ולבצע  שיחת פייס טיים עם ד"ר אלי פישר  שהציג לילדיה את מתחם החברה אונליין.

dsc_4026

ג'ובאני רוסו- אגדת כדורגל וכוכב "גולסטאר"(בקרוב עונה רביעית) החליט שמשרד יח"צ לימור כרסנטי הוא המשרד בשבילו. לימור כרסנטי, אשר משרדה מתמחה בעיקר בלייף סטייל, תיקח את המושכות בענייני המיתוג והיח"צ של ג'ובאני ובכך אשת היח"צ הידועה מרחיבה את עסקיה לתחום הטאלנטים. לימור: "את ג'ובאני אני מכירה שנים, הפעם החלטתי לקחת אותו ולייצגו כי אני מאמינה בו. והוא הולך להיות ה'לואי ויטון' של המשרד שלנו. אנו צועדים לעבודה משותפת יד ביד..בקרוב הפרמיירה לעונה הרביעית של גולסטאר ויש בהחלט למה לצפות"

munkee_1109125117

תגובות

להשאיר תגובה