הטריבונה: רכילות עסקית

מה הפיקה סמדר גנזי, באיזה תפקיד זכתה סמדר קלצי'נסקי, מה חיפשה ארבל קינן בעזריאלי ומה הג'וב החדש של שרון איילון- הטריבונה, רכילות עסקית 

השבוע נערכה בתל אביב תצוגת האופנה של מותג חליפות הגברים היוקרתי BAMOSS  לסתיו חורף 2016/17. באירוע צעדו 30 דוגמנים עם הקולקציה החדשה שעיצב טל שטרן, בוגר שנקר שעבד בשנה האחרונה בדיור פריז, בתצוגה מרשימה שהפיקה סמדר גנזי. באירוע נרשמה נוכחות מרשימה של סלבס רבים: עברי לידר, שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף  רון שחר, יון טומרקין, זוהר ליבה, ליאון רוזנברג, אנחל בונני, רון אלוף, עומרי בן נתן, ג'ייסון דנינו הולט, ליאת אשורי, אנשי אופנה, סטלייסטים, מפיקים ועוד.

1

אנשי עסקים רבים הגיעו להתרשם מהפאזלים הגדולים בעולם, לנסות להרכיב פאזלים בצורות שונות ולגזור רשמית את הסרט לרגל פתיחת סניף "פאזלנד" בקניון עיר ימים: עו"ד אוריאל ילין, נשיא איגוד לשכות המסחר, מאיר קלוגהפט, יו"ר חטיבת הצעצועים בלשכת המסחר, יוסי בר און סמנכ"ל השיווק של קבוצת שחק-נא ועוד. במסגרת הארוע הפתיע יוסי בראון , את חני שלו מרעננה , שנחשבת לאלופה בבנייה פאזלים והגיש לה במתנה פאזל להרכבה בן 33600 חלקים. חני הבטיחה שבסיום ההרכבה היא תתרום את הפאזל לבית חולים.
עו"ד אוריאל ילין ניצל את הבמה בארוע ואמר כי "התפתחות מזחקי הפאזל בישראל היא חשובה מאד מבחינת תרומה לזמן הפנוי. במקום לפתח תלות מופרזת בסמארטפונים עדיף להקצות זמן למשחקי פאזלים שמפתחים את יכולת החשיבה".
%d7%99%d7%95%d7%a1%d7%99-%d7%91%d7%a8-%d7%90%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%9c%d7%97%d7%a0%d7%99-%d7%a9%d7%9c%d7%95-%d7%a4%d7%90%d7%96%d7%9c-%d7%a2%d7%9d-33600-%d7%97%d7%9c%d7%a7%d7%99%d7%9d

 

 

 

אורן רווח מנכל קבוצת החברות אסתי לאודר ומי שאחראי על מותגי הקוסמטיקה הנחשקים ועל הבאת בית הבישום הבריטי ג'ו מלון לונדון השיק ניחוח חדש Basil & Nerol  בניצוחה של מאסטרית הבישום אן פליפו. קורל סימנוביץ הגיעה יחד עם מקבץ יפות ומבינות ביניהן : סנדרה רינגלר, רונית יודקביץ, מור סילבר ועוד ליהנות מארוחת בוקר בניחוח בריטי  יחד עם הגבר הכי מבין שיש במגרש הנשי, אורן סיפר לכולם כי מבחינתו הוא מכוון לחמישה סניפים נוספים לשניים הקיימים כי הוא חושב גדול ומאמין שמגיע לצרכן הישראלי להינות מחוויה אחרת.

eliran_avital_-%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%9f-%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%97-%d7%9e%d7%a0%d7%9b%d7%9c-%d7%a7%d7%91%d7%95%d7%a6%d7%aa-%d7%90%d7%a1%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%90%d7%95%d7%93%d7%a8-%d7%95%d7%a7%d7%95
סודהסטרים השיקה את סדרת הבקבוקים המעוצבים הרב פעמיים במהדורה מוגבלת לחגים כחלק מפרויקט להעלאת המודעות לאיכות הסביבה בהשקה חגיגית במסעדת 'פאסטל' בנוכחות מר דניאל בירנבאום מנכ"ל סודהסטרים העולמי,מר תמיר מלמוד מנכ"ל סודהסטרים ישראל ואייל שוחט, סמנכ"ל פיתוח עסקי סודהסטרים ישראל ושלל סלבס שהגיעו.

unnamed-1

 

משלחת מנכ"לים מענף הנדל"ן תצא בשבוע הבא לסין הגדולה, בחיפושים אחר טכנולוגיות ושיטות הבנייה אשר עשויים להקל על משבר הדיור בישראל. את המשלחת הלימודית מובילה קרן חיות, מנכ"לית חיות לקידום הדיור בישראל, בהנחייתו של עורך הנדל"ן  של ידיעות אחרונות, עופר פטרסבורג  ובהשתתפות בכירי המשק והאקדמיה. המשלחת שהתכנסה השבוע במלון לאונרדו נתניה, תבקר במפעלי ואתרי בניה סינים, תתארח בעיריות שגודלן כמו חצי ישראל, ותייצג את המדינה מול בכירי ענף הדיור הסיני. המפעל אשר הקים מגדל ב 17 יום, ינסה ללמד איך עושים את זה בישראל, ויציג רעיונות נוספים כדי לצאת מהקופסה. בין חברי המשלחת פרופ׳ שלמה מעוז, שמאי אסיף ראש מינהל התכנון במשרד הפנים, עורך מחירון הדירות וחוקר השוק לוי יצחק, יו״ר ועדת ההיגוי עוד יהודה רוה, אחראית בניה ירוקה במשרד הכלכלה דרורה מוסקוביץ, יו״ר לשכת שמאי המקרקעין אוהד דנוס, יוסי בן דוד ראש עיריית טבריה, אבי היקלי מהנדס עיריית דימונה, עו״ד עדינה חכם מנכ״לית אנגלו סכסון, השמאית והמשפטנית נחמה בוגין, טרי ניומן יו"ר הדירקטוריון והבעלים של חברת ישראמרין, דורון ערוסי מנכל אקו-בילד, רוני מזרחי מנכ"ל קבוצת מזרחי ובניו, יהודה כתב מנכ"ל קבוצת כתב, אוהד דנוס יו"ר לשכת שמאי מקרקעין ועוד. הסיורים והמפגשים העסקיים עם בכירי המשק בסין הינם לבחינת שיתופי פעולה. בסיום, המשלחת תציג דו"ח מסכם לקבינט הדיור.

2

השבוע נערכה בחצר בית הדיור המוגן "פאלאס תל אביב" מקבוצת עזריאלי, מסיבה לילדים המאושפזים במחלקה האונקולוגית בבית החולים "דנה" ולבני משפחותיהם. המסיבה הינה כבר מסורת של כבר 10 שנים. הכיבוד כלל גלידה אמריקאית, ופל בלגי, פירות, פלאפל, סושי בצד שערות סבתא, פופקורן וארטיקים. הילדים לקחו פסק זמן מהטיפולים הלא קלים, ונהנו מהופעות, מתקני מתנפחים, נסיעות על אופנוע, משחקים בפלייסטיישן ובעיקר מהרבה אהבה שהעניקו להם דיירי ודיירות הדיור המוגן פאלאס.

3

עולם קסום התגלה לבאים למלון השרון בהרצליה, שם התקיימה השבוע התערוכה הדו-שנתית המציגה את כל החידושים בתחום הצעצועים לילדים. את הקניינים שהגיעו, אירחה שלי בנימין בעלת חברת ב.ב. קשרים (BBK), המייבאת לישראל את המותגים המובילים בעולם לתינוקות ולילדים עד גיל שנתיים, ביניהם של מקלארן, קונקורד, בייבי איינשטיין, Oballv, LAMAZE, מנצ'קין, BIBI ועוד רבים וטובים. סקרנות גדולה נרשמה בחידושים שהוצגו בגיזרת הבוסטרים, העגלות והטיולונים, וכמובן בכל מוצרי התינוקות החדשניים, שהביאה החברה לארץ.

4

כתב הספורט של ערוץ 5 רועי זריהן נישא השבוע לבחירת ליבו מעיין בן ברוך, בחתונה מפוארת במתחם האירועים והכנסים דוריה במתחם האמפי היוקרתי. לאירוע הגיעו 800 מוזמנים, שכללו את כל עולם הספורט. בין המוזמנים נצפו אלונה ברקת, ברק בכר, אלי אוחנה, סלוצ'קי ודומינגז, ישראל אטיאס, טונין אווקמה, שלומי ארביטמן, אליניב ברדה, טל ברמן, משה דמייו, משה פרימו ועוד.

5

איש העסקים אוהד לוי מנכ"ל קבוצת נוטלי, יבואנית הנס גרוהה ישראל, נצפה עומד על המנגל בגינת ביתו שבחיפה. הסיבה: לוי ארח את נציגי הנס גרוהה גרמניה, בנץ אזוטנוויאלי ואולי שטהל, שהגיעו היישר מהקרירות של  היער השחור, כדי להעניק ליבואנית הישראלית תעודת הוקרה על עשר שנות פעילות בשוק הישראלי. הערב הסתיים בנאום נציג הנס גרוהה, ובהענקת ברז זהב 24 קאראט לחברת נוטלי, על הישגיה המרשימים בשוק הישראלי.

6

הפנינג "אמנים במושבה" המהווה מזה שנים מקום עליה לרגל לחובבי אומנות ועיצוב ומשפחות מטיילים מכל הארץ, הוא סיבה נפלאה להגיע לפרדס חנה כרכור וליהנות מחוויה ייחודית. השנה אירועי הפסטיבל יתקיימו בימים שישי- שבת 23-24 לספטמבר. שעות פתיחת המתחמים – שישי : 10:00 – 17:00 שבת: 10:00- 20:00 , והם יתרכזו על פני 11 מתחמים גדולים ומושקעים ברחבי המושבה, בהם יציגו מעל 80 אמנים. כל מתחם יארח אמנים מתחומים מגוונים כגון: ציור, פיסול, תכשיטנות, אמנות שימושית , נגרות, צילום, חפצי נוי, קרמיקה, זכוכית, אופנה, צורפות ועוד. האמנים יציעו מגוון רחב וייחודי של מתנות מקוריות וחד פעמיות לחג בתקציבים לכל כיס, ובהנחות בלעדיות לאירוע. בכל מתחם תתקיים לקהל המבקרים פעילות מיוחדת לילדים ולמשפחות וכמובן דוכני אוכל מגוונים להשלמת החוויה. עדכונים באתר האירוע omanim-ph.co.il.

7

במוצ"ש האחרון התכנסו חברי התכנית אמזונס, להקרנה חגיגית בביתו של איש העסקים מיכה יפרח במושב "סגולה", שהינו אחד מבעלי מתחמי האירועים  דוריה, נסיה ומתחמי הבריאות והספא אקויה וחמי יואב. את הערב הפיקו כוכב התכנית רותם סמדג'ה יחד עם חברו מיכה יפרח, אשר דאגו לאירוח יוצא דופן שכלל את השף אוהד אלמקייס של מתחם האירועים "נסיה", אשר הכין לעיני האורחים מנות משובחות בסגנון ברזילאי: טאפסים, בשרים מובחרים וקינוחים מפנקים. החברים צפו בפרק שהוקרן על מסך לד בגודל 20 מטרים, ונהנו מאווירה חגיגית ואלכוהול בשפע. לאירוע החגיגי הגיעו כל חברי התכנית, כוכבי הישרדות, כמו גם קארין עליה מלכת היופי לשנת 2016 , ומור ממן מלכת היופי לשנת 2015 .

8

מגזין הבריאות "מנטה" השיק השבוע את הספר "מדריך לחיים טובים" באירוע נוצץ ובריא שנערך בארקה ת"א. במרכז האירוע התקיימה הרצאה בנושא אושר, והנוכחים נהנו ממתחמי הפינוק והכושר במקום. הגיעו להתפנק: עומר דרור, שיר אלמליח, טיטי איינאו, רוני דואני, מאיה קרמר ורון שחר, שני חזן, חני נחמיאס, עירית ענבי, נעמה קיסרי, ענת הראל, חלי ממן, נתי רביץ, נדב אבוקסיס ,אנסטסיה יהודית מיכאלי, בטי רוקוואי , עומרי כוכבי, גלית לוי, מעיין קרת, סילבי ז'אן, לימור גולדשטיין, אשלי באקשי, עידן רול, מיכל הקטנה, מיכל צפיר,  ג'ני קפלן, ליהי אלון, איציק  כהן, רונית יודקביץ, חברי המירוץ למיליון : אלכס עמר, לי חדד, ג'וזי זירה, שון כהן, קים וייס, אדריאנו חאובל, מונדה קנקצפולסקי, לי מלכה, עמית וגל רז , חברי האמזונס, מיטל דה רזון, מימי ארנרייך ואילן אוספליק ועוד.

9

כלמוביל יבואנית סמארט בישראל, יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת השכרת הרכבים בלו סקאי, במסגרתה רכשה בלו סקאי 50 רכבי smart forfour, אשר יצטרפו לצי רכבי הבוטיק של בלו סקאי, וירחיבו את היצע הפתרונות לאזורים האורבניים בגוש דן, זאת כמענה למגמות העדכניות ביותר בנושא התעבורה האורבנית. עכשיו גם בישראל יוכלו ליישם את מה שבאירופה כבר הבינו. רכבי הסמארט יגדירו קטגוריה חדשה בצי הרכב של בלו סקאי, שהינה חברת של אנשים שאוהבים מכוניות, ויאפשרו ללקוחות מזדמנים ולאנשי עסקים, ליהנות ברחבי העיר מהיתרונות שבמותג סמארט: ניידות, נוחות, חנייה ותמרון, חסכון בצריכת דלק ולצד כל אלו: בולטות, נוכחות ואמירה אופנתית.

10

השחקנית סמדר קלצ'ינסקי המשתתפת כעת בסדרה "עיקרון ההחלפה", בו היא מגלמת את אשתו של ליאור אשכנזי, השתתפה לאחרונה גם בסרט "שקר היופי" בהפקת גיא פינס, המציג את סיפורן האישי והמטלטל של חמש נשים, שכבשו את עולם הדוגמנות בשנות ה-80,וכיום הן מתמודדות עם אובדן יופי וגילוי עצמי. קלצ'ינסקי מספרת כי הסרט עושה לבנות רק טוב: ענת בירן קיבלה קמפיין עם בתה, ויגלר עיצבה ביתה של ענת זמיר, ואילו היא מצאה את משרת חלומותיה בקליניקת רופאים מומחים "מדיקל פרו", בבעלותה של שרון פרנקנטל.

11

נאור אפל נבחר לאחרונה כמאפר הראשי  של מותג האיפור המוביל מייבלין ניו יורק – ישראל. במסגרת עבודתו ייצור נאור מראות איפור וישתתף בהפקת תכנים מקומיים, המבטאים את סימן ההיכר המשותף לו ולמייבלין ניו-יורק , ממסלולי האופנה לרחוב הישראלי. נאור יוצר טרנדים בעולם האיפור עם הצוות של מייבלין ניו-יורק בישראל, מייעץ על בחירת מוצרים חדשים ופלטות של צבעים, ובנוסף עובד לשיפור קווי מוצרים קיימים. עבודותיו מככבות באופן קבוע במגזינים המובילים, בקטלוגים וקמפיינים מהשורה הראשונה בתחום האופנה בישראל, תוך שהוא מייצר סגנונות איפור אינדיבידואליים לנשים הישראליות.

12

איש העסקים יאיר מלכה מבעלי רשתות הקפה גרג וביגה, השיק השבוע בחיפה, יחד עם שותפיו גלעד אלמוג וניר אדרי, את פתיחת מסעדת  שף, תחת השם – גרג קיטשן. לאירוע הוזמנו אנשי עסקים, בכירי המשק, בכירי ענף הקניונים, חברים ובני משפחה אשר נהנו מארוחת טעימות המושתת על מטבח עשיר ומגוון, החל ממנות בשריות ועד מנות חלביות וטבעוניות. סיפר יאיר מלכה שהמנות במסעדה מגיעות בכלי ההגשה שנאספו על-ידו באופן אישי מגלריות בעולם. לדבריו, מידי שבוע שף המסעדה יציע תפריט משתנה, שיכלול מנות חדשות ומפתיעות, בהשראת שווקים מכל העולם. בימים אלה חתמה הרשת על פתיחת סניף שני של גרג קיטשן בתל-אביב, בקניון פאשן החדש של גינדי, שיפתח בקרוב.

13

בשבוע שעבר הצטלם קמפיין לעונת סתיו חורף 2016-17 של בית האופנה לגברים BAGIR. הקמפיין צולם במתחם האירועים "1947" בדרום תל אביב והובילו אותו הדוגמנים מיכה עמוס ו Julius Naegali. מנכ"ל רשת BAGIR חיים רייך הגיע להתרשם מהצילומים, וסיפר שהקולקציה החדשה של BAGIR  היא עדכנית, אופנתית ופונה לכל קהל יעד. המטרה השנה היא לתת מענה גם לדור צעיר יותר, בגילאי 25-35 , ולחשוף בפניהם את הפריטים האיכותיים והאופנתיים של הרשת.

14

אנשי רדיו תל-אביב 102 FM ביניהם מנהלים, עורכים, מגישים וכוכבים, הפתיעו לאחרונה את סמנ"כלית התחנה אודליה ספרן לכבוד יום הולדתה ה-40, אותו חגגו ביום כייף במלון רימונים אילת. אנשי הרדיו הגיעו בטיסה היישר למלון רימונים אילת, שם חיכתה להם קבלת פנים עשירה, שהוכנה בידי שף המלון ניסים יעקב לוי. לאחר שנהנו מהמתוקים והמאפים, התפנו אנשי הרדיו לטיפולי ספא מפנקים ושהייה בבריכת המלון. אודליה ספרן, כלת יום ההולדת התרגשה עד דמעות, כשראתה את עובדי הרדיו מלווים באבי כהן מנכ"ל מלון רימונים אילת, צועדים לעברה עם עוגה מפוארת תוך כדי שירת "Happy birthday to you".

15

השבוע הגיעה כוכבת אמזונס בתיה שיף, הנחשבת לדוגמנית הדתייה המפורסמת ביותר, למרפאה החדשה של הפלסטיקאי הנודע ד"ר דב קליין, לרגל השקת הקליניקה החדשה שלו בסביון. בתיה שהתעניינה אלו טיפולים ייערכו במקום, סיפרה לקליין כי טיפוח וקוסמטיקה חשובים לה ביותר, ושוחחה עימו על מוצרי הטיפוח בהם היא נוהגת להשתמש. בסיום הביקור היא קבעה לעצמה טיפול פנים במרפאה החדשה, וגם זכתה לקבל חבילה מכובדת של מוצרי ד"ר קליין.

16

החיפאים עדי ורפאל רפאלי, בעלי חברת התכשיטים Belletto, אשר בחודש הקרוב יפתחו את החנות הראשונה בעולם, דווקא בישראל ודווקא בחיפה, חגגו חתונה משפחתית בנוכחות סלב לא מעטים. הגיעו: שר התחבורה ישראל כץ, שר האוצר משה כחלון, השר לשעבר גדעון סער, איש העסקים עדי קייזמן עם אשתו אסתי גינזבורג, המשמשת כפרזנטורית של חברת התכשיטים BELLETTO, ח״כ אלי כהן, דוד ביטן יו״ר הקואליציה, מנכ״ל משרד האוצר שי באב"ד, יו״ר לשכת עו״ד אפי נווה, עו״ד אסף כספי, מלכת היופי החדשה לשנת 2016 קארין עליה, ונערת ישראל שתייצג אותנו בתחרות מיס יוניברס בקרוב, ים אנשל קספרס.

17

השף צ'רלי פדידה השיק אתמול תכנית בישול חדשה במסעדת דומיניק קיטשן בר ברמת גן. הגיעו לברך ולפרגן הזמר פבלו רוזנברג שהגיע עם הבת הקטנה בר בת 3 וחצי, והבן מיכאל שמתגייס בקרוב. השף אביב משה ויתר על ירח הדבש, והגיע להשקה של חברו הקרוב השף, מאמן הכדורגל והריאליטי שייע פיגנבויים, משפחתו של הסטנדאפיסט אדיר מילר: האימא מריאן עם הבת ניקול מילר, הקונדיטור  הספורטיבי דודו אוטומזגין ורעייתו תלמה, השחקן רפי אמזלג ומפיקת התכנית שרון למברגר.

18

מספר ימים לפני הופעתו הגדולה בהיכל מנורה-מבטחים בתל אביב, בה יתארח למספר שירים משותפים גם הזמר עידן רייכל, נחת בישראל הזמר ניקוס ורטיס המכונה 'מלך המוסיקה היוונית', ומיד יצא לקבלת פנים חגיגית שנערכה עבורו במסעדת "יאסו תל אביב" של השף אביב משה. במקום הפתיעו אותו עם עוגה עליה דגל יוון ומנות משובחות שהזכירו לו את מולדתו. פינקו אותו אלונה אריאלי להב סמנכ"לית תנובה, ועו"ד סיגל דוארי נציגתו בישראל.

19

ארבל קינן, הפרזנטורית של אפליקצית קניוני עזריאלי, הגיעה השבוע בשעות לילה מאוחרת לגשר ההלכה, על מנת לחזות בהתקנת השלט של ברעם פרסום, שבכיכובה. עם ארבל הגיעו לחזות בהתקנת השלט ובהשקת הקמפיין גם מנכ"ל קניוני עזריאלי, ארנון תורן ובכירים מקבוצת ברעם פרסום.

20

בחמישי האחרון התכנסו בלשכתו של ראש עיריית הרצליה, מר משה פדלון ובכירי העיירה, בכירי הנהלת טיב טעם, עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם, יוסי שלו ראש אגף הסחר בטיב טעם, ג'יאהד ג'אבר ומרינה גורביץ תושבת העיר להעניק לו תעודת הוקרה לג'יהאד על חילוץ ביתה התינוקת בת השנתיים של מרינה גורביץ, לאחר שהיא ננעלה ברכב ובחום כבד. ג'יאהד ג'אבר, עובד סניף טיב טעם הרצליה שמע את צעקותיה של האם, מיהר למקום ונחלץ לעזרתה. לאחר דקות ארוכות הצליח ג'יהאד לשבור את החלון האחורי וחילץ את התינוקת. ג'יהאד נפצע בידיו במהלך האירוע, ופונה לקבלת טיפול רפואי.

21

בכירי חברת האופנה  לי קופר, בראשם שלמה בוסקילה מבעלי קבוצת בריל, המפעילה את רשת לי קופר, הגיעו לביתו של צלם האופנה האייקוני רון קדמי, בלופט החדש שלו ביפו, שם נערך אירוע חגיגי לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2016/17 של לי קופר. לאירוע שנערך בשעות הבוקר בסגנון לונדוני, מקור המותג, הוזמנו האורחים לבר ענק שכלל קוקטיילים, ומנות קטנות של מאכלים בסגנון לונדוני. מיד לאחר הקוקטייל הוזמנו האורחים לתאי מדידה שהוצבו במקום, לבחור את דגם הג'ינס האהוב עליהם. לאחר מכן נערכה חשיפת הקולקציה החדשה לנשים ולגברים, לחורף 2017.

22

שרון איילון נבחרה בימים אלה לתפקיד שגרירת מותג הטיפוח היוקרתי Promise. המותג בבעלות אסף דקל הושק לאחרונה, ומציע טיפוח יוקרתי לרכישה אונליין, ישירות מהיצרן לצרכן, ללא פערי תיווך ובאמצעות שליח  VIP  עד הבית. שרון אילון (43) אמא לשלושה ילדים, נשואה לארז אלוביץ , שותפה בחברה העוסקת בשיתופי פעולה, ומאחוריה עשור של פעילות פילנטרופית ענפה. בנוסף, היא מפעילה קבוצת ריצה פעילה ובעלת פינה בערוץ הספורט.

23

עמותת "שכולו טוב", המעודדת תעסוקה נתמכת ושיקום חברתי לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית, ערכה אירוע גדול באולמי אווניו שבמהלכו העניקה בטקס מרגש תעודת הוקרה לבעלי רשת האופנה "סלקשיין", מר' יניב חדד, על בחירת הרשת כמעסיק מצטיין לשנת 2016.

img-20160906-wa0013

רינת הקש קאירי, מונתה לתפקיד מנכ"לית רשת Charles & Keith בישראל, המונה 17 סניפים. הקש קאירי שימשה מאז השקת המותג בישראל כסמנכ"לית הרשת בישראל. קודם לכן, במשך שש שנים שימשה כמנהלת מחלקת מותגי אופנה של חברת אינטר ג'ינס. בין המותגים אותם ניהלה: סטיב מאדן, ריפליי נעליים ו-Guss תיקים  בשוק הישראלי. כמו כן עבדה בקבוצת סקאל 10 שנים, בין היתר היתה שותפה להשקת המותג ניין ווסט בישראל.עינת פורטוגלי, פרשה מהקבוצה לאחר ששימשה כסמנכ"לית שיווק ופרסום מאז 2006 והיתה אחראית על בניית האסטרטגיה השיווקית של המותג בארץ ובשוק הבינ"ל. בשנתיים האחרונות, שימשה פורטוגלי כמנכ"לית הרשת החדשה Charles & Keith והיתה אחראית להקמת הרשת.

%d7%a8%d7%99%d7%a0%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%a9-%d7%a7%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

תגובות

להשאיר תגובה