מה חגגו שמעון פרס וערן זהבי,מה עשה אביב גפן על הגג של עזריאלי, ומי פגש את יובל המבולבל ברמלה? הטריבונה- רכילות עסקית

בשבוע שעבר התקיימה הפרימיירה להצגה "ליל העשרים" של תיאטרון חיפה בבית ציוני אמריקה. בין האורחים היו מחזאי ההצגה יהושוע סובול, הבימאית נועה רבן, וכן השחקנים. אורחים רבים הגיעו לצפות בעיבוד החדש למחזה: הבן יהלי סובול הגיע יחד עם זוגתו עדי גילת. רון שחר המנחה של "המירוץ למיליון" וגל אמיתי, הארוס של אגם רוטברג שמנחה את תכנית הריאליטי "אמזונס" באו לפרגן. תום אבני ודליה שימקו באו לצפות גם הם. זו הפעם השניה שבה עולה ההצגה בתיאטרון חיפה. כוכבי הקאסט המקורי, ליאורה ריבלין וגדליה בסר, הגיעו לצפות בעיבוד החדש, ואף התקבצו לתמונה משותפת עם הקאסט הצעיר, עם מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי ועם משה נאור, המנהל האומנותי של התיאטרון.

מס. 1

עשרות רבות של אנשי עסקים, המייצגים כ-30,000 עסקים וחברות במשק, מילאו את בית לשכת המסחר בירושלים, ובאו לחגוג עם נשיא לשכת המסחר, דרור אטרי, ועם חברי הנהלת הלשכה ביניהם אסתר דיאמנט-חיימוביץ, חברת הנהלה ויו"ד ועדת מדיה תקשורת ואינטרנט, את קביעת המזוזות במסגרת חנוכת המשכן המחודשת. בין האורחים הרבים שהגיעו היו שגריר הפיליפינים בישראל, ניהאל ג. אימפריאל, הנספחת הכלכלית של שגרירות הפיליפינים בישראל ג'ודי ב. רייזור, סגן ראש עיריית מודיעין אילן בן סעדון, הרב הראשי של ירושלים הרב אריה שטרן, שהתכבד לקבוע מזוזה בלשכת המסחר. במסגרת המפגש הציגו  שגריר הפיליפינים והנספחת הכלכלית, נתונים עסקיים מרשימים  ואפשרויות רבות להעמקת הקשר העסקי מסחרי  בין הפיליפינים, לבין המגזר העסקי בישראל בכלל, והעסקים בירושלים בפרט, וזאת בהיקפי מסחר גדולים ומשמעותיים. הועלו  מגוון תוכניות לשת"פ בתחומים שונים, בהם: הייטק, תיירות, חקלאות, יהלומים ועוד. בסיום המפגש סוכם על הקמת צוותי העבודה, והוצאת משלחות הדדיות לבחינת יוזמות משותפות ופרויקטים יעודיים לקידום שת"פ.

מס. 2

כוכבת הילדים אנה זק בת ה- 15 המחזיקה כבר – 152 אלף עוקבים בחשבון האינסטרגם שלה, הספיקה להיות מועמדת לתואר "פריצת השנה בערוץ הילדים", ובתעשייה מבטיחים שהיא היורשת הבאה של בר רפאלי – נבחרה לפרזנטורית הנוער של רשת SCOOP לסתיו חורף 2016/17.  במסגרת החוזה שנחתם השבוע, תקבל זק 50 אלף ₪ לעונת סתיו חורף 2016/17. אנה זק תככב בקמפיין לצד רוסלנה רודינה, המשמשת זו עונה שלישית כפרזנטורית של רשת SCOOP. קמפיין הנוער בכיכובן יעלה לקראת החגים, לרגל השקת קולקציית החורף החדשה. הקמפיין בכיכובן יכלול בין היתר טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג ופעילות רחבה ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.

מס. 3

עומס מטיילים נרשם השבוע בצוק מנרה, ובין המבקרים הרבים נצפתה גם השרה הצעירה גילה גמליאל שהצפינה לגליל לחופשה משפחתית. משפחתה של גמליאל נסעה ברכבל הארוך במדינה, ויצאה לסיור ברכבת הצוק ולקטיף תפוחים. ארחו אותה במקום אייל שמיר מנכ"ל צוק מנרה ויו"ר צוק מנרה רווי רז.

מס. 4

השחקן מנחה מיכאל אלוני שבימים אלו מצלם את העונה החדשה של THE VOICE, אירח כ- 200 חברים ומקורבים להקרנת בכורה של סרטו הראשון כבמאי "שיר". ההקרנה התבצעה במתחם גלובוס מקס ROOFTOP CINEMA   על קניון עזריאלי תל אביב. לפני כשנה פנה אלוני לקהל הרחב באמצעות פלטפורמת מימון המונים באינטרנט, בבקשה לתמוך במימון הפקת הסרט, והצליח לגייס 80 אלף ₪.עלילת הסרט "שיר" בכיכובם של עירית שלג, מוריס כהן, מאור שוויצר והשחקנית הצעירה מאיה שוהם, דנה בסיפור התבגרות של נערה בת 17 המנסה לברוח מהזיכרון האישי שלה ביום הזיכרון. חברת גלובוס מקס נרתמה לבקשה להקרין את הסרט  במתחם ROOFTOP CINEMA על גג קניון עזריאלי. הסרט "שיר" מיועד לשידור בטלוויזיה ולהקרנה בפסטיבלים ברחבי העולם. באירוע השתתפו: אביב גפן, מירי מסיקה, מוריס כהן מ"פאודה", הישאם סולימאן מפאודה, הגר קרויטורו מאמזונס, ישי גולן השחקן ראשי של חטופים בליווי בתו, משתתפי דה וויס, ועוד.

מס. 5

איבונה קרוגליאק מלכת יופי במיל' והפרזנטורית של ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה,פתחה את אירוע השקת סדרת האנטי אייג'ינג החדשה של  ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה, שהתקיימה במשרדי החברה החדשים בפתח תקווה, המשמשים כמטה החברה בעולם. אל ההשקה התלוותה בתה יהלי בת ה- 8, שהופיעה לצידה באחד מסרטוני הקמפיין החדש של החברה. חיים זר סמנכ"ל החברה ומיכל חלילי המדריכה הראשית, עדכנו כי סדרת 'נוטרי פפטיד' החדשה,  המבוססת על פיתוח טכנולוגי מתקדם עם מרכיב קפסולת ה-  PhotoGlow  המיקרוסקופית, מושקת בהשקה עולמית ראשונה בישראל. כבר החל מהשבוע הבא תושק אותה סדרה בסניפי החברה בהונגריה וברחבי מדינות אירופה השונות, ומיד לאחר מכן בהונג-קונג, סינגפור וויאטנאם. איבונה קרוגליאק חוזרת לשמש כפרזנטורית של ג'יג'י: הקדנציה הראשונה שלה בתפקיד זה הייתה לפני קצת למעלה מ- 20 שנה, מיד לאחר שזכתה בתואר מלכת היופי.

מס. 6

בשבוע שעבר הושק באזור התעשיה של ראש העין אולם התצוגה החדש של חברת כלי הבית "פוד אפיל" בנוכחות רון יוחננוב, מנהל השיווק ושף הבית והרכש החדש של המותג השפית רחלי ור-ניר, שלקחה חלק בעבר בתכנית "אקס פקטור" אשר תחלוש מעתה על תחום האפיה, ולמעשה תהיה הפנים של המותג בכל מה שקשור לעולם האפיה, במקביל לתפקידה כקונדיטורית הבית של פוד אפיל. וכהוכחה פינקה את האורחים שהגיעו להשקה בשלל קינוחים מעשה ידיה, וזכתה למחמאות. באולם התצוגה הגדול הוצגו שלל מוצרים משלימים לבישול ואפיה, כאשר תחת כל מוצר הוצג הסבר קצר על אופן השימוש בו.

מס. 7

גם שמעון פרס יודע את ערכו של שחקן הכדורגל ערן זהבי. ערן שחקן נבחרת ישראל כדרוגל עשה היסטוריה, לאחר שחתם בקבוצת גואנגג'ואו R&F מהליגה הסינית, אשר שילמה עבורו למכבי תל אביב סכום אגדי שמוערך בכ-8 מיליון דולר, ואף עבר לגור בסין עם משפחתו. לכן פרס החליט למנות אותו ל"שגריר שלום בספורט של מרכז פרס לשלום וחדשנות". אומר פרס: "ערן מהווה דמות חיקוי עבור רבים מילדי ישראל, ולכן ביקשתי ממנו שלסימן ההיכר שלו "פיו פיו", יוסיף מעתה גם את המילה "חו- פינג" שמשמעותה "שלום" בסינית. ערן, יש לך משימה גדולה על הכתפיים. אני מאחל לך הצלחה ושתמשיך לחנך ילדים ישראלים, פלסטינים וסינים כאחד, לשחק יחד לטובת השלום והסובלנות".

מס. 8

השבוע קיים המרכז למורשת בגין בירושלים, ערב הוקרה לגאולה כהן, הח"כ לשעבר ואמו של השר צחי הנגבי, לרגל מלאת לה 90 שנה. נשיא המדינה ראובן ריבלין כיבד את האירוע בנוכחותו, ונשא בו דברים מרגשים. נוכחו גם השרים לשעבר משה ארנס ויהושע מצא, ראומה ויצמן, אלמנתו של הנשיא לשעבר עזר ויצמן, הזמר יהורם גאון, האלוף במיל. יוסי בן חנן, בני קצובר ורבים אחרים. אומר הנגבי: "סיפרתי לנוכחים כיצד עד היום, למרות שאמי כבר לא מכהנת בכנסת 24 שנים, פונים אלי אזרחים בכל אירוע בו אני נמצא, דורשים  , מאושרים לשמוע שהיא בקו הבריאות..אינני מכיר מנהיגים רבים שכמעט שנות דור לאחר שפרשו מן הכנסת, זוכים לכמות כזו של געגועים, כפי שחשים ישראלים רבים כל כך שזוכרים את קולה הצלול והבלתי מתפשר של אמי, את אמונתה היוקדת, את מאבקה העקבי למען העם והארץ".

מס. 9

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של מלונות דן ואבי לוי, מנכ"ל מלון דן פנורמה ת"א אירחו כ-1000 ילדים ובני משפחותיהם במסיבת ילדי דנילנד לסיום החופש הגדול. במסיבה הילדים וההורים נהנו מארוחת בוקר מפנקת, מסיבת ריקודים עם פינת צילום של תמונות מגנט ועוד הרבה הפתעות ומתנות. לאחר מכן הילדים, וגם ההורים נהנו מהצגת הילדים "גלי" של תיאטרון אורנה פורת, מחזמר המבוסס על שיריו של אהוד מנור.

מס. 10

שחקן הכדורגל וכוכב נבחרת ישראל אליניב ברדה, הגיע השבוע למפגש חתימות שהתקיים בקניון הנגב, בבאר שבע במסגרת היותו הפרזנטור המכהן של סדרת הטיפוח החדשה לגבר – טבק ג'נטלמן קר. במסגרת המפגש, העניק אליניב ברדה חתימות אישיות על כדורי כדור רגל לכל מי שרכש את הסדרה החדשה. אורי בילט סמנכ"ל הסחר של לילית קוסמטיקה, הגיע לפגוש באופן אישי את כוכב הכדורגל, המוביל את קמפיין הדיגיטל של טבק ג'נטלמן קר.

מס. 11

השבוע התקיימה מסיבת שכירות בבניין עיריית תל אביב-יפו, במהלכה המבקרים התייעצו עם עורכי דין בספיד דייטינג רגע לפני חתימת חוזה השכירות, השתתפו בהרצאות של מתן חודורוב ועופר פטרסבורג על שוק הדיור בישראל, צחקו ממופע סטנד אפ שכולו עסק במגורים בשכירות, ואף השתתפו בסדנאות "עשה זאת בעצמך" בלשכת ראש העירייה. מסיבת השכירות הינה המשך ישיר להשקת חוזה השכירות המומלץ על-ידי העירייה לפני כחודשיים, חוזה אשר הוכן במטרה להעניק גם לבעלי הדירות וגם לשוכרי הדירות פתרון פשוט,בהיותו מאוזן ובעיקר נגיש וידידותי למשתמש.

מס. 12

השבוע נערך במלון דן פנורמה בת"א אירוע חגיגי לציון 20 שנות פעילות של חברת התעופה הירדנית רויאל ג'ורדניאן בישראל. באירוע לקחו חלק דבורה ברוכשטיין מנכ"ל נציגות החברה בישראל מיום הקמתה, סרבר איידין – קצין מסחר ראשי ברויאל ג'ורדניאן, איש העסקים מיקי אזולאי- בעלי חברת "רום תעופה" המייצגת את רויאל ג'ורדניאן בישראל, יניב בנג'י- סמנכ"ל קבוצת איילה, גבי גזית, ננסי ברנדס, בכירים מעולם התעופה והתיירות, סוכני נסיעות, בכירי רויאל ג'ורדניאן, לקוחות החברה, אנשי עסקים וצוות עובדי הנציגות בארץ".

מס. 13

בזמן שרוב המדינה נמצאת בחו"ל, הטניסאי אנדי רם הזמין כמה חברים טובים למשחק זוגות מעורבים. הגיעו מלאי מרץ למרכז לטניס בישראל – רמת השרון, עדי הימלבלוי, עודד פז והטניסאית שחר פאר. הרביעייה שיחקו במגרש המרכזי שאנדי ושחר מכירים היטב, והתחלקו לאנדי ועדי נגד עודד ושחר.

מס. 14

לפני מספר ימים התקיימה הופעה של כוכב הילדים יובל המבולבל בקניון עזריאלי רמלה. המופע, בהמשך למופעים הרבים שאירח הקניון בתקופת החופש הגדול, סחף אחריו אלפי ילדים נרגשים שהגיעו במיוחד לצפות ולהצטלם עם הכוכב האהוב. ההופעה התקיימה בפעם הראשונה מאז שאוכלס קניון עזריאלי רמלה במלואו. הקניון זוכה לשבחים רבים בשל שדרוג תמהיל העסקים והעלייה בפדיונות לצד פעילויות שיווק ויוזמות חדשות דוגמת "שופינג שאטל", "קולנוע עזריאלי לילדים", מופעי בידור, ירידים ייחודיים ומבצעי מכירות עם הרשתות המובילות.

מס. 15

עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם וחברי ההנהלה הבכירה של הרשת,  ביניהם רוני גרין – מנהל מכירות ומועדון לקוחות, ערכו בסוף שבוע האחרון טקס רשמי במסגרתו  העניקו לטליה בז'רנו –  מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו', תרומה לילדי תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו". טליה הגיעה לטקס מלווה בנערות ונערים מתנועת הנוער, ביניהם: דניאל טרבזר, ליאור ליפה, יעל גוטל, אליאנה שניצר, טל צוברי ועוד ששמחו לקבל את צ'ק התרומה בסך של 125,000 ₪, אשר נאספו במסגרת מבצע התרמה ארצי, שערכה הרשת בכל סניפיה ברחבי הארץ.    בתום הטקס העניקו הנערים לבכירי טיב טעם תעודת הוקרה על תרומתם.

מס. 16

מנכ"ל קניון הדר בירושלים, אייל סקוזה, הגיע השבוע לסט הצילומים לקמפיין "משתלם להיות ירושלמי" – שיעלה לרגל החגים. סקוזה פגש על הסט את מלכת יופי במיל. דורון מטלון, הפרזנטורית החדשה של הקניון, אשר נאלצה לצאת מתל-אביב ב 4.00 לפנות בוקר כדי לפגוש את צוות ההפקה בנחלאות, ומשם התקדמו ללוקיישנים מרכזיים בירושלים ביניהם: בעיר העתיקה, בנין העירייה, שוק מחנה יהודה וכמובן גם בקניון. דורון סיפרה כי בימים אלו היא נמצאת בעיצומן של ההכנות לחתונתה שתערך ב- 8/9 ואת ירח הדבש היא מתכננת לחגוג בטוסקנה, כי "איטליה היא היעד הכי רומנטי בעולם".

מס. 17

שלומי ברק  (43) מונה למנהל שיווק של קניון עופר לב חדרה. ברק, תושב הרצליה, הינו בעל ניסיון עשיר מתחום השיווק והייעוץ התקשורתי, מתחום ההייטק. בתפקידו האחרון שימש כיועץ תקשורת ומנהל לקוחות בחברת בינת. קניון עופר לב חדרה הינו קניון-על אזורי המשתרע על פני כ – 50,000 מ"ר, נחשב למרכז הקניות הגדול והמוביל באזור, ומשמש מוקד משיכה לעשרות אלפי תושבי האזור. בקניון 3 קומות המאכלסות כ- 120 בתי עסק פעילים, ביניהם רשתות מהמובילות בארץ.

מס. 18

תגובות

להשאיר תגובה