איזה קמפיין קיבלו מיקי בוגנים ואילנית לוי,מה עשתה דר זוזובסקי בניו יורק ומה עושה מלכת יופי לשעבר במפעל תכשיטים? הטריבונה- רכילות עסקית 

מלכת היופי לשעבר, ילנה ראלף, עסוקה מאוד בימים אלו. לאחר שהחליטה להתברג בעולם העסקים, החלה לנהל מפעל תכשיטים בשם ראלף דימונד (יהלומי ראלף), מפעל שמעצב ומתמקד דווקא בתכשיטים לאימהות. בנוסף למשרה המלאה, היא גם נבחרה להוביל קמפיין של רשת בתי מלון מובילה לעונת הקיץ. בין לבין החליטה לקחת פסק זמן לעצמה, והתייצבה במתחם היופי 'בליסימה' בתל אביב, כדי להתפנק עם טיפול פנים כיאה למלכה אמיתית.

טריבונה 1

בכירי  רשת BBB מצאו  דרך מקורית לגייס כספים למען עמותת "גדולים מהחיים": יצירת סדנאות בישול לילדים ברחבי הארץ, שכל ההכנסות מהסדנאות הינן קודש לעמותה. יריית הפתיחה לסדנאות הבישול לילדים נערכה השבוע באירוע ססגוני  שנערך בסניף הדגל של הרשת ברמת החייל בתל-אביב. את פני הילדים קיבל שף הרשת דוד אלחדף, שלימד אותם את סודות הכנת ההמבורגר, הצ'יפס ומנה אחרונה. לאחר שהדגים לילדים כיצד עושים זאת נכון, התנסו הילדים בעצמם בהכנת המאכלים. הגיעו לבשל ולטעום עם הילדים:  סבתא וסבא עינת שרוף ותמיר הרפז,השחקנית טלי אורן, שרון איילון, שחקן הכדורגל לשעבר ופרשן הטלוויזיה בהווה עמרי אפק, המדליסט האולימפי גל פרידמן, מלכות היופי לשעבר טלי לוונטל ונירית בקשי, השחקן רפי אמזלג,  דודו כהן מסדרת אמזונס ועוד. בסיום הסדנה התפנו הילדים להצטלם עם מדי השף, ועם מעשי ידיהם להתפאר.

טריבונה 2

המעצבת הצעירה אורי מינקובסקי (14) בתם של השחקנית פזית ירון ומעצב האופנה ירון  מינקובסקי פורשת כנפיים. המעצבת הצעירה המחזיקה מותג בעיצובה OM, הציגה תצוגת בכורה עצמאית, אותה תרמה לוראייטי. האירוע התקיים בקניון ארנה, בהשתתפות המועמדות הסופיות של מלכות היופי  ואושיות אינסטגרם, כולן בחורות צעירות בעלות מודעות אופנתית וחברתית. בין אושיות  האינסטגרם והבלוגריות שהציגו את הדגמים, בלטה ליהי גינדי לוי הבת והנכדה. בין הצופים בקהל נראו האבא אורי לוי והאם הגאה סתוית גינדי – לוי, הדוגמנית הצעירה סופיה מצנר, הזמר איזי, רון אלוף ואיך אפשר בלי אביבית בר-זהר. עוד צעדו על המסלול מלכת היופי קארין עליה, ונערת ישראל ים קספר. את התצוגה חתמה הזמרת בת ה-15 נעה קירל שלובשת בהופעות דגמים של OM. למעצבת הצעירה אור מינקובסקי זו התצוגה השניה בכיכובה, אחרי שקולקציית הביכורים שלה נחשפה בשבוע האופנה באוקטובר האחרון.

טריבונה 3

חברת בזק בינלאומי וענקית הענן הגלובלית   Rackspaceהודיעו היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות. ל- Rackspace, המובילה בשירותי ענן מנוהלים לקוחות בכ- 120 מדינות, בהן מרבית מהחברות המדורגות ב Fortune 100. החברה מפעילה 11 מתקני דאטה סנטר ברחבי העולם, ומעסיקה למעלה מ-6,000 עובדים. גרהאם ווסטון, יו"ר ומייסד Rackspace העולמית מסר: "Rackspace רואה בישראל מרכז יזמות ופיתוח, ואת מוכנות הלקוחות בישראל לבניית יכולות עסקיות חדשות. אנו מאמינים שהכלים של Rackspace, המומחיות והגישה מוכוונת שירות הלקוחות תואמים לאופיה ולעוצמתה של בזק בינלאומי בעולם הענן בישראל". מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר: " שיתוף הפעולה עם Rackspace מציב סטנדרט חדש של חדשנות ושירות בכל הנוגע לשירותי הענן לעסקים בישראל. אנו מודים על האמון שנתנה בנו הנהלת Rackspace ובטוחים כי שיתוף הפעולה הנוכחי, יביא איתו בשורה אמיתית לשוק ה-IT הישראלי".

טריבונה 4

הזמרת קורין אלאל לא נחה. במסגרת הלוז העמוס בהופעות קיץ ופעילות עם הילדים, התפנתה לארוחה משפחתית משובחת עם הבת זוג רותי והבן יונתן, והגיעה השבוע למסעדת דומיניק קיטשן בר שברמת גן. יונתן הבן לאחר שסיים את הארוחה, יצא לצוד פוקימון שהתיישב בדיוק על הכתף של קורין. רותי סיפרה על אביה שהיה מבקר מסעדות ידוע, וממנו קיבלה את אהבתה לאוכל ולבישול.

טריבונה 5

ביום שישי האחרון בצהריים מבקרי דיזינגוף  סנטר הופתעו כשלהקת "הדג נחש" הופיעה בהפתעה. ההופעה שהתקיימה לרגל חגיגות שנתיים למותג האודיו ״האוס אוף מארלי״, כללה את מיטב להיטי הלהקה. אלפי אנשים גדשו את הסנטר ומכל מקום אפשרי צפו ושרו יחד איתם. הקהל ביקש עוד ועוד הדרן, ולא נתן ללהקה ללכת. רונן קאופמן מבעלי קבוצת קאופמן, יבואנית מותג "האוס אוף מארלי"  לישראל וכן יבואנית מותג הרהיטים האיטלקי נטוצי ורשת ד"ר גב, עם דן פילץ מבעלי דיזינגוף סנטר, הגיעו וארחו בחנות הדגל של המותג את הלהקה וחברים. המופע פתח את מגוון האירועים שיתקיימו לרגל שנתיים למותג בישראל, כשהחגיגות יגיעו לשיאן עם הגעתו של ג'וליאן מארלי, בנו של בוב מארלי לארץ בעוד כשבועיים, אשר יופיע בישראל ובחנות האוס אוף מארלי יחד עם להקתו.  

טריבונה 6

כמו בכל שנה, נערכה גם הפעם תערוכה מרגשת ב"גלריה שעל האגם" ברעננה, בה הציגו את עבודותיהם אמני "בית היוצר", שהינו מרכז לאמנים ויוצרים ברעננה, היוצרים שם כל השנה יחד עם אמנים משתקמים מטעם עמותת "דרור", העמותה לשיקום נפגעי נפש בקהילה. התערוכה נערכה בנוכחות ראש עירית רעננה זאב ביילסקי, רונית וינטראוב  סגנית ראש העיר, רינה לנצ'נר מנכ"ל עמותת דרור, דניאלה אורן יו"ר חבר הנאמנים של העמותה, לצד אורחים רבים, מתנדבי העמותה ומשפחות האמנים שהציגו את עבודותיהם.

טריבונה 7

כנס הקיץ הראשון של לשכת עוה"ד בישראל התקיים החודש באילת, בנוכחות לא פחות מ-3,000 עורכי דין ובני משפחותיהם, שירדו לאילת לסופשבוע ארוך, מחמישי ועד ראשון. התוכנית כללה הרצאות על נושאים משפטיים שונים, לצד שלל אמנים מהשורה הראשונה שהקפיצו את קהל עורכי הדין המעונבים בדרך כלל. אפי נווה יו"ר לשכת עוה"ד, לצד ענת סבידור יו"ר הפורום הפלילי בלשכה ומשנה לפרקליטת מחוז מרכז, אורי קינן מ"מ ראש הלשכה ובכירים אחרים, ארחו בכנס את ח"כ ציפי לבני, ח"כ איציק שמולי, ח"כ שלי יחימוביץ, ח"כ רויטל סוויד, ח"כ מירב בן ארי, ח"כ נורית קורן, ח"כ ניסן סמוליאנסקי, ח"כ חיליק בר, ח"כ מיקי לוי לצד כתב הטלביזיה הבכיר ברוך קרא, וגם סנדרה רינגלר שהעבירה סדנת סטיילינג, כשהיא לא חוסכת במהלכה מחמאות מהלקוחה שלה, הגב' שרה נתניהו. בתוכנית האמנותית הופיעו במהלך הכנס אמנים כמו ריטה, מה קשור, אבי ננוסבאום, אתניקס, יעקב כהן, ליטל שוורץ ואחרים.

טריבונה 8מותג התכשיטים הבינלאומי Diamonfire עושה עלייה לישראל ומחזיר לעולם התכשיטים את התחכום והסקס אפיל של אייקוניות האופנה הגדולות: מסופיה לורן ועד לאודרי הפבורן, הנסיכה דיאנה ומרלין מונרו, כשהסטייל הנצחי שלהן מתורגם לתכשיטי DF ומהווה השראה לקולקציות הנוצצות של המותג. המותג הבינלאומי DIAMONFIRE-  D נמכר במעל ל- 17 מדינות ברחבי העולם, ומציע תכשיטים אלגנטיים בטווח מחירים נגיש, במראה אקסקלוסיבי, באיכות מוקפדת, ברמת צורפות גבוהה וסטייל נצחי, שהם למעשה השמלה השחורה הקטנה של קופסת התכשיטים של כל אשה – מחמיאים ותמיד יעניקו הרגשה זוהרת. תכשיטי המותג DF ישווקו באמצעות עמדות מכירה מושקעות, אשר יוצבו בקניונים המובילים בארץ.

טריבונה 9בקמפיין סתיו חורף 2016-17 לרשת טופשופ, מציגה טיילור היל את קולקציית סתיו חורף בסדרה של תמונות אשר צולמו על ידי הצלם הידוע ג'יאמפולו סגורה. הקמפיין יוצג בחנויות הרשת, בדיגיטל ובמדיה החברתית בכל העולם. טיילור היל הינה סופר מודל חברתית ואישה צעירה בעלת סטייל ואישיות מיוחדת. היא למעשה מכלול של כל ה-TOPSHOP GIRLS בבחורה אחת. בין אם היא טומבוי במכנסי ג'ינס, זוהרת בשמלת קוקטייל או נשית ויפה בנקודות. טיילור היא ה-GIRL CRUSH האולטימטיבית של TOPSHOP. טיילור היל התגלתה על ידי צלם כשהייתה בת 14 בקולורדו בארה"ב, כיכבה בקמפיינים של רשתות בינלאומיות, ובשנת 2015 חלה הפריצה הגדולה שנבחרה להנחות אירוע של ויקטוריה סיקרט. בין היתר הצטלמה לקמפיין ורסוס , צעדה על המסלול של כל בתי האופנה הגדולים בעולם, והופיעה על המגזינים המובילים בעולם. לטיילור היל מעל 3 מיליון עוקבים באינסטגרם, ובין היתר זכתה בפרס דוגמנית השנה בפרסי האופנה של FMA.

טריבונה 10מיד אחרי שנחתה מניו יורק לתל-אביב, התייצבה יום חמישי האחרון דר זוזובסקי על סט צילומי קמפיין מותג האיפור מייבלין ניו יורק, וסיפרה שהיא לא ממהרת למצוא אהבה חדשה ושדווקא נחמד לה לבד. זוזובסקי, כזכור לכל המעריצים, נפרדה מהזוגיות החזקה עם לי בירן, ומיד לאחר כן טסה לחודש ימים, להתנחם בזרועות התפוח הגדול. זוזובסקי סיפרה שהיא התרוצצה בניו יורק בין אודישן לאודישן, והחלה לעבוד על קמפיין בינלאומי, נפגשה עם מארגני שבוע האופנה בניו יורק, והיא חוזרת לשם במהרה כבר בחודש הבא לעבוד על קמפיין בינלאומי.

טריבונה 11החללית הסובייטית "אלמאז" נחתה בחיפה, במדעטק, המוזיאון הלאומי למדע טכנולוגיה וחלל, לכבוד פסטיבל החלל "המדריך לגלקסיה". לפתיחה החגיגית הגיעו יו"ר מדעטק ליאון רקנאטי, מנכ"ל מדעטק אלי שרמייסטר, אסטרונאוט נאס"א דון תומאס, מנהל אוניברסיטת החלל ג'ון קונולי, רונה רמון נשיאת קרן רמון, יו"ר קרן היינלין ארתור דולה, ענת פרידמן נציגת קרן היינלין לישראל, ראש אגף מטענים באל על רונן שפירא מנכ"ל משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל פרץ וזאן, האוצר ד"ר טל ברמן ופרופ' יואב יאיר. פתח את הערב מנכ"ל מדעטק אלי שרמייסטר, אשר הבטיח שפתיחת פסטיבל החלל, תחשוף בפני הדור הצעיר בישראל את צדדיו הלא מוכרים של החלל, ואף הפתיע כאשר גילה שהחללית "אלמאז", שהגיעה למדעטק בטיסת אל-על מבריסל, כיכבה לפני כן בערב הסעודית למטרות חינוכיות. כל האורחים התרגשו כשרונה רמון נאמה, והזכירה כיצד חזון הנחלת החינוך המדעי וחקר החלל לדור הצעיר בישראל, קרמו עור וגידים עוד בתקופה שבה חי אילן רמון, ונושא זה עלה כאשר אביו נפגש עם יו"ר מדעטק, ליאון רקנאטי.  ב"מדריך לגלקסיה" אף מוצגים הדיסקים אותם בחר אילן רמון ז"ל לקחת למשלחתו הטראגית במעבורת החלל קולומביה, ביניהם, "ירח" של שלמה ארצי ו"שמש רטובה" של אריק איינשטיין, עם הקדשה אישית.

טריבונה 12בשנים האחרונות מגיעים לארץ יותר ויותר בלוגרים, שגילו את זירת הקולינריה בישראל, ולמעשה אפשר לומר שהתחום תופס תאוצה, ואף תורם לתדמית של ישראל בעולם. השבוע ביקרה בישראל קבוצת קולינריה מיוחדת של "תגלית", הפרויקט הציוני אשר מביא ארצה מאות אלפי צעירים יהודים מרחבי העולם, לסיור חינוכי בן 10 ימים. כל משתתפי הקבוצה, יהודים צעירים מרחבי העולם,  הם FOODIES (בלוגרים, שפים, עובדים בתעשיית המזון וחובבי אוכל), ובעלי חיבה משותפת לתחום הקולינריה. הקבוצה טיילה בישראל, באתרי תיירות ומורשת וגם למדו על ישראל והיהדות, דרך הקיבה.

טריבונה 13השבוע התכנסו בכירי משרד הרווחה, משרד העלייה והקליטה ונציגים חברתיים נוספים, לכנס של ארגון ידידים למען הנוער והחברה, כדי לדון בהשפעות הכלכליות והחברתיות של נוער עבריין בחברה הישראלית. בכנס חשף פרופ' אביה ספיבק מהמחלקה לכלכלה באוניברסיטת בן גוריון, את מחקרו החדש בנושא וסיפק נתונים אודות הנזק הכלכלי של עבריינות נוער. מי שגנב את ההצגה בכנס, היה ללא ספק מאור זגורי. במהלך הכנס סיפר זגורי לנוכחים כי הוא בעצמו היה בעבר מתנדב בארגון וחונך נערים בסיכון, אשר ביצעו עבירות פשע. עוד הוא סיפר כי העבודה עם הנערים האלה השפיעה עליו מאוד, וכי ניתן למצוא דמויות בהשראתם בהצגות תיאטרון שהוא כתב. לבסוף ריגש זגורי את שמעון סיאני, מנכ"ל ארגון ידידים ואת יו"ר ועדת ההיגוי של הארגון, עו"ס שרה כהן כאשר אמר שבכל נער בסיכון מסתתר אדם אינטליגנטי, חריף ומבריק ואם הייתה ניתנת לו הזדמנות, היה מצליח יותר ממי שכן ניתנה לו הזדמנות.

טריבונה 14

קנדל וקיילי ג'נר, האחיות הקטנות לבית קרדשיאן, ואולי אף הכי מצליחות, שיצאו מבית היוצר של KUWTK ("משפחת קרדשיאן"), הפכו לסמל אופנה ומותג מצליח ברחבי העולם. האחיות  השיקו ליין נעלי נשים שזוכה להצלחה מסחררת בארה"ב הנושא את שמן – "קנדל וקיילי". קבוצת בריל קיבלה בימים אלה את הזכיון הבלעדי לייבוא ושיווק נעלי קנדל וקיילי, אשר ישווקו ברשת חנויות show off הנמצאת בבעלות הקבוצה, וכן ישווקו באמצעות הזרוע הסיטונאית של הקבוצה בכ – 100 חנויות מובחרות ברחבי הארץ. הקולקציה ממוקדת לפאשניסטיות  ולמכתיבות אופנה. הליין מתאפיין בנעליים, מגפיים ומגפונים עם טוויסטים מיוחדים של הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה, וזה מה שהופך את הקולקציה לחדשנית ונועזת. אומרת קנדל: "אני חושבת שאופנה אמורה להיות ממש כיפית. סטייל יכול להראות מי את, זאת דרך לבטא את עצמך. זה לא משהו שאתה בהכרח יושב ומשרטט. זה צריך לבוא טבעי". וקיילי מוסיפה: "קים וקנייה (אחותה וגיסה), מאוד מעוררים בי השראה, ואני מעריצה את אימא שלי (קריס ג'נר), שהיא אשת עסקים מוצלחת היכולה לעשות הכל מכלום."

Printעשרות בכירי מוסדות פיננסיים שמחו, שבעו ודיברו ביזנס במפגש צהריים מיוחד שערך גדעון המבורגר, נשיא לשכת המסחר ישראל-שוויץ וליכטנשטיין ונשיא קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, בשבוע שעבר במלון דן בתל אביב, כחלק מפעילות הלשכה לקיום קשרי כלכלה עם גורמים בשוויץ וליכטנשטיין. במסגרת המפגש, אשר נערך במעמד שגריר שוויץ בישראל ,Mr. Andreas Baum, נפרדו המוזמנים מהשגריר אשר מסיים את כהונתו בישראל בזמן הקרוב. במהלך האירוע נהנו המוזמנים מהרצאת אורח של אבנר גורדון, מנכ"ל סוויס איירליינס העולמי, אשר הרצה בנושא "חידושים בעולם התעופה – כפי שמעולם לא הכרתם". השתתפו באירוע: גדעון המבורגר, נשיא לשכת המסחר ישראל-שוויץ וליכטנשטיין ונשיא קבוצת הראל ביטוח ופיננסים; Mr. Andreas Baum, שגריר שוויץ בישראל; עו"ד גד נשיץ; עו"ד חנינא ברנדס; עו"ד זאב וייס; יאיר המבורגר- יו"ר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים; מישל סיבוני- מנכ"ל הראל ביטוח; רונן אגסי- מנכ"ל הראל השקעות, ראש חטיבת כספים ומשאבים ומשנה למנכ"ל הראל ביטוח; דוד בלומברג- יו"ר בססח; עו"ד אלון קפלן; יונל כהן- יו"ר איילון ביטוח; שאול לוטן- מנכ"ל משולם לוינשטיין בע"מ; עו"ד אורי אשר;  עו"ד חיים סמט- סגן יו"ר מוזיאון תל-אביב; עו"ד אניטה לבינט; עו"ד צבי יעקובוביץ'; הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ- נשיא אוניברסיטת בר-אילן; עו"ד שמעון מזרחי וכן בכירים נוספים מאנשי קהילת העסקים בישראל.

טריבונה 16היהלומן דוד בן עזרא, חבר בורסת היהלומים בישראל, שבשעות הפנאי מצייר ומפסל, זכה להיות האמן הראשון שיצירותיו מוצגות על קירות בניין בורסת היהלומים ברמת גן. השבוע נערך אירוע חגיגי לרגל פתיחת תערוכת יצירותיו של דוד בן עזרא, בהשתתפות בכירי וחברי בורסת היהלומים הישראלית, בראשם נשיא הבורסה יורם דבש, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים קובי קורן, מנכ"ל בורסת היהלומים אלי אבידר וחברת הנהלת בורסת היהלומים אמה ינובר. בן עזרא, יליד מרוקו שעלה לארץ בהיותו בן 3, מציג בתערוכה 38 מיצירותיו: ציורים ופסלים, בהן ניכרת ומאוד בולטת השפעה אפריקאית, הנובעת מעבודתו הממושכת במהלך 20 השנים האחרונות ביבשת זו. בן עזרא יוצר אמנות אבסטרקטית תלת ממדית ועושה שימוש בחומרים מהטבע, בדומה לאמנים אפריקאים.

טריבונה 17

תגובות

להשאיר תגובה