הטריבונה – רכילות עסקית

בכירי עולם השיווק בישראל מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, אנשי פרסום ותקשורת מובילים, וביניהם עופר בלוך מנכ"ל חברת החשמל ויו"ר איגוד השיווק, אייל דרור מנכ"ל שטראוס, ברק רגב מנכ"ל גוגל ישראל ועוד, נטלו חלק בכנס השנתי של איגוד השיווק הישראלי לשנת 2020 שנערך בגני התערוכה בתל אביב, בהנחייתו של גורי אלפי. השנה נושא הכנס היה ה"צמיחה" בעולם השיווק: החידושים והאסטרטגיות שמובילות להתפתחות עולם השיווק, היחסים של הענף עם תחומים נוספים במשק ובכלכלה, וכיצד חברות מסחריות יכולות להמשיך ולהשיג יעדים וקהלים חדשים על ידי חשיבה מתקדמת ועמידה בקצב השינויים בעולם. את הכנס אירחו תלמה בירו מנכ"ל האיגוד וסיגלית הורן גלפרין משנה למנכ"ל האיגוד.

עו"ד לימור מגן-תלם הינה מועמדת מספר 9 ברשימת "ישראל ביתנו "לכנסת ה- 23 ויו"ר פורום הנשים של המפלגה. לימור הינה עורכת דין במקצועה מזה 20 שנה, בעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת חיפה, ותואר ראשון בהצטיינות מהמכללה למנהל, ומכהנת כיועצת משפטית של עיריית מגדל העמק. כמו כן הינה חלק מנבחרת הדירקטורים של החברות הממשלתיות בישראל, ומכהנת כדירקטורית חיצונית בחברות בורסאיות. בעברה נבחרה לימור לסגנית מלכת היופי של ישראל בשנת 1988, ייצגה את ישראל בתחרות הבינלאומית של מיס אירופה ונבחרה לסגנית מיס אירופה. אומרת לימור: "החזון שלי להפוך את מדינת ישראל למקום טוב יותר לחיות בו, הצטרפתי למפלגה "ישראל ביתנו", הדוגלת בעיקרון החשוב של "חיה ותן לחיות". אני בעד מדינת ישראל ליברלית, בעד הדת והמסורת אבל נגד כפייה דתית". כאישה חשוב ויקר לה נושא זכויות האישה, וכן חשוב לה לאפשר לאזרחים הוותיקים להתקיים בכבוד. עו"ד לימור (48) המתגוררת בחיפה, הינה גרושה ואם לעידן בן 21 ועמית בת 16, ובזוגיות מזה 10 שנים עם יוסי פלד. בתמונה: עו"ד לימור מגן ואביגדור ליברמן.

קונסולי הכבוד של פינלנד בישראל הוזמנו לביקור רישמי בפינלנד עם נשיא פינלנד מר Sauli Niinistö לקראת ביקורו בישראל ב"יד ושם". במסגרת הביקור שנערך בפינלנד, ארח הנשיא את מר יוסי רוזן קונסול הכבוד בתל אביב, ומר יובל ירושלמי קונסול כבוד בירושלים ובאילת, במעונו הרישמי. הנשיא התעניין בכלכלה הישראלית ובהצלחות של ישראל בתחומי ההייטק ובתחומי האנרגיה. בנוסף לפגישה עם הנשיא נפגשו הקונסולים גם עם חברי ועדת יחסי החוץ של הפרלמנט וחברי השדולה למען ישראל בפרלנט של פינלנד. כן נפגשו הקונסולים עם ההנהלה של " Aalto University"  בהמשך  ליוזמתו המבורכת של יורם זבה לשיתוף פעולה בין האוניברסיטה לטכניון. מימין: נשיא פינלנד קונסול הכבוד יוסי רוזן וקונסול הכבוד יובל ירושלמי.

בכירי מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל, בראשם פול בנעדי מנכ"ל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל, איריס רובינשטיין מנהלת השיווק ורוני איילבאום מנהלת התקשורת המותגית, חגגו אירוע לרגל השקת סדרת עיצוב השיער טכני ארט, הכוללת 11 מוצרים מקצועיים לכל סוגי השיער.

חברת אל על זכתה בפרס "Supported Finance deal of The Year" על ידי המגזין Airline Economics לפי בחירת הגופים המובילים בעולם התעופה. הפרס המכובד הוענק לנציגי החברה, במסגרת הכנס השנתי המוביל בתחום מימון מטוסים של המגזין בדבלין אירלנד, על עסקת המימון שנחתמה במהלך יוני 2019, בסך של כ-145 מיליון דולר, לרכישת מטוס הדרימליינר 787-9 העשירי של החברה, במסגרת עסקת ההצטיידות של החברה ב- 16 מטוסי דרימליינרים חדשים ומתקדמים. דגנית פלטי סמנכ"לית הכספים של אל על, ינקלה שחר גזבר החברה, סיגל יעקובי סגנית גזבר החברה, ועו"ד אליהו פרנקל סגן מנהלת הלשכה המשפטית של החברה, קיבלו את הפרס המכובד מידי נציגי המגזין, בטקס מרשים במהלך הכנס בו משתתפות החברות המובילות בעולם מימון המטוסים בעולם (בנקים, חברות ליסינג ובתי השקעות). בתמונה (מימין לשמאל): עו"ד אליהו פרנקל, ינקלה שחר, סיגל יעקובי, ודגנית פלטי.

השנה הסינית החדשה תצויין בסוף השבוע הקרוב, ובהילטון תל אביב מציעים לקהל להגיע לארוחת בוקר כשרה, עם מזנון ישראלי עשיר, ובנוסף אגף הכולל מאכלים סינים מסורתיים. לקהל יוצעו בין היתר סלט ירקות בנוסח סצ'ואן, רצועות ירקות שורש בתחמיץ אסיאתי, מבחר דים סאם בטעמים, ברוקלי מאודה, שמן שומשום ושום כתוש, נבטים וכרוב לבן, אטריות נודלס מוקפצות עם ירקות וטופו . המחיר: 125 ש"ח (במקום 162 ש"ח) לימים א-ה 26-30.1.20 בין השעות 6:30 עד 11 בבוקר. מאכלים סיניים מוצעים בארוחת הבוקר לאורחי המלון באופן קבוע, כחלק מתכנית העולמית של הילטון לתיירים מסין תחת השם Huanyin . מימין לשמאל: בנג'מין ביטון אחראי תכנית Huanying, רותם רפאל מנהל המכירות המתמחה בשוק האסיאתי, רוי נויאן השף האסיאתי במלון, ליאור כהנא אחראי מזון ומשקאות ומוטי ורסס מנהל יחסי הציבור של הילטון ישראל.

בטקס מרשים בירושלים הוענק פרס עגנון לשנת תש"פ, לסופרת לאה איני, על ידי נכדתו וניניו של עגנון. לפרס השנה יש חשיבות יתרה, בעקבות אירועי ציון 50 שנה לפטירת הסופר הישראלי היחידי שזכה בנובל, ואשר אירועים לזכרו ולמורשתו ייערכו בכל הארץ. איני ריגשה בטקס כשאמרה: "לצד הכבוד העצום הזה שדאגתם שיוענק לי, חשתי והתרשמתי ממסירות ואהבה ללא שיעור לעצם מעשה הספרות, שהיה גדול מכולנו כאחד, ושהמחולל הנצחי שלו, עגנון, כמו נכח באולם, נשם באולם. על החוויה המרובדת ועמוקה הזו, על כל הבתים שפתחתם בפני, אני מבקשת להודות לכם מעומק הלב".

רשת JAPAN JAPAN  (ג’אפן ג’אפן) רשת המסעדות האסייתיות הכשרה שנוסדה בי-ם בשנת 2004, כעת עולה לתל אביב ופותחת את הסניף ה-15 שלה ברחוב הארבעה. בערב ההשקה שנערך במסעדה החדשה, הממוקמת בקומת הכניסה של מגדלי חג'אג' המפוארים, חגגו עם הרבה אלכוהול יפני וצ'ופסטיקס: שחר ניר הבעלים של JAPAN JAPAN, ערן שם טוב מנהל הרשת, ד"ר רוני בורנשטיין נשיא רקוטו קסאי ישראל, שי זנגי סמנכ"ל השוק המוסדי בדיפלומט, ודודי אפריאט מנהל מכירות ארצי והקולינריה  של דיפלומט. תמונה מימין לשמאל: שי זנגי סמנכ"ל שיווק ומכירות דיפלומט, שחר ניר מבעלי רשת גאפן גאפן, דוקטור רוני בורנשטיין נשיא רקוטו קסאי ישראל.  

רשת מלונות פתאל הודיעה השבוע על מינויה של אדוה מלמד לוי, למנהלת הדוברות והיח"צ של החברה. אדוה מלמד לוי, אשר שימשה ב-25 השנים האחרונות כעיתונאית, מתוכם ב-14 שנים האחרונות במוסף '7 ימים' בידיעות אחרונות, מונתה לדוברת הפנימית של רשת המלונות פתאל, הרשת הישראלית הגדולה בעולם. מלמד לוי הינה בעלת BA בתקשורת ומדעי החברה ממכללת עמק יזרעאל. רשת פתאל שהוקמה בשנת 1998 על ידי דוד פתאל, מונה כ- 230 מלונות ב 29 מדינות בעולם. על מותגי הקבוצה נמנים הרודס, ליאונרדו,  U, NYX, כמו גם מלונות בוטיק דוגמת בכר האוס, רוטשילד 22 ואחרים. בנוסף, הקבוצה פועלת במגוון תחומים נוספים, כמו מתחמי עבודה, תחת המותג ROOMS, דירות יוקרה להשכרה לטווח קצר, תחת המותג MASTER וטרמינל פתאל שהינו טרמינל יוקרה פרטי בנתב"ג.

בר זומר נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של רשת התכשיטים הבינלאומית "מגנוליה". בר תחליף את יעל בר זוהר, שהייתה הפרזנטורית של המותג ב-4 העונות האחרונות. תומר רייזברג, מנכ"ל "מגנוליה" אמר היום: "בר היא דוגמנית מובילה, אישה עצמאית, מובילת דעת קהל והיא הבחירה הטבעית לערכי המותג של מגנוליה, כשהיא מייצגת בין השאר סגנון חיים וטרנדיות".

רגע לפני חגיגות גיל 40 הדוגמנית והמגישה, הילה נחשון, שנראית בדיוק כמו שזכרנו אותה, הצטלמה בימים אלו לקמפיין משותף של מותג ניוטרוג'ינה וסופר-פארם, לרגל השקת סדרת האנטיאייג'ינג החדשה cellular boost. את ההשקה למוצרים תוביל יחד עם נחשון, הסטייליסטית מיטל ברונר. הסדרה החדשה מבית ניוטרוג'ינה אנטי אייג'ינג מסייעת ב-3 הבעיות המשמעותיות של העור: קמטים, אובדן הגמישות וגוון עור לא אחיד. ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

זו השנה השנייה שמותג האופנה RETEMA מציג בשבוע האופנה תל אביב, שתתקיים השנה בחסות דאב. עם פתיחת חנות ראשונה במתחם שרונים,  החליטה המעצבת רותם לויתן לקיים אודישנים לנשים במידה 42 ומעלה, מתוכן 30 הנבחרות יצעדו על המסלול במרץ הקרוב. מתחם שרונים נבחר לארח את האודישנים, כאשר בפאנל השופטים ישבו המפיק מוטי רייפ, הדוגמנית והפנים של המותג שמחה גואטה, הקונדיטורית קארין גורן, הדוגמנית ריי שגב, מנכ"ל מתחם שרונים דודי דאבוש והמעצבת רותם לויתן. מימין: דודי דאבוש מנכ"ל מתחם שרונים ורותם לויתן מעצבת המותג.

כ 1,500 אנשי עסקים מהארץ ומהעולם  הגיעו לערב הגאלה השנתי של העמותה לקידום החינוך תל-אביב-יפו שנערך במתחם האירועים AVENUE שבקרית שדה התעופה, אשר כל הכנסותיו קודש לפעילות העמותה בקרב ילדים ונוער בסיכון. את הערב הנחתה אסתי גינזבורג קייזמן. בתוכנית האומנותית: שלום חנוך אירח את אסף אמדורסקי.

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות ובית המלאכה של צלטנר אירחו בשבת האחרונה אנשי עסקים, בכירים במשק, אמנים ומובילי דעה, שהגיעו עם ילדיהם לאירוע השקת ספר הילדים "נַחוּם גּוּטְמַן"אותו כתבה אבירמה גולן ואיירה נטלי וקסמן שנקר. בין אלו שניצלו שבת נעימה והגיעו לשמוע את סיפורו של גוטמן היו: יגאל וד"ר ציפי לנדאו יו"ר הועד המנהל של המוזיאון, שהגיעו יחד עם בתם יעל, עו"ד יובל צלטנר שבא לתמוך ברעייתו דורית בעלת הוצאת הספרים והמו"לית של הספר החדש, הזמרת והשחקנית עינת שרוף שהגיעה עם נכדתה נועה ובדקה שיתופי פעולה עתידיים עם המוזיאון ועוד.

אורן תורג'מן מנכ"ל רשת 'בנא משקאות', ופני בכר מנהלת השיווק של הרשת, השיקו השבוע את פסטיבל הוויסקי בסניף ראשון לציון, כחלק מאירועי חודש הוויסקי של הרשת. המוזמנים נהנו מסדנת וויסקי מקצועית של יונתן ישי, מייסד מועדון הוויסקי הישראלי, ומטעימות של למעלה במ-30 סוגי וויסקי. לדברי אורן תורג'מן, מנכ"ל רשת 'בנא משקאות': "בשנים האחרונות אנו רואים שינוי בהעדפות של הישראלים, במעבר לוויסקי ממזקקות העולם החדש וביקוש גבוה של ויסקי סינגל מאלט. הרשת חרטה על דגלה להעניק ללקוחותיה ולצרכי האלכוהול חווית קנייה איכותית, בחנויות הפרוסות ברחבי הארץ ובהמשך לחגיגות הוויסקי הכלל עולמיות, החלטנו לקיים את החגיגות בפסטיבל נודד ב- 6 ערים ברחבי הארץ." מימין לשמאל: יונתן ישי, פני בכר אורן תורג'מן.

קבוצת  MORAZ הבינלאומית, הממוקמת בישראל ומתמחה בפיתוח וייצור מוצרי פרא-רפואיים, מוצרי לייף סטייל ומוצרים קוסמטיים לטיפול וטיפוח העור,חברה למנחת הטלוויזיה עדי שילון לטובת הובלת קמפיין צילום לקידום מוצרי החברה. זהו יום הצילום הראשון של שילון, לאחר שילדה את בתה הבכורה מישל לפני מספר חודשים. שילון צפויה להגיע לישראל במהלך חודש פברואר, לטובת שיתוף הפעולה שנוצר בבסיס מתוך אהבתה למוצרי MORAZ והתקשורת האישית שלה עם אנשי החברה.

הצלחה פורצת דרך לביתן הישראלי של קבוצת "כרמל" יצרנית השטיחים, בתערוכת דומוטקס הבינלאומית שננעלה השבוע בגרמניה, שם סגרה הזמנות בשווי של 1.5 מיליון דולר. בשלושת ימי התערוכה פקדו את הביתן הישראלי כ-1500 קניינים ותיקים וחדשים שבאו להתרשם מהקולקציות החדשות שעוצבו ויוצרו 'כחול לבן'.  עופר איתני מנכ"ל קבוצת כרמל: "לראשונה הצלחנו להיכנס גם למפרץ הפרסי, עם הסכם מול רשת עיצוב עומאנית. מבחינתנו מדובר בפריצת דרך, ואנו מקווים שחברות ישראליות נוספות ילכו בעקבותינו". תמונה: עופר איתני מנכ"ל קבוצת כרמל, ומשלחת נציגי רשת עיצוב מובילה במדינת עומאן, שבדרום מזרח חצי האי ערב.

רנו ישראל, מבית קרסו מוטורס, יוצאת בקמפיין דיגיטלי בכיכובה של הסטנדאפיסטית רביטל ויטלזון יעקבס. הקמפיין מציג  את הגרנד סניק ,רכב משפחתי בעל שבעה מקומות, מנקודת מבט ריאליסטית והומוריסטית. הסרטון מלווה בסיפורים משעשעים על חווית הנסיעה האישית שלה עם ילדיה, חוויות הכוללות בעיקר הסעות לחוגים, פעילויות אחר הצהריים, נסיעה עם הילדים ברכב ועוד. הסרטון זכה לתהודה רבה, ותוך מספר ימים בודדים זכה ל-400 אלף צפיות אורגניות.

השבוע הושק לראשונה בארץ חדר אימון חדש: חדר אגרוף שהגיע היישר מחו"ל אלינו לישראל. הטרנד החדש סוחף את עולם הכושר בחו"ל ועכשיו הוא הגיע גם לסטודיו בתל אביב, ברחוב הארבעה. את האימון החדש בארץ השיקו רוני דואני מונצ'אז, מאמנת כושר ובעלים של סטודיו BOOST, חן מונצ'ז בעלה של רוני ובעלים של BOOST ושגיב אוחנה-מאמן כושר ובעלים של BOOST. באירוע נכחו משפיעניות מובילות שהוזמנו להתנסות לראשונה באימון החדש. בתמונה: רוני דואני מונצ'אז, חן מונצ'אז ושגיב אוחנה.

קניון עזריאלי הוד השרון אירח השבוע את תצוגת האופנה הקהילתית "Be Good" למען המרכז לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, זו השנה החמישית ברציפות. השנה כיבדה בנוכחותה הזמרת זוכת פרס אמ"י למפעל חיים, לאה שבת תושבת העיר, פעילות למען הקהילה, ניצולות שואה ונוער מארגון איגי – ארגון נוער גאה ועוד. לאה גם שרה באירוע כמה משירייה האגדיים. כיבדו בנוכחותם: נועם מלניק מנכ"ל קניון עזריאלי הוד השרון, רן גורן סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של קניוני עזריאלי, אמיר כוכבי ראש עיריית הוד השרון, עו"ד כנרת אלישע כהן חברת מועצה ויו"ר משותף של הוועדה למעמד האישה ושוויון מגדרי בעיר הוד השרון, בטי מרטין קורן מנכל"ית המרכז לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית באזור השרון, אסנת סטוצינר מנהלת מחלקת משאבי קהילה והתנדבות ועוד. מימין: אמיר כוכבי ראש עיריית הוד השרון, כינרת אלישע כהן חברת מועצה ויו״ר משותף של הועדה למעמד האישה בהוד השרון ונועם מלניק מנכ״ל עזריאלי הוד השרון.

יריית הפתיחה לשיתוף פעולה בין מרוץ הגראן פונדו הבינלאומי (שיתקיים במרץ 2020) לרלב״ד, התקיימה השבוע במשרדי הרלב״ד בירושלים. שיתוף הפעולה יעסוק בבטיחות רוכבי האופניים בכביש, יחד עם איגוד האופניים ואיגוד הטריאתלון. בפגישה נקבעו צעדים משותפים לשנה הקרובה. נכחו: נחמה לאור דרורי מנהלת חטיבת חינוך והסברה, הדס שון לוי עוזרת מנכ"ל, צביקה דן משנה למנכ"לית ומנהל חטיבה מבצעית, רחלי טבת ויזל מנכ"לית הרלב״ד, הראל נחמני יזם גראן פונדו, יוסי פוקר אחראי בטיחות באיגוד האופניים ויזם ״רוכבים בטוח״ וענת צ'רפק דוברת מרוץ גראן פונדו. בתמונה מימין: נחמה לאור דרורי, הדס שון לוי, רחלי טבת ויזל, הראל נחמני, ענת צ׳רפק ויוסי פוקר.

תחרות הריקוד הבינלאומית,  AmsterDans ("אמסטרדאנס") ההולנדית, הנחשבת לאחת המובילות והוותיקות בתחום, תתקיים לראשונה בישראל. עוזי ניסים, הבעלים של חברת "וירטועוז" נבחר להפיק את התחרות שתתקיים ב 12-13/2/2020 (רביעי- חמישי) באולם קמפוס אריסון לאומנויות  בתל אביב. מאות רקדנים/ות מכל רחבי הארץ ייקחו חלק בתחרות במספר קטגוריות: סולו, קבוצה קטנה וקבוצה גדולה בסוגי מחול שונים: בלט קלאסי, מחול מודרני וג'אז עכשווי. התחרות מחולקת לשתי קבוצות גיל: 12-15 ו- 16-18. הזוכים בתחרות בישראל יוכלו להשתתף בתחרות AmsterDans שתתקיים בחודש מרץ 2020  באמסטרדם הולנד. בין השופטים הבכירים שישתתפו בתחרות: בניטו מרסלינו, סולן לשעבר בלהקת הבלט הרשמית של הולנד ושטוטגרט בלט, גארי פיינגולד מבעלי AmsterDans, סאבינה פיינגולד רקדנית לשעבר בבת דור ישראל, מנהל תחרות אמסטרדאנס ואורן לזובסקי רקדן ויוצר מברלין. גמר התחרות ייתקיים  ב-13.2 בשעה 19:00 בשעה במסגרת אירוע גאלה מרשים, אליו ניתן לרכוש כרטיסים בקמפוס אריסון לאומנויות.

מאיה בוסקילה, קותי סבג ושמחה גואטה הגיעו לאשדוד ביום הגשום בשנה, לפתיחת חנות הקונספט הענקית של גולף & קו בסטאר סנטר. השלושה שמחפשים לרהט ולקשט את הבית, עזרו אחד לשני לבחור פריטים. עוד הגיעו לפתיחה אלון חזן, טום בן זקן ורועי גורדנה, ופגשו את רביב ברוקמאייר מנכ"ל קבוצת גולף ואבי וזנה סמנכ"ל חטיבת הבית של גולף & קו. Golf & Co ממשיכה באסטרטגיית הפיתוח של תחום עיצוב הבית, והשיקה חנות קונספט הנותנת מענה הוליסטי להלבשת הבית בהשקעה כוללת של כ- 4 מיליון ₪.

השבוע השיק ד"ר פישר את סדרת PROFEESIONAL – הסדרה המקצועית לטיפוח שיער בהיר-בלונדיני ולשיער כסוף. אירוע ההשקה החגיגי התקיים במספרת אבי פדידה בתל אביב. באירוע נכחו ד"ר נורית הראל וסיגל בר-און, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר, מעצב השיער אבי פדידה, קרן פלס ומובילות דעת קהל בתחום האופנה, לייף סטייל וטיפוח. במסגרת הסדרה החדשה, השיקה ד"ר פישר את סדרת התכשירים BLOND לשיער בהיר-בלונדי המסייעת בהעמקת הגוון הבהיר של השיער. מעצב השיער אבי פדידה הסביר על הצורך בתכשירים ייעודיים לבעלי שיער בהיר-בלונדיני ושיער כסוף, וד"ר נורית הראל הסבירה על תהליך הפיתוח וההשקה של סדרת מוצרים מקצועית, אשר תוצע לצרכן על המדפים ברשתות הפארם והשיווק השונות.

חברת האופנה המובילה רנואר מצרפת לשורותיה את הדוגמניות המצליחות עומר נודלמן ורומי פרנקל והן יצטרפו לנבחרת הפרזנטורים יודה לוי, גפן ברקאי, ברק שמיר, עדן פינס, יעל שלבייה ונועה קירל, וייקחו חלק בצילומי הקמפיין החדש לעונת אביב-קיץ 2020. עומר נודלמן, בת 22, דוגמנית, ילדת מושב מ"נטעים", כיכבה בקמפיינים בינלאומיים ל-ASOS, MISS GUIDED ולקחה חלק בעונה האחרונה של המירוץ למיליון ובנוסף כיום היא פרזנטורית של חברת הסלולר SAMSUNG. רומי פרנקל, בת 17, תלמידת תיכון ודוגמנית בארץ ובעולם. פרנקל נכנסה לנעליה של הדוגמנית הבינלאומית וויני הארלו וכיום משמשת כפרזנטורית הרשמית של מותג בגדי הים האירופאי "Monica Hansen Beach wea ובנוסף היא הפנים של מותג התכשיטים האיטלקי  "UNOAERRE". רומי כיכבה בקמפיין חברת משקפי השמש VERSO לצידו של הזמר עומר אדם, והובילה את קמפיינים האיפור והקוסטמיקה לוריאל, לנקום, קרליין, MAC, נטשה דנונה ודיור.

טייס הקרב לשעבר אמיר חודורוב ובנו של שוער העבר המיתולוגי יעקב חודורוב,  פתח את תערוכתו "מבעד לעדשה", במתחם העיצוב של שמעון בוזגלו בתל אביב בפלורנטין, שם נצפו מפקדי טייסות לדורותיהם, אספנים ואנשי אמנות רבים. אמיר מצלם צילומי אורבניקה בשיטה מיוחדת, בה כל צילום מורכב ממאות צילומים והתוצאה היא תלת מימד ייחודי. אוצרת התערוכה: אילנה כרמלי לנר. בצילום מימין: אמיר חודורוב משמאל ואלוף במילואים יפתח רוזנטל, יו"ר חברת החשמל.

דנה זרמון הצטלמה השבוע לקמפיין קיץ 2020 של מותג ההלבשה התחתונה "אינטימה". הצילומים התחילו בשעות הבוקר המוקדמות, בוילה בעלת מראה צימר חמים שכולו עשוי מעץ, בגבעת נילי בצפון. דנה סיפרה על הסט כמה היא מותשת, מכיוון שהיא ובעלה גיא נמצאים בעיצומו של שיפוץ מסיבי לדירה שקנו ממש לא מזמן, והתכנון הוא לעבור לדירה החדשה בחודש מרץ, בינתיים לנסוע לחו"ל לנוח מכל הלחץ הכרוך בשיפוץ דירה.

אושיית הרשת בשלן ובלוגר אוכל תומר תומס, עם כחצי מיליון עוקבים, הוזמן להתארח בבית תותחני בראשל"צ, ע"י יאיר תותחני מנכ"ל ובעלים, שהציג לתומס לתומר את החידושים העולמיים ההופכים את חווית הבישול לחוויה עיצובית ומקצועית, ברמה גבוה ומדויקת למשתמש. תומר התרשם ממשטח הנירוסטה, עם כיור וכיריים שקועות ושתולות של המותג הבינלאומי  BARAZZA. יאיר תותחני ותומס החליפו חוויות על מתכונים מסורתיים של המטבח התוניסאי והעירקי, והחליטו על מיזם משותף שיביא לידי ביטוי את סרטוני המתכונים לצד פסגת העיצוב והפונקציונאליות במטבח.

יואב אינטרטור, מנהל מרכז החדשנות והפיתוח שלJPMorgan  בישראל ועשרות מנהלי ועובדי החברה, אשר משרדיה יושבים בהרצליה פיתוח, יצאו בשבוע שעבר לפעילות התנדבותית בקהילה ברחבי הרצליה. במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת "רוח טובה", עובדי החברה מקבלים הזדמנות להתנדב יחדיו היכן שהם בוחרים, ממגוון אפשרויות משעות הצהריים על חשבון שעות עבודה. במסגרת ההתנדבות השבוע הם השתתפו במגוון פעילויות: פעילות מייקאובר במרכז לבלצר, מרכז עם אנשים עם צרכים מיוחדים, בבניית ספסלים ופינות ישיבה בבית אבות הרב קוק, בסידור, שתילה ועבודה עם החברה להגנת הטבע לשיקום שביל בשמורת הטבע תל מיכל, בסדנת הכנה לראיונות לבוגרי תוכנה במשרדי החברה, אשר כללה הסבר על תהליך הגיוס בחברות, בניית ותחזוקת פרופיל אישי ברשתות החברתיות למציאת משרות מעניינות, סידור קורות חיים וסימולציית ריאיון עם מהנדס.

ביום שישי האחרון היינקן 00, שהינו פתרון אולטימטיבי לספורטאים, שיתף פעולה עם מאמן העל של הסלבס נתי אבידן, באירוע חד פעמי לפתיחת הסטודיו החדש לאימוני קבוצות בצפון תל אביב. במסגרת האירוע נהנו המוזמנים מבר בו הציעו בירה היינקן 00, בירה ללא אלכוהול המתאימה במיוחד לספורטאים לאחר אימון ממושך. בין המוזמנים שהגיעו לפרגן: עומר אדם שהגיע עם אחיו גל אדם, רותם סלע, אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה שעיצב את הסטודיו החדש, טיילור מלכוב ובן זיני, נועה בני, שירלי בוגנים, אן זיוי, רוני מאנה, לירן דנינו, בר זומר ובעלה, ג'קי אזולאי, קובי מרימי, ברק שמיר, רומי פרנקל, ריף נאמן ועוד.

השבוע התקיים כנס ענק של חברת BTL העולמית בלונדון אליו הגיעו עשרות רופאים מכל העולם, וביניהם ד"ר צחי וידר, בעלים של מרכז רפואי VIV Clinic בהרצליה. במהלך הכנס שמעו הרופאים הרצאות מגוונות בתחום אסתטיקת הגוף והפנים, וכן הוכרז כי מרפאת האסתטיקה VIV Clinic הינה מרכז המצוינות של חברת BTL בישראל. בתמונה: ד"ר צחי וידר, ד"ר ענבל גת וידר ושרה ג'ין.

אפרת בן עמי החלה תפקידה כמנהלת השיווק של רשת מרפאות פרופורציה. בן עמי, בוגרת תואר במשפטים LLB מהמכללה האקדמית אונו, החלה את דרכה כמנהלת הכשרה והדרכה באגף מכירות לעסקים בחברת פלאפון תקשורת בע"מ. לאחר 8 שנים עברה לקבוצת טלכלל, שם ניהלה את פעילות החברה ואת מערך הפרסום והדיגיטל. לאחר 4 שנים עברה ל- Care שירותי רפואה, שם עסקה במשך שלוש שנים כמנהלת רכש מדיה, פרסום ופיתוח עסקי. אפרת בן עמי, בת 39, נשואה +2, מתגוררת ברמת גן.

תגובות

להשאיר תגובה