לפני כשבוע סנדרה רינגלר הגיעה לפתיחת עונת הקיץ במתחם האירועים ג'ונה, על חוף הים בנתניה, התאהבה במקום וסגרה לעצמה את יום הולדתה ה – 47.  השבוע הגיעו כל חבריה הטובים לחגוג איתה במתחם האירועים ג'ונה במלון ווסט לגון ריזורט: דודו בר אור ובן זוגה, יעל בר זוהר וגיא זוארץ, שלי גפני ואופק קאירי, שירי מימון ובעלה יוני, מלי לוי ושמעון גרשון, אברהם טל, מושיק גלאמין, ציפי רפאלי, פולה בליק, לאה שנירר, קים אזולאי, רני רהב, שירלי בוגנים, ליאון שניידרובסקי, יואב מאיר, חן יאני. האורחים חגגו עד אור הבוקר, וחלקם אף נשארו לישון לילה. חברותיה הטובות דודו בר אור ושלי גפני היו אחראיות על השמלה והאיפור.

1

אילן נקש מונה למנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל ויחליף את גדית עמר מלכי, אשר בתום 3 שנים בחטיבת מוצרי הצריכה,תשלים את משימתה בישראל ותחזור ללוריאל צרפת לתפקיד חדש.תמונה אילן נקש

זהר שרון (66) שחקן הגולף ממועדון הגולף קיסריה, נכה צה"ל ועיוור לחלוטין, אלוף העולם המכהן, השולט בזירת הגולף העולמי לעיוורים כבר קרוב לעשור, גרף עוד ניצחון בזירה הבינלאומית. השבוע, לאחר קרב צמוד ומותח גבר שרון על יריביו והוא הוכתר לאלוף ארה"ב בגולף לעיוורים לשנת 2018. בתום האליפות ציין שרון: "התחרות הייתה מאתגרת מאוד. התמודדתי מול מיטב הגולפאים, חבר'ה צעירים שלא עשו לי הנחות. אך הניסיון שצברתי לאורך השנים הכריע והצלחתי גם הפעם לכבוש את המקום הראשון". בגולף לעיוורים לכל מתחרה יש קאדי (נושא כלים) – אדם המשמש עיניים לשחקן העיוור, מתאר לו את מתווה השטח ותנאי הסביבה. זהר שרון נעזר בשירותיו של שמשון לוי הצועד לצידו של השחקן מזה שנים רבות, וכל ניצחון הוא כמובן הניצחון של השניים.

2

הדוגמנית וכוכבת סדרת "פאודה" לונה מנסור, הגיעה לסניף "אופטינייס" ביפו, שם רכשה זוג משקפי של המותג היוקרתי "CHOPARD". לונה נפגשה עם לואי דקה מנכ"ל רשת "אופטינייס", נסר מואסי מנהל השיווק ונביל גרה מנהל סניף יפו-תל אביב, שהציעו לה מבחר של דגמים יוקרתיים. במהלך המפגש לונה ערכה משאל באינסטגרם, ובעזרת החברים בחרה את הדגם המתאים ביותר. בתמונה: לואי דקה, לונה מנסור ונביל גרה.

3

יו"ר מפלגת 'יש עתיד' יאיר לפיד, הגיע יחד עם ח"כ קארין אלהרר, לחתום על התחייבות לקיום ערכי מגילת העצמאות לכבוד יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל. החתימה המחודשת התקיימה במסגרת מיזם "שער הדמוקרטיה הישראלית", יוזמה משותפת של המכון הישראלי לדמוקרטיה ועיריית ת"א בשדרות רוטשילד בתל אביב, הרחוב שבו חתמו על מגילת העצמאות. המיזם מציג במופע אורקולי את האירועים המרכזיים שעיצבו את הדמוקרטיה הישראלית, ומזמין את הקהל הרחב לחתום על התחייבות לקיום ערכי מגילת העצמאות.

4

ב- 10  לאפריל חיכתה חגיגה לכל אוהבי הגלידות בישראל – חב'  "בן & ג'ריס" שהינה מותג הגלידות ה-"סופר פרימיום" המוביל בעולם, ממשיכה את מסורת ה- FREE CONE DAY – "יום חגיגת גלידות חינם" העולמי, במסגרתו חולקו בעשרות מדינות ברחבי העולם, וישראל ביניהן, גביעי גלידות של "בן &ג'ריס" חינם, וזאת כאות תודה והוקרה לאוהבי גלידות "בן אנד ג'ריס". במסגרת ה-FREE CONE DAY החברה חילקה עשרות טונות של גלידה משובחת חינם, במבחר טעמים, לכל דורש, מתוך מגוון הטעמים הפופולריים הכוללים את: צ'אנקי מאנקי, צ'רי גרסיה, בצק עוגיות, וניל, ניו יורק סופר, שוקולד בראוני'ס, קרם עוגיות, קפה, קרמל סוטרא, טופי, קון סוויט קון ועוד. אבי זינגר, מנכ"ל חב' "בן & ג'ריס" ישראל מציין שבמסגרת האירוע חולקו כ-80,000 גביעי גלידה. האירוע התקיים בחנות המפעל של החברה, ביבנה ובבאר טוביה.

5

יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, ראש עיריית תל אביב-יפורון חולדאי ונשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה יוחנן פלסנר, חנכו השבוע את מיזם "שער הדמוקרטיה הישראלית", מבנה חדשני שבו יוצג סרטון ב-360 מעלות על האירועים שליוו את מדינת ישראל ועל הערכים שבבסיס מגילת העצמאות. במהלך האירוע, היה יו"ר הכנסת הראשון לחתום מחדש על מגילת העצמאות כחלק מהפרויקט והרצון להגביר את ההזדהות והחיבור בין הציבור לערכי המגילה. השער הינו מבנה ייחודי אשר מוקף בקשתות המסמלות את השילוביות והרב- גוניות של החברה הישראלית. על קשתות השער הוטמעו ציטוטים נבחרים ממגילת העצמאות, הטקסט המכונן שמבטא את הערכים עליהן מושתתת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. המתחם הנמצא ברחוב רוטשילד 1 בת"א, ויפתח לקהל הרחב בחינם ערב יום העצמאות למשך 8 חודשים.

6

נעמי גרינברג לוי מנהלת Spaces, המותג ההולנדי להשכרת מרחבי עבודה בהרצליה, אירחה במתחם העסקים אירוע נטוורקינג עסקי, במעמד השרה לשוויון מגדרי של גיברלטר הגב' סמנתה סקרמנטו. השרה שהגיעה בראש משלחת נשים מגיברלטר לביקור בישראל, נחשפה לסביבה העסקית, ליוזמות ולהשקעות הון סיכון בישראל שכולה על טהרת המין הנשי. בין היזמיות שהשתתפו בפאנל: נעה מץ פסיכולוגית סטארטאפים מייסדת TeamDiligent, קרן תמרי מנטורית לסטארטאפים, ענת כהן שפכט יזמית נדל"ן, אירית יניב שותפה בקרן השקעות אקסלמד ואיילת מאמו שי יו"ר לשכת המסחר ישראל גיברלטר.

7

בנק הפועלים הודיע על הקמת "המרכז לצמיחה פיננסית". המיזם, ראשון מסוגו בישראל, הוקם במסגרת חטיבת מחזיקי העניין של הבנק, במטרה לסייע ללקוחות כל הבנקים, להגיע לצמיחה פיננסית, שיוענקו לכלל האוכלוסייה מגיל ביה"ס ועד הפנסיה ללא תשלום. המרכז לצמיחה פיננסית פועל גם באמצעות הרצאות פרונטליות וגם בדיגיטל, והוא מיועד לכלל תושבי ישראל. בהקמת הפרויקט הושקעו 10 מיליון שקל ותקציב התפעול הוא כ- 8 מיליון שקל בשנה. בין הקורסים למשקי הבית ניתן למצוא נושאים כגון: "מחשבים מסלול מחדש"-מבוא לניהול פיננסי, "אבל אני רוצה"-הצבת גבולות פיננסים לילדים, "מגיעים מוכנים לפנסיה"- תכנון מוקדם של העתיד הפנסיוני ועוד. למגזר העסקי מוצעים קורסים כגון: "על קו הזינוק"-צעדים ראשונים בניהול עסק, "ההצלחה היא לא פוקס"- חוקי ההצלחה, "שיווק בקליק"- יסודות בשיווק דיגיטלי ועוד. היעד המתוכנן לשנת 2018 הוא להגיע לכ- 4,000 איש ואף יותר בהדרכות פרונטאליות, ולמאות אלפי אנשים בהדרכות דיגיטליות. המרכז יופעל באמצעות שיתופי פעולה עם גורמים מובילים בישראל, ובכלל זה החברה למתנ"סים, שתאפשר הדרכות במאות מרכזים הפזורים בכ-170 יישובים ברחבי הארץ. לטובת ההדרכות הדיגיטליות הוקם אתר ובו עשרות יחידות למידה קצרות, יישומיות והמניעות לפעולה. את המרכז מנהל עדי אלרום העובד בבנק 24 שנים לצד סמדר סיון, הממונה על קמפוס פועלים, מרכז ההדרכה הלמידה והתקשורת הפנים-ארגונית של הבנק.

8

השבוע התקיים יום העיון השנתי של אלו"ט לזכרה של לאה רבין, הנשיאה הראשונה וממקימות העמותה, שהוקדש ליוזמות ופעילויות של הורים לילדים על הרצף האוטיסטי. אימהות ואבות הציגו פרויקטים שהתחילו כניסיון לקדם את הילד הפרטי שלהם, והפכו למיזמים מוצלחים המקדמים עוד ילדים ובוגרים רבים. בין הדוברים היה אהרון אהרון, מנכ"ל הרשות הלאומית לחדשנות שהדגיש כי חלק ממשימות החדשנות של ישראל לשנים הקרובות, כולל צירוף אנשים עם מוגבלויות למעגל עובדי ההייטק. עוד היו באירוע: דליה רבין ובתה נועה רוטמן, עמוס שפירא יו"ר אלו"ט, מאיר שני יו"ר המועצה הציבורית של אלו"ט, ענת גורן מנכ"לית אלו"ט, רני רהב מהמועצה הציבורית של אלו"ט ואשתו הילה, ליהיא לפיד, העיתונאית חגית רון רבינוביץ', השחקן אלון דהאן, וגדעון שלום, סמנכ"ל בכיר וראש מינהל המוגבלויות במשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים. מימין לשמאל:  עמוס שפירא יו"ר אלו"ט, דליה רבין והילה ורני רהב.

9לרגל פתיחת עונת הקרוזים, איריס ומשה מנו, מייסד ובעלי מנו ספנות, אירחו את שגרירי המדינות השותפות של מנו ספנות, לארוחת צהריים חגיגית על סיפונה של ה"גולדן איריס", אניית הדגל של הקבוצה .באירוע השתתפו: אלכסנדר שיין – שגריר רוסיה בישראל; אדוארד ורטיאנוב – ראש המשלחת המסחרית כלכלית בשגרירות רוסיה;  איגור פופוב הקונסול הכללי של רוסיה יחד עם רעייתו; הגב' גבריאל מורארו שגרירת מולדובה; שגריר הפיליפינים נתניאל אימפריאל, רנדי ארקוויזה הקונסול הכללי של הפיליפינים, סינת'יה למבן הממונה על משאבי אנוש בשגרירות; לואיזה וארקלאס ראש לשכת התיירות של קפריסין בישראל; ראש עיריית חיפה יונה יהב ורעייתו רבקה, השופטת בדימוס בילהה גילאור ובעלה יוסף קונסול הכבוד של תאילנד בישראל; בניהם של משה ואיריס – מורן מנו ורעייתו אלינה ולירן מנו אשר מכהנים בתפקידי ניהול בכירים בקבוצה וקברניט האנייה סרגיי קופרנין.  משה מנו מכהן גם כקונסול הכבוד של רוסיה בישראל.

10

תחרות "אליפות ישראל לשפים" לשנת 2018 יצאה לדרך עם עשרות שפים מכל הארץ, שהגיעו להתחרות על המנות המנצחות. את ההחלטה מי יהיה השף המוכשר ביותר לשנת ,2018 קיבלה נבחרת השפים שכללה את השף שלום קדוש יו"ר נבחרת השופטים, השף משה כץ, השף איל לביא, השף ניר צוק, השף גיא פרץ, השף דוד ביטון, השף ג'קי חזן והקונדיטור דודו אוטמזגין. התחרות "אליפות ישראל לשפים" המתקיימת כבר כמה שנים והפכה למסורת בענף נערכה ב-10/4 (יום שלישי) בדן גורמה. השנה הצטרפה לראשונה גם שופטת בינלאומית מרומניה יוליה דרגוט, שהגיעה לשפוט מטעם איגודהשפים העולמי וטעמה את המנות הראשונות, העיקריות והקינוח שהכינו המתחרים לצדם של שופטים מקצועיים נוספים מטעם איגוד השפים הישראלי המחזיקים בתואר שופט בינלאומי מטעם איגוד השפים העולמי. יונתן אלקריף הזוכה באליפות השפים לשנת 2018 יוכתר כשף המוכשר ביותר לשנת 2018 ויוזמן להצטרף לנבחרת השפים של ישראל באליפות העולם בלוקסמבורג בנובמבר 2018, כאשר מאחורי הפקת האירוע עומדים חי שוורץ יו"ר איגוד השפים הישראלי, גבי פנחסוב סגן יו"ר איגוד השפים הישראלי, איגוד השפים הישראלי וחברת שף קלאב ישראל. מעל 200 שפים שהוזמנו לאירוע מטעם איגוד השפים, נהנו מתערוכת אקספו בתחום הקולינריה שנערכה לכבודם במקום, ובה הציגו חברות מענף המזון את החידושים שלהם לשנת 2018.

11

ניקולה וורד יוצאת התוכנית הישרדות, צולמה ברחובות מרוקו, בשווקים וגם באחד הארמונות המפוארים, לקמפיין שמלות הערב של המותג אפריל, באווירה רומנטית וחמה, עד כדי כך שאחד מהשרים הבכירים של מלך מרוקו חסן, פגש אותה במהלך הצילומים, וביקש להזמין אותה לדייט באמצעות הנהג שלו, עם זר פרחים ושוקולדים, אך נאלץ לקבל סירוב מניקולה, השומרת אמונים לבן זוגה למרות שלא סוחב עימו תואר אצולה. בימים אלו נודע לנו כי ניקולה קיבלה מברק מהשר עם הזמנה לארוחת ערב רומנטית שהראה נחישות רבה להיפגש עם ניקולה, אך לצערו היא שוב סירבה.

12

ביום שני השבוע, נחנכו שני מבני פיס במועצה המקומית פורדיס, בהשקעה של כ- 5.5 מיליון ₪: בית הפיס לבריאות המשפחה ובית הפיס לתרבות. האירועים התקיימו במעמד ראש המועצה המקומית פורדיס מר אחמד ברייה, יו"ר מפעל הפיס אלוף (מיל') עוזי דיין ותושבי המועצה מקומית פורדיס. בתמונה מימין לשמאל: יו"ר מפעל הפיס אלוף (מיל') עוזי דיין, אימאן אבו דאיש מנהלת בית התרבות, ואחמד בריה ראש המועצה.

13

מזל טוב מגיע לסגן ראש העיר חיפה שי אבוחצירה, שחגג השבוע עם רעייתו ניצן ריגמנט אבוחצירה, ברית לבנם רום אח לליה. טקס הברית נערך באולמי אדם וחווה שבמרכז הקונגרסים.באירוע המושקע נצפו כ-500 מאות אורחים לרבות אישי ציבור, אנשי תקשורת, אנשי עסקים, משפחה וחברים רבים שהגיעו לחלוק עם משפחת אבוחצירה את רגעי השמחה וההתרגשות. בין המשתתפים: ראש העיר חיפה יונה יהב ורעייתו, דוד אבן צור ראש עיריית קריית ים, ח"כ יואל רזבוזוב, ח"כ עופר שלח ממפלגת יש עתיד ומנכ"ל המפלגה גיל סגל. הגיעו סגני ראשי ערים: אלי כהן ( קרית ים ),שמשון עידו, יוליה שטראים, חדווה אלמוג, חברי מועצת העיר חיפה: אלי לנדאו, אביהו האן, אריה בליטנטל, שי בלומנטל, רמי לוי, ישראל סביון, מיכה אלפר, שרית גולן, יוסי שלום, אורי גרינברגר, עומר זוהר קרית מוצקין, וגם רבנים: דוד אבוחצירה, הרב רפאל ממו, הרב פרץ והרב ולדמן.

14

סקצ'רס פווטור בע"מ, השותפה של סקצ'רס USA בישראל, הודיעה השבוע על חזרתה של השחקנית אגם רודברג למותג סקצ'רס, לאחר 12 שנים, להוביל את קמפיין הנשים לשנת 2018. רודברג ייצגה את המותג הבינלאומי בשנים 2004-2006. המראה הצעיר והאופנתי שלה בשילוב האישיות הבוגרת, תואמים גם היום את ערכי הליבה של המותג.  בין הקולקציות שאגם תצלם נוכל לראות אותה נועלת גם Skechers D’Lites אותו הסטייל שהיא השיקה בקמפיין הראשון שלה לסקצ'רס ופרץ חזרה לעולם האופנה לאחרונה. אגם משחקת בשנים האחרונות בשלל פרויקטים גדולים ואיכותיים, בסדרות הצליחות "מתים לרגע" ו"פצועים בראש", ובהצגות בתיאטרון בית לסין "מלך הכלבים", "הוא לך בשדות", "אילוף הסוררת" ועוד.

15

השבוע התכנסו במרינה בהרצליה 25 נציגים ממדינות שונות ,שינסו להצטרף להיכל התהילה ולזכות בתחרות הזמר של האירוויזיון לשנת 2018, שתתקיים השנה בליסבון, בירת פורטוגל. בין המדינות מהם מגיעים הנציגים לאירוויזיון: איטליה, ספרד, צרפת, שוויץ, צ'כיה, אירלנד, בלגיה, פינלנד ועוד. הזמרות והזמרים, שבהם גם נטע ברזילי שתייצג את ישראל עם השיר Toy, הגיעו לישראל כדי להשתתף במופע קידום התחרות Israel calling 2018 –  שנערך בשיתוף עם החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה, זו השנה השנייה ברציפות. במהלך האירוע צעדו משתתפי האירוויזיון על השטיח האדום שנפרס לאורך המרינה בעיר, כאשר תשואות רבות במיוחד נשמעו כאשר הנציגה הישראלית נטע ברזילי, החלה לצעוד עליו. בהמשך הערב צפו האורחים בדיווה, דנה אינטרנשיונל, שהרקידה את קהל האורחים בביצוע מיוחד לשיר "הבה נגילה", שהופק במיוחד לארוע, ובלהקת היורופאלש שפיזזו בשירי אירוויזיון מכל הזמנים. האירוע נערך במעמד ראש עיריית הרצליה משה פדלון, סגנית  ומ"מ ראש העיר מאיה כץ, יו"ר החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה יונתן יעקובוביץ, מנכ"ל עיריית הרצליה יהודה בן עזרא, שגרירי המדינות השונות המוצבים בארץ, נציגי משרד החוץ, ונכבדים נוספים. בתמונה מימין לשמאל: סגנית ומ"מ ראש עיריית הרצליה מאיה כץ, הזמרת נטע ברזילי ויו"ר החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה יונתן יעקובוביץ.

16

המעצבת הישראלית הבינלאומית "ברטה", הלבישה את בתו של שחקן הכדורגל האגדי דיאגו מרדונה :"דלמה מרדונה", בשמלת כלה לחתונתה אשר התקיימה השבוע בניו יורק. השמלה מתאפיינת בדיטלים מיוחדים המשלבים תחרה, חריזה ובד נשפך ומתרחב, עם אפליקציות מיוחדת המשלבות פרחים בתוכן ושיבוצי סוורובסקי בתוכה. מרדונה הגיעה לבוטיק של המעצבת הבינלאומית ברטה, התאהבה שמלה ורכשה אותה ליום המיוחד בחייה.

17

מרוץ סולגאר נתניה נערך זו השנה החמישית לאורך חופי נתניה והטיילת,  בשיתוף עיריית נתניה וחברת סולגאר. השנה ייערך המרוץ בתאריך 4.5.18, במעמד ראש עריית נתניה הגברת מרים פיירברג-איכר ומנכ"ל חברת סולגאר איתן מרקוביץ'. השבוע נחשפה חולצת המרוץ הרשמית של מרוץ חופים סולגאר נתניה, אשר תחולק לאלפי הרצים במירוץ.

18

עשרות אלפי חוגגים הגיעו בשישי האחרון ללייב פארק ראשון ,כדי לחגוג עם די.גיי הארדוול המדורג במקום ה-4 בעולם את סיום הפסח. המופע הופק ע״י קבוצת בלוסטון של גיא בסר ושי מור יוסף, קבוצת ההפקה והתוכן הגדולה בישראל, ואיתן סלימי שותף ומפיק. הארדוול התאכסן במלון ריץ קרלטון הרצליה, בסוויטה שעלותה 2000$ ללילה, ובראש דרישותיו מסגרת לתמונת כלבו האהוב. בתמונה: גיא בסר ושי מור יוסף מקבוצת בלוסטון.

19

לכבוד פסח נערך יום כיף לילדים חולי סרטן ומשפחותיהם ברוח קרקס במסגרתו התנסו הילדים בהליכה על חבל וקביים, ג׳אגלינג, סיבוב צלחת סינית ועוד. כ- 180 משפחות השתתפו בהפנינג שערכה, לרגל חג הפסח, עמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען שיפור באיכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן. ההפנינג נערך בצל החורש שבבית ברל, משעות הבוקר ועד שעות אחר הצהריים, וכלל מגוון פעילויות ואטרקציות לילדים כמו התנסות בהליכה על חבל וקביים, ג׳אגלינג,סיבוב צלחת סינית,  מופעי להטטנות, סדנאות יצירה, פינות איפור וקעקועים,יריד לונה פארק, באנג׳י, בועות סבון, לייזר טאג ועוד. לדברי ליאור שמואלי מנכ"ל עמותת גדולים מהחיים: "ילדים חולי סרטן ובני משפחתם עומדים בפני אתגרים רגשיים, חרדה, ייאוש, עייפות, התנהלות מול המוסדות ועוד. הפנינג פסח הוא אחד מתוך עשרות אירועים שמקיימת העמותה במהלך השנה במטרה לתמוך ולהעניק חוויות משמחות לבני משפחותיהם של ילדים חולי סרטן,  ללא הבדלי דת, מין ולאום".

20

מיטב כוכבי הזמר הישראלי ומי שייצגו במהלך השנים שחלפו את ישראל בארויזיון, השתתפו בארוע הפותח  במערת צדקיהו בירושלים, שארח את המשלחות מכל אירופה המייצגות את מדינתם בארויזיון, לקידום התיירות בישראל. מי שגנבה את ההצגה היתה אורנה דץ בשמלה מרשימה ורקומה, של המעצב ירון מינקובסקי, שאחרי שנים רבות של נתק, חזרו לשתף פעולה. מינקובסקי גם הסכים להלביש את הדצים בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות, ולמטרה זו יצר בגד חדש לשיר ״כאן״ במקום הבגד המקורי, שיוצג בתקופה הקרובה במוזאון ישראל בירושלים. משתתפי אירוויזיון 2018 הצטרפו לטרנד הלוהט של בילוי ומופע במערת צדקיהו והפעם על טהרת שירי האירוויזיון מכל השנים. מסמר הערב והמארח הראשי היה זאב אלקין שר ירושלים ומורשת שניסה לספר לקהל המשולהב מה בדיוק הסיפור של מערת צדקיהו המסתורית. בחלק האמנותי הופיעו שירי מימון בשיריה בעברית ובאנגלית, חובי סטאר ואימרי זיו שביצעו את שיריהם מתחרות האירוויזיון ושירים נוספים, אורנה דץ שהופיעה עם שירה מתחרות האירוויזיון "כאן" ועם ביצוע מרגש לשיר "חי" במהלכו עלו ושרו עמה גם אימרי וחובי ומנחת הערב גלית גוטמן, שהפתיעה והצטרפה לשירה על הבמה.

21

"קשרי תעופה" הטיסו את ג'ובאני ומאיה רוסו לחוויה בלתי נשכחת, לראות מקרוב את האנייה הגדולה בעולם של הרויאל קריביאן, שהושקה השבוע בברצלונה. יחד עם עוד 6,680 אורחים, נהנו הזוג המנצח מאטרקציות הרבות על האנייה: מסעדות יוקרה, זירות לייזר, קרוסלות, מסיבות אל תוך הלילה ולא פספסו החלקה במגלשת הענק, המתפרסת על פני 10 סיפונים. בצילום: ג'ובאני ומאיה רוסו עם אורי שנבל מנכ"ל סנורמה, נציגת הרויאל קריביאן בישראל

22

במסגרת יריד תעסוקה של היחידה להכוון תעסוקתי ב-HIT מכון טכנולוגי חולון, שעומד בסימן הזדמנות שווה לכולם, העניק נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב, תעודת הוקרה למר אורן הלמן מייסד "סיכוי שווה", וסמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל, על פעילות חברתית בשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה. ליאת בלבן ראש היחידה להכוון תעסוקתי,  במסגרת דקאנט סטודנטים מובילה  את יריד התעסוקה 2018 בתחומי העיצוב והטכנולוגיה בהשתתפות למעלה מ – 50 חברות מהתעשייה. אורן הלמן מייסד דף הפייסבוק והלינקדאין 'סיכוי שווה' לשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה בהתנדבות מלאה, מכהן כסמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל, ובחטיבה שבניהולו מועסקים 6 עובדים עם מוגבלות מתוך 50, המהווים כ-  12% מכלל החטיבה. השנה היריד הוא ייחודי וראשוני בארץ, בסימן הזדמנות שווה לכולם – מעבר ליריד המסורתי שמטרתו לקדם את התעסוקה המקצועית של סטודנטים ובוגרים במכון, השנה שמים דגש ביריד גם על קידום תעסוקתי של סטודנטים ובוגרים מהפריפריה, יוצאי אתיופיה, חרדים, ערבים וסטודנטים עם מוגבלויות. חלק מהמעסיקים שמשתתפים ביריד בחרו לציין באינדקס החברות, שיחולק ביריד, את האג'נדה שלהם בנושא גיוון תעסוקתי.

23

קבוצת BBB  מבצעת שורת שינויים פרסונאליים בשדרה הניהולית הבכירההכוללת את רשתות BBB, מוזס ובורגרים,  במסגרת זו מורן פלשנר, מי ששימשה כסמנכ"לית רשת BBB בשלוש וחצי השנים האחרונות,תמונה לסמנכ"לית רשת מוזס, אשר נרכשה על ידי הקבוצה באפריל 2017.את מורן יחליף בתפקידה אילן פנחס, השף הרשתי של BBB בחמש וחצי השנים האחרונות.

מורן פלשנר BBB . צילום אסף לב

 ניר ברקן – מנכ"ל עופר גרנד קניון חיפה, אירח השבוע את  כוכבת הנוער אנה זק  שהגיעה לקניון כחלק מאירועי ופעילויות הקניון. הקניון שהתמלא במאות בני נוער נרגשים, הגיעו לפגוש מקרוב את הכוכבת ולצפות בהופעתה, מלווה ברקדניות, שכלל את מיטב להיטיה, שנערכה לקהל הרחב.

אנה זק הגיעה לעופר גרנד קניון חיפה במסגרת אירועי פסח צילום המערכת (Custom)

רז לידור, בת ה 16 מראשל"צ, זכתה בהמחאה על סך 30,000 ₪ לאחר שהשתתפה במבצע "שופינג כפי יכולתך" אותו ערכה קבוצת  קניוני עופר.אירוע חגיגי  התקיים במשרדי הנהלת עופר קניותר נס ציונה,שם ערכה רז לידור את הקניות הקבועות שלה. במסגרת האירוע קיבל אביה של רז, אלדן לידור את ההמחאה, על סך 30,000 ₪,  ממיכל חכימיאן  – מנכ"לית הקניון ומחווה פנדל – מנהלת השיווק.

,תמונת יחצ, חוה פנדל, אלדן לידור, מיכל חכימיאן

 דוגמנית העל  אסתי גינזבורג, התייצבה אתמול (יום ג) בשעות המוקדמות של בוקר על סט הצילומים שהוקם על גדות נחל הירקון בתל אביב,  לצילומי קולקציית קיץ 2018 של בית האופנה גולברי.אסתי, רק 3 חודשים לאחר לידת בנה השני, נחתה לפנות בוקר מחופשת בטן/גב  בתאילנד,השאירה את שני הקטנטנים בבית והתייצבה בחולצת בטן קצרצרה וג'ינס צמוד המדגיש גזרה חטובה ללא זכר לבטן ההריונית שהייתה עד ממש לא מזמן.

אסתי גינזבורג על הסט של גולברי צילום יניב אדרי (3)

תגובות

להשאיר תגובה