כמה מילים על עגורני זרוע

עגורן זרוע נועד לאפשר הרמה ושינוע של מטענים כבדים במשקלים של טון עד כ- 20 טון, והם משרתים גורמים רבים במשק כגון מפעלי תעשייה, מחסנים לוגיסטיים, עסקים בענפי המסחר והבנייה, ועוד. חשוב לדעת שישנם סוגים שונים של עגורני זרוע המשתנים בתכונותיהם כגון כושר ההרמה, אורך הזרוע, שטח הכיסוי, עגורן נייד או בעל קיבוע לקיר, תמיכה עילית או תחתית, זרוע מפרקית, זרוע אלומיניום ועוד. לכן, לפני רכישת עגורן חשוב לקבל ייעוץ מהצוות המקצועי של א. הנפלד המחזיק בידע רב וניסיון עשיר של עשרות שנים בתחום. בין היתר, יש לבחון את תנאי השטח במפעל או במחסן, את אופני השימוש המיועדים, את טיב, מידות ומשקל הפריטים הנדרשים להרמה, וכדומה. אנשינו ילוו אתכם לכל אורך הדרך החל משלבי התכנון ועד להתקנת העגורן ומתן שירות על ידי טכנאים בעלי הסמכות רלוונטיות.

סוגים שונים של עגורני זרוע

כאמור, עגורני זרוע מגיעים בסוגים ובדגמים שונים הנבדלים זה מזה בתכונותיהם ואיכויותיהם. לפניכם שתי דוגמאות:

עגורן זרוע ועמוד תמיכה עילית מדגם PS – מתקן בעל אורך זרוע של 6 מטרים וכושר נשיאה מרבי של 2 טון. ההרמה מבוצעת באמצעות גלגלת שרשרת הניתנת להפעלה ידנית או חשמלית, בעוד הסיבוב מבוצע ידנית בזווית מקסימאלית של 270 מעלות. את העגורן הזה ניתן להתקין הן במתחמים סגורים והן בתנאי חוץ עם אפשרות קיבוע לבסיס בטון מוכן או לרצפת בטון בעזרת עוגנים. כמו כן, קיימות אפשרויות לשליטה בשלט רחוק, לנעילת ומניעת תזוזה, ולהגבלת תנועה לזרוע. יתרונותיו המרכזיים של עגורן זה טמונים בקורה קלה יחסית המאפשרת תנועה קלה, וכן אפשרות להתאמת אורך הזרוע והגובה אל נקודת העבודה.
עגורן זרוע ועמוד נייד מדגם MO – מדובר במתקן המקנה גמישות תפעולית מרבית בזכות יכולת הניוד למקומות העבודה הנדרשים, ללא קיבוע או ביסוס. באפשרותו לשאת משקלים של עד 1 טון עם צידוד של 360 מעלות וזרוע באורך 6 מטרים. באמצעותו ניתן לבצע תיקונים והתקנות ולתת שירות באזורי המפעל השונים כאשר קיימות אפשרויות לכננת כבל או לגלגלת הרמה חשמליות, ולהזנה של חשמל לאורך הזרוע.

לקבלת ייעוץ וביצוע הזמנות

עגורן הזרוע נועד לשמש את בעליו לאורך שנים רבות ולכן ישנה חשיבות גדולה לבחירה נכונה ולרכישתו מחברה אמינה ורצינית המספקת מעטפת מקצועית שלמה. אנו מזמינים אתכם לקבל ייעוץ, מידע מקצועי וליווי רצוף מנציגי חברתנו הפועלת מזה 80 שנה בתחום. לשיחה עם נציגינו התקשרו כעת לטלפון 04-6272666 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.

לפרטים נופסים היכנסו לאתר א.הנפלד מפעל מתכת בע"מ

תגובות

להשאיר תגובה