קבוצת אמסלם תיירות ונופש, תפעיל כחלק מיוזמה עצמאית שלה בצל משבר הקורונה, שירות לציבור- צוות 24/7 של החברה, ימשיך בכל המרץ והעוצמה לספק שירותים ופתרונות יצירתיים ומקצועיים מסביב לשעון, להנפקת כרטיסי טיסה לכלל הנוסעים המעוניינים לחזור הביתה מכל יעד אל כל יעד על פני הגלובוס.

המוקד הייעודי של קבוצת אמסלם, יהיה זמין ונגיש לכלל הציבור 7  ימים בשבוע, 24 שעות ביממה (מסביב לשעון) . המוקד מורכב מסוכנים מקצועיים בעלי ניסיון רב בטיפול במקרי חירום ובמתן מענה מהיר ופרו-אקטיבי בשפות רבות (עברית, אנגלית, ספרדית, צרפתית, תורכית, רוסית, איטלקית וערבית). אנשי הצוות המוביל, מעודכנים אונליין בכל זמן נתון באינפורמציה כוללת ועדכנית ובכך יכולים הם לנתב את הנוסעים למצוא את דרכם לדרך המהירה והבטוחה ביותר הביתה, ללא תקלות, תוך כדי מעקב וניהול של הנסיעה, לרבות התייחסות לויזות ולנתיבים המתחשבים במציאות משתנה והכול בטיפול אישי, מרגע ההתקשרות עם הנוסע ועד הגעת הנוסע לביתו, יעד הנסיעה שלו.

שירותי המוקד יינתנו לכל מי שצריך סיוע, גם לכאלו שעד היום טרם חוו את חווית השירות שחברת אמסלם יודעת להעניק – בין אם הם תושבי ישראל, או תיירים שמחפשים חלופות לחזור לארץ מוצאם. מגוון הפתרונות הרחב מתייחס לטיסות מחו"ל לארץ, מהארץ לחו"ל וגם מיעד אחד בחו"ל למשנהו. השירות יספק מענה מידי לאורך כל שעות היממה ובכל ימות השבוע, באמצעות מענה טלפוני, הודעות ווטאס-אפ, אס.אם.אס, או במייל באופן פשוט ויעיל.

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש, מסר: "ההחלטה על מיזם זה לטובת כלל הנוסעים נובעת מצורך גובר שאנו עדים לו בימים האחרונים מהשטח. ההערכה היא שכיום לאור גל ביטולי הטיסות ברחבי העולם, ישנם למעלה מ -100,000 ישראלים, אשר אמורים לחזור הביתה ממדינות כמו תאילנד, ויאטנם, יעדים בדרום אמריקה ועוד ועוד. רבים מהנוסעים שטיסותיהם בוטלו נמצאים בעלטה ובלחץ ממשי, המקשה עליהם לנהל את הסיטואציה, למצוא חלופות לחזרה ארצה והם זקוקים לסיוע, מהיר ומקצועי בניהול מצבים מורכבים. מיזם זה נועד לשתף את הידע והניסיון הרב שצברנו בקבוצה מזה עשרות שנים, בניהול מצבי טיסה מסועפים ומורכבים בעת רגילה ובעת משברים ובכך להקל ולו במעט, על הנוסעים ומשפחותיהם ברגעים מאתגרים אלו".

דרכי ההתקשרות עם צוות 24/7 בקבוצת אמסלם תיירות ונופש:

טלפון: 972-46700900
וואטס אפ של הצוות: 0504040983
מייל: [email protected]

תגובות

להשאיר תגובה