עובדה: שיווק באמצעות SMS  הינו בעל אחוזי הפתיחה הגבוהים ביותר, מעל תשעים אחוזים, ומבוצע לרוב בדקות הראשונות לאחר שליחתם. זאת לעומת שיווק במיילים העומד על שיעור פתיחה של בין עשרה לשלושים אחוזים, כאשר המיילים נפתחים במועדים שונים לאחר קבלתם. הסיבה להצלחה הגדולה של שיווק באמצעות SMS מהיותו מופץ בעזרת הסלולרי שמהווה אמצעי תקשורת מיידי, נפוץ ושימושי ביותר. כלומר, משתמשיו מגיבים באופן מיידי לכל התראה על הודעה נכנסת. בנוסף, מדובר בכלי עבודה יעיל ונוח מול לקוחות, עובדי וספקי החברה. לכך מצטרפת מערכת ניהול והפעלה פשוטה וזמינה, בעלויות נמוכות ואטרקטיביות שמתאימות לכל חברה וארגון בכל תחום וקנה מידה.

 

שירות מתקדם עם גב מקצועי ואמין

 שליחת מסרונים תלויה רבות בבחירת מערכת מתקדמת שעומדת מאחוריה חברה מוכרת ומקצועית, המספקת מערך שירות אישי ויעיל כמו MICROPAY. הזמנת המערכת של מיקרופיי תעניק לכם מוצר איכותי ולמעשה האמין ביותר שיש לשוק להציע, ללא נפילות או תקלות ועם אפשרות לצפייה בנתונים ודוחות בזמן אמת. המערכת עצמה הינה פרי יצירת מפתחי החברה שמכירים את כל פעולותיה ויכולים לספק מענה מהיר ויעיל לכל שאלה ובעיה. בנוסף, לחברה יש את הידע והכלים הנחוצים למתן פתרונות אישיים מותאמים לצרכים ספציפיים. כמו כן, היא מעניקה יחס אישי ומענה מיידי לכל לקוחותיה ועובדת בשקיפות מלאה מולם.

 

מערכת מתקדמת לשליחת SMS שיווקי או ארגוני

חברת MICROPAY מציעה שירות מקצועי לשליחת וקבלת SMS ארגונית או שיווקית בתפוצה רחבה או אישית, בעלות נמוכה. זאת עם קשת רחבה של כלים ושלל אפשרויות יעילות, פשוטות ומהירות לשימוש. המערכת מיועדת עבור המגזר העסקי, הציבורי והמוסדי לצרכי שיווק וקידום מכירות, וקשרים שוטפים מול לקוחות, ספקים ועובדי החברה. מדובר במערכת הנשענת על טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית ברמת זמינות גבוהה, עימה תוכלו להעביר מסר ממוקד ואישי בהודעה ארוכה אחת שתישלח עם מספר הודעות משורשרות דרך הסלולרי או המחשב, וכל זאת בקלות ובנוחות לרשימות תפוצה או רשימות מספרים.

 

שלל שירותים ופתרונות

המערכת החדשנית והמתקדמת של מיקרופיי תספק לכם מגוון שירותים, פתרונות וממשקים. בין היתר, המערכת כוללת שירותי ניהול רשימות תפוצה ללא הגבלה, תזמון מיידי או עתידי של הודעות, שרשור כמה הודעות SMS לכדי הודעה ארוכה אחת, חיבור ישיר אל מספר מפעילים ואל ממשקים שונים, לרבות חיבור לאתרים ולמערכות CRM. כמו כן, היא מגיעה עם מערכת ניהול מתקדמת, מגוון אפשרויות לשליחת הודעות אישיות וקבלה מיידית של נתונים ומשובים ממשתמשים, דבר המאפשר גם ביצוע בזמן אמת של סקרים וניהול הצבעות. בנוסף, המערכת מספקת שירות משלים איכותי ועוצמתי של קו עסקי עם תקשורת דו כיוונית, לקבלת הודעות SMS לנייד או לטלפון קווי. השירות המסופק כולל גם מנגנון לצפייה ולניהול של הודעות נכנסות, וכן אפשרות לניהול שיחות לצ'אט SMS מתמשכות.

 

שירות ייחודי עם מערכת ניהול צ'אט ב-  sms

לחברת מיקרופיי יש גם שירות ייחודי המאפשר ניהול שיחות שיחת צ'אט ב- sms מול מספר הטלפון של לקוח ספציפי. אל הצא'ט ניתן להיכנס באופן ישיר למספר טלפון מבוקש או דרך כניסה למערכת עצמה. בנוסף, כל מידע מזהה קיים אודות מספר הטלפון שאליו מתקשרים יוצג בעמוד הצ'אט ובדוחות נכנסים, וכל ההיסטוריה של שיחות שבוצעו מול מספר טלפון ספציפי יוצגו על ידי לחיצה על אייקון "כניסה לצ'אט sms מול מספר טלפון".

הכתבה נכתבה בחסות האתר  :  www.micropay.co.il

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה