נוטלה, משיקה מהדורה מיוחדת – צנצנת ממרח נוטלה בצירוף חותמת עוגיות.השקה מיוחדת זו, הינה חלק מהשקה בינלאומית, שמטרתה לשלב את הממרח האהוב גם בעולם האפייה, ליצירת זמן איכות ורגעי אפייה משפחתיים עם נוטלה.מתחת לכל מכסה ניתן למצוא אחת מתוך שלוש חותמות שונות: חותמת עם הכיתוב FOR YOU· חותמת בצורת איש שלג וחותמת בצורת שלג.
אסם משיקה סדרת מוצרים חדשה תחת המותג ביסלי בשלושה טעמים: ספייסי צ'ילי, מעושן וסלסלה פיקנטית. החטיף החדש מאופיין בצורות המזכירות ביסלי, אך מיוצר מתירס, מה שהופך אותו לבעל מרקם קראנצ'י, קליל ומתפצח.
אסם, יצרנית במבה, משיקה שני מוצרים חדשים של במבה במהדורות מיוחדות לפתיחת השנה: במבה בצורת לב במרקם הייחודי של במבה בצורת לבבות, ובמבה חצי חצי במילוי טעמי וניל ובראוניז.
קפה לנדוור, פותחת את השנה החדשה ומשיקה בימים אלו מהדורה מיוחדת של קפה שחור לנדוור, בקופסת אחסון מעוצבת. המהדורה המיוחדת כוללת 120 גר' של הקפה השחור המקורי של לנדוור.
בקיץ האחרון יצאה צבר עם שתי השקות משמעותיות: הראשונה בסדרת "המאזטים" – סדרת מוצרים חדשה ועשירה בטעמים – במרקם קרם ייחודי והשנייה בסדרת מוצרים בעלי 7% שומן בלבד – היחידים בעולם הסלטים בעלי אחוזי שומן כה נמוכים בקטגוריה זו.בימים אלה, לאור הצלחת שתי הסדרות, מרחיבה צבר את המגוון וממשיכה לשדרג את שולחן האוכל: לסדרת "המאזטים" מצטרפים שני טעמים חדשים: קרם כרובית מהמטבח התורכי וקרם בצל עדין ונימוח מהמטבח המרוקאי. לסדרת 7% שומן מצטרף טעם חדש ואהוב במיוחד סלט חציל בטחינה 7% שומן בלבד, זאת כמובן מבלי לוותר על הטעם הנהדר, המשתלב מצוין בכל ארוחה ביום.
לייף בייביז משיקים :ביסקוויטים אפויים מקמח מלא לפעוטות שפותחו על ידי צוות מומחים של רופאים ומהדסי מזון. מותאמים להמלצת משרד הבריאות כ'מזון אצבעות' התורמת להתפתחות הבריאה של הילדים ושיפור יכולת הקורדיאנציה.
חברת "כרמית" מבססת את כניסתה לקטגוריית המלוחים: משיקה סדרת מוצרים של תחליפי לחם תחת המותג Panini (פניני) בסגנון איטלקי איכותי ועשיר במגוון טעמים. כרמית תשקיע 3 מיליון ₪ בהשקת הסדרה בישראל הסדרת תכלול מגוון מוצרים: קרקר דגנים עם קמח שיפון מלא ב- 5 טעמים, קרקר דגנים במארז זוגי ב- 2 טעמים,טוסטונים ב- 3 טעמים, טרליני מיני כעכים ב- 6 טעמים, מיני קרקר ב 4 טעמים
עלית משיקה את סדרת "עד 99 קלוריות" המגיעה בשלושה טעמים: חטיפי שוקולד חלב עם פצפוצי אורז, חטיפי שוקולד מריר עם שברי פולי קפה ופצפוצי אורז, וחטיפי שוקולד חלב עם שברי עוגיות.
לייף סטייל
המותג ADAM משיק בימים אלה שתי סדרות חדשות: סדרת CLASSIC וסדרת EXTRIME בניחוחות יוקרתיים שנשארים לאורך זמן ובמחירים המשתלמים ביותר בקטגוריה. מוצרי הסדרות:שמפו וגל רחצה 2 IN1 – מיועד לרחצת הגוף והשיער, מעניק לחות ומגן על העור, מנקה ביעילות ומעניק ברק לשיער. המוצר מכיל קומפלקס לחויות, המזין את העור לאורך זמן, מעניק הרגשה נעימה ובעל ניחוח גברי ייחודי. וEDT – ליין בשמים בניחוח יוקרתי, בעיצוב ייחודי צעיר ומרענן. Fragrance made in France.
חדש בלייף:הדור החדש של ג'ל הכביסה של סאנדיי ACTIVE POWER WASH הג'ל החדש הינו פרי פיתוח של פורמולה חדשה ואקטיבית המכילה תערובת אנזימים פעילים להסרת כתמים מהירה וחומרים פעילים היעילים גם לתכוניות כביסה מקוצרות וטמפרטורות נמוכות.
מותג טיפוח ועיצוב השיער label.mמשיק לראשונה קולקציית label.men המעניקה פתרונות טיפוח לגבר והיא כוללת שמפו, מרכך ג'ל לשיער ועוד.
'MAM' מותג מוצרי התינוקות המוביל בעולם משיק:"החברים של MAM"נשכנים לתינוקות