חדש על המדף

וודקה PASSOVER PURPLE GRAPE מגיעה הישר ממזקקות Cooymans, שבהולנד ומספרת את סיפור יציאת מצרים ללא מילים. הבקבוק המיוחד מעוצב בהשראת חג החירות ומרמז על הטעם המתקתק של הענבים המסמלים את פירותיה הנפלאים של ארץ ישראל. וודקה PASSOVER PURPLE GRAPE כשרה לפסח באישור הרבנות הראשית לישראל.

f7ab62b0-f30e-42df-9199-1182a7cc1a61

חברת ביופט המשווקת את מוצרי בונזו ולה קט, מכשירה לקראת הפסח את קו המוצרים של בונזו ולה קט  ומוציאה אותם נטולי חמץ – בהשגחת הרב זרצקי. המזון המיוחד מיוצר בהתאם לפורמולה מיוחדת לפסח ועל גבי האריזות מופיעה מדבקה המציינת זאת. המזון אינו מכיל חיטה ודגנים. השינוי בדגנים הינו הוצאת רכיבי החיטה ובמקומם נעשה שימוש באורז, תירס וסיבים תזונתיים. מחירי המוצרים נטולי  החמץ – זהים למחיר המוצרים בימי חול.

33fcc28f-8770-4418-8154-4505e185385a

טמפו יוצאת בקמפיין חדש ותוסס למשקאות הסודה. סודה וסודה למון ליים – סודה כמו שסודה צריכה להיות. הסודה של טמפו בולטת בגיזוז עוצמתי במיוחד המעניק חווית שתייה תוססת ומרעננת לצד יתרונות בריאותיים. הסודה של טמפו הינה הסודה היחידה שמכילה רק מים וco2 וזו אחת הסיבות לתחושת הגיזוז הייחודית.

את הסודה של טמפו ניתן למצוא במגוון רחב של טעמים: סודה בנגיעות למון ליים, פירות יער, אננס ואבטיח. כל מוצרי הסדרה הינם ללא סוכר, ללא קלוריות, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים. הסודה של טמפו נמכרת בבקבוקי 1.5 ליטר וכן בבקבוקי זכוכית אישיים של 250 מ"ל.

1c9089b3-5dd6-463c-8354-c6dce97c901d

 

 

מטרנהBIG  משיקה משקה בטעם שוקו לגילאי שנתיים ומעלה משקה חלב בטעם האהוב המספק 22 ויטמינים, מינרלים ופרוביוטיקה, המדובר ב משקה חלב המועשר בפרוביוטיקה, ויטמינים ומינרלים. מטרנה BIG בטעם שוקו אהוב במיוחד על ילדים ומתאים לשילוב עם ארוחת הבוקר, הערב או בין הארוחות, כך שהילדים יכולים ליהנות מטעם נהדר וההורים יכולים להרגיש בטוחים שזה גם טוב להם.

 

 

a5ce4131-c479-4fd5-9239-c9f2b6261160

לכבוד חג הפסח, יש לכם הזדמנות לשמח פעמיים – גם את מקבל המתנה וגם את מי שהכין אותה – חנות ערך מוסף מוכרת מוצרים שמיוצרים על ידי בעלי צרכים מיוחדים – מוצרים איכותיים שכל אחד ישמח לתת ולקבל. חנות ייחודית שמנוהלת על ידי אנשים בעלי מוגבלויות ומציעה מגוון מוצרים שנעשו על ידם ועל ידי האנשים שעובדים במפעלים המוגנים של העמותות. ההכנסות ממכירות המארזים והמתנות עוברות למשתקמים ולארגונים החברתיים, ומסייעות להם להמשיך בפעילותם המבורכת ולהרחיב את הבסיס הכלכלי עליו הם נשענים – אל מעבר לתרומות.

מבין המוצרים בחנות ניתן לרכוש לחג: מארז "מגש חג" של ערכותי יין אדום משובח 375 מ"ל, כדורי קוקוס בעבודת יד, שק אגוזים ומגש עץ גדול. מחיר לצרכן: 50 ש"ח.ניתן להשיג בחנות 'ערך מוסף' בדיזנגוף סנטר ת"א – או דרך האתר

 

מארז מגש עץ פסח_חנות ערך מוסף דיזנגוף סנטר

מותג הטיפוח הוותיק 'הוואי' מציג סדרה חדשה לשיקום שיער יבש ופגום – סדרת הוואי 7 שמנים פרחים המכילה שמני פרחים יוקרתיים ומציעה מענה לשיער יבש ופגום. סדרת הוואי 7 שמני פרחים כוללת שמפו ומרכך המכילים פורמולה של 7 שמני פרחים שהתמזגו לשמן אחיד. הפורמולה משקמת את סיב השערה בכל שכבות השיער ומעניקה לשיער רכות, ברק וזוהר, וזאת, מבלי להכביד עליו. שמפו ומרכך הוואי 7 שמני פרחים, גודל 700 מ"ל.

Yachatz BlossomOil_1

גליס – מומחה לטיפול ושיקום השיער מציג פריצת דרך חדשה הלוקחת את שיקום השיער צעד אחד קדימה, בהשקת סדרה חדשה לטיפוח ושיקום השיער:  Gliss Hydra Miracle הסדרה החדשה בעלת פורמולה קלילה עם תמצית אלוורה והידרה פפטידים, נועדה לתת מענה לשיער יבש במיוחד הזקוק לטיפוח. חידוש רמת הלחות הטבעית של השיער, טיפול מפנק ומשקם עם 0% כוח כבידה לשיער רך, בריא וקליל.

Yachatz Gliss Hydra_1מותג "סיף" למציע שלל מוצרים משלימים לניקוי הבית לפני פסח. סדרת מוצרי סיף כוללת מגוון סדרות מוצרים לניקוי הבית: ג'ל סיף לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה, קרם סיף לניקוי רב תכליתי, ניקוי כללי, שמפו לרצפות, ספריי לניקוי המטבח, האמבטיה וספריי רב תכליתי וניתן להשיג את מוצרי החברה בכל סופרמרקט הקרוב לביתכם.

תמונה

 

תגובות

להשאיר תגובה