חדש על המדף- לייף סטייל

SABON משיקה סדרת מוצרי אווירה בניחוח BREEZE . בסדרה מפיצי ריח, מרכך כביסה מרוכז, מבשם טקסטיל ונרות ריחניים. טווחי המחירים נעים בין 69 שקלים ל-149 שקלים. להשיג ברשת SABON

קולקציית מוצרי אווירה  BREEZE מבית SABON צילום כפיר זיו (2) (Custom) (Large)

המותג נקה 7 משיק את נקה 7 KIDS – סדרת מוצרים המותאמת לעורם העדין של ילדים במהדורה מיוחדת עם דמויות המיניונים. בסדרה אל סבון עשיר בלחות ופרחי קמומיל המגנים על העור מפני יובש ומרגיעים רגישות. שמפו מכיל רוזמרין לשמירה על ראש נקי וחומרי לחות לסירוק קל\מרכך מכיל רוזמרין לשמירה על ראש נקי וחומרי לחות לסירוק קל\ 2 ב-1 שמפו + מרכך מכיל רוזמרין לשמירה על ראש נקי וחומרי לחות לסירוק קל.

מחיר:  עד סוף חודש מאי 10 שקלים בלבד לבקבוק.

חדש מנקה 7 - סדרת נקה 7 קידס מוצרי טיפוח לילדים  עם דמויות המיניונים מחיר 10 שח צילום מוטי פישביין (4)

מותג סקינגארד משיק עוד מוצר משפחתי – והפעם עם הגנה לילדים. מדובר בספריי תחליב לילדים SPF30 בתכולת 300 מ"ל שמושק באריזת ענק משפחתית וחסכונית, בתוספת 50% יותר. המוצר מתאים לעור גופם העדין של ילדים מאפשר התזה נוחה על העור והוא עם מקדם הגנה של SPF30. מחיר: 50 ₪ , לתכולת: 300 מ"ל.

סקינגארד - ספריי תחליב לילדים SPF30 באריזה חסכונית 300 מל מחיר 50 שח צילום מוטי פישביין

בייבי פוט – Baby Foot, גרבי הפדיקור מיפן מציעות לכם ג'ל להסרת עור יבש, קשה וסדוק מכף הרגל והכנתן לקיץ, הם מכילים ג'ל לשימוש חד פעמי. בזמן גריבת הגרביים ע"ג כף הרגל, הג'ל שבתוך גרבי הבייבי פוט חודר לשכבות העור וגורם להן להתקלף בהדרגה. בתום התהליך, שכבת העור היבש והקשה מתקלפת ומותירה עור חלק רך ונקי. מחיר: 84.90  ש"ח לזוג גרביים לשימוש חד פעמי.

בייבי פוט  - גרבי הפדיקור מיפן מחיר 84.90  שח לזוג צילום ליברטה, יפן (1)...

מותג הטיפוח לגבר  Crèma men משיק דאודורנט ג'ל / ספריי ACTIVE BLOCK ULTIMATE  אנטיפרספירנט מסדרת הטיפוח החדשה עם  רכיב האקטיב בלוק ל24 שעות של הגנה לגבר האקטיבי המעניק 12 שעות של הגנה מפני ריחות גוף. מחיר לצרכן: 15 ₪, לתכולת: 70 מ"ל.

חדש מקרמה מן סדרת דאודורנטים חדשה לגברים ACTIVE BLOCK ULTIMATE   מחיר 15 שח צילום מוטי פישביין (1). (Custom)

זוכת פרס "מוצר השנה" לשנת 2016 בקטגורית דאודורנט לנשים: "דאודורנט נושם 0%" מבית קרליין סדרת דאודורנטים נושמים המאפשרים לעורך לנשום הרבה יותר: 0% אלומיניום, 0% אלכוהול,  0% פרבנים

קרליין 1

"קולגייט" מציגה את משחת השיניים סנסטיב פרו-רליף – לטיפול בשיניים רגישות בעלת נוסחה ייחודית ובלעדית. מדובר בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך הפועלת באופן מיידי. המשחה מתחילה לפעול ברגע שהיא באה במגע ישירות עם השן. הצינוריות הפתוחות בשן נאטמות על-ידי טכנולוגיית פרו-ארגין הייחודית למשחה זאת. בשימוש יומיומי המשחה בונה מחסום ארוך טווח המשמש כשכבת איטום שמגנה בפני רגישות.מחיר משחת השיניים: 15-30 שקלים\ מחיר מברשת השניים (מארז זוגי): 30-45 שקלים.

קולגייט  סנסטיב פרו  רליף
מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent מציג את הבחירה הנכונה לאביב 2016:הבושם החושני לאישה BLACK OPIUM שנוצר ע"י רוקחי הבשמים נטלי לרסון, מארי סלמניי, אונורין בלאן ואוליבייה קרספ. הניחוח האוריינטלי החדש והמענג הוא התרחקות רדיקלית מהמבנה של הבושם הקלאסי. 4 הכוכבים של עולם הבישום מעניקים את 4 החוזקות שלהם ל"בלאק אופיום" ויוצרים בושם חדש מקורי, מפתה, מושך ורב ממדים.

מחיר 50 מ"ל – 510 ₪\ 90 מ"ל –  650 ₪

 

בלאק

 

סדרת הקרמים המקצועית של URIEL לטיפול בכף הרגל משיקה לקראת הקיץ שלל קרמים חדשים ובינהם קרם דאודרנט לכף הרגל FC311\טלק נוזלי לכף הרגל. FC 314\ ג'ל רענון לרגליים לאות FC31\קרם מירוק גרגירי לכף הרגל  FC 312\ קרם ריכוך לכף הרגל FC313  ועוד. מחיר הקרמים הינו  47 ₪

9709500c-3bdb-4e5d-987c-e048e3e99175

 

ד"ר פישר מציעה את מגוון סדרות הדגל של אולטרסול עם ההגנה הרב-ממדית מפני קרינת השמש. בסדרה החדשהאולטרסול ספורט MAX תרסיס תחליבי בתכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ₪, סדרת אולטרסול KIDS FUN : מתיזים, נמרחים ונהנים: סדרת תכשירי הגנה משמש אשר פותחו במיוחד עבור ילדים, הופכת את המריחה בקרם הגנה למהנה וכייפית יותר. תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪, אולטרסול Free תחליב גוף  בשפורפרת תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ₪ ובלעדי! תכשירי אולטרסול +50 SPF הגנה גבוהה מאד תכולה : 75 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן :54.90 ₪

קרדיט יעל האן - קומפוזיציה

"שוורצקופף פרופשיונל" משיקה את המהפכה הגדולה בתחום צביעת השיער FIBREPLEX. המדובר בערכה של 3 מוצרים, המהווים את שיטת 3 השלבים המהפכנית- לשמירה על איכות השיער שנצבע או הובהר עם חיזוק קשרי השערה.לסדרה טכנולוגיה ייחודית, המבטיחה עד 94%* פחות שבירה של השיער ובכך מאפשרת לשמור על איכות השיער בקלות ובנוחות. השימוש בפייברפלקס פשוט ביותר ואינו מאריך את זמן השארת החומר על השיער, אינו מצריך הגברת חוזק החמצן ומעניק תוצאות צבע זהות ואיכותיות.

שוורצקופף פרופשיונל- פייברפלקס- Fibreplex

 

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי משיק סדרת מוצרים חדשה לגבר- EISENBERG PARIS – FOR MENמוצרי הטיפוח של EISENBERG לגבר מעניקים פתרונות לגבר המודרני, החי בסביבה עירונית תובענית שנעה בקצב מהיר וסובל מבעיות כגון תשישות, עור שמנוני ופגמי עור. לא מדובר רק במוצרים לשילוב בשגרת הגילוח, אלא גם בטיפול אפקטיבי ויום-יומי לעור עם יתרונות אנטי-אייג'ינג' והם כוללים את הפורמולה המשולשת- Trio-Molecular® Formula של שלוש מולקולות הפועלות יחדיו, פרי 15 שנות מחקר ופיתוח. Trio-MolecularR היא פורמולה ייחודית, מהפכנית ובלעדית שנוצרה לאחר שנים רבות של מחקר ופיתוח ועומדת בלב כל אחד מהמוצרים של EISENBERG: שלוש מולקולות שחוברות יחד כדי להעניק טיפול אנטי אייג'ינג, שיקום העור וטיפוח נהדר. שלוש המולקולות פועלות יחד עם מגוון רחב של רכיבים טבעיים, שנמצאים בכל אחד ממוצרי הטיפוח לעור של EISENBERG. בזכות הפורמולה הזו ניתן ליהנות מתוצאות מרהיבות ומידיות – של עור חלק, חזק וקורן! פיתוח מדעי זה הוא בלעדי לאייזנברג והוא מוגן בפטנט בעולם כולו.

אייזנברג- סדרת הטיפוח לגבר

 

תגובות

להשאיר תגובה