חגיגות 75 שנה להולדתו של בוב מארלי אגדת הרגאיי: HOUSE of MARLEY  קולקציית 2020

מותג HOUSE OF MARLEY ממשיך להוביל  את נושא הקיימות והמודעות לשמירה על הסביבה,  לצד עליונות טכנולוגית ועיצוב בלתי מתפשר, ומשיק את REDEMPTION ANC  אוזניות TRUE WIRELESS  עם טכנולוגיית ביטול רעשים אקטיבית. הטכנולוגיה תשולב גם באוזניית הדגל OVER EAR החדשה של המותג – EXODUS ANC המציעה סאונד איכותי לצד נוחות וסטייל. עוד בקולקציה  POSITIVE VIBRATION XL  – אוזניית OVER EAR עם חיי סוללה של 24 שעות. רואן מארלי, הבן של בוב מארלי, מייסד המותג: "אנו מציינים היום את יום הולדתו ה-75 של בוב מארלי בהשקת קולקציה חדשה הממשיכה לשמור אמונים לערכים של איכות, דאגה לסביבה ואחריות קהילתית – מסרי האחדות והקהילה של בוב מארלי ומורשתו".

המוצרים נמכרים בחנות הקונספט בדיזינגוף סנטר, באתר החברה ואצל משווקים מורשים.השנה הושם דגש על מדיניות הפחתת מחירי המוצרים והנגשתם לציבור.במסגרת התוכנית העולמית לייעור כדור הארץ מחדש נטע עד היום  המותג HOUSE OF MARLEY כ- 200,000 אלף עצים. יבוא ושיווק בלעדי בישראל ע"י קבוצת קאופמן.

Redemption ANC  – מחיר השקה 690 ₪

הגיע הזמן להשתחרר וליהנות עם אוזניות איכותיות TRUE WIRELESS, המשולבות בטכנולוגיה מובילה של ביטול רעשים פעילה, מארז הטענה וחיי סוללה ארוכים יותר, התאמה נוחה ויציבה, מיקרופון מובנה וסאונד זורם וחלק – אוזניה המציעה את החופש להאזנה מושלמת.

  • Bluetooth 5.0– פעילות אקטיבית דיגיטלית של סינון רעשים 
  • עמידות בזיעה ומים 
  • הפעלה/כיבוי אוטומטי בעת שליפה מנרתיק הנשיאה=
  •   5/7 שעות הפעלה (15-20 שעות בנרתיק הנשיאה)– הטענה בכבל USB-C – הטענה מהירה (10 דקות טעינה = 2.5 שעות האזנה) 

חומריםבמבוק ,סיבי עץ טבעייםסיליקון ממוחזרפלסטיק מתכלה (PLA) 

EXODUS ANC – מחיר השקה 990 ₪

מותג HOUSE OF MARLEY מרחיב את קו אוזניות ה  OVER EARשלו עם אוזניית אקסודוס ANC האלחוטית. אוזניה המתמקדת בסאונד ברמת על לצד ביטול אקטיבי של רעשי רקע. הארוזים ביחד באוזניה נוחה להפליא בעזרת קשת הראש שעוצבה מחדש וחיי סוללה ארוכים יותר.

  • סינון רעשים – חיבור BT – 35 שעות ההאזנה – יכולת שליטה על אטימת הרעשים
  •  איכות מקסימלית – הטענה מהירה – עיצוב מתקפל המתאים לטיולים 

חומרים עץ מאושר FSCאלומיניום ממחוזרפלדת אל-חלדבד ממוחזר

POSITIVE VIBRATION XL – מחיר השקה 399 ₪

אוזנייה חדשה המחזק את המותג בתחום ה- OVER EAR ומציע חווית סאונד משובחת המשולבת באוזניה של 24 שעות פעילות, לצד חווית פרימיום של נוחות, ריפוד ספוגים באוזניות הלומדים את מבנה הראש  (memory foam ear)

24 שעות חיי סוללה – איכות פרימיום (כריות מרופדות המותאמות לאוזן) – טעינה מהירה –  עיצוב מתקפל – מגיע עם תיק נשיאה איכותי

חומרים: FSC®  עץ מאושר, בד REWIND, פלדת אל חלד, אלומיניום

תגובות

להשאיר תגובה