היכונו לביאת הקיץ

גלידה בטעם קרמבו, עוגיות הלוטוס הופכות לממתק קפוא וטעים ויש גם שלגונים. הקיץ כבר תכף כאן והחברות כבר מכינות לכם הפתעות קרירות ומתוקות במיוחד

בכל שנה זה קורה מחדש, שוק הגלידות נפתח בקול תרועה עם שלל טעמים חדשים, כל חברה מנסה להיתלות על טעמים מוכרים וליצור קומבינציה קרירה במיוחד שתהווה בול פגיעה לחתך הכי רחב של האוכלוסיה.

שטראוס משיקים השנה טילון קליק וסדרת גלידות ב-3 טעמים חלומיים ומפתיעים שישראלים אוהבים: קליק, לוטוס וקרמבו. המותג קליק מגיע אל מקררי הגלידה גם כטילון אישי וגם כגלידה משפחתית, טילון קליק בטעם וניל עם וופל, צימקאו וכדורי דגנים פריכים מצופים שוקולד חלב ושוקולד לבן.

גלידת קליק MINIS בטעם וניל עם ריפל בטעם שוקולד ופצפוצים פריכים מצופים שוקולד חלב ושוקולד לבן,לוטוס, מותג העוגיות המפנקות עם הטעם הייחודי שהפכו להיות חלק מעולם הקינוחים, מגיע גם הוא אל מקרר הגלידה. גלידת לוטוס בטעם וניל עם ריפל בטעם קרמל ושברי עוגיות לוטוס. בנוסף, גלידת שטראוס, יצרנית הקרמבו הפופולארי והאהוב, משיקה את קינוח החורף האולטימטיבי בפורמט גלידה, כך שכבר לא צריך להתגעגע ולחכות עד לחורף הבא כדי ליהנות מטעם הקרמבו.

גלידות נסטלה משיקים את JOYA COLLECTION בגרסת מיני – שלגוני שמנת עם תוספות מפתיעות ועשירות בתוך הגלידה ומעל ציפוי השוקולד. בסדרה ארבעה טעמים חדשים עם עד 250 קלוריות לשלגון: וויסקי-אספרסו, חלבה-שברי פיסטוק, פיסטוק-קוקוס קלוי, טופי-קרמל מלוח.

עוד מנסטלה,  השקת גלידות יוגורט FITNESS –  פיתוח ישראלי ייחודי. בסדרה גלידות יוגורט בשלושה טעמים, במרקם קליל ומרענן, עם תוספות ייחודיות ובשילוב עוגיות עם דגנים מלאים: גלידת יוגורט בתוספת ריפל אוכמניות ושברי עוגיות דגנים מלאים, גלידת יוגורט בתוספת מחית בננה עדינה, ריפל תות שדה ושברי עוגיות עם דגנים מלאים וגלידת יוגורט  בתוספת ריפל בננה- תמר ושברי עוגיות עם דגנים מלאים.

96443637-6c0c-4722-9d04-0b975ea00dd5

לילדים מציעים בנסטלה קרחון שרבט מיניונים בטעם פירות, עם בובת חותמת, ה"צומצום"- קרחון שרבט בטעם אננס ותות עם 16 בובות מתוקות בדמויות דיסני המוכרות והאהובות, ביניהן מיקי מאוס, מיני מאוס, פו הדוב וPirulo Tropical שהוא קרחון שרבט פירולו טרופיקאל המיובא מספרד, בטעמי פירות טרופיים, בעל צבעוניות מרהיבה וטעם שילדים אוהבים.

unnamed

39 הערות

להשאיר תגובה