ענקית הספורט דקטלון, מרחיבה את פעילותה בארץ ופותחת סניף רביעי בנתניה. החנות החדשה של רשת הספורט הגדולה באירופה, נבנתה תחת קונספט קניות חדשני של חוויית לקוח – מסע מעגלי שמשלב התנסות, רכישה וחשיפה לענפי ספורט רבים ותשתרע על פני שטח של כ-3,200 מ"ר. 

עיצוב הספירלה של החנות החדשה נועד להוביל את הלקוחות בין המחלקות השונות של מגוון ענפי הספורט, תצוגות שואו רום שיחשפו את עולמות הכושר ואזורים המיועדים להתנסות בציוד, אימון ומשחק. הקונספט החדשני של הסניף החדש עתיד למשוך אליו לקוחות רבים שיוכלו לשהות במקום לזמן ממושך ולזכות בחוויית קנייה הכוללת בילוי ספורטיבי לכל המשפחה. 

החנות החדשה, שתיפתח ב-20 באוגוסט, אף תציע ללקוחותיה חוויה היברידית הכוללת אפשרות להזמין מוצרים נוספים מתוך מגוון ייחודי מאתר האון ליין של דקטלון. הרכישה המשולבת צפוייה לספק את היתרון של קבלת ייעוץ מקצועי של צוות העובדים המתמחים בספורט, יחד עם מגוון מקוון ענק של מוצרים ומשלוח עד הבית.

בחנות החדשה ימוקומו בין היתר אזורי התנסות בציוד ואביזרים מענפי ספורט שונים, שיהיו חופשיים עבור כל לקוח. בין ענפי הספורט להתנסות ניתן יהיה למצוא: כדורגל, כדורסל, פינג פונג, טיפוס, פיתוח גוף, סקייטבורד ורולרבליידס. 

במסגרת חווית המסע הייחודית אף יוכלו לעבור בין מתחמי שואו רום ותצוגות של ציוד קמפינג, אוהלים, גלשנים, קיאקים ועוד.

על פי דקטלון, עיקר המיקוד בחנות החדשה הינו סביב חוויית לקוח אולטימטיבית המותאמת אישית לכל מי שרוצה לעשות, לראות, לחוש ולשמוע ספורט.       

פתיחת הסניף החדש, שצפוי לפעול גם במוצאי שבת, תוביל ליצירת משרות חדשות לעובדים מכל אזור השרון. דקטלון, המקפידה על העסקת עובדים עם תשוקה וחיבור לספורט, הודיעה כי היא מגייסת עובדים לחנות החדשה, למגוון משרות מאתגרות במחלקות השונות. למעוניינים, ניתן לפנות בלינק הבא: 

http://recruitment.decathlon.co.il/

תאריך הפתיחה: יום שלישי, 20 באוגוסט כתובת: רחוב הגביש 10, נתניה

תגובות

להשאיר תגובה