יופי של יוזמה

במחלקה האונקולוגית בבית החולים תל השומר נפתח החודש סלון יופי וטיפוח שיציע בהתנדבות טיפולי יופי ועיצוב שיער לרווחת המטופלים, "זה חלק מתפיסת הקהילתיות שלנו" אומר אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל שתרמה את המקום, "זהו נדבך חשוב באיכות החיים של החולים" הוסיף מנהל מרכז הסרטן ד"ר ברגר רענן.

במרכז לחקר הסרטן בבית החולים שיבא (תל השומר) נפתח החודש סלון יופי וטיפוח השיער שיציע למטופלים ובעיקר למטופלים טיפולים ותסרוקות בהתנדבות, "זהו המרכז השני שאנו פותחים בישראל" סיפר אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל, "הראשון נפתח בעמותת 'אוהל שרה', לטיפול בנשים עם מוגבלות התפתחותית והשני במרכז האונקולוגי ומטרתו לעזור למטופלות בתקופת הטיפולים הקשה ולסייע להן להרגיש טוב יותר עם עצמן בכדי להתגבר על תופעות הלוואי הקשות של הטיפולים. הטיפולים יהיו בהתנדבות וזה חלק מהאחריות החברתית שלנו אנו רואים בזה זכות גדולה".
"מכון מן הסוג הזה" אומר ד"ר ברגר רענן מנהל מרכז הסרטן, "יכול להועיל לחולים בכל הקשור לאיכות החיים שזה חלק מאוד משמעותי בטיפול ובהחלמה וחזרה לתפקוד".

פרופ' יצחק קרייס, מנכ"ל בית החולים סיפור בעת גזירת הסרט כי "זהו חלק מפניה היפות של החברה הישראלית. אני זוכר שכרופא למדתי על מחלת הסרטן ועל הביוכימיה שלה והפרמקולוגיה אבל פה בשיבא למדתי שהטיפול בחולי וחולות סרטן לא מסתיים כשהרופא יוצא מהחדר אפילו הייתי שאז המסע רק מתחיל וכשאתה מתפתח כרופא אתה מבין שיש עוד הרבה דברים שצריכים על מנת לרפא את גופו ונפשו של האדם". פרופ' קרייס מסיים בכך שאמר "שיבא חרתה על דגלה חזון של להפוך מבית של חולים לעיר של בריאות".

תגובות

להשאיר תגובה