אורון לרנר, שתיים מקצועי והבעלים של אחד המקומות הלוהטים בעיר עונה על השאלון שלנו וחושף את כל הפרטים הקטנים. אז מה הוא היה מייעץ לרון חולדאי?

 

מי אני : אורון לרנר, שתיין מקצועי, ברמן, חובב קוקטיילים ואלכוהול וחיים טובים. והבעלים של בר הקוקטיילים French 57

תל אביב היא: "תל אביב מבחינתי היא העיר שמעצבת את תרבות השתיה והאוכל בארץ. היא מפתיעה בכל פעם מחדש עם ריכוז מכובד של אנשים עם הרבה שאיפות, יצירתיות ודינמיות.

 הזכרון הכי נורא: "משמרת ראשונה כברמן העברתי בניסיון לפתוח סתימה בביוב על רצפת הבר…אבל, עושים את מה שצריך לעשות."

סלקציה: "לא מבין בסלקציה,לא מתעסק בזה. מי שלא אוהב את המוצר או השירות שאני מעניק יידע לא לחזור"

המקום הכי טוב בעולם: "אני חסיד של ה Rum Trader בברלין. שירות מוקפד, קוקטיילים מדהימים, אווירה מיוחדת ונמצא מתחת לרדאר של מיני תחרויות והגזמות המקובלות היום"

המקום הכי גרוע: "אני לקוח מאוד קל לרצות, לא חושב שהיה מקום שסבלתי מלשבת בו…למעט מיני מלכודות תיירים. אני סובל מאוד אם אני לא יכול לסמוך על הברמן ואירופה – במיוחד רומא וברצלונה  מלאות במלכודות תיירים כאלה."

המשקה שלי: "משתנה עם מצב הרוח…כרגע זה תה קמומיל וחלב סויה (היפסטר אלרט?) אבל יותר מאוחר זה יהיה טורונטו (ברבן, סוכר ופרנה ברנקה) או משהו דומה"

המקום הכי טוב לראות בו את הזריחה: "אם כבר נשארת ער עד הזריחה אני ממליץ שתהיה בג'אספר. השעות הקטנות זו חוויה תרבותית מיוחדת"

אם לא בתל אביב אז: "הייתי מחפש עיר שאין בה תרבות שתיה עדיין, שאין בה אפילו בר קוקטיילים אחד אבל יש בה הרבה ברים. בעדיפות לעיר על הים."

עצה לרון חולדאי: רון חולדאי?! וואו…קוקטיילים זו תרבות שתיה, שתי מלים שקשה לנו לחבר ביחד. זה אומר שיש טקס סביב השתיה, ההכנה, ההתייחסות למשקה. זו שתיה אחראית שמפתחת את התרבות, לא מנוגדת לה. תן לברים מרחב נשימה"

 

תגובות

להשאיר תגובה