מה גורם לאיש משפחה לעזוב את העולם שלו וללכת לדרך חדשה באמצע החיים, כשהוא מותיר מאחור את כל מה שהוא מכיר ויודע. זוהר בר און, הבעלים של "החומוסיה של זרזיר" הוא האיש שיכול לענות על זה

זוהר בר און , הוא איש נינוח, ונדמה שאחרי כל כך הרבה שנים בממלכת החומוס הפרטית שלו בכרמי יוסף יש לו את כל הסיבות להיות נינוח, העסק משגשג, החומוס שלו הפך לשם דבר בארץ הקטנה עם השפם ועל פניו הכל נראה מעולה.

זה התחיל לפני כ7 שנים, אז, בר און, איש שיווק במקצועו מצא את עצמו בוקר אחד בלי עבודה קבועה, "הייתי איש תעשיה שעבד בתפקידי ניהול ושיווק, בשנת 2008 החל המשבר הגדול של ההייטק וביום בהיר אחד בא אלי המנכ"ל ולמעשה סלל לי את הדרך החוצה, בדיעבד זו הייתה המתנה הכי טובה שקיבלתי"

וואלה?

"לחלוטין כן, הייתי בכלוב של זהב, קיבלתי המון כבוד ולמעשה במשך שנים בער בי לעשות דברים אחרת אבל לא יכולתי לעזוב"

מייד לאחר הפיטורין שנכפו עליו ישב בר און במשך כמה חודשים וניתח את מצבו, "נכנסתי למין תקופת סחרור כזו, מצד אחד אתה איש משפחה ויש לך אנשים שיש לך אחריות עליהם ומהצד השני כל הזמן פזלתי לכיוונים שונים שרציתי לנסות אבל החשש תמיד היה לי בראש". אבל באיזה שהוא שלב, הוא החליט לאגד את שתי האהבות שלו לאחת גדולה. "אני אוהב לעבוד עם אנשים ומאוד אוהב חומוס, מסוג הפריקים שאשכרה נסעו בכל המדינה כדי לנסות חומוס בכל מקום"

ואיך זה מתרקם לחומוסיה שלך?

"בהתחלה מסביבי חברים ובני משפחה חשבו שהשתגעתי, אני אפתח עסק משלי? חומוסיה? לאנשים מסביבי זה לא התחבר עם הדמות הניהולית שממנה באתי אבל ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות ועם זה הלכתי".

זה התחיל עם מקום משלו בכרמי יוסף, "בהתחלה חשבתי לפתוח חומוסיה בתל אביב, אבל כשהתייעצתי עם חברים שלמדו דבר או שניים הם שכנעו אותי שעדיף להתחיל בקטן ומשם לגדול החלטתי שאם אני הולך על מקום משלי, זה יהיה קודם כל בסביבה האוהדת שלי, מקום שמכירים אותי בו והוא יהיה פחות ביקורתי ממקום אחר".

ארוחת טעימות בחומוסיה של זרזיר צילום פאולין שובל כרמי יוסף

ספר לי על ההתחלה

"במשך בחודשים הראשנים ניסיתי טעמתי הוספתי וזרקתי עשרות קילוגרמים של חומוס עד שהגעתי לטעם המושלם שעד היום קיים, הוספתי מנות שונות לתפריט, בחרתי לעבוד עם חומרי הגלם הטובים ביותר והקהל לאט לאט הצביע ברגליים"

וכמו באפקט קופיקס גם אצלך מדובר במחירים ממש זולים

"מראש כשפתחתי חשבתי על אוכל פשוט במחיר לכל כיס, זה היה הקו המנחה שלי ועם זה הלכתי קדימה, היום אני מגיש צלחת חומוס מכובדת ב25 שקלים, זה מחיר שווה לכל נפש ולראיה הלקוחות חוזרים"

בימים אלה אתה חוגג שבע שנים למקום שכבר הפך למוסד. איך אתה יכול לסכם את התקופה?

"כמו הדבר הכי טוב שקרה לי, בדיעבד זו הייתה ההחלטה הכי טובה שיכולתי לעשות, מצאתי את השלווה שלי בעבודה הזו, אני עושה מה שאני אוהב, בימי ראשון באופן קבוע אני בחופש אחרי הטירוף של סוף השבוע, נח, צובר כוחות ונהנה מהשקט"

החומוסיה של זרזיר 6 צילום פאולין שובל

החומוסייה של זרזיר (לא כשר, אך כל חומרי הגלם שלנו כשרים)

שעות וימי פתיחה :

ימים ב' – ה' (ימי א'  סגור)  09:00 – 19:00

יום ו' 09:00 – 15:00

שבת 09:00 – 16:00

רחוב הגפן 1 כרמי יוסף

08-9762535 / 052-5333256

בפייסבוק

 

7 הערות

להשאיר תגובה