מועדון ארוחת הבוקר

אין דבר שיותר מאפיין את התל אביבים מישיבה בבתי קפה על ארוחת בוקר לצד אספרסו קצר או ארוך, אז הלכנו לבדוק את ההיצע בעיר וחזרנו עם תובנות

באבראז' היפואית מציעים לכם שלל ארוחות בוקר על רקע הים של יפו כמו ארוחת בוקר ישראלית שמורכבת מ2 ביצים עשויות לבחירתך, מוגשות עם גבינת שמנת, סלמון נורווגי, סלט אבוקדו, סלט טונה, טחינה תוצרת בית וסלט ישראלי, אומלט ספרדי במורכבת מ2 ביצים, גבינת עזים, עגבניות, בצל ועשבי תיבול מוגש עם מבחר ממרחים תוצרת בית וסלט ישראלי או פריטטה ים תיכונית שמורכבת מאומלט משתי ביצים עם פלפל אדום, קוביות תפוחי אדמה, בצל ועשבי תיבול, מוגש עם מבחר ממרחים תוצרת בית וסלט ישראלי ועוד.

מתי? –  7 ימים בשבוע, בין השעות 09:00-12:00

מחיר: מ-38 ₪ ועד 62 ₪

אבראג ארוחת בוקר

רשת "קפה לנדוור מקיימת פסטיבל שלם סביב ארוחת הבוקר והוא נקרא 'בוקרפסט' – במסגרתו  תמצאו תפריט ארוחות בוקר חדש בהשראת מטבחים שונים מהעולם בכל הסניפים. במהלך כל היום. בין המנות סקנדינבית מלכותית- סלומון מעושן משובח על פרעצל רך עם גבינת שמנת עשירה צרפתית חלומית- Eggs  בנדיקט (ביצים עלומות) המונחות על דאבל-לחם בריוש קלוי ומעליו עלי תרד ופטריות ורוטב הולנדז ועוד. כל המנות מגיעות בתוספת מיץ טבעי וקפה/תה לבחירה.

טווחי מחירים 60-68 שקלים

בלקנית חגיגית- 69 שח ברשת קפה לנדוור. קרדיט בועז לביא

ארוחת הבוקר בקלארו מבוססת על בראנ'ץ של תוצרים חקלאיים הנזרעים ונקצרים במיוחד עבור המסעדה. מנת הדגל היא "מגש ארוחת בוקר זוגי" הכוללת: סלט ירקות שוק- סלט עם גזרים צבעוניים לארוחה מתלווה סלסלת מאפים הנאפית במקום בעבודת יד בריושים נימוחים, מאפים מתוקים עם נטיפי שוקולד לבן, לחמים מלאים ועוד, ביצים לבקשה, פרוסות של פורל (מקומי מנחל דן) ורוד כבוש במקום, גבינת עיזים עטופה בעלי גפן.

מתי: שישי שבת- 10:00-13:00

ברנץ בקלארו צילום איליה מלינקוב

בשעות הבוקר, מציע café 65 לקהל הרחב מזנון מגוון, ססגוני ואלגנטי אליו נלווית מנה אישית לבחירה מתוך התפריט. המזנון האלגנטי מושתת על סלטים טריים, גבינות משובחות, דגים טריים וכבושים, עמדת סביח, פינת בריאות, מבחר לחמים ולחמניות, מאפי בוקר מלוחים ומתוקים, עוגות שמרים ומיצים טריים. בהזמנה לשולחן, מוזמנים האורחים לבחור מנה חמה אישית כדוגמת שקשוקה ירוקה- מנגולד, תרד ויוגורט עיזים; טוסט קרואסון גאודה עם חמאת שקדים, תרד וביצת עין; פרנץ' טוסט- בריוש, קונפיטורת פירות יער, אגס ביין ושמנת מוקצפת.

מתי: א-ה בין השעות 06:30-11:30 ובשישי ושבת עד השעה 14:00

מחיר: :95 ₪.

מזנון בוקר בקפה 65. צילום אפיק גבאי

ארוחת הבוקר שמציע מלון "מרקט האוס", מציגה את המיטב של המטבח היפואי, הנשען על מאכלים שמקורם בתרבויות השונות המייצגות את העיר, ובראשן הבלקנית והערבית. הארוחה המוגשת מדי יום בין, כוללת מזנון  לחמים ומאפי בוקר פריכים, גבינות משובחות, ירקות טריים וסלטים, "סביח אל חיר"- מגש סביח, פינת בריאות ובה אגוזים, צימוקים, פירות יבשים, זרעי פשתן וצ'יה, מבחר מתוקים ועוד. לאלו מצטרפת מנה אישית לבחירה בהזמנה אישית מבין מנות כדוגמת חומוס הבית המוגש עם פיתה טרייה וחמוצים וביצים בצורות הכנה שונות.

מתי: מדי יום בין השעות 06:30-12:00

מחיר :88 ₪- כולל שתייה חמה ומיצים סחוטים טריים במילוי חוזר ללא הגבלה.

בוקר במרקט האוס צילום מאיר כהן (27)

במלון ,לילי אנד בלום"  יציעו לכם בופה בוקר עשיר ומגוון והוא כולל  סלטים, ממרחים שונים, לחמים, חביתה על פי בחירה וכמובן מטבלים גבינות ומנות חמות שמוגשות בשולחן הבופה.

מתי: בכל יום בין השעות 07.30-11.30

מחיר: 84 ש"ח לסועד, כולל קאווה וקפה ללא הגבלה

לילי אבד בלום- צילום בועז לביא

'קזינו סן רמו' במתחם נוגה, ממש ליד תיאטרון גשר ביפו מציע תפריט Rise and Shine חדש ובו מגוון מנות בוקר מקוריות שיצרה השפית נועה לוי לצד קוקטיילים של בוקר ב-25 ₪ בלבד. בין המנות המומלצות בתפריט: the life aquatic סלמון כבוש, איקרא, ביצה קשה, תפוח אדמה צרוב על הפלנצ'ה, סלסת עגבניות, בצל ירוק, ירקות חתוכים ולחם; avocado & eggs אבוקדו עם שאטה ובצל סגול, 2 ביצים סאני סייד אפ על 2 פרוסות חלה קלויה. סלט חסה, עגבניות שרי וצנונית בשמן זית ומיץ לימון ועוד.

מתי: א'-ה' בין השעות 08:00 – 12:00 ובסופ"ש עד 15:00

מחיר: 14- 64 ₪ באמצע השבוע כוס קפה חינם בין השעות 08:00-10:00

fgdf

מלון דן ת"א מציע ארוחת בוקר המוגשת בבופה חלבי עשיר וכולל מגוון רחב של גבינות בוטיק ודגים מלוחים, שלל ירקות ופירות, עמדת מאפים מלוחים, מתוקים, קישים, פנקייקים ובלינצ'סים שמכינים במקום. אוכל חם כגון שקשוקה ועגבניות חמות, פינת מתוקים המורכבת מעוגות ועוגיות הנאפות במקום (כולל עוגות המתחשבות ברגישויות ללא גלוטן \ ללא סוכר\ ללא לקטוז), עמדת קורנפלקס, גרנולה ופירות יבשים. בנוסף, בשולחנות מוצב תפריט עם סוגי ביצים לפי בקשה (כולל בנדיקט מיוחד) המוגשות לשולחן וכמובן הגשה של כל סוגי השתייה כמו מיצים סחוטים במקום של תפוזים וגזר, קפה ושתייה חמה נוספת.

מתי: ימים א'-ו' בין השעות: 6:30-10:30 יום שבת בין השעות: 07:00-11:00

מחיר: למבוגר– 120 ₪, מחיר לילד (בגילאים 3-12) – 90 ₪.

מלון דן תל אביב ארוחת בוקר צילום יורם אשהיים (2)

"בנדיקט", מסעדת ארוחות הבוקר הראשונה בת"א, מגישה ארוחות בוקר במהלך כל היום ובמסעדה מציעים מגוון אקלקטי ועשיר הפונה לחובבי ארוחות הבוקר באשר הם, בכל שעות היום עם עולם רחב של טעמים, שילובים שונים, חדשנות קולינרית והפתעות. מגוון רחב של מרכיבים המגיעים אלינו מתרבויות שונות וממסורות  בהן הבוקר מתחיל בצורה שונה.בתפריט המסעדה ניתן למצוא מגוון ארוחות בוקר מסורתיות קלאסיות, פרשנויות שונות של השף או להרכיב את ארוחת הבוקר החלומית והייחודית לכל אחד מאיתנו.

מתי: במהלך כל היום שבעה ימים בשבוע

כמה: טווחי מחירים משתנים

בנדיקט - צילום שרית גופן

ברשת ביגה מציעים שלל ארוחות בוקר ביחד ובזוג, הכוללות מבחר מטבלים כמו פטה עיזים, ממרח שום זעתר, גוואקמולי עם סלסת עגבניות ופלפלים, ממרח עגבניות, לאבנה בשמן זית, ממרח טונה, גבינת שמנת, קונפיטורה, מעדן טפיוקה: יוגורט, גרנולה וסילאן. ביצים לבחירה: אומלט / פריטטה קדאיף / עין / ביצים עלומות )בתוספת 4 ש"ח(, סלט לבחירה, לחם ביגה, קפה ושתייה קרה.

מתי: במהלך כל היום

כמה עולה: החל מ-69 שקלים

ביגה

מלון רימונים טאואר ברמת גן מציע לאורחי המלון ואורחים מחוץ למלון ארוחת בוקר עשירה ומגוונת במזנון חופשי  הכולל : מגוון מאפים חמים, מבחר לחמים, אומלט, מבחר עשיר של גבינות רכות וקשות, סלטים טריים ושתייה חמה וקרה.

מתי: כל יום בין  10:00 עד 7:00

כמה: 75 ₪ לאורח ( שאינו מתארח במלון)רימונים טאואר רמת גן. צילום שרון בראון (5) (Custom)

תגובות

להשאיר תגובה