לעשות חג עם אפרוג'ק

תקליטן ההאוס, היוצר והמפיק ההולנדי ניק ואן-דה-וול, הידוע בכינויו אפרוג'ק, נוחות שוב בישראל, לקראת פסטיבל שייערך בחג הקרוב בפארק הירקון

Afrojack כבר בשנת 2011 דורג במקום ה-7 ברשימת התקליטנים הטובים בעולם ומאז לא מפסיק לנפק לנו להיטים בסצנת ההאוס והטכנו, מביניהם: "Ten Feet Tall", "Take Over Control", "Turn Up The Speakers"  את זה הוא עשוה יחד עם מרטין גריקס שותפו.

בשנים האחרונות יצר אומן הביטים שיתופי הפעולה עם זמרים מפורסמים דוגמת כריס בראון, אווה סימונס, פיטבול, מדונה ועוד. קריירת הסימפול מרובת הדציבלים של Afrojack  כללה הופעות בפסטיבלים מהמוכרים בעולם כמו Tomorrowland, UMF in Miami, EDC

אפרוג'ק, הממוקם במקום ב-12 והמכובד בדירוג הדי ג'ייז העולמי, החל את הקריירה שלו כבר בגיל 18 ובמהירות רבה מצא עצמו עובד ומפיק ליוצרים ענקיים כמו מדונה, ליידי גאגא, דיויד גואטה ופיטבול ואף זכה בפרס הגראמי על הפקותיו המוזיקליות ופרס MTV על אלבום שהצליח להשפיע על העולם. לאפרוג'ק שלושה אלבומי אולפן, עשרות מיקסים, חברת תקליטים הנושאת את השם"Wall Recordings"

אל הפסטיבל  הקרוב יצטרף D-wayne שנחשב לפרפורמר חסר מעצורים ברחבות הדאנס העולמיות, אורח קבוע בפסטיבל ה-Tomorrowland ואחד השמות הכי חמים בתעשיית ההאוס הבין-לאומית עם סט מיוחד היישר מאמסטרדם.

על אותה טיסה יעלה גם DJ Apster אמן האוס הולנדי שהספיק למקסס להיטי ענק עבור שמות גדולים כמו LMFAO, ג'ניפר לופז, פיטבול ועוד. Apster מקדיש זמן רב ומאמץ להפקת מוזיקה, אך הוא לא שוכח להרקיד את הקהל הרב שתומך בו. את מופע החימום יערכו Bobby Burns ההולנדי ורזידנט האומן 17 – יובל זך, שנחשב לאחד מהדיג'ייז העסוקים והמוערכים בישראל. הוא ניחן בכישרון מיוחד לבניית אווירה ומחזיק בארסנל מכובד של קטעים בלעדיים שנחשפים תמיד לראשונה רק אצלו בדרך להפוך ללהיטי רחבות שנחרשים אצל מיטב הדיג'ייז בארץ ובחו"ל.

1 תגובה

להשאיר תגובה