חדשות האוכל

מנות ב10 שקלים, תפריט חדש והמון אוכל טעים. חדשות האוכל.

מחלבות גד בחרו את השפים הטובים בישראל, לאחד הפרויקטים הקולינאריים המסקרנים והמהנים שהיו פה בשנים האחרונות– פרויקט הארוחות הסודיות, שנקרא SECRET DINNER.נבחרת של מיטב השפים: חיים כהן, ירון שלו, אסף גרניט, ארז קומורובסקי, דיוויד פרנקל, רועי סופר, יוגב ירוס וגיא פולק מובילים את הפרויקט. כל שף ייפגש עם 30 סועדים ברי מזל לערב חד פעמי וייחודי.

מי השף? מה התפריט? ואיפה תהיה הארוחה? זה הסוד. המידע המפורט יישלח ל- 30 הסועדים ששריינו מקומם מראש, רק יומיים לפני כל ארוחה – עד אז הם יישארו בציפייה.

הארוחות יתקיימו באתרים שונים באזור תל אביב: גלריות אומנים, בתי מלאכה, בתים פרטיים. כל לוקיישן הינו ייחודי, לא טריוויאלי ונבחר בקפידה. לכל שף הותאם הלוקיישן שמתאים לקונספט הארוחה שלו.

את הלוקיישנים, כאמור, לא ניתן לחשוף, אך מה שבטוח שהאווירה בכל אחד מהם תהיה קסומה ונוטפת סטייל, בזכות התוכן האומנותי שיתווסף לכל ארוחה- כמו הופעה או מיצג, ובזכות העיצוב, התאורה, המוזיקה וכמובן האוכל, השף, היין והאלכוהול שיתלוו לארוחות. הסועדים שיצליחו לשריין מקום לארוחות הסודיות, ישבו סביב שולחן אחד- מה שיאפשר מפגש יוצא דופן של אנשים שונים – שהמשותף הברור בניהם, הוא שהם חובבי קולינאריה והרפתקאות.

מחיר לסועד בארוחות הסודיות 350 ₪ כולל יין של יקב נטופה ואלכוהול.

ההרשמה לארוחות הסודית תתקיים באתר שךל מחלבות גד: http://www.gad-dairy.co.il/

אחת מהארוחות תהיה כשרה (עם תעודה)- מידע זה יצוין באתר

סועדים שיירשמו וישריינו את מקומם מראש על פי התאריך המתאים להם, יקבלו SMS יומיים לפני הארוחה אליה הזמינו מקום ובו ייחשף מקום הסעודה. את השף והתפריט תפגשו בארוחה עצמה.

לפניכם הפרטים שאפשר לחשוף: הארוחות יתחילו בשעה 20:00.

תאריכים: 25.1.16 / 1.2.16 / 9.2.16 / 14.2.16 / 16.2.16 / 21.2.16 / 22.2.16/ 25.2.16

 

איך מזמינים כרטיס?

נכנסים לאתר www.gad-dairy.co.il

הזמנה ורכישת מקומות לארוחות תתבצע באתר זה בלבד, בתשלום מראש בכרטיס אשראי.
ניתן להזמין עד 6 כרטיסים לאדם (הארוחה מגיל 18 ומעלה).

מחיר הארוחה המלאה כולל יין- 350 ₪ לסועד.

לכל ארוחה יתלווה גם תפריט יין ואלכוהול, שהותאם לתפריט המוגש

 

1295923c-5d6a-4bd2-bbd3-b05b8495fd2f

 

 

 

רשת ג'פניקה, יוצאת במהלך שיווקי חדש ובכל יום ראשון תציע מגוון הטבות מתחלפות לקהל הסועדים בסניפי הרשת ב-10 ₪ בלבד. ביום ראשון הקרוב, 10.1.16 תציע הרשת את מגוון מנות פתיחה ב-10 ₪ בלבד לסועד. בין המנות: ספרינג רול ירקות, סלט עוף ומלפפונים, 3 יחידות גיוזה, מאקי דג/ירק, אינארי עוף, מרק מיסו, סלט וואקמה, פי קאי (כנפיים ברוטב צ'ילי, תפוז וג'ינג'ר), סלט נבטים, חמוצים יפניים , אדממה ועוד.  ההטבה תקפה החל מהשעה 18:00 בערב בישיבה בלבד בכל סניפי הרשת.


9ad9e9ac-1d62-4a7b-92dd-9a85c3f3169a

מסעדת המזון המהיר השווארמה הטבעונית, משיקה  תפריט STREET FOOD חדש ומרענן לשנת 2016. בתפריט החדש שווארמה סייט שנחתכים טריים במקום, עוברים השרייה, ומתובלים בכורכום, כמון, ולימון,שניצל בורגר מצופה  בפירורי לחם מוזהבים ושומשום. מוגשים בלחמניה טרייה מקמח לבן או מלא עם דגנים עם מיונז טבעוני, חסה, בצל סגול, עגבניה וחמוצים,המבורגר פטריות: פורטובלו ושמפיניון עם קמח מלא. ההמבורגר מוגש בלחמניית המבורגר מקמח לבן או קמח מלא עם דגנים בליווי רטבים וירקות טריים: חסה, בצל סגול, עגבניה וחמוצים.

0821bab2-21d6-4477-a67b-bb002c9fc4d8

רשת שניצליין, יוצאת עם תפריט חדש לשנת 2016 עם המנות הקלאסיות לצד שדרוג המנות החדשות, המיועדות למי שחי ונושם שניצל. התפריט מוצע ב- 11 סניפי הרשת הממוקמים במרכזי הערים בישראל בהגעה לסניף וכן באמצעות שירות המשלוחים של שניצליין, בין המנות החדשות שניצל פסטו- שניצל עשבי תיבול ופסטו, שניצל שום ובצל מעושן

תבשיל עוף פטריות טריות ובצל בתיבול אישי של הרשת. ועוד. המחירים:  28 ₪ למנה בבאגט קטן, 32 ₪ בבאגט, 40 ₪ בצלחת (מגיעה עם 2 תוספות לבחירה)

adb9177a-4b9b-4e3c-af77-f0b1b7b29bb8

יאמ-ים, נפתח לפני כשלושה חודשים במרכז תל אביב ומציע קונספט של מזנון מהיר עם תפריט עשיר של ראשונות, עיקריות, סלטים ופסטות. ארוחת פירות ים נדיבה כמו: שרימפס/ קלאמרי/ מולים/ראשי קלמארי/מיקס,  איכותיים ורעננים במרקמן ובטעמן, שעשויים במחבת בשלושה רטבים לבחירה: (חמאה שום ויין לבן/קארי ועשבי תיבול פיקנטי/עגבניות שרי מתקתקות), או מטוגנים בבצק טמפורה. כמו כן ניתן למצוא מנות מדג סלמון, כמו: סלטים מדג סלמון/פירות ים, ופסטה פנה ברוטב שמנת פטריות, פירות ים/סלמון, וכול זאת בליווי תוספת של צ'יפס/אורז/סלט טרי לבחירה, ובמחיר של 45 ₪ בלבד לארוחה. והלימונדה עליהם. יש גם ראשונות לנשנוש כמו: שיפודי שרימפס עם בייקון על הגריל (34 ₪); אצבעות סלמון/שרימפס פריכים עטופים בבצק טמפורה עם חמאת צ'ילי (28 ₪); שרימפס מגולגל בדפי תפו"א (21 ₪(  ולקינוח מוצעת עוגת שוקולד טראפלס (29 ₪)

מיקס פירות ים - שרימפס מולים וקלאמרי ברוטב עגבניות שרי בליווי סלט טרי צילום אפיק גבאי

השף גיא מלכה, שרק לאחרונה הודיע על עזיבת מסעדת "ווסט סייד" הכשרה הממוקמת במלון "רויאל ביץ'" בתל אביב, מונה לתפקיד השף הראשי של רשת "בשרלה" המתמחה בבשרים. במסגרת תפקידו, מלכה צפוי לפתח את התחום הקולינרי של הרשת, לשדרג את מגוון התפריטים ולהוסיף מנות חדשות. רשת בשרלה של המסעדנים שי אראל ואלירן אלקיים, הוקמה בשנת 2005 ומונה שלושה סניפים בצפון הארץ ואיטליז בוטיק. בשרלה, המתמחה בבשרים איכותיים, היא רשת המסעדות היחידה בארץ שמחזיקה חווה משלה לגידול בקר ועגלים. הרשת צפויה להתרחב ולהתפתח בעתיד, תחת ניצוחו של השף גיא מלכה. לאראל ואלקיים גם מסעדה תאילנדית בחיפה- "ZOZAMAMA" ("צעירה לנצח" בשפת רחוב תאילנדית). מדובר במסעדה התאילנדית היחידה בצפון הארץ אשר נפתחה מלפני מספר חודשים בלבד וזוכה להצלחה מרובה.

629bfbaa-85bd-46be-b063-ba2d1ead28e1

איילת לטוביץ', השפית של שלוש מסעדות 'ביתא קפה' (רמת אביב, צהלה וצמרות הרצליה) מציגה תפריט חורף מחמם ויצירתי במיוחד שעושה טוב לגוף ולנפש. המנות הקלילות והמאוזנות המרכיבות את תפריט החורף הן תוצאה של ההשראה אותה שואבת איילת מהמטבח הפרסי עליו גדלה. המטבח של איילת מבוסס על חומרי גלם מקומיים, עונתיים וטריים עם שפע קטניות, עשבי תיבול, לימון וחומרי גלם מקומיים הנכונים לאזור בו אנו חיים ותורמים לתחושה שובע נעימה לאחר הארוחה.

בין המנות הראשונות המומלצות: פרי האדמה – סלקים ודלעת ערמונים צלויה, אגוזי מלך מסוכרים, סילאן ולאבנה גלילית (39); חלומי חורפי – גבינת חלומי משובחת צרובה במחבת, על סלט חם של גרגרי חומוס, מחית תרד ועגבניות צלויות (44) ועוד.

בין המנות העיקריות החדשות מהן ניתן ליהנות: קיצ'רי עיניים – שתי ביצי עין הפוכות על קיצ'רי (תבשיל אורז ועדשים כתומות), עם זוקיני בחמאה ויוגורט נענע מעל (42); חזה עוף בוינגרט עגבניות – חזה עוף בוויניגרט עגבניות צלויות, סלט ירקות קצוץ, תערובת אורז פריקי וטחינה ירוקה (68); כדורי בשר על פריקי – קציצות עסיסיות במיוחד של בשר בקר, מבושלות ברוטב של סלרי ולימון, על פריקי ויוגורט כבשים, בליווי סלט גזר, צנונית ופטרוזיליה (64); פילה בורי בתבשיל פיקנטי של עגבניות, פלפלים, גריסי שיבולת שועל ופולי סויה מעל (76) ועוד.

 

 

FREEDAY  יום שישי החדש במתחם שרונים: לשתות, לאכול, לנשנש ולקשקש על הבר.
לכבוד הפתיחה שתערך ביום שישי הקרוב, אתם מוזמנים לשתות על הבר כוס יין או בירה על חשבוננו.לקבלת ההטבה כנסו לאתר האירוע www.sharonim-media.info
עוד סיבה לאהוב את יום שישי ‪#‎FreeDay

34 הערות

להשאיר תגובה