חדשות האוכל

מנות חדשות, קוקטיילים מעניינים וכל מה שחדש בשוק האוכל

מסעדת אברטו מציגה: ערב יווני ייחודי ומסורתי לצלילי הבוזוקי תפריט אותנטי עשיר בניצוחו של שף אסף שטרן, וכמיטב המסורת היוונית: נגן בוזוקי ואוזו.מסעדת השף אברטו בניצוחו של שף אסף שטרן משיקה ערב שכלו על טהרת המטבח היווני בתאריך:30.07.17.במסגרת ערבים מיוחדים בנושא קולינריה מן העולם, בהם אחת לחודש מתקיים ערב בסימן מטבחים שונים ומגוונים, מציעה מסעדת השף ערב שכולו חוויה קולינרית במהלכו מוגשות מנות אותנטיות- כל חודש ממדינה אחרת,כאשר לצד המנות המיוחדות תפאורה ומאפיינים מובהקים אחרים של אותה מדינה להשלמת החוויה.

אברטו - ערב יווני צילום_אתי פריד

מסעדת ברנז'ה משיקה בימים אלו את BRANJA ON THE BAR – ערבים שמחים במיוחד שייערכו בכל יום שלישי החל מהשעה 17:00 ועד אחרון הלקוחות.בכל יום שלישי יתארח די-ג'יי מתחלף במקום, שיצבע את המקום באווירה צעירה ועליזה.כחלק מהקונספט של מסעדת ברנז'ה והרצון ליצירת מקום בו אנשים יוכלו להיפגש וליהנות יחד מאוכל טוב ואווירה מעולה, בכל שלישי יוגש גם תפריט טעימות טאפאסים זוגי, הכולל 25 סוגי טאפאסים שונים, מהם יוכלו הסועדים לבחור 10 טאפאסים שונים ואף יקבלו צ'ייסר במתנה, במחיר של 99 ₪ בלבד לאדם בארוחה זוגית.בין המנות בתפריט:פאן קון טומאט; קרוקטס ביצה; סלטון של צ'וריסו; טרטר שרימפס; רוסטביף של מאמות; באבא גנוש הספרדי; מיני קרפצ'יו דג; איקרה בנוסח מדריד; סלט קלמארי; פינצ'וס ארטישוק; גבינת בושה מטוגנת; מסבחה קטלונית; ברבוניה אדומה מטוגנת וסופריטו ועוד ועוד.

 

branja
branja

אחרי שהביאו את הבשורה לתל אביב עם מסעדה על גלגלים Foodtruck Disco, יזמי הקולינריה גיא ושמרית בר לב יחד עם דב הרשקוביץ, אוהד וונשבסקי וציון ג'אן ממשיכים להצית את הדמיון של חובבי אוכל הרחוב בישראל. המסעדה, שנמצאת ברחוב הרברט סמואל 86, מרחיבה את התפריט עבור הקהל הרחב עם שלושה מיני מסעדות חדשות:רכב ישראלי בו יוגשו בין השאר: מעורב ירושלמי – חלקים שונים של עוף בתיבול ירושלמי מסורתי מוגש על פוקצ׳ה עם טחינה נענע  וסלט פלאפל צלחת/פוקצ׳ה חומוס טחינה סלט וחמוצים ועוד.רכב ילדים בו יוגשו בין השאר: פיצה מרגריטה על בסיס רוטב עגבניות גזר ופלפל קלוי ופיצה פסטו על בסיס פסטו שמן זית ושום ועוד.ועג'ימה – אוכל רחוב הודי בו יוגשו בין השאר: אלו גובי – פרחי כרובית צעירה וקוביות תפוחי אדמה מוקפצים קלות בתבלינים הודײם, ג’ינג’ר וחלב קוקוס. המנה מוגשת על מצע של אורז בסמטי הודי.

צילום שוקה כהן (6)

בר 55 מתחדש לקראת השרב בתפריט אוכל, בירות וקוטיילים חדשים בגזרת הבירות : רדברגרפילזנר– בירה בסגנון פילזנר קלה לשתייה שהיא  בירת הלאגר הראשונה בגרמניה מאז 1872 ופולר'סווילד ריבר אלכוהול: 4.5%מהדורה מיוחדת של מבשלת פולר'ס הלונדונית.בגזרת הקוקטיילים תמצאו את ה  Bloody Coco וודקה קטל וואן, מונין סאוור, מונין קוקוס, סורבה קוקוס ומונין תות ואת הPassion-Fruit Cha Cha–   וויסקי איירישמיסט, מחית מונין פסיפלורה, מי דבש ומיץ תפוזים. בגזרת האוכל  תמצאו סלט אסייתי רענן של רצועות עוף , כרוב לבן ואדום, גזר, זוקיני, בצל ירוק, כוסברה ובוטנים. מוגש לצד לחמניית באן וסלט ירקות וגבינת כבשים– מלפפון, עגבניה, בצל סגול, רוקט, נבטי חמנייה, קרוטונים וגבינת כבשים ברוטב שמן זית ולימון, לחובבי הבשר ספריבס מעושן– צלעות עגל חלב בבישול ארוך ארוך בתנור עם רוטב מיוחד של המקום וכן רויאל המבורגר – המבורגר 220 גרם ומעל צלעות עגל חלב מעושנות.
Royal Burger

רשת אגאדיר משיקה את תפריט  My Gang. תפריט ייחודי אשר מציע חווית אכילה משותפת לחבורות.התפריט מציע ארוחה מלאה ועשירה המתאימה לחבורות של 4 עד 6 סועדים. הארוחה כוללת מנה עיקרית לכל סועד, מנות ראשונות ותוספות מעל ובצד, שתייה וקינוח. מחיר לסועד: 69 ₪.התפריט זמין בכל סניפי הרשת והוא מלווה בפעילות דיגיטל המזמינה את הסועדים להשתתף בתחרות נושאת פרסים: בהזמנת ארוחת חבורות, מוזמנים הסועדים להצטלם ולהעלות את התמונה לרשתות החברתיות (פייסבוק/ אינסטגרם) תוך תיוג #Agadirmygang.התמונה הקבוצתית הטובה והמקורית ביותר – תזכה את המשתתפים בחבילת טיסה הכוללת : טיסה, מלון, כרטיסים למשחק כדורגל בברצלונה/הופעה.מותנה בהצגת ההעלאה למלצר/ית בזמן הארוחה.

ארוחת גאנג באגאדיר צילום תמוז רחמן

ב23.7.17 יתקיים במסעדת כרמים בבאר שבע ערב  ויסקי בחסות מותג הוויסקי 'גלנפידיך' ובהדרכת נציג החברה אשר יספר על המותג, מוצריו ובעיקר טעמיו. המפגש יתקיים בחדר האירועים הפרטי של מסעדת כרמים בבאר-שבע ובמהלכו צפויות טעימות של בין חמישה עד שבעה סוגי וויסקי איכותיים בליווי תפריט עשיר הכולל מנות טאפאס:

רשת בתי הקפה והמסעדות "פרש קיטשן" משיקה במיוחד לעונת הקיץ את "מוזלי שייקס" – קולקציית משקאות מוזלי על בסיס מרכיבים טריים ואיכותיים – יוגורט, פירות וגרנולה, אשר פותחה בשיתוף פעולה עם יוגורט "מולר".בקולקציית "מוזלי שייקס" משקאות שונים:מוזלי שייק יוגורט אפרסק עם תוספת בננה וגרנולה- יוגורט טבעי במתיקות עדינה של אפרסק ובננה, המספק אנרגיה למשך היום ומוזלי שייק יוגורט תות שדה עם גרנולה- שילוב בין חמיצות עדינה של יוגורט טבעי לבין טעמם המתוק של התותים.

פרש שייקס_צילום-אנטולי מיכאלו_סטיילינג- ענת לבל (3) (Custom)

מהדורת הפרמיום Assaf Granit by Domino's Pizza מתרחבת עם שלוש פיצות חדשות ומפתיעות ובשורה קולינרית חדשה המגיעה מעולם מסעדות השף והגורמה – 2 ארוחת טעימות: צמחונית ובשרית.פיצות השף כוללות את פיצת ברוקוליש – פיצה ירוקה המשלבת ברוקולי חלוט רענן, רוטב פסטו מפנק ושקדים קלויים יא סלמי הכוללת סלמי משובח חתוך דק, רוטב פלפל אדום, ברוקולי טרי ועוד ופיצת פלפלאז' המציגה חגיגת פלפלים, ירקות בקונפי, פרמז'נו גרנה פדאנה וטבעות בצל ירוק מפוזרים מעל.

Custom_Name0007

זויה, מסעדת גריל ישראלי שעושה את הדברים קצת אחרת ואוהבת לחדש. כעת משיק השף, וואפיק עיסאווי, תפריט חדש שכולו פיתות שכולל  אפשרויות שמתאימות גם לשעות הבוקר ואפילו פיתות צמחוניות מפתיעות. בעתיד מבטיח עיסאווי להעשיר ולעדכן את תפריט הפיתות בהתאם לחומרי גלם העונתיים.בתפריט הפיתות החדש תוכלו למצוא: סביח אל חייר- פיתה של בוקר (אבל לא רק!) חציל מטוגן, חביתה, טחינה קצת עריסה והרבה פטרוזליה. ואו מזרח תיכון חדש-פיתה מעורבת בכל הטוב של המטבח המקומי-  כבדי עוף, לבבות עוף, חזה עוף, בצל מקורמל, המון תבלינים טריים, חומוס, טחינה –  ועוד.

זויה מציגה תפריט פיתות מפתיע - צילום סטס קורינסקי1

מסעדת סילו בחולון משיקה תפריט קיץ איטלקי- ים תיכוני. התפריט מציע מגוון מנות על טהרת חומרי גלם מקומיים, החל משמן הזית, דרך הירקות ועשבי התיבול, לצד פיצות ומאפים מטאבון המסעדה, בשרים, פירות ים ודגים, ירקות טריים, וקינוחים פרי השף.בתפריט הראשונות: קרפצ'יו נהרות- נתחי סלמון טרי, זרעי עגבניה, צנוניות, עגבניות שרי, יוגורט, אזוב טרי, עלי אורוגולה, בזיליקום ומנטה טריים  וחרצ'ופו -ארטישוק רומי כבוש מוגש על קרם פולנטה , קרם שמנת כמהין ומיקרו בזיליקום, בעיקריות פיצות: פיצה מיטבולס רוטב עגבניות, קציצות בקר , ירקות בגריל , לימון כבוש עלי רוקט טריים וטחינה (ללא גבינה) ובשר: קילשון פרגית- נתחי פרגית עשויים על הגריל מוגשים על תפוחי אדמה צלויים ברוטב ג'נובאי.

טורטליני_ציידים מסעדת סילו צילום גל קולוג לרגל עונת הקיץ החטיבה העסקית של נספרסו בשיתוף השפים יונתן רושפלד, יובל בן נריה ואוראל קמחי, תציע לסועדים טעימה אסתטית וחושית של קינוחים וקוקטיילים על בסיס קפה קר. השפים המוכשרים של המסעדות הכינו יצירות קיץ של קינוחים וקוקטיילים, הזדמנות להיחשף לחשיבה קולינרית יוצאת דופן של שלושת השפים, שכל אחד מהם נתן את האינטרפרטציה שלו לקינוח וקוקטייל על בסיס קפה קר.עם סיום הארוחה בכל אחת מהמסעדות, יוגש לסועדים קינוח וקוקטייל קפה קר שנוצרו במיוחד לפעילות, שניהם על בסיס אותה תערובת קפה. הקינוח והקוקטייל במסגרת הפעילות יינתנו במתנה לסועדים מנספרסו. הפעילות נערכת בין התאריכים 18-20/07/2017 בין השעות 18:30 – 23:30. יש להזמין מקומות מראש.

פופינה_צלם אנטולי

35 הערות

להשאיר תגובה